Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa Grażyna Gierszewska, Michael Jaksa - okladka książki

Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa Grażyna Gierszewska, Michael Jaksa - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
162
Dostępny format:
     PDF

Ebook 22,40 zł najniższa cena z 30 dni

32,00 zł (-30%)
22,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(22,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne”

Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

Wybrane bestsellery

Grażyna Gierszewska, Michael Jaksa - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności