ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Artur Modliński
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
266
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (7,90 zł najniższa cena z 30 dni)

19,95 zł (-15%)
16,96 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(7,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

Wybrane bestsellery

Artur Modliński

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności