ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuka feedbacku

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Grzegorz Radłowski
Sztuka feedbacku Grzegorz Radłowski - okładka książki

Sztuka feedbacku Grzegorz Radłowski - okładka książki

Sztuka feedbacku Grzegorz Radłowski - okładka audiobooka MP3

Sztuka feedbacku Grzegorz Radłowski - okładka audiobooks CD

Zajrzyj do książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
290
Czas nagrania:
12 godz. 26 min.
Czyta:
Łukasz Borkowski
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook (52,93 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-20%)
63,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(52,93 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (52,93 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-20%)
63,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(52,93 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Książkę polecają: - dr Lidia Czarkowska - Piotr Cieszewski - dr Paweł Fortuna - dr Joanna Heidtman - prof. dr hab. Dariusz Jemielniak - Nikolay Kirov - Paweł Motyl - dr hab. Mikołaj Pindelski - prof. SGH - Jacek Rozenek - Jacek Santorski - Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów oraz indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Grzegorz Radłowski

Grzegorz Radłowski — doradca strategiczny w zakresie sprzedaży i operacji, trener, mentor, coach biznesu (certyfikacja ICC Individual i Team Coaching ICC). Autor książek biznesowych, badacz jakościowy, uczy na kierunkach związanych ze strategicznym zarządzaniem sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W ciągu ostatnich 18 lat pracował dla ponad 140 klientów instytucjonalnych i firmowych w Polsce i za granicą, zrealizował ponad 1400 dni szkoleniowych i doradczych. Jako ekspert ICAN Institute (wydawca „Harvard Business Review Polska”) prowadzi sesje szkoleniowe dla kadry zarządzającej najlepszych firm w Polsce. Jest właścicielem i zarządzającym Radwells Institute, gdzie wraz z gronem ekspertów pomaga firmom rozwijać sprzedaż i obsługę klienta.

Grzegorz Radłowski - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności