Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
- Autorzy:
- Jerzy Gut, Wojciech Haman
- Bestseller#34
- Bestseller#34
- Promocja Przejdź
- Bestseller#34
- Promocja Przejdź
- Bestseller#34
- Promocja Przejdź



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 22
- Stron:
- 312
- Czas nagrania:
- 6 godz. 4 min.
- Czyta:
- Cezary Morawski
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
- Audiobook CD
Opis książki: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
Szanowny Czytelniku!
Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja.
Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.
Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.
Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.
Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:
- masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;
- denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;
- potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;
- wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;
- chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.
Kliknij, żeby powiększyć obrazek:
Wybrane bestsellery
-
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Oto nieoceniona pomoc na Twojej ścieżce rozwoju, doskonalenia się w logicznym myśleniu i poszerzania wiedzy - drugie, znacznie uzupełnione wydanie dziennika, który ma Ci posłużyć jako inspiracja do własnej refleksji i praktyki. W książce przedstawiono pięćdziesiąt dwie stoickie dyscypliny, po jed...
Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni Dziennik stoika. Refleksje i myśli o sztuce życia na 366 dni
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%)
O autorach książki
Jerzy Gut, Wojciech HamanJerzy Gut (rocznik 1955) jest współwłaścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w pracy dla wyższej i najwyższej kadry kierowniczej, pomocy przy rozwiązywaniu konfliktów i problemów wewnątrz firm, coachingu handlowego i szefowskiego oraz coachingu indywidualnego dla menedżerów.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Wojciech Haman (rocznik 1954) jest właścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów z zakresu psychologii zarządzania i psychologii sprzedaży, wdrażania porcedur coachingowych i rekrutacyjnych, indywidualnym coachingu dla Wyższej Kadry Kierowniczej, pomocy w rozwiązywaniu realnych konfliktów wewnątrz firm.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Jerzy Gut, Wojciech Haman - pozostałe książki
-
Ta książka to praktyczny poradnik dla osób, które z racji swojego zawodu, funkcji lub sytuacji życiowej mają często do czynienia z konfliktami, a także dla tych, które muszą negocjować. Znajdziesz w niej konkretne i użyteczne sposoby budowania dobrego kontaktu i zachęcania do współpracy, przeciws...
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zes...
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne d...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mec...(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)
42.35 zł
77.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone (8)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
opsychologii.pl Sebastian Szenrok
Rok 2019 dobiegł końca. I tak, usiadłem, by napisać parę słów o mojej książce roku. Do głowy przychodziły mi różne pomysły na tytuł roku, różne książki. Przywoływałem w pamięci momenty wzruszeń podczas czytania, momenty, gdy wręcz szkliły mi się oczy. Momenty poruszenia, które trwało sekundy, godziny, czasem dni. Wracałem też do innych chwil, takich, kiedy przeczytane zdanie wywoływało „efekt wow”, po prostu bingo, bomba, brawo itd. Wiązały się z olśnieniem, kreatywnym połączeniem, odnalezieniem zależności, albo odpowiedzi na ważne pytanie. Przypominały mi się książki pełne inspiracji zawodowych, historii ludzkich, wiedzy o świecie. Miałem wielką ochotę podzielić się tymi momentami, postarać się opowiedzieć o nich, wytłumaczyć. Ale wtedy spojrzałem jeszcze raz na regały mojej biblioteczki i za chwilę na moje biurko. Na biurku kilka książek, między innymi ta – „Psychologia szefa – szef to zawód”. I wtedy pomyślałem, że w tym roku właściwie nie fair byłoby napisać o innej książce. Mimo, że nie powodowała w tym roku szybszego bicia serca i wzruszeń. Ale tyle razy miałem ją w tym roku w rękach i tyle razy pisałem o niej polecając ją moim Klientom, że to musiała być właśnie TA książka. „Psychologię szefa” pierwszy raz przeczytałem jakieś 5 lat temu, ale w tym roku w ramach mojej pracy coachingowej wracałem do niej wyjątkowo często. Tak się składa, że wiele aspektów mojej pracy coachingowej w tym roku wiązało się z rozwijaniem zdolności przywódczych managerów, wzmacnianiem relacyjnego stylu zarządzania, polepszaniem skuteczności grup projektowych, rozwijaniem umiejętności pracy zespołowej. Często polecałem ją do przeczytania moim Klientom, ale również często sam wracałem do niej przygotowując się do spotkań coachingowych. Tak często, że po prostu musiała stać się moją książką 2019 roku. „Psychologia szefa – szef to zawód”, to znakomity narzędziownik dla każdego managera. Książka napisana w bardzo przystępny sposób, przywołująca wiele sytuacji i przykładów zachowań. Mało w niej teoretyzowania a więcej wskazówek, jak konkretnie można się zachować w szczególnych sytuacjach. Można to wręcz nazwać opisem algorytmów działania w różnych, często stresujących okolicznościach. Jest rozdział nazwany „Exposé szefa”, przeczytanie którego z pewnością przyda się każdemu świeżo awansowanemu managerowi, a także osobie rozpoczynającej pracę z nowym zespołem, lub w nowej firmie. Obszernie opisane są trudne sytuacje konieczności karania pracowników, jak również, często jeszcze trudniejsze, momenty konieczności ich nagradzania. Bardzo cenny jest rozdział o tak zwanych trudnych decyzjach szefa. Mowa tu tak o ich podejmowaniu, jak i szczegółowo o sposobach ich przekazywania w odpowiedniej do sytuacji formie. Kolejny ciekawy i bardzo praktyczny rozdział zawiera zestaw psychologicznych narzędzi szefa, narzędzi i instrumentów pomocnych przy motywowaniu pracowników, negocjowaniu, stawianiu granic, prowadzeniu mediacji. Osobny rozdział autorzy poświęcili najtrudniejszej chyba sytuacji, z którą kiedyś spotyka się każdy szef – sytuacji komunikowania decyzji o zwolnieniu. Całość uchwycona bez nadęcia, w prosty sposób, logicznie, spójnie, treściwie i funkcjonalnie. Według mnie warto, by każdy manager, osoba zarządzająca ludźmi, przeczytała raz tę książkę, żeby nie powiedzieć, że raz w roku. Polecam. Szczególnie polecam również coachom pracującym z szefami nad rozwijaniem kompetencji managerskich, by dokładnie wiedzieli z jakimi problemami i sytuacjami każdy szef spotyka się na co dzień.
-
businessinsider.com.pl
Jeżeli szef nie może awansować podwładnego lub sam pracownik tego nie chce, istnieją inne możliwości dawania satysfakcji zawodowej ludziom zasłużonym i wartościowym - piszą Wojciech Haman i Jerzy Gut w pierwszym tomie "Psychologii szefa. Szef to zawód". Tłumaczą tym samym, na czym polega awans poziomy w organizacji, czyli stworzenie specjalnej pozycji dla wyróżniającego się pracownika, które nie musi wiązać się od razu z zostaniem liderem czy kierownikiem. Wyróżniają trzy formy awansu poziomego: Pozycja coacha Pozycja trenera Pozycja specjalisty Pracownik coachem. Jak dzielić się wiedzą w firmie? Pierwsza z nich, to sposób na rozwiązanie problemu dzielenia się wiedzą i dobrymi praktykami w zespole. „Wyróżnieni pozycją coacha pracownicy odczuwają ludzką i zawodową satysfakcję. Firma naprawdę wykorzystuje ich talenty i doświadczenie, a przy okazji odpuszcza im nieco presję bycia trybikiem w bezdusznej machinie efektywności i targetów” - piszą. Podkreślają jednak, że uda się to wtedy, gdy coaching zostanie wpisany w zakres obowiązków pracownika i będzie on z niego rozliczany, jak z każdego innego zadania. Oczywiście, coach powinien mieć też satysfakcję finansową. Nie może w tej nowej, prestiżowej roli zarabiać gorzej niż poprzednio, tracąc na przykład prowizję - piszą Haman i Gut. Radzą, by nie pomijać też zewnętrznej otoczki dla nowej roli - odpowiednich wizytówek, certyfikatu coacha wewnętrznego poprzedzonego egzaminem, superwizji przez coacha z firmy zewnętrznej, gruntownych szkoleń. Trener - zadanie dla najbardziej doświadczonych Pozycja trenera z kolei to, zdaniem autorów, sposób na zatrzymanie w organizacji najbardziej doświadczonych pracowników, którym grozi wypalenie zawodowe, skutkujące szukaniem alternatywy na zewnątrz. Uważamy, że pracodawcy opłaca się rzucenie im nowego wyzwania. (…) dobry trener wewnętrzny to świetna inwestycja. Przez cały rok można mieć do dyspozycji szkoleniowca za stałą pensję, dużo niższą niż stawki firmy zewnętrznej - podkreślają. Faktem jest, że przygotowanie pracownika do tej roli wymaga szkolenia, które w wiarygodnej i prestiżowej szkole trenerów może kosztować kilkanaście tysięcy złotych. „A w zamian pracowników i kooperantów szkoli człowiek, który doskonale rozumie realia rynku, branży oraz firmy” - dodają. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania, według Hamana i Guta, jest stworzenie dodatkowych możliwości rozwoju nawet w firmie, w której trener na co dzień nie jest potrzebny. Podają przykłady organizacji, które umożliwiają awansowanym w ten sposób pracownikom prowadzenie szkoleń także na zewnątrz, a tym samym, także na dodatkowy zarobek. Specjalista. Kolejny krok w rozwoju Pozycja specjalisty to rozwiązanie dla tych, którzy mają wiedzę i doświadczenie, jednak niekoniecznie sprawdziliby się w roli coacha lub trenera. Gut i Haman proponują, by firmy stworzyły takim pracownikom warunki do systematycznego podnoszenia swoich umiejętności w sposób analogiczny do studiów podyplomowych. Zadaniem tego rodzaju edukacji jest dostarczenie, w systematyczny sposób, wiedzy i umiejętności przydatnych w realnej pracy. Kolejne etapy takich firmowych studiów powinny kończyć się prawdziwym egzaminem, po zdaniu którego pracownik otrzymuje prestiżowy certyfikat. Uzyskanie certyfikatu warto połączyć z wyraźnymi przywilejami (głównie pozafinansowymi), które budują pozycję pracownika, zwiększają jego niezależność i decyzyjność lub dają mu poczucie wyjątkowego traktowania” - czytamy.
-
arturjablonski.com Artur Jabłoński
Polecanych książek ciąg dalszy :) Był czas, że unikałem polskiej literatury biznesowej. Zraziłem się. Większość pozycji była... no nie wiem, zbyt akademicka w tonie? Ostatnich kilka miesiecy z kolei robiłem sobie odwyk od literatury branżowej z powodu niskiego poziomu tytułów anglojęzycznych. Powiedzmy sobie szczerze: większość z nich wpada w schemat "50 stron zachwytów autora nad sobą, a potem 150 stron zgrabnego storytellingu i anegdotek, z przydatnymi radami do zsumowania na jednej kartce A4". I to właśnie rozczarowanie literaturą anglojęzyczną skierowało mnie na powrót do rodzimych tytułów. Pierwszy strzał okazał się doskonały. Gdybym miał wskazać jedną książkę, z której wyciągnąłem dla siebie najwięcej w ciągu ostatniego roku to byłaby to właśnie "Psychologia szefa. Szef to zawód". Dlaczego? Autorzy: - znają specyfikę polskiego rynku, rozumieją więc, jak zachowują się rodzimi pracownicy, - upchnęli maksymalną liczbę przydatnych przykładów i kejsów na rozsądnej liczbie stron, bez lania wody. Uważam, że to idealna lektura dla każdego, kto zarządza zespołem lub wkrótce ma taką rolę objąć. Jakość książki mierzę liczbą zdjęć, które robię stronom, do których chcę wrócić. W tym przypadku sfotografowałem chyba 1/4 całości.
-
Uważam Rze .
Dwa wcześniejsze wydania tej książki sprzedały się w Polsce w nakładzie ponad 40 tys. egzemplarzy. Jako jedyna polska pozycja się znalazła się na liście "Top 20" - badaniu prowadzonym przez Think Tank "Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia" na lekture najbardziej inspirującą polskich menedżerów.
Jest to w pełni zasłużony sukces. Niezwykle rzadko spotyka się tak użyteczny poradnik biznesowy, który w pełni zasługuje na swoje miano. Wiele podobnych pozycji zawiera wskazówki dotyczące nowoczesnego stylu zarządzania. Są one w mniejszym lub większym stopniu ogólne i prezentujące różne style przywództwa. Czytelnicy poszukujący recept zadają sobie pytanie: "Jak w praktyce zastosować tę wiedzę?". Gut i Haman na pisali jeden z najbardziej praktycznych podręczników dla liderów, jaki ukazał się na naszym rynku. Czytając go, odnosi się wrażenie, że autorzy uwzględnili niemal wszystkie aspekty zarządzania w polskich warunkach. Nie ma tu amerykańskiego idealizmu ani przeintelektualizowanych teorii. To czysta praktyka, poparta wiedzą psychologiczną i imponującym doświadczeniem autorów. Wszystkie przykłady przytaczane w książce są oparte na doświadczeniach polskich szefów i waścicieli firm. Dlatego też, słuchając audiobooka, od razu nasuwają się na myśl dziesiątki podobnych przykładów znanych z rzeczywistości każdego lidera. Dowiadujemy się, jak efektywnie motywować, budować autorytet, mobilizować, nagocjować z zespołem, prowadzić mediacje. Autorzy omawiają problem zwolnień w polskich warunkach, a także budowania lojalności w zespołach eksperckich. Pojawia się też wiele psychologicznych narzędzi do skutecznego zarządzania. W książce można też znaleźć sposób na to, jak przekuć narzekactwo i marudzenie w odpowiedzialnośći zaangażowanie A nawet: jak nagrodzić pracowników, gdy brakuje budżetu na premie i możliwości pionowego awansu. Po przeczytaniu lub przesłuchaniu książki odnosi się wrażenie, że poruszone zostały wszystkie problemy, z jakimi spotyka się polski szef w polskie rzeczywistości, z polską mentalnością (w każdym tego słowa znaczeniu). Polecam trzecie (rozszerzone) wydanie tej książki wszystkim liderom, którzy nie czytali jeszcze tej pozycji. Tym, którzy zachwycili się jej poprzednimi wydaniami, rekomendować jej nie trzeba. -
Sztukater.pl Vyar
Wyobraź sobie taką sytuację: przychodzisz do pracy, a tam czeka na ciebie nawał zajęć, „pomocny" kolega miał zrobić część, ale zawalił, a potem poszedł na chorobowe, kierownik wstał lewą nogą i pokrzykuje na wszystkich naokoło i już wiesz, że dzień jest do... Inaczej. Przychodzisz do pracy, prawie się spóźniłeś, bo auto nawaliło, a na drodze korek, nie wyspałeś się, bo wczoraj siedziałeś do późna, a w domu też obowiązki, na miejscu widzisz pracowników snujących się bez celu i sensu, zamiast wziąć się za to, co powinni, a na upominanie reagują tępym oporem. Nie masz na to już sił i chyba zaraz wybuchniesz...
Czy któraś z tych sytuacji brzmi znajomo? Będąc z jednej strony, łatwo zapomnieć, że ta druga też jest człowiekiem - pracuje ciężko, stresuje się, ma problemy i też nie ma łatwo przy próbie dogadania się. W książkach z serii „Psychologia szefa" autorzy skupiają się na roli managera w warunkach polskich firm, z całym ich dobytkiem mentalnym i historycznym, co już z definicji wydaje się nie być łatwe. Miałam przyjemność otrzymać od portalu Sztukater książkę „Szef to zawód" i skonfrontować rady zawarte w niej z rzeczywistością, tak pod względem pozycji podwładnego, jak i osoby, która może nie zarządza stadkiem ludzi, ale już na pewno musi ich jakoś ogarniać.
Przede wszystkim, autorzy książki są ludźmi konkretnymi i takimi radzą być w kontaktach z podwładnymi. Bo nie jest przesadą stwierdzenie, że pierwsze wrażenie się liczy najbardziej, ale też nigdy nie jest za późno, by poprawić swoje relacje z pracownikami i przez to uczynić współpracę skuteczniejszą – robi się to w końcu dla wspólnego dobra. Od czego więc zacząć? Od ustalenia jasnych warunków – wymagań, granic, rzeczy, za które ludzie będą nagradzani i tych, które tolerowane nie będą. Od razu, na wstępie, oficjalnie, uroczyście... ale i bez zbędnego patosu, i rozwlekania przemowy, by pracownik wiedział, czego się od niego oczekuje, i czego mu nie wolno. I, może przede wszystkim, jakie działania i cechy będą mile widziane, i doceniane. Trudne? Może się wydawać, ale jak to zrobić, z dokładnymi wskazówkami i przykładami, dostosowanymi do różnych sytuacji, dowiemy się już z samej książki.
Ale nie wystarczy się określić – trzeba jeszcze konsekwentnie wymagać respektowania ustalonych przez siebie zasad. I nie bać się karać, zwalniać, a co najważniejsze – nie wdawać się w zbędne dyskusje. Tą część przejdziemy niejako podwójnie – widokiem z perspektywy szefa o charakterze bardziej otwartym, emocjonalnym, oraz tego zdystansowanego, i, zdawałoby się, zimnego człowieka. Każdy z tych typów bowiem charakteryzuje się własnym spektrum zachowań, a także swoistym wachlarzem możliwych do popełnienia błędów. Nie ma zmiłuj – autorzy nie zostawiają na obu suchej nitki, wytykając wszystko – ale i mówiąc, jak zrobić czy powiedzieć rzecz tak, by nie działać wbrew sobie, ale i nie wyjść na „korpo-robota" nastawionego jedynie na zysk.
Dla mnie najciekawszą częścią poradnika był opis popełnianych najczęściej błędów, który właśnie z czystą beztroską odniosłam do otoczenia, w którym spędzam średnio osiem godzin dziennie, zauważając z rozbawieniem niemal każdy z nich. Dwie postawy najbardziej rzucają się w oczy – brak jasno określonych wymagań i reguł gry (za to kary dotkliwe – to jedna grupa), oraz podejście do podwładnych, które można określić jako rodzicielskie (druga, pobłażliwa, bardziej lubiana, ale i mniej efektywna). Obie w rezultacie sporo tracą na autorytecie i skuteczności w działaniu, z jednej strony pozbawiając się szacunku przez sianie strachu i niepewności, a z drugiej – przez moralizatorstwo i brak stanowczości. Z kolei odnosząc całą sprawę do siebie, zdecydowanie musiałam przyporządkować własną osobę do tej drugiej grupy, ze zdumieniem obserwując pewne charakterystyczne, odruchowe zachowania.
Z mojego punktu widzenia książka pokazuje pracę szefa od ciekawej strony – i porusza tematy trudne, przechodząc przez nie w sposób pewny i z pełnym profesjonalizmem. Sprawdzi się doskonale w przypadku młodych ludzi zaczynających pracę na tym stanowisku, ale i tych, którzy pozycję szefa dostali, startując z szeregów zwykłych pracowników i teraz mają zarządzać dotychczasowymi kolegami, czy wchodzą w zupełnie obce środowisko na miejsce innej osoby. Każdy z nich musi się zmierzyć z ludzkim dystansem i często podejściem z góry negatywnym, i w tym podręczniku – bo można go nazwać wręcz podręcznikiem do nauki zawodu – znajdą jasne, konkretne wskazówki, jak się zachować i czego unikać. Wszystko to z odniesieniem do warunków polskich i polskiej mentalności – zawodowych narzekaczy. A to dopiero wyzwanie dla szefa! -
Miesięcznik Benefit 03/2015
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia" na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20" jako jedyna polska pozycja. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.
-
CIO Magazyn Dyrektorów IT Danuta Sass, Redaktor CIO Magazynu Dyrektorów IT
Jesteś szefem? Pamiętaj o kamizelce ratunkowej
Wiele mówi się i pisze na temat sposobu działania menedżera. Problem w tym, że zazwyczaj wszelkie poradniki opierają się na wzorcach z innych krajów. W Polsce zaś ta funkcja narodziła się niedawno, bo po 1989 r., nie ma więc długiej tradycji, co więcej, jest to pierwsze pokolenie nowoczesnych menedżerów.
Wojciech Haman i Jerzy Gut, autorzy III już rozszerzonego wydania książki „Szef to zawód”, od lat zgłębiają tematykę zarządzania. Ci doświadczeni psychologowie prowadzą treningi psychologiczne i psychoterapię, zajmują się coachingiem, szkolą wyższą kadrę kierowniczą z zakresu umiejętności szefowskich i rozwiązywania problemów, wspierają negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w firmach. Ich książka, mimo że zawiera uniwersalne wskazówki, to poradnik opierający się na polskich realiach i pisany dla polskich menedżerów.
Poszczególne rozdziały prowadzą krok po kroku po meandrach zarządzania, bazując na sytuacjach, z którymi każdy szef musi zmierzyć się na co dzień. Warto zatem najpierw przeczytać całość, a potem sięgać po nią w konkretnych przypadkach – np. przed wygłoszeniem exposé, prowadząc negocjacje i mediacje, mierząc się z „narzekaczami”, stojąc w obliczu zwolnień ludzi, kiedy menedżer musi wiedzieć, „jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy”, umieć budować współpracę i zaufanie w zespole oraz w organizacji. Książka zawiera także sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą.
Co oznacza pojęcie „standard szefowski”? Jak piszą autorzy: „to jasny algorytm działania, rozpisany na odpowiednie kroki i proste zdania, przeznaczony do użycia w konkretnej sytuacji z pracownikiem”. Sami zaś nazywają te standardy „kamizelkami ratunkowymi”. -
Wojownik Pokoju Łukasz Chrzanowski
Każdego dnia jesteś szefem dla ludzi którzy Cię otaczają. Rodzina, pracownicy, znajomi podlegają Tobie czy chcą tego czy nie. Jeśli nie wierzysz sprawdźmy to! Czy zdarzyło Ci się poprosić kogoś o wyrzucenie śmieci, pozmywanie naczyń albo jakąkolwiek przysługę? Jeśli tak więc, że mogłeś to zrobić na kilka sposób. Mogłeś to zrobić jak rasowy dyktator zagrozić sankcjami karnymi w razie odmowy, mogłeś to zrobić na matkę Teresę, licząc na czyjeś dobre serce, mogłeś też wyrzutami sumienia doprowadzić kogoś do wyrzucenia śmieci. Jeśli spojrzysz na to szerzej już poproszenie o wyrzucenie śmieci sprawia problem! a co mówić o zachęceniu dziecka do nauki, zmotywowania pracownika do cięższej pracy czy zmotywowanie samego siebie do realizowania wyznaczonego celu.
WIĘC JAKIM BYĆ SZEFEM?
Możesz zastraszać dzieci, pracowników, rodzinę by wykonywali Twoje polecenia ale oni przywykną do strachu i będą testować Twoją wytrzymałość do granic możliwości. Wtedy przegrasz Ty i otoczenie w imię zasady lepiej umrzeć na wyprostowanych nogach, niż żyć na zgiętych kolanach. Możesz także zachęcać nagrodami i błagać by ludzie skończyli na palcu a nie chcieli całej ręki. Jest też trzecie wyjście, moim zdaniem najlepsze, można nauczyć się słuchać otaczających nas ludzi, dotrzeć do ich prawdziwych potrzeb i zaspokoić je. Wydaję się proste ale tak nie jest. Amerykańscy naukowcy udowodnili, że gdyby ludzie posiadali parę parę ust, uszy straciły by racje bytu. Gdyż nikt by nie słuchał a wyłącznie mówił.
DLA KOGO KSIĄŻKA
Dla rodziców, gdyż to oni są najważniejszym ogniwem w wychowaniu dziecka. I ich wiedzy, intuicji, doświadczenia nic nie zastąpi, ale książka może je wzbogacić. Dla szefów i managerów gdyż to głównie do nich lektura jest skierowana i jeśli nie staniesz się liderem dla swoich pracowników, ludzie zrobią wszystko by Ci utrudnić prace. Jeśli pracujesz w biznesie MLM to pamiętaj ludzie, którzy są niżej niż Ty w strukturze muszą czuć, że jesteś liderem i szefem z krwi i kości inaczej odpuszczą sobie prace w tym zawodzie. Jeśli przeczytasz i wykorzystasz wiedzę do budowania swojego biznesu MLM to jestem pewny, że szybciej osiągniesz swój sukces. Dla szkoleniowców, którzy chcą poszerzyć zakres swoich szkoleń. Książka dostarczy potrzebnej wiedzy oraz ćwiczeń potrzebnych do przeprowadzenia szkolenia.
MAŁE EQPOZITO
Spójrz na relację jakie ludzie tworzą. Większość osób nie potrafi wychodzić z konfliktu, powstaje kłótnia i ludzie zamiast ustalić jaka jest prawda. Zaczynają batalie kto kogo przegada a nie kto ma rację. Jeśli spojrzysz na relację rodziców z dziećmi to wyjdzie, że większość stosuje wyłącznie model nagród i kar. Nie mówię, że jest to złe anił. Bo to Ty jesteś królem swojego życia i wiesz jakie w nim piastujesz stanowisko. Wiesz jaki jest regulamin Twojego państwa, jednak w tym momencie do wrót Twojego zamku puka armia i Ty decydujesz czy chcesz wzmocnić zamek, czy nie ma sensu.
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ Z KSIĄŻKI
Odkryjesz jakie błędy popełniają pracodawcy, dowiesz się kiedy być szefem a kiedy liderem. Nauczysz się jak motywować i zwalniać pracowników, jak odkrywać potrzeby ludzi i jak je zaspokajać. Dostaniesz też gotowy zestaw mini narzędzi coachingowych potrzebnych w pracy szefa. Książka obfituje w praktyczne przykłady dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.
MOJA OPINIA
Książkę czyta się jak dobrą powieść mimo że jest poradnikiem specjalistycznym. Autorzy są praktykami z 20 letnim stażem dlatego ich narzędzia są skuteczne, a publikacja jest wypełniona wyłącznie opowieściami z ich pracy i przemyślenia autorów książki dają dużo do myślenia. Dla mnie stanowi to ogromny plus, gdyż nie lubię słuchać ludzi, którzy mówią o czyimś sukcesie albo doświadczeniu a sobie dopisują te wydarzenie. Po przeczytaniu jej nie staniesz się drugim Jobsem ale poziom Twojej wiedzy na temat szefostwa będzie większy niż u 89% szefów w Polsce. W skali od 1 do 90 daję 86.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0205-1, 9788328302051
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-12-21
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0888-6, 9788328308886
- Data wydania ebooka:
-
2014-12-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-1332-3, 9788328313323
- Data wydania audiobooka:
-
2015-05-07
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN :
- 978-83-283-1842-7, 9788328318427
- Data wydania :
- 2015-05-07
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 26348
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 333.8MB
Spis treści książki
- Jak wygłosić exposé? (25)
- Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych (43)
- Pułapki podczas karania. Dziecko - Rodzic - Dorosły (45)
- Algorytm karania (51)
- Nasze uwagi do karania (61)
- Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników (68)
- Kłopoty szefa podczas nagradzania (75)
- Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym (79)
- Uwagi do nagradzania (83)
- Jak przekazywać trudne decyzje? (93)
- Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu (143)
- Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z "narzekaczem" (197)
- Algorytm mediacji szefowskiej (221)
- Samotność szefa (227)
- Motywowanie podwładnych (229)
- Wiedza i umiejętności szefa (233)
- Doskonalenie relacji szef - podwładni (253)
- Budowanie awansu poziomego (257)
- Dbanie o rozwój osobisty pracownika (263)
- Próba zatrzymania dobrego pracownika (273)
- Jak rozstać się z dobrym pracownikiem, chroniąc interesy szefa i firmy? (279)
Rozdział 1. Szef to trudny zawód (9)
Rozdział 2. Exposé szefa (15)
Rozdział 3. Karanie (37)
Rozdział 4. Nagradzanie (65)
Rozdział 5. Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa (89)
Rozdział 6. Model negocjacji nastawionych na współpracę (109)
Rozdział 7. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa (119)
Rozdział 8. Zwalnianie pracowników (139)
Rozdział 9. Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości (159)
Rozdział 10. Od prośby do negocjacji (165)
Rozdział 11. Refleksje o prośbie i odpowiedzialności (179)
Rozdział 12. Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych? (189)
Rozdział 13. Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności (207)
Rozdział 14. Szef jako mediator (213)
Rozdział 15. Refleksje na pożegnanie (223)
Rozdział 16. Nie mamy czego się wstydzić (237)
SUPLEMENT 2008
Nowe sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą (243)
Rozdział 17. Jak związać dobrego pracownika z firmą, kiedy awans pionowy nie jest możliwy? (247)
Rozdział 18. Jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy? (269)
Zakończenie (285)
SUPLEMENT 2014
Jak budować współpracę i zaufanie w zespole oraz w firmie? (289)
NEGOCJACJE NASTAWIONE NA WSPÓŁPRACĘ (295)
Onepress - inne książki
-
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem… Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie...(42.99 zł najniższa cena z 30 dni)
38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Wyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami, wahaniami, lękami, kolejnymi rozczarowaniami. Z tym wszystkim, co podkopuje fu...
Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy Silna psychika. Poradnik wzmacniania odporności psychicznej na trudne czasy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)46.90 zł
67.00 zł(-30%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone Jerzy Gut, Wojciech Haman (22)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(7)
(1)
(1)
(1)
(0)
Data dodania: 2022-04-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Ewelina,
Data dodania: 2019-06-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Manager
Data dodania: 2016-04-14 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Iwona Naumczyk, Kierownik Finansowy
Data dodania: 2015-07-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Iwona Naumczyk, Kierownik Finansowy
Data dodania: 2015-07-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
m., inf.
Data dodania: 2016-01-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-11-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Monika,
Data dodania: 2015-11-09 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Iwona Zalewska,
Data dodania: 2015-04-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Lider zespołu
Data dodania: 2017-06-14 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Marcin,
Data dodania: 2020-05-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
kadrowa
Data dodania: 2013-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna Krzyż,
Data dodania: 2006-08-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
kinga kudelska,
Data dodania: 2006-08-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Szef,
Data dodania: 2005-06-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał,
Data dodania: 2005-04-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Chrzanowski,
Data dodania: 2015-02-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta Rusińska,
Data dodania: 2006-08-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Lipski,
Data dodania: 2006-10-13 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-07-17 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii