Zostań królową PR
- Autor:
- Kinga Fromlewicz
- Promocja Przejdź
- Ostatnie sztuki
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zostań królową PR
Public relations w małym, kobiecym biznesie
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korporacji.
PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś dotarła do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi klienci sprawdzający np. lokalny portal czy popularną stronę dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.
Wybrane bestsellery
-
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Kinga FromlewiczKinga Fromlewicz – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.
Ebooka "Zostań królową PR" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zostań królową PR" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zostań królową PR" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zostań królową PR (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wirtualny WydawcaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mamy nadzieję, że Czytelniczki są gotowe na propozycję autorki, by udać się w podróż, na końcu której otrzymają tytuł królowej PR. Pewnie niejedna z nich zastanowi się ja to możliwe, skoro na tę chwilę nic o nim nie wiedzą, a to całe „public relations” kojarzy się tylko praktycznie z reklamą, która wiadomo- kosztuje. A dobry i skuteczny PR nie wymaga wielkich nakładów, nie jest też domeną wielkich korporacji. O tym przekonuje nas autorka Kinga Fromlewicz, której propozycja brzmi „Zostań królową PR”. O autorze Kinga Fromlewicz – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.
-
Recenzja: BooknięciRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Założeniem książki „Zostań królową PR” jest dostarczenie odbiorcy praktycznej wiedzy z zakresu działań Public Relations. Ten niewielki podręcznik (niewielki formatem, lecz jakże bogaty w treść) skierowany jest głownie do kobiet. Książka ta nada się dla każdej ambitnej businesswoman, która dopiero co rozpoczęła przygodę z prowadzeniem własnej firmy. Powyższa pozycja udowadnia, że nawet mikrobiznes nie jest z góry skazany na porażkę PR-ową. Jak się uczyć, to od najlepszych Publikacja pozwala nabyć umiejętność nawiązywania kontaktów z mediami znajdującymi się w najbliższym otoczeniu, oraz efektywnie korzystać z funkcjonalności kont social media. Kinga Fromlewicz zdradza cenne triki i sposoby, które sama wypracowywała po drodze nabywania doświadczenia przez lata. Przedstawione zasady i gotowe rozwiązania są uniwersalne, a zatem może z nich skorzystać osoba prowadząca praktycznie każdy typ biznesu. Fromlewicz obala głęboko zakorzenione PR-owe mity (Nie ważne co mówią, byle mówili – czyżby?) Autorka zwraca uwagę na to, jak ważna w dzisiejszych czasach jest poprawna komunikacja. Dzięki niej można dotrzeć nie tylko do przyszłych klientów firmy, ale po prostu do innych ludzi. Świadomość tego zagadnienia z pewnością pomoże odkryć czytelnikowi głębszą istotę Public Relations: nadawanie działaniom szczególnego znaczenia. Firma poprzez budowanie relacji z innymi, przekazuje komplet określonych wartości i kreuje własną tożsamość. Klient wybierze produkt lub usługę, jeśli będzie znał sens, który się za nimi kryje. Ważny jest kontekst i opowiadanie historii rzeczami, które oferujemy naszym odbiorcom. Czytając tę książkę odniosłam wrażenie, iż autorka jak najbardziej chce odejść od tak zwanego naukowego „bełkotu” na rzecz wiedzy. Wiedzy, która opisana w przystępny sposób trafi do każdego laika. O to samo wydaje się chodzić w dobrym PR – o prostotę wyrażania myśli i autentyczność przekazu. Nie o przerysowaną, sztucznie wykreowaną treść. Podobają mi się także zastosowane przez Kingę Fromlewicz ćwiczenia podsumowujące rozdziały i jednocześnie utrwalające wiedzę. Na końcu podręcznika znajdziemy zaś vademecum. Autorka odpowiada na najczęściej zadawane pytania, a swoje „złote myśli” zawiera wyróżnione w ramkach. Ten podręcznik zmienił moje poglądy i postrzeganie aspektów public relations przynajmniej o jakieś 90 stopni. Pozycję przeczytałam jednym tchem i kompletnie mnie zaskoczyła. Doszłam do wniosku, że jeśli w przyszłości będę chciała prowadzić własną działalność, koniecznie skorzystam z rad autorki, bo są one wyjątkowo trafne. Jako studentka komunikacji i psychologii w biznesie, poleciałabym tę pozycję także studentom marketingowych oraz PR-owych kierunków. Książka z pewnością pomoże skonfrontować wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, z tą bardziej praktyczną. A zatem czytelniku i czytelniczko… sięgnijcie po poradnik „Zostań królową PR” i przygotujcie się na nadchodzący sukces waszych przyszłych lub obecnych biznesów.
-
Recenzja: Książka z nadzieją Tusia i Lena; 2019-01-10Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tytuł powiedział o czym jest ta książka :-) to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. Świetnie napisany, z dobrymi i mądrymi ćwiczeniami, do których wrócisz nie raz! To książka którą pozostawisz w podręcznej biblioteczce i do której będziesz często wracać. Wydawnictwo zadbało, żebyś jej nie zgubiła- ma piękną, różową okładkę, która przyciąga wzrok :-). “Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, to poradnik dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. To książka która pozwoli Ci zacząć przygodę i się nie zgubić! Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy, (czyli dziewczyna która od zawsze zajmuję się słowem), od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. I to doświadczenie postanowiła przekazać innym. Pani Kinga swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem. Książka to „podróż”. Autorka przekonuję (i pokazuję), że PR jest dla każdego, tylko trzeba opanować zasady które nim kierują. "Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi oraz jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy."
-
Recenzja: Medialna Perspektywa Katarzyna KrupickaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jedną z nowości branżowych, dotyczących tematyki Public Relations jest książka, która swoją okładką wyróżnia się na tle pozostałych. Mowa tu o “Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, poradniku dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki. Mocno różowa okładka przyciąga wzrok na półce w księgarni, zarówno tej stacjonarnej, jak i internetowej. Niby nie chcemy sugerować się kolorem, ale coś podpowiada, że jest to literatura skierowana do kobiet. Tytuł również wskazuje formę żeńską – “królowa PR”. Zwraca uwagę, co też sprawia, że ciekawość dotycząca zawartej w niej treści wygrywa. Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. Od 20 lat pracuje ze słowem, w związku z czym postanowiła zadebiutować na rynku literatury i przelać fragment swojej wiedzy na papier, dzieląc się nią z paniami, które boją się rozwinąć skrzydła w swojej firmie. Fromlewicz swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem. Za cel obrała sobie ukazanie, że każda z czytelniczek może zostać własnym specjalistą ds. PR i wziąć wszelkie sprawy w swoje ręce. I faktycznie tak robi, ponieważ stworzyła swego rodzaju poradnik, z miejscem na notatki dla czytelniczek, gdzie można na bieżąco odnosić wiedzę autorki do swojego biznesu. Rzeczywiście jesteśmy w stanie znaleźć tu bezpłatne lub niskokosztowe rozwiązania na rozpoczęcie działań Public Relations w małej firmie. Dzięki zawartym w książce poradom osoba, która nigdy wcześniej nie zajmowała się PR-em i sądziła, że jest on przeznaczony wyłącznie dla dużych firm, z łatwością może przekonać się, że jest w błędzie. Ponadto na początek już niewielkim zaangażowaniem może poprawić wizerunek własnej marki, o ile weźmie sobie do serca wszystkie wytyczne od Kingi Fromlewicz. Czego możemy się dowiedzieć? Przede wszystkim tego, na jakiej na bazie budować swoją markę, w jaki sposób określać swój cel i tworzyć przekazy w komunikacji oraz jak układać plan działań. Autorka ma rację, gdyż wiele osób zapomina o właściwym zweryfikowaniu swojej działalności i przygotowaniu kolejnych zadań, jakie należy wykonać, a także określeniu prawidłowej grupy swoich odbiorców. Często zapominają też, jaki jest w tym wszystkim cel. Ponadto z poradnika dowiadujemy się, że kontekst naszych komunikatów jest bardzo istotny, a budowanie relacji ze społecznością oraz mediami online i offline to najważniejsze rzeczy, na które warto poświęcić każdą wolną chwilę. Znajdziemy tu również sugestie, czym się kierować wybierając ciekawe tematy na artykuły, jak mówić w sieci o sobie i swojej marce, a także uzyskamy wzory, jak pisać maile do dziennikarzy lub w jaki sposób stworzyć bazę mediów. Podsumowując, książka “Zostań królową PR” jest idealna dla początkujących kobiet-przedsiębiorców, które chcą zapanować nad swoim wizerunkiem i budowaniem relacji z otoczeniem. Na początek znajdą tu wiele inspirujących treści lub przykładów, które przygotują je do samodzielnych działań i wskażą ważne elementy, o których nie wolno im zapominać. Jednak osoby, które wiedzę w niej zawartą już posiadają, mogą potraktować ją jako pewne przypomnienie i zebrane razem wskazówki, lub sięgnąć po inne pozycje wydawnictwa One Press, które poruszają bardziej szczegółowo tematy branżowe.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4614-7, 9788328346147
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-10-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5310-7, 9788328353107
- Data wydania ebooka:
- 2018-10-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 73014
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Public Relations
Social Media
Spis treści książki
Wstęp (7)
Rozdział 1. O co chodzi z tym PR (9)
Rozdział 2. Mikrobiznes, mikrobudżet = mikrorozpoznawalność? (23)
Rozdział 3. Zostań królową przekazów (35)
Rozdział 4. Po królewsku zaplanuj działania PR (51)
Rozdział 5. Królowa nie może mieć focha, czyli rzecz o relacjach z mediami (79)
Rozdział 6. Królewskie wieści - jak przygotować wartościową informację dla mediów (93)
Rozdział 7. Cyfrowa królowa (111)
Rozdział 8. Rebelia - bądź królową zarządzania kryzysowego (127)
Rozdział 9. Zostań królową PR (149)
Rozdział 10. FAQ - o co najczęściej pytają księżniczki, żeby stać się królowymi (165)
Podziękowania (173)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zostań królową PR Kinga Fromlewicz (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)