Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4
- Autorzy:
- Joanna Fryca, Jacek Jaworski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 329
-
PDF
Opis książki: Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4
Postępująca dynamika zmian współczesnej gospodarki powoduje równie dynamiczne przeobrażenia w sektorze przedsiębiorstw. Postępujące procesy globalizacji i informatyzacji, a także wzrost mobilności i ilości potencjalnych pracowników, klientów, dostawców, kredytodawców oraz menedżerów istotnie wpływają na ich funkcjonowanie. Tym samym, coraz większe wymagania stawiane przedsiębiorstwom determinują konieczność redefiniowania celów działania, strategii oraz nieustannego poszukiwania rezerw rozwojowych, które zapewniłyby względnie trwałą przewagę konkurencyjną stanowiącą podstawę rozwoju w coraz bardziej wymagających warunkach.
Wciąż aktualne jest stwierdzenie P.F. Druckera, że przedsiębiorstwo nie może być mechanicznym zbiorem zasobów, musi poszukiwać coraz lepszych produktów, rozwiązań rynkowych, technologicznych i organizacyjnych. Stąd w niniejszym opracowaniu przyjęto podejście zasobowe, kładące nacisk na czynniki sukcesu organizacji tkwiące w niej samej, które stało się kanwą rozważań czwartego tomu Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Znaleźć w nim można treści dotyczące:
- relacji przedsiębiorstw z otoczeniem w warunkach globalizacji,
- roli zasobów niematerialnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
- finansowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Joanna Fryca, Jacek Jaworski - pozostałe książki
-
Tom 9 poświęcony został aktualnym problemom współczesnej gospodarki, które nabierają szczególnego znaczenia w warunkach stabilizacji pokryzysowej.
Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9 Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9
(51.00 zł najniższa cena z 30 dni)51.00 zł
60.00 zł(-15%) -
Zarządzanie współczesnymi procesami gospodarczymi wymaga stosowania innowacyjnych narzędzi diagnostyki i kształtowania warunków gospodarowania w mikro- i makro- skali.(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące...
Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
(58.65 zł najniższa cena z 30 dni)58.65 zł
69.00 zł(-15%) -
owoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania.
Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14 Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14
(67.15 zł najniższa cena z 30 dni)67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Tom piąty Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświęcony został problematyce zarządzania finansami wobec wyzwań XXI wieku.
Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5 Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5
(50.15 zł najniższa cena z 30 dni)50.15 zł
59.00 zł(-15%) -
Przepływy finansowe we współczesnej gospodarce odgrywają szczególną rolę. Stanowią swoistego rodzaju "krwioobieg" procesów sfery realnej w skali mikro i makro.(14.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.50 zł
17.06 zł(-15%)
Ebooka "Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1578-6, 9788379415786
- Data wydania ebooka:
- 2008-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Sprzedaż
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
Spis treści książki
Wprowadzenie
Część I Relacje przedsiębiorstw z otoczeniem w warunkach globalizacji
1. Niepewność i zmienność jako podstawowe czynniki określające współczesne zarządzanie organizacjami - Damian Ostrowski
1.1. Przyszłość w zarządzaniu organizacją
1.2. Zmienność i niepewność w zarządzaniu
Bibliografia
2. Globalna nierównowaga finansowa i kryzys - dwa wyzwania dla stabilności
współczesnej gospodarki światowej - Tadeusz Mimszewski
2.1. Globalizacja a nierównowaga międzynarodowych finansów
2.2. Paradoksy światowej globalizacji a wstrząsy kryzysowe na rynkach finansowych.
Bibliografia
3. Decyzje finansowe spółek WIG20 w dobie światowego kryzysu finansowego - Beniamin Noga
3.1. Kryzysy finansowe XX i XXI wieku
3.2. Kryzys przedsiębiorstwa
3.3. Funkcjonowanie Spółek WIG20 w warunkach kryzysu finansowego
3.4. Analiza decyzji finansowych Spółek WIG20 w warunkach kryzysu
Bibliografia
4. Cechy społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa w dobie kryzysu
- Agnieszka Sokołowska
4.1. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności
4.2. Obszar społecznej odpowiedzialności w małym przedsiębiorstwie
4.2.1. Ekonomiczny obszar społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa
4.2.2. Prawny obszar społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa
4.2.3. Etyczny obszar społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa
4.2.4. Filantropijny obszar społecznej odpowiedzialności małego
przedsiębiorstwa
4.3. Identyfikacja specyficznych cech społecznej odpowiedzialności małych
przedsiębiorstw
Bibliografia
5. Znaczenie cen transferowych w przedsiębiorstwach powiązanych kapitałowo w świetle regulacji prawnych - Sławomir Antkiewicz
5.1. Fuzje i przejęcia
5.2. Podmioty powiązane w polskich przepisach prawnych
5.3. Podmioty powiązane zdefiniowane przez OECD oraz Międzynarodowe
Standardy Rachunkowości
5.4. Istota powiązań kapitałowych między podmiotami powiązanymi
5.5. Rola funkcjonowania korporacji międzynarodowych dla otoczenia
międzynarodowego
5.6. Istota cen transferowych
5.7. Definicja i cechy cen transferowych
5.8. Funkcje cen transferowych
5.9. Zasada pełnej konkurencji - warunek konieczny dla określania cen transferowych
5.10. Podstawy prawne regulujące zagadnienie cen transferowych w Polsce
5.11. Dokumentacja podatkowa cen transferowych
Bibliografia
6. Rola przedsiębiorstw państwowych w gospodarce ChRL - Ewa Cieślik
6.1. Etapy zmian własnościowych w ChRL
6.2. Rola przedsiębiorstw państwowych we współczesnym przemyśle
Bibliografia
Część II
Rola zasobów niematerialnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
7. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw jako efekt zachowań w organizacji
-Beata Majecka
7.1. Istota zachowań organizacyjnych - ujęcie teoretyczne
7.2. Relacje pomiędzy zachowaniami w organizacji a rynkowymi zachowaniami
przedsiębiorstw - badania empiryczne
Bibliografia
8. Społeczne uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa w świetle uregulowań Unii Europejskiej - wybrane problemy - Agata Cichocka
8.1. Istota polityki społecznej UE
8.2. Prawa pracownicze w UE i ich konsekwencje
8.3. Ewolucja w polityce socjalnej
8.4. Dyrektywy UE w zakresie BHP
8.5. Prawa i ich zastosowanie w praktyce
Bibliografia
9. Niematerialne czynniki sukcesu przedsiębiorstw usługowych - Monika Boguszewicz-Kreft, Grażyna Złotowska
9.1. Specyfika przedsiębiorstw usługowych
9.2. Pojęcie i czynniki sukcesu
9.2.1. Pojęcie sukcesu
9.2.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw
9.3. Charakterystyka niematerialnych czynników wpływających na sukces
przedsiębiorstw usługowych
9.3.1. Strategia
9.3.2. Struktura
9.3.3. Systemy
9.3.4. Pracownicy
9.3.5. Styl działania
9.3.6. Kwalifikacje
9.3.7. Wspólne wartości
Bibliografia
10. Wiedza jako specyficzny zasób przedsiębiorstwa - Bożena Kłusek-Wojciszke, Małgorzata Łosiewicz
10.1. Era wiedzy
10.2. Istota wiedzy
10.3. Cechy wiedzy
10.4. Typologia wiedzy
10.5. Zasady zarządzania wiedzą
10.6. Modele zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Bibliografia
11. Odpływ wiedzy barierą innowacyjności - zachowania organizacyjne przedsiębiorstw na rynku pracy - Joanna Fryca
11.1. Rynek pracy jako regulator zachowań organizacyjnych przedsiębiorstw. . . .
11.2. Rola wiedzy pracowników w kreowaniu innowacji w przedsiębiorstwach . .
11.3. Odpływ wiedzy jako problem w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw .
11.4. Działania hamujące odpływ wiedzy - proinnowacyjne zachowania
przedsiębiorstw na rynku pracy
Bibliografia
12. Pomiar kapitału intelektualnego na potrzeby poprawy wewnętrznego zarządzania przedsiębiorstwem. Zarys teorii - Grażyna Michalczuk
12.1. Metody pomiaru kapitału intelektualnego
12.2. Porównanie i ocena wybranych niefinansowych metod pomiaru kapitału
intelektualnego
Bibliografia
Część III Finansowe czynniki sukcesu współczesnych przedsiębiorstw
13. Mechanizmy zapewnienia równowagi finansowej przedsiębiorstw z wykorzystaniem pętli sprzężeń zwrotnych - Andrzej Letkiewicz
13.1. Funkcjonowanie i regulacja przedsiębiorstw
13.2. Pętle sprzężeń zwrotnych w przedsiębiorstwie
13.3. Równowaga finansowa
Bibliografia
14. Elastyczność wyboru kierunku działania - podejście opcyjnie - Włodzimierz Rudny
14.1. Opcje realne jako metoda wyceny elastyczności menedżerskiej
14.2. Podstawowe rodzaje opcji realnych i ich wycena
14.3. Elastyczność wyboru kierunku działania jako opcja realna
Bibliografia
15. Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw w warunkach kryzysu - Joanna Liszek
15.1. Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw
15.2. Istota i miary rentowności oraz deficytowości przedsiębiorstwa
15.3. Ujęcie memoriałowe i kasowe wyników finansowych przedsiębiorstwa
15.4. Finansowanie działalności przedsiębiorstwa w warunkach rentowności
i deficytowości
Bibliografia
16. Uwarunkowania sposobów finansowania przedsiębiorstw z uwzględnieniem factoringu - Anna Pyka, Adam Żabka
16.1. Uwarunkowania metod finansowania
16.1.1. Wewnętrzne uwarunkowania metod finansowania
16.1.2. Zewnętrzne uwarunkowania metod finansowania
16.2. Uwarunkowania zewnętrzne finansowania na przykładzie factoringu
16.2.1. Uwarunkowania zasobowe faktoringu
16.2.2. Uwarunkowania prawne i proceduralne faktoringu
Bibliografia
17. Płynność finansowa przez pryzmat wpływów i wydatków - Beata Katowska, Aldona Uziębło
17.1. Istota i pomiar płynności finansowej
17.2. Budżet wpływów i wydatków
17.3. Zarządzanie wpływami środków pieniężnych
17.4. Zarządzanie wydatkami środków pieniężnych
Bibliografia
18. Zarządzanie projektami inwestycyjnymi finansowanymi ze środków UE
w konsorcjum - problemy w ujmowaniu i komunikowaniu informacji
finansowych - Halina Waniak-Michałak
18.1. Konsorcjum - podstawy prawne
18.2. Realizacja projektów w konsorcjum - umowa konsorcjum
18.3. Rozliczenia pomiędzy partnerami w konsorcjum
18.4. Prowadzenie księgowości i obowiązki podatkowe w konsorcjum
18.5. Audyt finansowy
Bibliografia
19. Programy operacyjne UE w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw
w Polsce - Jerzy Gwizdała
19.1. Europejskie fundusze strukturalne w Polsce
19.2. Programy operacyjne Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw .
19.3. Kredyt technologiczny jako źródło finansowania inwestycji MSP
Bibliografia
20. Formy opodatkowania i systemy ewidencyjne w cyklu życia małej firmy
- Jacek Jaworski
20.1. Charakterystyka form opodatkowania oraz systemów ewidencyjnych
w sektorze małych przedsiębiorstw w Polsce
20.2. Cykl życia małej firmy
20.3. Kryteria wyboru form opodatkowania i systemów ewidencyjnych w fazach cyklu życia małej firmy
Bibliografia
21. Manipulacje wynikiem finansowym - Izabela Kalita-Białkowska
21.1. Cel sporządzania sprawozdania finansowego
21.2. Manipulacja wynikiem finansowym
21.2.1. Zawyżenie wartości aktywów
21.2.1.1. Środki trwałe
21.2.1.2. Zapasy
21.2.1.3. Środki pieniężne
21.2.2. Zmiana wartości pasywów
21.2.2.1. Kapitały własne
21.2.2.2. Zobowiązania
21.2.2.3. Wynik finansowy
21.3. Terminy ujmowania zdarzeń gospodarczych
Bibliografia
22. Zróżnicowanie kosztów promocji w działalności przedsiębiorstw - Marta Targowicz
22.1. Koszty promocji oraz przesłanki ich strukturalizacji
22.2. Podstawowe przekroje klasyfikacyjne kosztów promocji
22.3. Koszty promocji nieewidencjonowane i ich klasyfikacja
Bibliografia
23. Funkcja zakupu w organizacji oraz wybrane metody generowania oszczędność
w zakupach - Marta Wudarzewska, Michał Szlachcic
23.1. Funkcja zakupu w organizacji
23.2. Zarządzanie procesem zakupu
23.3. Oszczędności w zakupach
Bibliografia
24. Godziwa wartość rynkowa a wartość sprawiedliwa jako standardy w wycenie
przedsiębiorstw - Dariusz Zarzecki
24.1. Istota wyceny przedsiębiorstw
24.2. Standardy wyceny przedsiębiorstw
24.3. Pojęcie standardu wartości
24.4. Wartość rynkowa {market value) versus godziwa (sprawiedliwa)
wartość rynkowa (fair market value)
24.5. Wartość sprawiedliwa (fair value) jako standard wartości
w wycenie przedsiębiorstw
24.6. Inne standardy wartości stosowane w wycenie przedsiębiorstw
24.7. Wartość godziwa w międzynarodowych standardach rachunkowości
24.8. Wartość sprawiedliwa czy wartość godziwa? Rozwiązania przyjęte
w polskiej rachunkowości
24.9. Główne kierunki wykorzystania poszczególnych standardów wartości
w wycenie przedsiębiorstw
Bibliografia
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4 Joanna Fryca, Jacek Jaworski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.