Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
- Autorzy:
- Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 48
- Stron:
- 152
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!
Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.
Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.
- Poznaj networking.
- Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
- Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
- Polecaj i bądź polecany.
- Stale rozwijaj sieć kontaktów.
- Zostań mistrzem pogawędek.
Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC
Fascynujący przewodnik po rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy kryminał.Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z o.o.
Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera — zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą — świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES, www.santorski.pl
Solidnie uporządkowana wiedza, która pozwoli mi zrobić użytek z zebranych dwóch tysięcy wizytówek. Gorąco polecam!Aleksander Skirmuntt,
Członek Zarządu Emmerson S.A.
W głębokim PRL-u słynny prof. Tadeusz Kotarbiński napisał: co z tego, że jesteś świetny w tym, co robisz, skoro wiedzą o tym niewłaściwi ludzie. Z pewności wiedza jest nam dzisiaj bardziej potrzebna niż cokolwiek innego, ale bez networkingu i związanej z nim wiedzy nasza "eksperckość" zostanie niedostrzeżona lub niewłaściwie zagospodarowana. Ta książka nie tylko dostarcza wiedzę, ale i uczy, jak networkować we własnym, dobrze rozumianym interesie. Szczerze polecam.Robert Kroll,
Leadership and Strategy Coach, Wiceprezes Zarządu Institute Copernicus – Fundation, www.krool.org
Od 18 lat w sposób aktywny buduję i rozwijam moje zawodowe i osobiste relacje. To już nawyk. Przeczuwałem jednak zawsze, że networking to nie tylko naturalny talent, zaangażowanie i osobiste predyspozycje, ale kawał solidnej wiedzy i zasad. Teraz mam komplet narzędzi do zastosowania od ręki. Praktyczne i konkretne. Dziękuję i jednocześnie szkoda, że musiałem tak długo na to czekać.Dariusz Milczarek,
Managing Partner Sandler Training Polska, sp. z o.o.
Biznes był, jest i będzie oparty na sztuce budowania relacji. A profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Dlatego sukces osiągną najskuteczniejsi. Ta książka to nieocenione praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak dzięki mądremu budowaniu i podtrzymywaniu relacji zarabiać więcej dziś i w dłuższej perspektywie czasowej.Jacek Walkiewicz,
mówca motywacyjny
140 stron opowieści o spotkaniach przy dobrej kawie przekuwanych w biznesowy sukces? Nareszcie mamy prosty i skuteczny przewodnik po przyjemnościach związanych z zarabianiem pieniędzy! Polecam!Filip Nowaczyński,
Prezes Zarządu A Vista Group
Bardzo wciągająco napisany, praktyczny przewodnik po nowoczesnej metodzie budowania trwałych i cennych relacji w biznesie i nie tylko. Choć wiele osób teoretycznie zna temat i podświadomie "czuje" siłę sieci kontaktów to tutaj czarno na białym odnajdujemy odpowiedzi nie tylko na pytanie "dlaczego" networking ale przede wszystkim "jak" – i to uważam za największą zaletę tej książki.Marek Wojtachnia,
Członek Zarządu Mineral Midrange
"Jak dobrze tę wiedzę wykorzystuję?" – to pytanie jakie powinno się pojawić podczas czytania tej książię (a nie "Czy ja to wiem?"). Dlatego ją polecam! Po drugie, po 12 latach mieszkania w Polsce, wciąż widzę, że potrzebujemy więcej otwartości i taki przyspieszony, bezpieczny sposób robienia biznesów, wszystkim się przyda.Patryk Nosalik,
Country Manager CSI Leasing Polska Sp. z o.o.
Mocno polecam tę książkę do podręcznej biblioteki każdemu, niezależnie od tego w jakiej branży działa. Polecam ją zarówno tym, którzy jeszcze całego opisanego tu warsztatu wśród swych umiejętności nie posiadają, jak i wszystkim pozostałym, by zaglądając co jakiś czas pomiędzy te okładki przypominali sobie, iż warto z takich umiejętności stale korzystać.Bartosz Kapczyński,
Członek Zarządu – Dyrektor Sprzedaży Grupa LUXMED
Opracowanie zawiera kompendium wiedzy w pigułce o relacjach biznesowych, w aspekcie budowania sieci kontaktów osobowych, podane w bardzo przystępny sposób. Opracowanie jest poparte licznymi praktycznymi przykładami zarówno z osobistych relacji autora jak i osób zaprzyjaźnionych. Polecam szczególnie osobom, pragnącym usystematyzować i podnieść swoją wiedzę na temat networkingu biznesowego.Piotr Płuska,
Wiceprezes Zarządu Quercus – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA
Niezależnie od tego że XXI wiek w budowaniu biznesu sieciowego to nowoczesne technologie i systemy wspierające sprzedaż to pewne zasady, nazwijmy je "dobrymi regułami", pozostają niezmienne. Tylko osoba, która zrozumie w jaki sposób skutecznie komunikować się z potencjalnymi partnerami w biznesie ma szanse na osiągniecie sukcesu w nie tylko w budowaniu struktury sprzedaży , ale również ma możliwość rozwijania tych kompetencji które pomogą jej w relacjach międzyludzkich niezwiązanych z biznesem… Ta książka przypomina nam o tym że współpraca , odpowiednie nastawienie , uczciwość biznesowa oraz partnerstwo stanowią podstawę do prowadzenia biznesu niezależnie od narzędzi jakie je wspierają.Sylwester Machnio,
Manager Wydziału Współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi – ING Bank Śląski S.A.
Otwarte relacje, kredyt zaufania, umowa ustna – to ciągle jeszcze nowe pojęcia w polskim biznesie. Etyczny, zorientowany na rozmówcę networking jest idealnym narzędziem do budowania zawodowego sukcesu w oparciu o zasadę "win-win". Ale networking to coś jeszcze, to mobilizujący styl funkcjonowania pobudzający ciekawość, pozwalający na poszerzanie wiedzy, a więc rozwój tak zawodowy jak i osobisty. W tej książce z pewnością można znaleźć inspirację i motywację do tego wartościowego sposobu poruszania się w świecie biznesu.Robert Kamiński,
Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Benefit Systems Sp. z o.o.
Chcesz odnosić sukcesy w życiu zawodowym i nie tylko? Musisz być widoczny i dobrze słyszany. Same kwalifikacje nie wystarczą, podstawa to kontakty i relacje. Ta książka to elementarz – jak odnieść sukces w biznesie XXI wieku.Joanna Klupp,
Kierownik Marketingu, Forever Living Products Poland Sp. z o.o.
Książka napisana bardzo ciekawie, powinna być zalecana jako elementarz dla każdego kto podjął trudne wyzwanie zarabiania na życie w sprzedaży. Autorzy podpowiadają jak nie być anonimowym w rozwiązywaniu swoich problemów i wskazują instrumenty pomocne w codziennej trudnej "walce" o klienta. Jest to ABC rozumienia pracy zawodowej, dające możliwość poradzenia sobie w wielu pozornie trudnych sytuacjach oraz wskazówka jak być skutecznie zauważonym i z tego skorzystać. Autorzy wykorzystują wieloletnie doświadczenie a opisywane przypadki to celne spostrzeżenia i przykłady z życia wzięte. "Praktyczny poradnik networkingu" to m.in. opis pierwszego wrażenia oraz podpowiedź "co zrobić potem". Kryje się za tym klucz do sukcesu każdego kto go przeczyta. Nareszcie mam motywację do skatalogowania swoich 859 wizytówek.Jan Bielecki,
Dyrektor ds. Rozwoju DC System Sp. z o.o.
Bardzo dobry poradnik dla początkującego przedsiębiorcy, a zwłaszcza dla osoby, która zamierza przejść z etatu na własną działalność.Sławomir Dzierzęcki,
Prezes Ciechbud sp. j.
Biznes to ludzie, ludzie to relacje, relacje to network marketing, praktyczny poradnik network marketing wyjaśni ci o co chodzi. PolecamMarcin Kuźniar,
Prezes European Financial Group Sp. z o.o.
Jestem pod dużym wrażeniem tego poradnika. Zawiera wiele praktycznych porad i technik. Dodatkowym plusem jest to, że czyta się go bardzo łatwo i szybko. Polecam wszystkim, którzy się chcą dowiedzieć więcej o budowie kontaktów biznesowych, ale nie mają czasu na czytanie.Maksym Kopolovets,
Dyrektor ds. rozwoju sprzedaży (Europa Centralna i Wschodnia) Plannja Sp. z o.o.
