ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategia błękitnego oceanu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renée Mauborgne - okładka książki

Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renée Mauborgne - okładka książki

Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renée Mauborgne - okładka audiobooka MP3

Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renée Mauborgne - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
352
Czas nagrania:
10 godz. 0 min.
Czyta:
Janusz German
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3 (35,72 zł najniższa cena z 30 dni)

44,90 zł (-20%)
35,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(35,72 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków

Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Wybrane bestsellery

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności