Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9
- Autor:
- Jacek Jaworski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 283
-
PDF
Opis książki: Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech trudnych latach kryzysu. Pomimo że niektóre wskaźniki ekonomiczne nie napawają jeszcze optymizmem, oznacza to, że współczesna gospodarka ponownie wchodzi na drogę rozwoju.
Tom 9. Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświęcony został aktualnym problemom współczesnej gospodarki, które nabierają szczególnego znaczenia w warunkach stabilizacji pokryzysowej. Został on podzielony na trzy części:
- pierwsza traktuje o społecznych i politycznych aspektach gospodarowania,
- druga poświęcona jest ekonomicznym problemom rozwoju gospodarczego,
- ostatnia, trzecia część, podejmuje problematykę funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
Jacek Jaworski - pozostałe książki
-
owoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania.
Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14 Zarządzanie szkołą wyższą. Dylematy i wyzwania. Tom 14
(67.15 zł najniższa cena z 30 dni)67.15 zł
79.00 zł(-15%) -
Tom piąty Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświęcony został problematyce zarządzania finansami wobec wyzwań XXI wieku.
Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5 Zarządzanie finansami wobec wyzwań XXI wieku. Tom 5
(50.15 zł najniższa cena z 30 dni)50.15 zł
59.00 zł(-15%) -
Zarządzanie współczesnymi procesami gospodarczymi wymaga stosowania innowacyjnych narzędzi diagnostyki i kształtowania warunków gospodarowania w mikro- i makro- skali.(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)
45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
Przepływy finansowe we współczesnej gospodarce odgrywają szczególną rolę. Stanowią swoistego rodzaju "krwioobieg" procesów sfery realnej w skali mikro i makro.(14.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.50 zł
17.06 zł(-15%) -
Postępująca dynamika zmian współczesnej gospodarki powoduje równie dynamiczne przeobrażenia w sektorze przedsiębiorstw.
Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4 Współczesne przedsiębiorstwo. Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu. Tom 4
(45.90 zł najniższa cena z 30 dni)45.90 zł
54.00 zł(-15%) -
Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące...
Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
(58.65 zł najniższa cena z 30 dni)58.65 zł
69.00 zł(-15%)
Ebooka "Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1310-2, 9788379413102
- Data wydania ebooka:
- 2011-01-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 9
Część I
Społeczne i polityczne aspekty gospodarowania
1. Ekonomia a wolność człowieka - Maciej Żakiewicz 15
Streszczenie/Summary 24
Bibliografia 25
2. Polityka przez pryzmat mikroekonomii - Barbara Kubska-Maciejewicz 27
2.1. Prawo malejącej użyteczności krańcowej a programy partyjne i politycy 27
2.2. Programy polityczne i politycy jako dobra publiczne 29
2.3. Popyt na programy polityczne i polityków 30
2.4. Podaż programów partii politycznych i polityków 31
2.5. Rynek programów politycznych i polityków 32
2.6. Informacja polityczna 34
2.7. Koszt zdobycia informacji 34
2.8. Optymalizacja poziomu informacji 36
2.9. Przyczyny gromadzenia informacji 37
2.10. Podejmowanie decyzji przez wyborców w warunkach niepewności 39
Streszczenie/Summary 40
Bibliografia 42
3. Wpływ reklamy na wybrane grupy społeczne - Janusz Dworak 43
3.1. Bezpośrednie i pośrednie czynniki wpływające na kształtowanie osobowości klienta 43
3.2. Wpływ reklamy na konsumenta 44
3.3. Dysonans poznawczy 46
3.4. Płaszczyzny odbioru informacji 47
3.5. Manipulacja w reklamie 48
Streszczenie/Summary 52
Bibliografia 53
4. Wyzwania i zagrożenia dla rynku pracy na tle współczesnych przemian społeczno-ekonomicznych. Wybrane zagadnienia - Ewa Polak 55
4.1. Tradycyjne funkcje pracy zawodowej 56
4.2. Tendencje zmian w gospodarce i w konsekwencji - na rynku pracy 57
4.3. Preferowane postawy i kwalifikacje na rynku pracy 58
4.4. Nowe podziały społeczno-zawodowe 63
4.5. Dywersyfikacja form zatrudnienia 65
4.6. Biedni pracujący 67
Streszczenie/Summary 69
Bibliografia 70
5. Przemiany społeczne, polityczne i gospodarcze w federacyjnym regionie Kurdystanu Irackiego - Maria Giedz 73
5.1. Kurdystan - informacje ogólne 75
5.2. Rosnące znaczenie Kurdów w Rejonie Bliskiego Wschodu 81
5.3. Boom ekonomiczny 84
Streszczenie/Summary 93
Bibliografia 95
Część II
Ekonomiczne i finansowe problemy rozwoju gospodarczego
6. Terms for Money in American Slang - Małgorzata Kowalczyk 99
6.1. Money in General 100
6.2. U.S. Dollars 100
6.3. Amount of Money 101
6.4. Cost of Money 102
6.5. Flow of Money 103
6.6. Special Kinds of Money 105
Summary/Streszczenie 106
Bibliography 106
7. Architektura systemu finansowego strefy euro w fazie stabilizacji pokryzysowej - podmioty i procedury - Tadeusz Miruszewski 107
7.1. Destabilizacja systemu fiskalno-budżetowego strefy euro po 2008 r. 107
7.2. Dostosowawczo-regulacyjna polityka Europejskiego Banku Centralnego 111
Streszczenie/Summary 117
Bibliografia 118
8. Perspektywy rozwoju bancassurance w Europie - Eugeniusz Gostomski 119
8.1. Narodziny i istota bancassurance 119
8.2. Podstawy prawne powiązań między bankami i zakładami ubezpieczeniowymi 120
8.3. Formy powiązań w zakresie bancassurance 122
8.4. Działalność bancassurance w wybranych krajach europejskich 124
8.4.1. Francja 124
8.4.2. Niemcy 124
8.4.3. Wielka Brytania 125
8.4.4. Polska 125
8.5. Perspektywy rozwoju strategii bancassurance w Europie 126
Streszczenie/Summary 129
Bibliografia 130
9. Euroregiony Glacensis i Śląsk Cieszyński jako przykłady współpracy transgranicznej na południowej granicy Polski - Tomasz Andrzej Tupalski 131
9.1. Euroregiony na południu Polski 135
9.2. Dobry przykład - Euroregion Glacensis 136
9.3. Przyszłość euroregionów 139
Streszczenie/Summary 143
Bibliografia 144
10. Rola Chin w gospodarce globalnej - Ewa Cieślik 147
10.1. Chiny w organizacjach międzynarodowych 147
10.2. Porównanie chińskich mierników wzrostu gospodarczego ze światowymi 148
10.3. Udział Chin w światowym handlu zagranicznym i inwestycjach zagranicznych 151
Streszczenie/Summary 158
Bibliografia 159
11. Rozwój i znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce polskiej - Jacek Jaworski 161
11.1. Definicja i charakterystyka małego i średniego przedsiębiorstwa w polskich warunkach 161
11.2. Rozwój sektora MSP w Polsce - od gospodarki planowanej po XXI wiek 165
11.3. Znaczenie sektora MSP w Polsce i na świecie - stan obecny 170
Streszczenie/Summary 174
Bibliografia 175
12. Wykorzystanie modelu 5 sił Portera w analizie branży na przykładzie hurtowego rynku farmaceutycznego w Polsce - Leszek Czerwonka 177
12.1. Analiza sektora za pomocą modelu 5 sił Portera 177
12.2. Analiza branży hurtu farmaceutycznego za pomocą modelu Portera 183
Streszczenie/Summary 186
Bibliografia 186
13. On the Distributions of Stock Price Changes on the Stock Exchange in Warsaw - Stanisław Galus 187
13.1. Estimation and Testing 188
13.2. Independence 190
13.3. Dependence 194
Summary/Streszczenie 196
Bibliography 196
14. Distributions of Stock Price Changes via Normal Hidden Markov Models - Stanisław Galus 199
14.1. Methods 199
14.2. Results 201
Summary/Streszczenie 204
Bibliography 204
Część III
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw
15. Klasyfikacje źródeł finansowania współczesnych przedsiębiorstw - Andrzej Tokarski 207
15.1. Pojęcie finansowania 207
15.2. Kryteria klasyfikacji finansowania 209
15.3. Podmiotowo-przedmiotowy zakres finansowania 214
Streszczenie/Summary 217
Bibliografia 217
16. Rola mezzanine capital w finansowaniu rozwoju przedsiębiortw - Marcin Jakóbczyk 219
16.1. Charakterystyka finansowania mezzanine 220
16.1.1. Geneza i definicja mezzanine capital 220
16.1.2. Cechy finansowania mezzanine 220
16.1.3. Koszt kapitału mezzanine 222
16.2. Instrumenty mezzanine 223
16.2.1. Zastosowanie instrumentów mezzanine 223
16.2.2. Charakterystyka podstawowych instrumentów mezzanine 223
16.2.3. Zastosowanie kapitału mezzanine 226
16.3. Europejski i polski rynek mezzanine 227
16.3.1. Charakterystyka rynku 227
16.3.2. Wybrane fundusze mezzanine działające w Polsce 228
Streszczenie/Summary 230
Bibliografia 231
17. Polifoniczność kultury organizacyjnej i jej rola w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej firm - Magdalena Bielenia-Grajewska 233
17.1. Kultura organizacyjna 234
17.2. Polifoniczność kultury organizacyjnej 235
17.3. Polifoniczność kultury organizacyjnej a przewaga konkurencyjna 237
17.4. Język jako narzędzie przewagi konkurencyjnej 238
Streszczenie/Summary 239
Bibliografia 240
18. Wycena bilansowa a obraz i ocena sytuacji przedsiębiorstwa - Joanna Bereźnicka 245
18.1. Modele wyceny stosowane w rachunkowości 246
18.2. Model wyceny a ocena sytuacji przedsiębiorstwa (warianty rozwiązań) 249
Streszczenie/Summary 253
Bibliografia 254
19. Auditing is Driven by Moral hazard Concerns - Jon Lundesgaard 255
19.1. Information is Typically Asymmetrically Distributed 255
19.2. Preparers and Users of Financial Reports: The Basic Problem 256
19.3. Challenges of the Basic Problem I: Accounting Law as a Solution 258
19.4. Challenges of the Basic Problem II: The Role of Auditors and Analysts 261
19.5. Middlemen are also Exposed to Moral Hazard 263
19.6. Moral Hazard Concerns are Part of Audit Risk Assessment 264
Summary 267
Bibliography 267
20. Rola fuzji i przejęć w gospodarce światowej - Monika Wyrzykowska 269
20.1. Istota fuzji i przejęć jako współczesnych form rozwoju przedsiębiorstw 269
20.2. Motywy i bariery dokonywania fuzji i przejęć 271
20.2.1. Motywy dokonywania fuzji i przejęć 271
20.2.2. Bariery dokonywania fuzji i przejęć 273
20.3. Skala fuzji i przejęć we współczesnej gospodarce światowej 274
20.4. Rola fuzji i przejęć w gospodarce światowej 279
Streszczenie/Summary 281
Bibliografia 282
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 zł najniższa cena z 30 dni)65.45 zł
77.00 zł(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 zł najniższa cena z 30 dni)91.80 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. Tom 9 Jacek Jaworski (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.