Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera
- Autorzy:
- Mike Bourne, Pippa Bourne
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera
Jeżeli masz trudności z wdrażaniem opracowanej strategii, najwyższy czas sięgnąć po tę książkę. Znajdziesz w niej charakterystykę narzędzi i metod, dzięki którym nie tylko z powodzeniem doprowadzisz do realizacji przyjętej strategii, lecz również zapewnisz sobie możliwość zarządzania uzyskiwanymi wynikami.Andrew Brodie,
dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Faccenda Group
Teoretyczne założenia zarządzania wynikami przedsiębiorstw są dość proste, zdecydowanie gorzej wygląda to natomiast w praktyce. Niniejsza książka w bardzo przystępny sposób wyjaśnia podstawy teoretyczne oraz podaje przykłady liderów, którzy uporali się z dość trudnymi problemami wdrożeniowymi.Mike Ophield,
dyrektor zarządzający, Crowcon
Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej
System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa.
Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Otrzymasz również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju.
To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników
i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy.
Mike Bourne jest profesorem zarządzania wynikami przedsiębiorstw oraz dyrektorem Centre for Business Performance przy Szkole Zarządzania Uniwersytetu Cranfield. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej Mike przez piętnaście lat pracował w firmach komercyjnych, gdzie zajmował się zarządzaniem produkcją, strategią, przejęciami, zasobami ludzkimi i organizacją.
Pippa Bourne jest dyrektorem regionalnym ICAEW, organizacji zrzeszającej biegłych księgowych z całego świata. Pippa posiada dyplom MBA, jest certyfikowaną specjalistką ds. marketingu, ma też doświadczenie w pracy w dziedzinie marketingu i na stanowiskach kierowniczych. Z powodzeniem prowadziła szereg uniwersyteckich ośrodków komercyjnych i stowarzyszeń zawodowych.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Promocja
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrod- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
64.90 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować” także dla Twojej firmy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
Ebooka "Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: annakolm.pl 2013-12-29Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
System pomiaru wyników jest narzędziem, które pozwala ocenić, czy dana organizacja dobrze prosperuje, osiąga satysfakcjonujące wyniki oraz pomaga ukierunkować działania usprawniające/korygujące na obszary kluczowe dla rozwoju tejże organizacji. Dobrze opracowany system pomiaru wyników wskazuje pracownikom jak również pozostałym interesariuszom kierunek, w którym zmierza organizacja, a także bezpośrednio wpływa na ich zachowanie.
Potrzeba stworzenia systemu pomiarów wyników dopasowanego do organizacji jest więc niezaprzeczalna. Od czego zacząć?
System pomiaru wyników składa się z modelu, celów głównych, wskaźników, celów szczegółowych oraz działań usprawniających.
Model pomiaru wyników jest to stelaż dla całego systemu pomiaru wyników. Za jego pomocą definiowane są cele główne, które następnie zostaną przekształcone we wskaźniki. Przyjęło się uważać, że celem każdej organizacji jest maksymalizacja zysku lub też minimalizacja kosztu – generalnie cele finansowe. Na pewno są to cele dominujące, ale z równą pewnością można stwierdzić, że niejedyne. Na popularności zyskują modele takie jak zrównoważona karta wyników, która kładzie nacisk na aspekty poza finansowe, czy prostopadłościan wyników, który pomaga opracować cele strategiczne w kontekście oczekiwań poszczególnych grup interesariuszy. Skorzystanie z modelu upraszcza i porządkuje opracowanie celów głównych i mierników dla nich, ale nie jest konieczne. Wybór celów głównych jest jednak kluczowy dla stworzenia funkcjonalnego systemu pomiaru wyników. Narzędziem, które może pomóc w tym zadaniu jest mapa sukcesu. Jest to zadawanie sobie pytań co organizacja chce osiągnąć, jak i dlaczego.
Wskaźnik wyniku jest to liczbowe przedstawienie wyniku osiąganego przez organizację w kontekście konkretnego celu głównego. Dla każdego wskaźnika należy wyznaczyć precyzyjny cel szczegółowy, wskazać sposób obliczania, źródło danych, częstotliwość pomiaru, osobę, która dokonuje pomiaru i która podejmuje działania naprawcze oraz rodzaj tych działań.
Stworzenie systemu pomiaru wyników to dopiero początek. Kolejnym ważnym krokiem jest jego wdrożenie, kontrola i dostosowanie systemu.
Więcej na temat systemu pomiaru wyników w książce „Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera.” M. i P. Bourne. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-07-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zagadnienie pomiaru wyników i zarządzania nimi nie jest procesem, który łatwo zdefiniować i zrozumieć. Bardzo przydatna w tym może być -wydana przez One Press / Helion - książka „Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera", której przygotowania podjęli się Mike Bourne i Pippa Bourne. To bardzo praktyczna lektura, bo system zarządzania wynikami może nadać firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony.
Ta książka to kompleksowy opis niezbędnych narzędzi. Znajdujemy tu także prezentacje procesów i metod, które decydują o sukcesie menedżera, w tym porady ułatwiające monitorowanie osiąganych wyników, ich ocenę przez zarządzających oraz weryfikację aktualności realizowanej strategii. -
Recenzja: Personel Plus 2013-04-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
System zarządzania wynikami może nadać firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Teoretyczne założenia zarządzania wynikami przedsiębiorstw są dość proste, zdecydowanie gorzej wygląda to natomiast w praktyce. Książka oferuje kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa. Znajdują się w niej opisy procesów i metod, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzających oraz weryfikacji aktualności realizowanej strategii. Czytelnik otrzymuje również dostęp do informacji praktycznych, takich jak pomiar wyników finansowych, zadowolenia pracowników i klientów, kształtowania kompetencji i zasobów oraz zrównoważonego rozwoju. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą dzięki pomiarowi wyników i zarządzaniu nimi w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Handbook of Corporate Performance Management
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4690-6, 9788324646906
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-02-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7200-4, 9788324672004
- Data wydania ebooka :
- 2013-03-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 11548
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Wprowadzenie (17)
- 1.2. Dobre wyniki - co to takiego? (17)
- 1.3. Z czyjego punktu widzenia? (18)
- 1.4. Porównywanie (18)
- 1.5. Dzisiejszy sukces i stabilność w przyszłości (19)
- 1.6. Jak osiągać dobre wyniki? (20)
- 1.7. Funkcje systemu pomiaru wyników (22)
- 1.8. Przedmiot pomiaru (25)
- 1.9. Znaczenie zarządzania i przywództwa (27)
- 1.10. Podsumowanie (29)
- Dalsza lektura (29)
- 2.1. Wprowadzenie (31)
- 2.2. Składowe systemu pomiaru wyników (31)
- 2.3. Zrównoważona karta wyników (35)
- 2.4. Prostopadłościan wyników (38)
- 2.5. Cele główne i mapy sukcesu (39)
- 2.6. Projektowanie wskaźników (44)
- 2.7. Podsumowanie (51)
- Dalsza lektura (52)
- 3.1. Wprowadzenie (53)
- 3.2. Czteroetapowy cykl życia (53)
- 3.3. Projektowanie (54)
- 3.4. Jak to wygląda w praktyce? (55)
- 3.5. Dyskusja (55)
- 3.6. Tworzenie mapy sukcesu (57)
- 3.7. Opracowywanie wskaźników (60)
- 3.8. Następny etap (61)
- Dalsza lektura (61)
- 4.1. Wprowadzenie (63)
- 4.2. Etap wdrażania (63)
- 4.3. Przyczyny sukcesów i porażek działań wdrożeniowych (64)
- 4.4. Przeszkody i blokady (68)
- 4.5. Kroki na drodze do udanego wdrożenia systemu (69)
- 4.6. Wnioski (72)
- Dalsza lektura (72)
- 5.1. Wprowadzenie (73)
- 5.2. Zmiana kontekstu (73)
- 5.3. Ocena oporu wobec zmiany (75)
- 5.4. Zwrot z zarządzania (77)
- 5.5. Ocena prawdopodobieństwa wdrożenia (78)
- 5.6. Wnioski (81)
- Dalsza lektura (82)
- 6.1. Wprowadzenie (83)
- 6.2. Po co wyznacza się cele szczegółowe? (84)
- 6.3. Dziesięć najczęściej występujących problemów (85)
- 6.4. Koło wyznaczania celów szczegółowych (87)
- 6.5. Uwagi końcowe (90)
- Dalsza lektura (90)
- 7.1. Wprowadzenie (93)
- 7.2. Potencjalne pułapki (94)
- 7.3. Łączenie wyników z systemem wynagradzania (98)
- 7.4. Przykłady (104)
- 7.5. Podsumowanie (107)
- Dalsza lektura (108)
- 8.1. Wprowadzenie (109)
- 8.2. Zmienność i nasze reakcje na nią (110)
- 8.3. Statystyczna kontrola procesu (112)
- 8.4. Wyniki i ich poprawianie (121)
- Dalsza lektura (121)
- 9.1. Wprowadzenie (123)
- 9.2. Łańcuch wartości planowania wyników (124)
- 9.3. Analizy wyników (130)
- Dalsza lektura (136)
- 10.1. Wprowadzenie (137)
- 10.2. Przykłady firm (138)
- 10.3. Sprawdzanie map sukcesu w praktyce (142)
- 10.4. Sprawdzanie map sukcesu - teoria i praktyka (147)
- 10.5. Problemy behawioralne (152)
- 10.6. Wnioski (153)
- Dalsza lektura (153)
- 11.1. Wprowadzenie (155)
- 11.2. Aktualizacja procesu (155)
- 11.3. Kiedy należy aktualizować cele szczegółowe? (156)
- 11.4. Weryfikacja wskaźników (159)
- 11.5. Weryfikacja wskaźników pod kątem mapy sukcesu (160)
- 11.6. Refleksja nad realizowaną strategią (161)
- 11.7. Sprawdzanie strategii (162)
- 11.8. Pokonywanie barier utrudniających aktualizację systemu (163)
- 11.9. Podsumowanie (172)
- Dalsza lektura (172)
- 12.1. Wprowadzenie (173)
- 12.2. Czynniki niezbędne w osiąganiu znakomitych wyników (174)
- 12.3. Pomiary zadowolenia i zaangażowania pracowników (176)
- 12.4. Indywidualna ocena wyników (180)
- 12.5. Wskaźniki wyników związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi (185)
- 12.6. Działanie na podstawie wyników badania (187)
- Dalsza lektura i źródła informacji (188)
- 13.1. Wprowadzenie (189)
- 13.2. Co jest przedmiotem pomiaru? (189)
- 13.3. Wykorzystywanie informacji pozyskanych od klientów (199)
- 13.4. Podsumowanie (203)
- Dalsza lektura (204)
- 14.1. Wprowadzenie (205)
- 14.2. Model procesu (205)
- 14.3. Pomiary procesu (207)
- 14.4. Kluczowe wskaźniki procesowe (208)
- 14.5. Podsumowanie (211)
- Dalsza lektura (211)
- 15.1. Wprowadzenie (213)
- 15.2. Definiowanie pojęć (213)
- 15.3. Po co dokonuje się pomiarów kształtowania kompetencji i zasobów? (215)
- 15.4. Model przedstawiania zależności między zasobami a kompetencjami (219)
- 15.5. Podsumowanie (228)
- Dalsza lektura (228)
- 16.1. Wprowadzenie (229)
- 16.2. Wyniki finansowe z punktu widzenia akcjonariuszy (231)
- 16.3. Wskaźniki kluczowe dla akcjonariuszy (234)
- 16.4. Wskaźniki rachunkowe (237)
- 16.5. Wskaźniki istotne dla zarządzających (239)
- 16.6. Podsumowanie (242)
- Dalsza lektura (242)
- 17.1. Wprowadzenie (243)
- 17.2. Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu - co to takiego? (244)
- 17.3. Korzyści (245)
- 17.4. Zróżnicowany rozwój jako nieodłączny element prowadzonej działalności (249)
- 17.5. Podsumowanie (255)
- Dalsza lektura i źródła dodatkowych informacji (255)
- 18.1. Wprowadzenie (257)
- 18.2. Tworzenie odpowiednich uwarunkowań (258)
- 18.3. Tworzenie odpowiedniej kultury (259)
- 18.4. Rekrutacja właściwych ludzi (262)
- 18.5. Źródła motywacji (263)
- 18.6. Stosunek do pracowników osiągających wyniki poniżej oczekiwań (265)
- 18.7. Świadomość własnego wpływu (266)
- 18.8. Wyznaczanie kierunku i zaangażowanie (267)
- 18.9. Komunikacja (269)
- 18.10. Podsumowanie (270)
- Dalsza lektura (270)
- 19.1. Wprowadzenie (273)
- 19.2. Paul Woodward - dyrektor generalny, Sue Ryder Care (273)
- 19.3. PY Gerbeau - dyrektor generalny, X-Leisure (276)
- 19.4. Richard Boot Obe - IRC Global Executive Search Partners (279)
- 19.5. David Child (281)
- 19.6. Baronowa Sally Greengross (284)
- 19.7. Charles Carter (286)
- 19.8. Nigel Bond - dyrektor generalny, Domino Printing Sciences (288)
- 19.9. Mark Lever - dyrektor generalny, National Autistic Society (293)
- 19.10. Mike Ophield (297)
- 19.11. Andy Wood - dyrektor generalny, Adnams plc (300)
- 20.1. Wprowadzenie (305)
- 20.2. Pomiary wyników (305)
- 20.3. Zarządzanie wynikami (307)
- 20.4. Przywództwo zorientowane na wyniki (308)
- Dalsza lektura (312)
Przedmowa (11)
Podziękowania (13)
Wprowadzenie (15)
1. Wyniki i znaczenie ich pomiarów (17)
2. Praktyczne narzędzia pomiaru wyników (31)
3. Projektowanie systemu (53)
4. Zarządzanie wdrażaniem systemu (63)
5. Ocena i zarządzanie zmianą (73)
6. Wyznaczanie celów szczegółowych (83)
7. Wyniki a system wynagradzania (93)
8. Zarządzanie przez wskaźniki - statystyczna kontrola procesu (109)
9. Stosowanie wskaźników - analiza wyników (123)
10. Stosowanie wskaźników w zarządzaniu - weryfikacja strategii (137)
11. Aktualizacja procesu pomiaru wyników (155)
12. Pomiary wyników osiąganych przez ludzi (173)
13. Pomiary zadowolenia klientów (189)
14. Pomiary procesów (205)
15. Pomiary kształtowania kompetencji i zasobów (213)
16. Pomiary wyników finansowych (229)
17. Zrównoważony rozwój i jego pomiary (243)
18. Tworzenie kultury sprzyjającej osiąganiu świetnych wyników (257)
19. Relacje liderów (273)
20. Podsumowanie (305)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.99 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie wynikami firmy. Podręcznik menedżera Mike Bourne, Pippa Bourne (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.