Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4

Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
329
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Ebook 44,28 zł najniższa cena z 30 dni

54,00 zł (-17%)
44,56 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(44,28 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Postępująca dynamika zmian współczesnej gospodarki powoduje równie dynamiczne przeobrażenia w sektorze przedsiębiorstw. Postępujące procesy globalizacji i informatyzacji, a także wzrost mobilności i ilości potencjalnych pracowników, klientów, dostawców, kredytodawców oraz menedżerów istotnie wpływają na ich funkcjonowanie. Tym samym, coraz większe wymagania stawiane przedsiębiorstwom determinują konieczność redefiniowania celów działania, strategii oraz nieustannego poszukiwania rezerw rozwojowych, które zapewniłyby względnie trwałą przewagę konkurencyjną stano­wiącą podstawę rozwoju w coraz bardziej wymagających warunkach.
Wciąż aktualne jest stwierdzenie P.F. Druckera, że przedsiębiorstwo nie może być mechanicznym zbiorem zasobów, musi poszukiwać coraz lepszych produktów, rozwiązań rynkowych, technologicznych i organizacyjnych. Stąd w niniejszym opracowaniu przyjęto podejście zasobowe, kładące nacisk na czynniki sukcesu organizacji tkwiące w niej samej, które stało się kanwą rozważań czwartego tomu Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Znaleźć w nim można treści dotyczące:
- relacji przedsiębiorstw z otoczeniem w warunkach globalizacji,
- roli zasobów niematerialnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
- finansowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw.

Wybrane bestsellery

Joanna Fryca, Jacek Jaworski - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności