ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Andrzej Krótki
Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać Andrzej Krótki - okładka książki

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać Andrzej Krótki - okładka książki

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać Andrzej Krótki - okładka audiobooka MP3

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać Andrzej Krótki - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.7/6  Opinie: 17
Stron:
192
Czas nagrania:
5 godz. 0 min.
Czyta:
Andrzej Krótki
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (19,95 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-45%)
21,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (15,96 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-55%)
17,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,96 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Polska droga do szczupłego zarządzania

Lean management, tłumaczone czasem jako "szczupłe zarządzanie", polega na takim prowadzeniu firmy, aby dostarczać oczekiwane przez klientów produkty czy usługi w najprostszy możliwy sposób, z zachowaniem szacunku do osób zatrudnionych w firmie. Koncepcja ta wywodzi się z filozofii działania przyjętej pierwotnie m.in. w fabrykach Toyoty i do dziś stała się tematem wielu publikacji. Techniczna wiedza pomagająca redukować straty w przedsiębiorstwach jest więc dostępna, gorzej z koncepcjami dotyczącymi tego, jak być dobrym "usprawniaczem", czyli lean managerem czy trenerem ciągłego doskonalenia.

Jakie elementy są potrzebne, aby ludzie chcieli z Tobą pracować i darzyli Cię zaufaniem? Co i jak trzeba robić, aby skutecznie pomagać innym usprawniać siebie i swoje firmy? Na jakie trudne pytania trzeba znać odpowiedzi? Z jakimi obawami się mierzyć? Jak inspirować pracowników, żeby zobaczyli w usprawnieniach dobrą zabawę? Z tymi problemami na co dzień styka się menedżer, którego zadaniem jest przeprowadzić firmę przez ścieżkę usprawnień w duchu lean. Zmagał się z nimi także Andrzej Krótki, który od lat pomaga w tym zakresie polskim przedsiębiorcom. Swoje doświadczenia, spostrzeżenia i rady dla lean managerów zebrał w niniejszej książce. Podzielił ją na dwie części - w pierwszej przybliża trzy konkretne projekty, które miał przyjemność prowadzić, w drugiej omawia niezbędne osobiste umiejętności, doświadczenia i sposoby myślenia, jakimi musi dysponować wiarygodny "usprawniacz". Ktoś, z kim ludzie będą chcieli pracować i komu zaufają w trudnych momentach zmiany.

Partnerzy książki:

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Andrzej Krótki

Andrzej Krótki - pomaga firmom rodzinnym w usprawnianiu i zarabianiu, żeby wygrywały i stawały się liderami swoich branż. Jest trenerem i konsultantem lean management. Prowadzi projekty wdrożeniowe; warsztaty i gry symulacyjne z narzędzi i metod lean; szkolenia i webinary, takie jak: "Wprowadzenie do lean management", "Kokpit Zarządzania Firmą Rodzinną", "Skuteczna praca zdalna" i inne. Występował wielokrotnie jako prelegent na wydarzeniach organizowanych przez największe marki związane z branżą produkcyjną: Comarch, Production Manager, Trademedia, Successpoint, Warsaw Industry Week, Alba. Autor kilku publikacji związanych z optymalizacją procesów w przedsiębiorstwach. Absolwent Politechniki Śląskiej, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendysta ELTE w Budapeszcie. Pomagał markom takim jak: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, ZNTK Oława, Fundusz Pomerania, TRYUMF, REJS, Protech, Sklejka-Multi, Instal-Projekt, Weltech, Intermag, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Omega, Poltech, FOD, WM Eltar, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Rothlehner, Kontakt-SIMON, FAM, FTT Wolbrom, Prymat, Nutricia, Docdata, APA Group, MEDIRA, VIVIO czy Kirchhoff. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Prowadzi zajęcia dotyczące usprawniania procesów produkcyjnych, usługowych i sprzedażowych.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności