Zrównoważone społeczeństwo informacyjne
- Autor:
- Ewa Ziemba
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 355
-
PDF
Opis książki: Zrównoważone społeczeństwo informacyjne
Wybrane bestsellery
-
Prezentowany Zeszyt Naukowy wydaje się być ważną publikacją traktującą o roli technologii informacyjnych w transformacji współczesnej gospodarki, społeczeństwa i organizacji. Przedmiotem pracy jest problematyka planowania, projektowania i zastosowania technologii informacyjnych, zaś jej celem prz...
Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. SE 100 Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. SE 100
(18.00 zł najniższa cena z 30 dni)18.00 zł
22.50 zł(-20%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Zrównoważone społeczeństwo informacyjne" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zrównoważone społeczeństwo informacyjne" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zrównoważone społeczeństwo informacyjne" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-787-5359-9, 9788378753599
- Data wydania ebooka:
- 2017-07-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 75515
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.6MB
- Kategorie:
Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki
-
W zamierzeniu Autorów niniejsza publikacja ma posłużyć wypełnieniu luki w badaniach nad odpornością transportu i mobilności miejskiej. Teoretyczne znaczenie tego typu rozważań należy postrzegać w kontekście praktycznych wyzwań związanych z budowaniem odpornych miast i odpornej mobilności miejskie...
-
The main theoretical and exploratory objective of this book is to propose methods for predicting subpopulation characteristics and to analyse the properties of the predictors, taking into account the correlation between the random variables. The practical objectives include: adapting the method...
Small area estimation model-based approach in economic research Small area estimation model-based approach in economic research
-
Cel niniejszej monografii stanowi zaprezentowanie spojrzenia wybranych współczesnych ekonomistów, reprezentujących zarówno podejście liberalne, jak i kompromisowe, na ubóstwo i nierówności społeczne. Publikacja jest pracą przeglądową i składa się z trzech rozdziałów, w których zaprezentowano pogl...
Problem ubóstwa i nierówności we współczesnej myśli ekonomicznej Problem ubóstwa i nierówności we współczesnej myśli ekonomicznej
Barbara Danowska-Prokop, Renata Pęciak, Urszula Zagóra-Jonszta
(10.40 zł najniższa cena z 30 dni)10.40 zł
13.00 zł(-20%) -
Przedkładana publikacja prezentuje najbardziej aktualne problemy ekonomiczno-społeczne w perspektywie Polski i Europy, takie jak: ekonomia współdzielenia, gospodarka oparta na wiedzy, produkcja high-tech, ryzyko ekonomiczne w warunkach inwestycji kapitałowych i ubezpieczeniowych, społeczeństwo gl...(8.80 zł najniższa cena z 30 dni)
8.80 zł
11.00 zł(-20%) -
Niniejsza monografia jest efektem cyklicznie organizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach konferencji Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej, która odbyła się w październiku 2021 r. W ramach rozważań zaprezentowano aktualne wyniki badań nad internacjonalizacją, m.in. w zak...
Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej w XXI w Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej w XXI w
(10.40 zł najniższa cena z 30 dni)10.40 zł
13.00 zł(-20%) -
Cel pracy stanowi wieloaspektowa identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych we współczesnej gospodarce, zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i empirycznym, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji społecznych, przejawów platformizacji gospodarki oraz nowych modeli biznesowych w Polsce i innych...(8.80 zł najniższa cena z 30 dni)
8.80 zł
11.00 zł(-20%) -
Celem przedstawionej monografii jest konfrontacja wpływu zachodzących procesów społecznych oraz gospodarczych na zrównoważony rozwój, dokonana z perspektywy towarzyszącego zmianom struktur społecznych i gospodarczych nowego rozumienia charakteru i roli czynników produkcji. Układ treści publikacji...
Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych
(31.20 zł najniższa cena z 30 dni)31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Celem niniejszej monografii jest zbadanie wybranych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarki światowej w pierwszym okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 w obszarze handlu międzynarodowego, międzynarodowego transferu kapitału w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich, rynku kapitałowe...
Podmioty gospodarki światowej wobec pandemii COVID-19 Podmioty gospodarki światowej wobec pandemii COVID-19
(8.80 zł najniższa cena z 30 dni)8.80 zł
11.00 zł(-20%) -
W monografii przedstawiono sytuację gospodarczą, społeczną i polityczną Polski po odzyskaniu niepodległości i problemy związane z ustabilizowaniem finansów. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie w teoretyczne uwarunkowania funkcjonowania pieniądza i zawiłości inflacji, przy ukazaniu różnych teor...
-
The goals of this monograph include collecting and organizing knowledge, experience and studies related to just transition, and formulating strategic recommendations for Polands coal regions. It is an attempt at providing a synthetic insight into the multi-contest situations within these areas, a...
Just transition of coal regions in Poland. Impulses, contexts and strategic recommendations Just transition of coal regions in Poland. Impulses, contexts and strategic recommendations
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zrównoważone społeczeństwo informacyjne Ewa Ziemba (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.