Znane powiedzenie mówi: "Jeśli nie masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera". To stwierdzenie idealnie pasuje do dzieła Witolda Antosiewicza i Grzegorza Turniaka, którzy wprost po mistrzowsku opisali podstawowe zasady rozwijania i utrzymywania trwałych kontaktów biznesowych. Każdy profesjonalista wie, że interesów nie robi się z firmami ale z ludźmi. Dzięki książce dowiesz się jak utrzymywać i rozwijać Twoje najcenniejsze aktywa czyli sieć osobistych kontaktów. Warto przeczytać tę książkę!Paweł Lenar,
Top lider MLM, www.pawellenar.pl
Bardzo dobra pozycja. Niezbędnik dla każdego handlowca i managera. Wiedza jak najbardziej potrzebna, podana w prosty i przystępny sposób. Jeśli handlowcy skorzystają z tego know-how to więcej zarobią, klienci będą bardziej zadowoleni, a firmy będą miały o wiele większe obroty.Krzysztof Sadecki,
New Direct Sp. z o.o.
Jeśli masz dosyć dzwonienia "w ciemno" i wysłuchiwania odpowiedzi "proszę przysłać ofertę, jak będziemy zainteresowani to odezwiemy się" a zamiast tego chciałbyś usłyszeć "Panie Andrzeju, czekałem na Pański telefon - kiedy moglibyśmy się spotkać" to może warto sięgnąć po książkę polskich praktyków networkingu.Andrzej Biesiekirski,
Prezes Zarządu Field.net sp. z o.o.
Networking jest sztuką. Dlatego też najlepiej jest uczyć się jej od mistrzów. Za takich właśnie uważam autorów tej publikacji, którzy dzielą się swoja ogromną wiedza I doświadczeniem. Polecam tę książkę wszystkim, którzy dążą do osiągnięcia sukcesu.Iwona Knecht-Macieja,
Bawag Leasing & Fleet Sp. Z o.o. Dyrektor Zarzadzajaca
Wybrane bestsellery
-
Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się – wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności „biznesu relacji”. Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, jak rozwiewać obawy i uwalniać potencjał pracowników. Przekonasz się, że poprawne wyznaczanie celów i zadań rządzi się kilkoma jasnymi zasadami, a odpowiednie dostrzeganie i nagradzanie wysiłku podwładnych dodaje energii każdemu członkowi zespołu. Nauczysz się także uaktywniać maksymalizujący produktywność tajemniczy „czynnik X” ― dzięki niemu Twoi ludzie będą działać na najwyższych obrotach i realizować cele, które dziś wydają się nieosiągalne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
25.74 zł
42.90 zł (-40%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%)
O autorach książki
Grzegorz Turniak - inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 150.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska.
Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej www.GrupaYak.pl.
Został wybrany jednym z "10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 i 2020". Prowadzi:
- od lutego 2021 2 razy na tydzień live #eKawaZTurniakiem
- z zespołem programy rozwojowe:
#FirmaNaLinkedin
#SocialSelling
#MentorCEOin
#RzecznictwoPracowników
#EmployeeAdvocacy
Na eventach biznesowych zarządza #SesjePozytywnychRelacji, test twórcą programu #MasterOfNetworking.
Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Jest autorem książki Nigdy nie stój sam i współautorem: Alchemia Kariery (z J. Santorskim), Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują (z R.Wendtem), Praktyczny poradnik networkingu (z W. Antosiewiczem), Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm (z K.Rumianowskim), Nigdy nie stój sama (z Agatą Dynoch)
Witold Antosiewicz - z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy. Wieloletni praktyk w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Od kilku lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie Business Network International, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%)
Ebooka "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: abaranski.pl 2013-05-16Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Praktyczny przewodnik po marketingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych dostałem do recenzji od Helionu już kilka tygodni temu. W międzyczasie pojechałem na urlop i dopiero ostatnio miałem chwilę, żeby przeczytać książkę i napisać recenzję. Autorami Praktycznego poradnika po networkingu są Grzegorz Turniak i Witold Antosiewicz. Jak można wyczytać z biografii zamieszczonych na tyle książki, obaj panowie mają wieloletnie doświadczenie w networkingu, budowaniu relacji biznesowych i zarządzaniu nimi. Obaj też są związani z polskim oddziałem BNI - biznesowej organizacji networkingowej.
W prawie każdym z rozdziałów można znaleźć przykłady ze spotkań członków BNI, w czasie których, np. jednemu z uczestników udało się innym sprzedać 18 polis ubezpieczeniowych na kwotę 5,2 mln złotych, a firmie hotelarskiej pozyskać zupełnie nowych klientów. Autorzy bardzo mocno podkreślają biznesowy charakter networkingu, który może przyczynić się do osiągnięcia założonych celów biznesowych przy stosunkowo niskich nakładach. Jednocześnie bardzo mocno promują samo BNI, we wszystkich cytowanych wypowiedziach organizacja ta jest chwalona na wszystkie możliwe sposoby.
Biznes, biznes, biznes.
Zawsze byłem przekonany, że w networkingu chodzi o coś więcej niż wymienianie się wizytówkami, ściskanie rąk i namawianie innych, aby skorzystali z naszych usług. Turniak i Antosiewicz niby podkreślają, że relacje międzyludzkie są najważniejsze, ale połowę książki zajmuje rozdział Jak pozyskać klienta? (s. 55-108, książka ma 140 stron).
Dla mnie w networkingu najważniejsze są przede wszystkim wymiana wiedzy i doświadczeń, zawieranie znajomości, które nie zawsze muszą przynieść nam wymierną korzyść (nawet jeśli czasami działamy bezinteresownie), i najzwyczajniej w świecie – dobra zabawa. Tak to działa przynajmniej w branżach mniej lub bardziej powiązanych z marketingiem.
Nie oznacza to, że Praktyczny poradnik networkingu jest książką złą. Wręcz przeciwnie – osoby, które są zainteresowane budowaniem wartościowej sieci kontaktów biznesowych, znajdą w niej wiele przydatnych informacji jak tego dokonać (nawet gdy są introwertykami i wydaje się to bardzo trudne lub wręcz niemożliwe). Dowiedzą się z niej na przykład, jak zachowywać się podczas spotkań networkingowych (zasada 12x12x12), co warto mówić, by wywrzeć na innych pożądane wrażenie (np. że warto się uśmiechać) etc. Czasami czytelnika mogą drażnić wplecione gdzieniegdzie teorie z amerykańskich podręczników do psychologii społecznej (czego ostatnio za bardzo nie dzierżę), ale całość podana jest w bardzo przystępnej formie, książkę czyta się szybko. Jak to poradniki :)
Jeżeli nie interesuje was wymienianie się wizytówkami i zdobywanie w ten sposób nowych klientów, możecie potraktować tę książkę jako ciekawostkę i przeczytać ją, aby w ogóle zapoznać się ze zjawiskiem biznesowego networkingu. Jeżeli zależy wam na promowaniu siebie i swojego biznesu, Poradnik może wam pomóc w realizacji tych celów. -
Recenzja: Personel i Zarządzanie 2012-09-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
We współczesnym świecie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, wymienimy się z nimi kontaktami. Zrobimy to, ponieważ znacznie bardziej im ufamy. W grą wchodzi także darzenie znajomych osób sympatią Równocześnie jesteśmy w stanie zrobić więcej dla osób nam znanych, bo oczekujemy, że jeśli przyjdzie taka potrzeba, inni odwdzięczą się nam rym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking. Według autorów Praktycznego poradnik networkingu jest on sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie siebie i swojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Autorzy, przedstawiając zasady działania networkingu, uczą, jak w pełni korzystać z dobrodziejstw.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna Rafał Woś, 2012-08-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Siedź w kącie, znajdą cię" - to jedno z najgłupszych polskich przysłów. Przynajmniej w rzeczywistości pracowo-biznesowej. Bo przecież, by znaleźć zatrudnienie czy ubić interes, nie wystarczy być tylko dobrym. Trzeba jeszcze rozmawiać, bywać i uśmiechać się. Słowem budować sieć kontaktów. Bo w ostatecznym rozrachunku właśnie to się w życiu zawodowym liczy.
„Praktyczny przewodnik networkingu" uczy właśnie tej trudnej, ale kluczowej sztuki sieciowania. Krajowi spece od HR Crzegorz Tur-niak i Witold Antosiewicz zebrali w niezbyt grubej książeczce wiele drobnych i praktycznych porad. W większości celnych i ciekawych (choć jak przystało na publikację z pogranicza psychologii i biznesu jest tu i wiele truizmów). Nie przeszkadzają one jednak mieć o ich poradniku dobrej opinii.
„Praktyczny przewodnik..." uczy m.in. sztuki minglingu, czyli skutecznego wmieszania się z tłum w czasie targów czy konferencji. Podchodzimy więc tylko do pojedynczych osób albo grup otwartych. Pamiętamy o pochodzącej ze świata anglosaskiego zasadzie 3 x 12, która głosi: na pierwsze wrażenie składa się to, jak wyglądamy z odległości 12 stóp (3,5 metra), 12 cali (30 centymetrów) oraz jakie będzie naszych pierwszych 12 słów. Ten wyjątkowy tuzin powinien budzić w rozmówcy jedno wrażenie: „Jak mu się to u licha udało !". Potem zamykamy usta i zaczynamy pytać (nie wypytywać!). A idealne proporcje rozmowy wyglądają następująco: my mówimy przez 30 - 40 proc. czasu, nasz interlokutor 60 - 70 proc.
Potem zaczyna się trudna sztuka wyciskania z tych zbudowanych znajomości korzyści dla siebie. No i to najtrudniejsze z wyzwań. Jak dostać od swojego kontaktu coś, na czym nam zależy, ale bez konieczności proszenia go o to wprost. Kto zna te wszystkie sztuczki, pewnie nie potrzebuje tej książki. Cała reszta coś z niej jednak dla siebie wyczyta.
Trzeba tylko uważać, by nie przesadzić. Tak jak pewien bułgarski dyplomata na przyjęciu, w którym miałem okazję uczestniczyć kilka lat temu. Razem ze znajomym cypryjskim dziennikarzem wdaliśmy się wówczas w niezobowiązującą pogawędkę z ambasadorem Bułgarii w Szwajcarii. Small talk zszedł w kierunku różnic pokoleniowych. Wtedy ambasador błysnął anegdotą. Zacytował - zdaje się - Marka Aureliusza. Oczywiście w oryginale. Coś o tym, że starzy już za jego czasów zżymali się na młodych. Mnie zaimponował. Ale Cypryjczyk nie dał się zwieść. „Hmmm, co za zbieg okoliczności. Kilka tygodni temu poznałem w Ankarze bułgarskiego ambasadora i tak się składa, że opowiedział mi tę samą anegdotę...". Rozmowa się urwała, a dyplomata ulotnił się jak kamfora.
Prawdopodobnie został przyłapany na bezceremonialnym używaniu rad z jakiegoś podręcznika small talku dla bułgarskiej służby dyplomatycznej. -
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2012-08-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zajrzyj do książki wydanej tego lata przez OnePress pt. Praktyczny poradnik networkingu. Autorzy, Grzegorz Turniak i Witold Antosiewicz, dotrzymują słowa i dostarczają nam niezwykle praktycznej wiedzy, którą można i należy zacząć wykorzystywać natychmiast po skończeniu lektury.
Nawet jeśli jesteś introwertykiem, to możesz zrobić karierę w networkingu. Masz nawet pewną przewagę nad bardziej ekstrawertycznymi kolegami, ponieważ potrafisz uważnie i cierpliwie słuchać. Wystarczy pewien trening oraz odpowiednie nastawienie.
W relacjach międzyludzkich działa pewien paradoks. Im więcej dajesz, tym więcej dostajesz. Im mniej chcesz dostać, tym więcej dostajesz. Interesowność się zwyczajnie nie sprawdza. Najlepsi w te klocki są ci, którzy zwyczajnie lubią innych ludzi i chcą im pomagać, także wtedy, kiedy nie mają z tego żadnych bezpośrednich korzyści.
Budowa dużej i wartościowej sieci kontaktów to dobry, ale niełatwy cel. Będziesz potrzebować zaangażowania, samodyscypliny i treningu. Książka Turniaka i Antosiewicza to dobry pierwszy krok, który da ci podstawy i zestaw pomysłów do natychmiastowego użycia.
W Polsce działa coraz więcej grup networ-kingowych, które pomagają swoim członkom w nawiązywaniu kontaktów. Zorientuj się, czy w twojej okolicy nie ma przypadkiem grupy networkingowej, w której nie ma jeszcze specjalisty od ubezpieczeń. Możesz to zrobić za pomocą strony internetowej http://www.bnipol-ska.pl/findanope-ning.html. Zgłoś swoją kandydaturę, jeśli masz już pewne doświadczenie w zawodzie i sporą wiedzę. Będziesz cennym nabytkiem dla grupy, reprezentując najwyższe standardy zawodowe.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3854-3, 9788324638543
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-08-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5930-2, 9788324659302
- Data wydania ebooka :
-
2012-09-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 7928
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Kompetencje osobiste
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Czym jest networking? (9)
- 1.2. Podstawa networkingu - zasada wzajemności (14)
- 1.3. Ekstrawertycy a introwertycy (16)
- 1.4. Po co? (19)
- 1.4.1. Szukasz pracy? (21)
- 1.5. Marketing, networking, sprzedaż (25)
- 1.5.1. Networking a umiejętności sprzedażowe (26)
- 1.5.2. Kiedy nawiązywać nowe relacje? (27)
- 1.5.3. Nigdy nie wiadomo, kto kogo zna (28)
- 1.5.4. Jeśli chcesz, żeby cię polecali... (28)
- 1.5.5. Kiedy będziesz zarabiać dzięki sieci kontaktów? (29)
- 1.5.6. Networking to nie tylko kontrakty (29)
- 1.6. Mocne i słabe kontakty (30)
- 1.6.1. Słabe kontakty (31)
- 1.6.2. Mocne kontakty (31)
- 1.7. Online/offline (32)
- 1.7.1. Online networking - a może opierać się tylko na tym? (33)
- 1.8. Networking a płeć (36)
- 2.1. Wizerunek (39)
- 2.1.1. Postawa (39)
- 2.1.2. Wizytówki (41)
- 2.1.3. Zaufanie (42)
- 2.1.4. Jak tworzyć sieć kontaktów (52)
- 3.1. Telemarketing (55)
- 3.2. Ogłoszenia (55)
- 3.3. Networker w klubie i na evencie (56)
- 3.3.1. Czytać tłum (57)
- 3.3.2. Zasada 12 x 12 x 12 (59)
- 3.3.3. Uśmiech (61)
- 3.3.4. Widoczność (62)
- 3.3.5. Stwórz siebie (64)
- 3.3.6. Ile czasu to zajmie? (66)
- 3.4. Rozmowa (67)
- 3.4.1. Sztuka konwersacji (67)
- 3.4.2. Nie jesteś gospodarzem spotkania? Nie szkodzi! (77)
- 3.4.3. Follow-up - podtrzymanie kontaktu (80)
- 3.5. Dla partnerów (82)
- 3.5.1. Stań się kopalnią referencji (82)
- 3.5.2. Business Network International (BNI) (83)
- 3.5.3. Grupy networkingowe (92)
- 3.6. Power Team (93)
- 3.7. Gdzie jeszcze bywać? (94)
- 3.8. Co robić, aby cię polubili? (95)
- 3.9. Jak podtrzymywać kontakt? (97)
- 3.10. Zamień kontakty na kontrakty (99)
- 3.10.1. Kiedy prosić... (100)
- 3.10.2. Wykorzystaj zasadę wzajemności (108)
- 4.1. Decyzja... (111)
- 4.1.1. Cena (111)
- 4.1.2. Badaj potrzeby, polecaj wiarygodnych (116)
- 4.1.3. Kilka dodatkowych wskazówek na temat polecania (117)
- 4.1.4. Monitoring poleceń (117)
- 4.2. Co robisz, aby cię polecano? (118)
- 4.2.1. Aktywność (121)
- 4.2.2. Zostałeś polecony (122)
- 4.2.3. Zbuduj własną ekipę (123)
- 4.2.4. Biznes możesz odłożyć (124)
- 4.2.5. Daj spokój nerwom (124)
- 4.2.6. Jeśli nie jesteś polecany... (125)
- 4.3. Źródła rekomendacji (127)
- 4.3.1. Aktualni klienci (127)
- 4.3.2. Znajomi i rodzina (128)
- 4.3.3. Partnerzy (128)
- 4.3.4. Eventy (130)
- 4.4. Jeszcze raz o Power Team (131)
- 4.5. Błędy, których trzeba unikać (131)
- 5.1. Baza kontaktów (135)
- 5.2. Arkusz monitorowania rekomendacji (140)
- 5.3. Profil online (141)
- 5.4. Idź z networkerem (141)
Wstęp (7)
1. Networking (9)
2. Przygotuj się (39)
3. Jak znaleźć nowego klienta (55)
4. Trudna sztuka rekomendacji (111)
5. Narzędzia i porady (135)
Kilka słów na zakończenie (143)
Literatura (145)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować” także dla Twojej firmy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz (48)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(25)
(21)
(1)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii