The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience
- Autor:
- Simon David Clatworthy
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 268
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience
Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.
Author Simon Clatworthy shows you how to transform your organization into one that aligns your customers’ experiential journey with platforms, organizational structures, and strategic alliances. Rather than treat customer experience as an add-on to product and service design, you’ll discover how experience-centricity can drive the whole organization.
- Learn the five steps necessary to transform into an experience-centric organization
- Explore the underlying structure needed to design and deliver memorable experiences
- Understand how customers and clients experience products and services
- Develop experiential DNA as an extension of your brand DNA
- Be proactive by translating cultural trends into experiences
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad dział...
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
Ebooka "The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-4572-4, 9781492045724
- Data wydania ebooka:
- 2019-07-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 46.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 73.4MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Preface
- Part 1: The What and Why
- 1. The Experience-Centric Organization
- What Is an Experience-Centric Organization and Why Is It Important?
- Why Customer Experience Is King
- Why This Is a Trajectory You Cannot Ignore
- The Inevitable Endpoint of a Long Journey
- Why Has It Taken So Long?
- The Power of Desirable Experiences
- Experience-Centric Goes Far Beyond Customer-Centric
- Experience Centricity Challenges Institutional Logics
- WaitHavent I Heard This Before?Whats New? Why Should I Read This Book?
- Where Do I Look for Best Practices?
- Keywords for Experiential Transformation
- Endnotes
- 1. The Experience-Centric Organization
- 2. Five Steps to Becoming Experience-Centric
- Both a Sprint and a Marathon
- Stage 1: The Customer-Oriented Organization
- Stage 2: The Journey-Oriented Organization
- Stage 3: The Customer-Centric Organization
- Stage 4: The Experience-Oriented Organization
- Stage 5: The Experience-Centric Organization
- Endnotes
- 3. The Structure of the Experience-Centric Organization: The Wheel of Experience Centricity
- A Tale of Two Restaurants
- From a Linear to a Circular Mode: The Wheel of Experience Centricity
- The Wheel: A Short Trip Around
- Innovating Your Service Experience Using the Whole Wheel
- 4. The Core Behaviors of the Experience-Centric Organization
- Both a Roadmap and a Benchmark
- Endnotes
- 5. Organizing for Experience Centricity
- Doing What You Love, and Loving What You Do
- Who Owns the Customer Experience
- Designing Organizational Logics
- Creating Alignment and Empowerment Within the Organization: The Top-Up Approach
- The Interaction-Out Approach: Working from the Experience Outward
- Rotating Jobs to Develop Experiential Empathy
- Infusion as Part of a Design Strategy
- Empowerment
- Removing Silos
- Mind the Gap: Using a Gap Analysis to Map Your Position
- Measuring Progress: What Cant Be Measured Can Be Managed
- Prototyping the Organization
- Integrating Design Thinking and Design Doing into Your Organization
- Endnotes
- Part 2: The How
- 6. Starting with the Experience
- Moving from Function to Experience
- What Is an Experience?
- So, How Do We Create Memorable Experiences?
- Design for Experience, and Why You Cannot Design Experiences
- Endnotes
- 6. Starting with the Experience
- 7. Experiential Translation: From Experiential DNA to Customer Experience
- Why Do You Need to Translate?
- Moving from a Visual-Identity Brand to an Experiential Organization
- Experience First: The Mantra of Experience Centricity
- Creating an Experience Platform
- Endnotes
- 8. Experience Fulfillment: Designing the Experiential Journey
- The Whole Made from the Parts
- Improving Your Touchpoints
- Ways of Innovating Through Touchpoints
- The Principle of Frequency, Sequence, and Importance
- Tips and Techniques for Experience Fulfillment
- Experience Prototyping: Fake It til You Break It
- The Top Experience Design Principles
- Endnotes
- Part 3: Going Further
- 9. D4Me: Designing for Meaningful Experiences
- Meaningful and Memorable Moments
- Consuming Meaning
- Worshipping at the Temple of WE
- You Just Couldnt Make It Up. Or Could You
- Myths, Rituals, and Symbols
- The Design for Meaningful Experiences Method
- Conclusion/Reincorporation
- Endnotes
- 9. D4Me: Designing for Meaningful Experiences
- 10. Trendslation
- Understanding Cultural Trends to Design for More Meaningful Service Experiences
- How to Trendslate
- Linking Experiential DNA and Culture
- The Trendslation Method: Three Steps of Translation
- Conclusion
- Endnotes
- Conclusion
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
Decentralized finance (DeFi) is a rapidly growing field in fintech, having grown from $700 million to $100 billion over the past three years alone. But the lack of reliable information makes this area both risky and murky. In this practical book, experienced securities attorney Alexandra Damsker ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Analytics projects are frequently long, drawn-out affairs, requiring multiple teams and skills to clean, join, and eventually turn data into analysis for timely decision-making. Alteryx Designer changes all of that. With this low-code, self-service, drag-and-drop workflow platform, new and experi...(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience Simon David Clatworthy (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.