ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Michał Słotwiński
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży Michał Słotwiński - okładka książki

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży Michał Słotwiński - okładka książki

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży Michał Słotwiński - okładka audiobooka MP3

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży Michał Słotwiński - okładka audiobooks CD

Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
4.7/6  Opinie: 3
Stron:
184
Czas nagrania:
5 godz. 38 min.
Czyta:
Tomasz Urbański
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook (35,92 zł najniższa cena z 30 dni)

44,90 zł (-45%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(35,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (35,92 zł najniższa cena z 30 dni)

44,90 zł (-45%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(35,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać!

Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę.

Ten niepozorny fakt okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:
• Jak poprowadzić klienta drogą najmniejszego oporu do kupna.
• Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.
• Jak ustalać zasady, które będą przestrzegane.
• Jak kształtować nawyki swoje i innych.
• Jak pytać, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.
• Czemu łatwiej jest być szefem despotą, i czemu warto nim jednak nie być.
• Jak szybko dostać odpowiedź na email.
Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty, i czemu warto stosować emotikony.
To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne, sprzedażowe, umiejętności przywódcze i strategiczne, czy też pragnie lepiej zrozumieć motywacje, stojące za ludzkimi decyzjami. Napisana jest z zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak, by łatwiej było kontynuować czytanie, niż je przerwać: podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, uzupełniona o notatki, ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.

Wybrane bestsellery

Michał Słotwiński

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności