The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience

- Autor:
- Simon David Clatworthy
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 268
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience
Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.
Author Simon Clatworthy shows you how to transform your organization into one that aligns your customers’ experiential journey with platforms, organizational structures, and strategic alliances. Rather than treat customer experience as an add-on to product and service design, you’ll discover how experience-centricity can drive the whole organization.
- Learn the five steps necessary to transform into an experience-centric organization
- Explore the underlying structure needed to design and deliver memorable experiences
- Understand how customers and clients experience products and services
- Develop experiential DNA as an extension of your brand DNA
- Be proactive by translating cultural trends into experiences
Wybrane bestsellery
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy ...
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
47.00 zł(-68%) -
Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właści...
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-4572-4, 9781492045724
- Data wydania ebooka:
-
2019-07-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 46.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 73.4MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Preface
- Part 1: The What and Why
- 1. The Experience-Centric Organization
- What Is an Experience-Centric Organization and Why Is It Important?
- Why Customer Experience Is King
- Why This Is a Trajectory You Cannot Ignore
- The Inevitable Endpoint of a Long Journey
- Why Has It Taken So Long?
- The Power of Desirable Experiences
- Experience-Centric Goes Far Beyond Customer-Centric
- Experience Centricity Challenges Institutional Logics
- WaitHavent I Heard This Before?Whats New? Why Should I Read This Book?
- Where Do I Look for Best Practices?
- Keywords for Experiential Transformation
- Endnotes
- 1. The Experience-Centric Organization
- 2. Five Steps to Becoming Experience-Centric
- Both a Sprint and a Marathon
- Stage 1: The Customer-Oriented Organization
- Stage 2: The Journey-Oriented Organization
- Stage 3: The Customer-Centric Organization
- Stage 4: The Experience-Oriented Organization
- Stage 5: The Experience-Centric Organization
- Endnotes
- 3. The Structure of the Experience-Centric Organization: The Wheel of Experience Centricity
- A Tale of Two Restaurants
- From a Linear to a Circular Mode: The Wheel of Experience Centricity
- The Wheel: A Short Trip Around
- Innovating Your Service Experience Using the Whole Wheel
- 4. The Core Behaviors of the Experience-Centric Organization
- Both a Roadmap and a Benchmark
- Endnotes
- 5. Organizing for Experience Centricity
- Doing What You Love, and Loving What You Do
- Who Owns the Customer Experience
- Designing Organizational Logics
- Creating Alignment and Empowerment Within the Organization: The Top-Up Approach
- The Interaction-Out Approach: Working from the Experience Outward
- Rotating Jobs to Develop Experiential Empathy
- Infusion as Part of a Design Strategy
- Empowerment
- Removing Silos
- Mind the Gap: Using a Gap Analysis to Map Your Position
- Measuring Progress: What Cant Be Measured Can Be Managed
- Prototyping the Organization
- Integrating Design Thinking and Design Doing into Your Organization
- Endnotes
- Part 2: The How
- 6. Starting with the Experience
- Moving from Function to Experience
- What Is an Experience?
- So, How Do We Create Memorable Experiences?
- Design for Experience, and Why You Cannot Design Experiences
- Endnotes
- 6. Starting with the Experience
- 7. Experiential Translation: From Experiential DNA to Customer Experience
- Why Do You Need to Translate?
- Moving from a Visual-Identity Brand to an Experiential Organization
- Experience First: The Mantra of Experience Centricity
- Creating an Experience Platform
- Endnotes
- 8. Experience Fulfillment: Designing the Experiential Journey
- The Whole Made from the Parts
- Improving Your Touchpoints
- Ways of Innovating Through Touchpoints
- The Principle of Frequency, Sequence, and Importance
- Tips and Techniques for Experience Fulfillment
- Experience Prototyping: Fake It til You Break It
- The Top Experience Design Principles
- Endnotes
- Part 3: Going Further
- 9. D4Me: Designing for Meaningful Experiences
- Meaningful and Memorable Moments
- Consuming Meaning
- Worshipping at the Temple of WE
- You Just Couldnt Make It Up. Or Could You
- Myths, Rituals, and Symbols
- The Design for Meaningful Experiences Method
- Conclusion/Reincorporation
- Endnotes
- 9. D4Me: Designing for Meaningful Experiences
- 10. Trendslation
- Understanding Cultural Trends to Design for More Meaningful Service Experiences
- How to Trendslate
- Linking Experiential DNA and Culture
- The Trendslation Method: Three Steps of Translation
- Conclusion
- Endnotes
- Conclusion
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(254.15 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Many people think leadership is a higher calling that resides exclusively with a select few who practice and preach big, complex leadership philosophies. But as this practical book reveals, what’s most important for leadership is principled consistency. Time and again, small things done wel...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Companies from startups to corporate giants face massive amounts of disruption today. Now more than ever, organizations need nimble and responsive leaders who know how to exploit the opportunities that change brings. In this insightful book, Jean Dahl, a senior executive and expert in the Lean mi...
Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Mine the rich data tucked away in popular social websites such as Twitter, Facebook, LinkedIn, and Instagram. With the third edition of this popular guide, data scientists, analysts, and programmers will learn how to glean insights from social media—including who’s connecting with who...
Mining the Social Web. Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, GitHub, and More. 3rd Edition Mining the Social Web. Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, GitHub, and More. 3rd Edition
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.