Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych Barbara Woźniak-Sobczak, Włodzimierz Rudny - okladka książki

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych Barbara Woźniak-Sobczak, Włodzimierz Rudny - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
230
Dostępny format:
     PDF

Ebook 23,10 zł najniższa cena z 30 dni

30,00 zł (-23%)
23,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,10 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności