Artur Modliński - ebooki
Tytuły autora: Artur Modliński dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja 2za1
Zbiór artykułów stanowi dorobek naukowy Studenckiego Koła Naukowego ManageTeaM Uniwersytetu Łódzkiego. Niniejszy tom powstał w wyniku inspiracji zaczerpniętych podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zatytułowanej Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, która odbyła się na Wydziale ZarInnowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu
-
Promocja 2za1
Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencStrategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.