Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations

- Autorzy:
- Alexander Grosse, David Loftesness
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 282
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations
Leading a fast-growing team is a uniquely challenging experience. Startups with a hot product often double or triple in size quickly—a recipe for chaos if company leaders aren’t prepared for the pitfalls of hyper-growth. If you’re leading a startup or a new team between 10 and 150 people, this guide provides a practical approach to managing your way through these challenges.
Each section covers essential strategies and tactics for managing growth, starting with a single team and exploring typical scaling points as the team grows in size and complexity. The book also provides many examples and lessons learned, based on the authors’ experience and interviews with industry leaders.
Learn how to make the most of:
- Hiring: Learn a scalable hiring process for growing your team
- People management: Use 1-on-1 mentorship, dispute resolution, and other techniques to ensure your team is happy and productive
- Organization: Motivate employees by applying five organizational design principles
- Culture: Build a culture that can evolve as you grow, while remaining connected to the team’s core values
- Communication: Ensure that important information—and only the important stuff—gets through
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych...
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
(21.45 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(17.95 zł najniższa cena z 30 dni)17.95 zł
39.90 zł(-55%)
Ebooka "Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-919-5222-1, 9781491952221
- Data wydania ebooka:
-
2017-01-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.9MB
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Spis treści książki
- Introduction
- Who Should Read This Book?
- Why We Wrote This Book
- The Context for Growth
- Hiring: One Option Among Many
- Structure
- How to Read This Book
- Acknowledgments
- 1. Scaling Hiring: Growing the Team
- Hiring to Scale
- Key Principles
- Hire for talent
- Hire for the team
- Minimize bias
- Dont cut corners
- Treat candidates with respect
- Know how much risk to take
- Know when to listen to your gut
- Key Principles
- Hiring for Diversity
- Hiring to Scale
- The Hiring Process
- Finding People
- Referrals
- Handling referrals in the hiring process
- Generating referrals
- Finding People
- Applications
- Sourcing
- General recommendation
- Calibration between hiring manager and recruiter
- When to hire an internal recruiter
- Building an Employer Brand
- Engineering/Product/Design Blog
- Meetups
- Speaking at Conferences
- Open Source Contributions
- Conclusion
- Additional Resources
- 2. Scaling Hiring: Interviews and Hiring Decisions
- Interviewing
- Screening a Candidates CV
- The Initial Screen
- Preparation
- Culture
- Job history
- Knowledge and fit
- Practical Challenge
- Interview Structure
- Personal involvement by senior leaders
- Choosing the interview panel
- Ensuring interviews are complete
- Interviewing
- How to Hire Managers
- Making a Hiring Decision
- Fully Accountable Hiring Manager
- High-Ranking Hiring Manager
- Consensus
- Hiring Committee
- Bar Raisers
- Choosing a Process That Works for You
- How to Gather and Discuss Feedback
- Addressing Diversity
- Reference Checks
- Conclusion
- Additional Resources
- 3. Scaling Hiring: How to Close, On-Board, and Beyond
- Making an Offer
- Closing
- Making an Offer
- Acqui-Hires
- Acqui-Hire Anti-Patterns
- Making an Acqui-Hire the Right Way
- The real work starts after the acquisition
- Evaluating Your Hiring Process
- On-Boarding
- Improvised On-Boarding
- Team Rotation
- On-Boarding Program
- Mentor Program
- Off-boarding
- Regretted Versus Non-Regretted Attrition
- Conclusion
- Additional Resources
- 4. People Management: Getting Started
- Understanding People Management
- From Ad Hoc to Formal
- Dealing with growth
- From Ad Hoc to Formal
- When to Formalize People Management
- Warning signs that people management is needed
- Timing the Transition
- Warning signs that people management is needed
- Understanding People Management
- Managing People Without Managers
- Introducing Formal People Management to a Team
- Know What You Want to Do and Prepare Your Team
- Communicate and Deploy the Plan
- Be transparent and give context
- Minimize fanfare for new managers
- Provide ways for individual contributors to have influence
- Developing New Managers
- Identifying Management Potential
- Surviving the Management Transition
- What to expect: the first-time manager
- Preparing the team for their new manager
- Lightweight management training
- This is not a promotion
- Performance Assessment and the Go/No-Go Decision
- Hiring Managers Externally
- Interviewing Managers
- Pre-screening
- Checking explicit and backchannel references
- Preparing ICs to interview managers
- Interviewing Managers
- Making a Hiring Decision
- On-Boarding Managers
- Conclusion
- Additional Resources
- 5. People Management at Scale
- Magnifying Your Managers
- Improving Management Skills
- Encouraging Collaboration and Community
- Assessing Manager Performance
- Define expectations
- Continuous, timely feedback
- Be wary of politics
- Dont confuse performance with likeability
- Handling Underperforming Managers
- Plan, communicate, listen, adjust
- Re-recruit the team
- Magnifying Your Managers
- Happiness During Hyper-Growth
- Preparing for Growth
- Agency and Empowerment
- Build empowerment and initiative into your culture
- Focus failures on learning rather than punishment
- Actively suppress the mechanisms of no
- Praise and reward those who get things done
- Allow individuals to pursue the work that interests them
- Promoting WorkLife Balance
- Building an Inclusive Workplace
- Audit your office environment
- Beware the null process
- Dont focus the burden of diversity on your diverse team members
- Make sure everyone is heard
- Work should happen at work, during work hours
- Use metrics to surface bias
- Building an Environment of Continuous Learning
- Ongoing education
- Mentoring
- Team learning
- Career Development
- Defining a career path or ladder
- Number of titles or levels
- Public versus private levels
- Slotting
- Matching compensation to job levels
- Public or private compensation
- Rollout
- Creating a promotion process
- Leveling new hires
- Additional Resources
- Conclusion
- 6. Scaling the Organization: Design Principles
- Motivation and Organization
- Planning from the Start
- Problems While Growing
- Goals While Growing
- Organizational Design Principles
- Implementing the Principles
- Create Delivery Teams
- Cross-team projects
- Embrace Autonomy
- Where does autonomy stop?
- Trust
- Establish Purpose and Measure Success
- Metrics of success
- Lessons Learned from Other Companies
- Conclusion
- Additional Resources
- 7. Scaling the Organization: Delivery Teams
- Four Ways to Create Delivery Teams
- Optimize for Platforms
- Optimize for Features
- Optimize for Company Goals
- Optimize for Customers
- Four Ways to Create Delivery Teams
- Embrace Value Stream Mapping
- Expanding from One Team to Two
- The Original Team
- The First Split
- Economies of Scale Between Delivery Teams
- Removing Dependencies
- Measure Average Cycle Time
- Use Value Stream Mapping in Retrospectives
- Asking Specific Questions in Retrospectives
- Conclusion
- Additional Resources
- 8. Scaling the Organization: Reporting Structure
- Initial Reporting Structure
- What Is a Good Number of Reports?
- Four Ways to Organize Reporting Structure
- One engineering manager per delivery team
- One manager for the complete delivery team
- One manager per specialization
- People manager role
- Combining Multiple Approaches
- Which Approach Is Right for You?
- Initial Reporting Structure
- The Next Level
- What It Looks Like
- Conclusion
- 9. Scaling Culture
- What Is Culture?
- Core Values
- Cultural Practices
- Culture Statements
- Values Versus Culture
- What Is Culture?
- When to Define Core Values and Team Culture
- Why Do Core Values and Team Culture Matter?
- Discovering and Describing Values and Culture
- Well-Defined Culture Statements
- Google: Ten things we know to be true
- Carbon Five: Our mindset
- Medium: Principles to organize and manage the company
- Discovering values, defining culture
- Step 1: Discover the teams core values
- Step 2: Draft your teams culture statements
- Step 3: Practice what you preach
- Step 4: Build culture and values into the environment
- Best practices for crafting useful culture statements
- Focus on trade-offs
- Be unique
- Think excavation, not advocacy
- Be both realistic and aspirational
- Well-Defined Culture Statements
- Scaling Challenges for Culture
- Hiring, Values, and Culture
- On-boarding and Culture
- Leadership and Culture
- Ensure values are reflected in words and actions
- Screen new leaders for values fit
- Adapt cultural practices to team growth
- Assess and correct cultural divergence
- Warnings Signs for Scaling Culture
- Building a Culture That Scales
- Continuous Learning and Improvement
- Trust and Safety
- Diversity and Inclusion
- Evolving Team Culture
- Reasons for Culture Change
- Adapting to team growth
- Adjusting to fit core values
- Improving the culture
- Adapting to business needs
- Reasons for Culture Change
- Implementing cultural change
- Motivate the change
- Leadership must walk the walk
- Watch for warning signs
- Case study in culture change: Facebooks shift to mobile
- Resolving Culture Clash
- Culture drift
- Culture shift
- Culture mergers
- Measuring Culture: Information Flow
- Conclusion
- 10. Scaling Communication: The Complexity of Scale and Distance
- What Breaks When You Grow?
- The Complexity of Scale and Distance
- Tools Explosion
- Meeting Explosion
- Best practices for meetings
- Meetings and growth
- When to cancel meetings
- Email Explosion
- Unclear decision making
- Poor organization
- Using the wrong channels
- Messaging guidelines
- General email guidelines
- Conclusion
- Additional Resources
- 11. Scaling Communication: Communicating at Scale
- Communication Design
- Step 1: Define What Employees Need to Know
- All employees
- All members of a specific department
- Step 1: Define What Employees Need to Know
- Step 2: Select the Communication Channel
- When multiple channels are needed
- Communication Design
- Step 3: Implement Your Strategy
- Repeat yourself
- Communication training
- Keep channels current
- Design effective meetings
- All-hands meetings
- Company demos
- Cameos
- Town halls
- Fireside chats with founders/leaders
- Status meetings
- Meeting feedback
- Other Forms of Communication
- Bottom-up feedback
- Peer-to-peer
- Multiple Offices
- Communicating Change
- Step 1: Choose an Appropriate Change
- Case Study: Peer Feedback, Step 1
- Step 1: Choose an Appropriate Change
- Step 2: Plan the Change
- Case Study: Peer Feedback, Step 2
- Step 3: Test It with a Small Group
- Case Study: Peer Feedback, Step 3
- Step 4: Share It
- Case Study: Peer Feedback, Step 4
- Step 5: Implement the First Version
- Case Study: Peer Feedback, Step 5
- Moving Forward
- Conclusion
- Additional Resources
- 12. Scaling Your Team
- Building Blocks of a Scalable Team
- Why You Need a Scaling Plan
- Scaling Essentials
- Warning Signs: Early Stage
- Warning Signs: Later Stage
- An Example Scaling Plan
- Company A
- Hiring
- People management
- Organization
- Culture
- Communication
- Scaling Plan for Company A
- Company A
- Conclusion
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(160.58 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(135.78 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(117.18 zł najniższa cena z 30 dni)160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(185.38 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Scaling Teams. Strategies for Building Successful Teams and Organizations Alexander Grosse, David Loftesness (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.