Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć
- Autor:
- John C. Maxwell



- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 255
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć
TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM. Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią talent. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć. John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć: Znajdowanie wspólnej płaszczyzny; Upraszczanie przekazu; Wzbudzanie zainteresowania; Inspirowanie; Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi. Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość. Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz! O AUTORZE John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem ds. przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliła ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na całym świecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak różnych organizacji, jak firmy z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point, a także dla przywódców rządowych. Jego książki regularnie trafiają na listy bestsellerów New York Timesa, Wall Street Journal i Business Week. Każda z trzech jego książek The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym przez niego blogiem można zapoznać się na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych...
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
(21.45 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
John C. Maxwell - pozostałe książki
-
Liderzy zawsze szukają czegoś, co da im przewagę. Dlatego wielu śledzi najnowsze trendy w teoriach przywództwa. Jednak wydumane koncepcje przywództwa i modne teorie zarządzania przychodzą i odchodzą. A co się nie zmienia? Cechy lidera! Przyjrzyj się wielkim przywódcom w...(27.20 zł najniższa cena z 30 dni)
27.20 zł
34.00 zł(-20%) -
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi? – zastanawiamy się. Dobra wiadomość jest ta...(32.58 zł najniższa cena z 30 dni)
33.62 zł
44.90 zł(-25%) -
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zw...
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
(34.32 zł najniższa cena z 30 dni)34.32 zł
42.90 zł(-20%) -
Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach. John Maxwell, doświadczony lider, jeden z 25 najlepszych autorów Amazon.com, którego bestsellerowe książki sprzedano w 13 milionach egzemplarzy, dzieli...(36.22 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł(-20%)
Ebooka "Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-774-6197-6, 9788377461976
- Data wydania ebooka:
-
2011-01-28
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-774-6386-4, 9788377463864
- Data wydania audiobooka:
-
2011-01-10
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 41100
- Rozmiar pliku ePub:
- 1.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 213.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Podziękowania
- Wstęp
- CZĘŚĆ 1: ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ
- 1. Umiejętność porozumiewania się zwiększa twój zakres wpływu w każdej sytuacji
- Sposób, w jaki się komunikujesz, może być przyczyną twojego sukcesu lub twojej porażki
- Umiejętność porozumiewania się ma kluczowe znaczenie
- Umiejętność porozumiewania się ma dla liderów podstawowe znaczenie
- Umiejętność porozumiewania się pomaga w każdym obszarze życia
- Pragnienie porozumiewania się
- Odwaga, by się zmieniać
- Są obszary, które mogę zmienić, lecz nie wiem jak
- Potrafię radzić sobie lepiej z przeciwnościami, niż porozumiewać się
- Chcę się zmienić, a nie tylko mieć świadomość, że zmiana jest możliwa
- By coś zmienić, oprócz odwagi potrzebuję także umiejętności porozumiewania się
- Gadatliwość nie jest rozwiązaniem
- Rozpocznij od zmiany postawy
- Umiejętność porozumiewania się sprawia, że jesteś efektywny w każdym obszarze życia
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- 2. Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych
- Wielkie nadzieje
- Brak umiejętności odbierania przekazu
- Moment przebudzenia
- Nie chodzi o mnie!
- Niedojrzałość
- Ego
- Brak umiejętności doceniania innych
- Niepewność
- Kwestia nawiązania porozumienia
- Trzy pytania, które zadają ci ludzie
- 1. Czy troszczysz się o mnie?
- 2. Czy możesz mi pomóc?
- 3. Czy mogę ci ufać?
- Gdybym był tobą
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- 3. Porozumiewanie się to nie tylko słowa
- Twoje zachowanie wywiera tak duże wrażenie, że nie słyszę wypowiadanych przez ciebie słów
- Cechy charakterystyczne porozumienia
- Cztery poziomy porozumiewania się
- 1. To, co ludzie widzą kontakt wzrokowy
- 2. To, co ludzie rozumieją kontakt intelektualny
- 3. To, co ludzie czują kontakt emocjonalny
- 4. To, co ludzie słyszą kontakt werbalny
- Podsumowanie
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- 4. Porozumiewanie się zawsze wymaga energii
- Do ludzi dociera to, co im dajesz
- Odnalezienie wspomnień dotyczących tego okresu
- Przypomnienie sobie imion i nazwisk
- Spowodowanie, że czuli się wyróżnieni
- Spowodowanie, by moja wizyta miała charakter osobisty dla tak wielu osób, jak to tylko możliwe
- Dołożenie starań, by spędzić z ludźmi jak najwięcej czasu
- Opowiedzenie o własnych błędach w trakcie kazania
- Danie ludziom do zrozumienia, że przyczynili się do mojego sukcesu
- Wyzwól w sobie energię
- Pięć proaktywnych metod wykorzystywania energii do nawiązywania kontaktów
- 1. Porozumiewanie się wymaga inicjatywy bądź pierwszy
- 2. Porozumiewanie się wymaga jasności przygotuj się
- 3. Porozumiewanie się wymaga cierpliwości zwolnij
- 4. Porozumiewanie się wymaga bezinteresowności dawaj coś od siebie
- 5. Porozumiewanie się wymaga wytrwałości regeneruj siły
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- Do ludzi dociera to, co im dajesz
- 5. Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną
- Najwyższy poziom komunikowania się
- To nie jest przypadek
- Co sprawia, że ludzie słuchają?
- Relacje ludzie, których znasz
- Wiedza to, co masz do przekazania
- Sukces to, co osiągnąłeś
- Możliwości to, na co cię stać
- Poświęcenie to, jak żyjesz
- Sztuka porozumiewania się
- Stawanie się osobą, która potrafi się porozumieć, to proces
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- CZĘŚĆ 2: PRAKTYKA POROZUMIEWANIA SIĘ
- 6. Osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie
- Bariery przeszkadzające w znalezieniu wspólnej płaszczyzny
- 1. Zadufanie: Już wiem, co inni wiedzą, czują i czego pragną
- 2. Arogancja: Nie ma znaczenia, co inni wiedzą, czują lub czego pragną
- 3. Obojętność: Nie interesuje mnie, co inni wiedzą, czują lub czego pragną
- 4. Kontrola: Nie chcę, by inni wiedzieli to, co ja wiem, czuję lub czego pragnę
- Kultywowanie postaw sprzyjających znajdowaniu wspólnej płaszczyzny
- Dostępność: Spędzam czas z innymi ludźmi
- Słuchanie: Znajduję wspólną płaszczyznę z innymi, słuchając ich
- Zadawanie pytań: Jestem na tyle zainteresowany sprawami innych, by zadawać im pytania
- Troskliwość: Myślę o innych ludziach i szukam sposobów, by im podziękować
- Otwartość: Dam ludziom dostęp do mojego życia
- Sympatia: Zależy mi na innych ludziach
- Altruizm: Poświęcam więcej uwagi innym niż sobie
- Dostosowanie: Spojrzę na świat ich oczami
- Osoby komunikatywne działają pierwsze
- 1. Zadawaj pytanie: Czy czuję to, co ty?, zanim zapytasz: Czy czujesz to, co ja?
- 2. Zadawaj pytanie: Czy widzę to, co ty?, zanim zapytasz: Czy widzisz to, co ja?
- 3. Zadawaj pytanie: Czy wiem to, co ty?, zanim zapytasz: Czy wiesz to, co ja?
- 4. Zadawaj pytanie: Czy wiem, czego chcesz?, zanim zapytasz: Czy wiesz, czego chcę?
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- Bariery przeszkadzające w znalezieniu wspólnej płaszczyzny
- 7. Osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty
- Co złego jest w prostocie?
- Komunikacja międzykulturowa
- Sztuka prostoty
- 1. Mów do ludzi, nie ponad nimi
- 2. Mów na temat
- 3. Powtarzaj to, co mówisz
- 4. Jasno wyrażaj swoje intencje
- 5. Mów mniej
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- 8. Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich
- Jak być interesującym mówcą
- 1. Przyjmuj odpowiedzialność za słuchaczy
- 2. Używaj ich języka
- 3. Od początku skupiaj uwagę odbiorców
- 4. Pobudź aktywność
- 5. Mów tak, by ludzie to zapamiętali
- 6. Bądź widoczny
- 7. Opowiadaj historie
- Bądź taką osobą, jakiej sam chciałbyś słuchać
- Bądź taką osobą, z jaką sam chciałbyś nawiązać porozumienie
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- Jak być interesującym mówcą
- 9. Osoby komunikatywne inspirują innych ludzi
- Wszystko sprowadza się do inspiracji
- To, co ludzie powinni wiedzieć
- Ludzie powinni wiedzieć, że ich rozumiesz i że cię obchodzą
- Ludzie chcą czuć, że wiele od nich oczekujesz
- Co ludzie powinni zobaczyć?
- Ludzie chcą widzieć, że czujesz się przekonany do tego, co mówisz
- Ludzie chcą widzieć twoją wiarygodność
- Ludzie chcą widzieć dowody na to, że masz silny charakter
- Co ludzie powinni czuć?
- Ludzie muszą czuć, że twoje zainteresowanie tematem i nimi wypływa z pasji
- Ludzie potrzebują czuć, że ufasz im i sobie
- Ludzie chcą czuć, że jesteś im wdzięczny
- Działanie efekt inspiracji na najwyższym poziomie
- Wypowiesz właściwe słowa we właściwym momencie
- Dasz ludziom plan działania
- Podejmij zobowiązanie, że nieustannie będziesz inspirował innych ludzi
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- 10. Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią
- Test zaufania
- Jesteś własnym przekazem
- Dojdź do porozumienia z samym sobą
- Przyznaj się do błędów
- Bądź odpowiedzialny
- Przewodź w taki sposób, w jaki żyjesz
- Mów prawdę
- Przyznawaj się do słabości
- Przestrzegaj złotej zasady
- Bądź kreatywny
- Wiarygodność umożliwia porozumiewanie się
- Porozumiewanie się w sytuacji jeden na jednego
- Porozumiewanie się z grupą
- Porozumiewanie się z publicznością
- Nauka bycia osobą potrafiącą wspaniale się porozumiewać
- Nie potrafił postępować z ludźmi
- Nie potrafił efektywnie się komunikować
- Nie był dobrym liderem
- Zacznij porozumiewać się jeszcze dziś
- Rozdział 1
- Rozdział 2
- Rozdział 3
- Rozdział 4
- Rozdział 5
- Rozdział 6
- Rozdział 7
- Rozdział 8
- Rozdział 9
- Rozdział 10
- Podsumowanie 1
- Spis treści
MT Biznes - inne książki
-
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej prak...
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes
(40.68 zł najniższa cena z 30 dni)41.13 zł
54.90 zł(-25%) -
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. ...
AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
(33.92 zł najniższa cena z 30 dni)34.22 zł
45.90 zł(-25%) -
Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść ...
Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa
(48.18 zł najniższa cena z 30 dni)48.48 zł
64.90 zł(-25%) -
Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełn...(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej ksi...(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)
55.92 zł
69.90 zł(-20%) -
Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownik...
Upierdliwi współpracownicy. Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą Upierdliwi współpracownicy. Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą
(39.88 zł najniższa cena z 30 dni)40.68 zł
54.90 zł(-26%) -
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwa...
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
(43.23 zł najniższa cena z 30 dni)44.73 zł
59.90 zł(-25%) -
Autorka bestsellera „Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza” wraca z nowa książką i ze strategią walki z niewłaściwymi zachowaniami w pracy, pokazując, co możemy zrobić – tu i teraz – by wspólnie tworzyć sprawiedliwe i ...
Toksyczne miejsce pracy. Jak skutecznie walczyć z uprzedzeniami, stereotypami, tyranią czy mobbingiem Toksyczne miejsce pracy. Jak skutecznie walczyć z uprzedzeniami, stereotypami, tyranią czy mobbingiem
(43.23 zł najniższa cena z 30 dni)44.73 zł
59.90 zł(-25%) -
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yal...
Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować Jak podzielić tort. Nowa metoda negocjacji dla tych, którzy nie lubią negocjować
(39.58 zł najniższa cena z 30 dni)40.68 zł
54.90 zł(-26%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć John C. Maxwell (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: Jarek, jaroslaw.golabek@gmail.com
Opinia dodana: 2015-02-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem