Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy
Południe z Animuszem: wokół książki „Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy” >> PODCAST
Biznes na skali barw
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.
Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Ewa MażulEwa Mażul — pracuje jako doradca i trener komunikacji. Od ponad 10 lat propaguje i wdraża w firmach programy oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), zrównoważonej komunikacji i metodzie Nonviolent Communication (NVC). Uczyła się jej między innymi bezpośrednio od Marshalla Rosenberga — twórcy NVC. Jest doradcą do spraw CSR wpisanym na listę doradców Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Napisała ponad 100 artykułów na temat komunikacji, które zostały opublikowane między innymi w miesięcznikach: Charaktery, Sens, Personel i Zarządzanie, „Personel Plus”. Więcej na http://ewamazul.pl/.
Ebooka "Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: aciecwierz.pl Agnieszka CiećwierzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Muszę przyznać, że książka ogromnie mnie zaskoczyła! Z wierzchu niepozorna, na pierwszy rzut oka wydaje się być kolejną pozycją o komunikacji, ale jakże się myliłam! Książka mówi przede wszystkim o tym, jak się komunikujemy (zarówno jako persony, jak i całe organizacje), a ułatwiają to kolory: czerwony, bursztyn, oranż, zieleń oraz turkus. Każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Pracownicy- o tym jak lepiej komunikować się w pracy, a pracodawcy- sprawdzić jaki rodzaj komunikacji przeważa w ich firmie i jak dalej można rozwijać organizację w tym temacie. Autorka porusza też w książce kwestię (bardzo modnych ostatnimi czasy) turkusowych organizacji. Jak sama pisze: „Po wydaniu polskiej edycji książki F. Laloux „Pracować inaczej. (…)” w mediach zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu opowieści o polskich turkusowych firmach i o tych, które są „w drodze do turkusu”. Niestety często bywały to (i bywają nadal) opowieści oparte na myśleniu życzeniowym.” Bardzo często organizacje „fiksują” się właśnie na tym modelu komunikacji, a zapominają, że – po pierwsze- wcale nie musi być on najlepszy dla danej organizacji, a po drugie, że nie da się przeskoczyć z bursztynu do turkusu w kilka miesięcy. Należy pamiętać też o tym, że to lider nadaje ton komunikacji: „Ogólna zasada mówi, że poziom świadomości organizacji nie może przekraczać poziomu świadomości jego przywódcy!” Bo cóż z tego, że będziemy chcieli stworzyć organizację turkusową, gdy sam założyciel komunikuje się jeszcze w kolorze czerwieni? Oprócz tego, dzięki licznym przykładom, sami możemy odkryć swój styl komunikacji, a co za tym idzie- zwrócić większą uwagę na to, w jaki sposób się porozumiewamy (nie tylko w pracy) i jak to wpływa na nasze otoczenie. Znajdziemy też tutaj między innymi: jak nie dać się „wkręcić” w kłótnię, jak panować nad emocjami, jak komunikować się asertywnie czy też wytłumaczenie czym jest trójkąt dramatyczny. Polecam! Myślę, że będę do tej książki wracać niejednokrotnie.
-
Recenzja: QulturaSlowa Justyna GulRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O tym, jak ważna jest komunikacja, nie trzeba nikogo przekonywać. Zarówno ta werbalna, jak i niewerbalna, wpływa na jakość nawiązywanych relacji, zarówno w życiu prywatnym, jaki zawodowym. Co więcej – może warunkować sukces, i to nie tylko w takich zawodach, jak sprzedawca czy polityk, ale tak naprawdę w przypadku każdej funkcji i rodzaju wykonywanej pracy. Choć mogłoby się wydawać, że skoro komunikujemy się każdego dnia z wieloma osobami, nie powinniśmy mieć z tym żadnych problemów, to jednak bardzo często popełniamy podstawowe wręcz błędy. O tym, jak poprawić jakość tej komunikacji w środowisku zawodowym (co niewątpliwie pociągnie za sobą zmiany na polu osobistym) pisze Ewa Mażul, doradca i trener komunikacji, w poradniku pt. "Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy?”. Opublikowana nakładem Wydawnictwa OnePress książka wyposaża nas nie tylko w teoretyczną wiedzę dotyczącą komunikacji, jej barier, a także metod do zarządzania komunikacją, ale dzięki licznym przykładom, bez problemu przełożymy te informacje na praktykę, wcielając je w firmowe (i nie tylko) życie. Po książkę sięgnąć mogą zarówno pracownicy, jak i pracodawcy(niezależnie od koloru firmy i organizacji), studenci, a tak naprawdę każdy, kto chce poprawić jakość swojej komunikacji. Poradnik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których autorka nie tylko przedstawia typologię firm jeśli chodzi o rodzaje reprezentowanych kolorów, wyjaśnia, jak zdefiniować dominującą komunikację, a także jak określić (i stosować) preferowany styl komunikacji. Krok po kroku zgłębiać będziemy takie zagadnienia związane z komunikacją, jak: mowa świadoma i nieświadoma, zależności pomiędzy władzą a komunikacją czy wreszcie kolory organizacji, od czerwieni poprzez oranż czy zieleń, aż do turkusu. Autorka zauważa, że firmy zwykle słabo sobie radzą z określeniem poziomu komunikacji, panuje przekonanie, że kolor komunikacji jest zwykle o stopień wyższy, niż to jest w rzeczywistości. Podkreśla też, że istotą opisywanego przez nią podejścia do komunikacji, jest uzmysłowienie, że pewne kompetencje komunikacyjne są połączone z poziomem rozwoju świadomości. Co więcej, osobisty styl komunikacji menedżera wskazuje nieprzekraczalną granicę możliwości przywódczych danej osoby. Czytamy również o wyzwaniach powiązanych z kolejnymi etapami rozwoju umiejętności komunikacyjnych, schematach reagowania, autorka udziela szeregu wskazówek adresowanych do kolejnych poziomów (kolorów) komunikacji. Opis każdego koloru kończy się podsumowaniem, nie tylko zawierającym wszystkie najważniejsze kwestie poruszone w rozdziale, ale również umożliwiającym szybkie dotarcie do interesujących nas treści, nawet po zakończeniu lektury. Jestem przekonana, że sięgnięcie po tę pozycję, połączone z (auto)refleksją i pragnieniem rzeczywistego usprawnienia komunikacji w firmie (i nie tylko) przyniesie pozytywne efekty. Zarówno w życiu zawodowym (funkcjonowaniu całej firmy), jak i osobistym.
-
Recenzja: NIEBYWAŁE SUWAŁKIRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed laty czytelnicy portalu “Niebywałe Suwałki” byli stopniowo wprowadzani w świat zrównoważonej komunikacji i metody Nonviolent Communication (NVC) przez samą autorkę książki. Ewa Mażul opublikowała kilka artykułów na ten temat na naszej stronie. Niedawno opublikowała książkę „Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy” – praktyczny przewodnik po tajnikach komunikacji pozbawionej prymitywnych emocji. Zbliżają się święta, zawarte w książce porady będzie można przetestować na członkach rodziny. A tak zupełnie poważnie – książka “Od czerwieni do turkusu”, mimo że nosi podtytuł “Jak lepiej porozumiewać się w pracy”, może być doskonałą lekturą dla każdego z nas. Sprawnej, skutecznej komunikacji, pozbawionej opresji, nakazów, czy bezradności można się nauczyć. Ewa Mażul to wieloletni praktyk w tej dziedzinie – to trenerka i doradczyni, która wiele przykładów z życia wziętych umieściła właśnie w tej pozycji. Ale o co chodzi z tymi kolorami? No właśnie – warto zacząć od zdefiniowania sposobu komunikowania – czy to w firmie, czy wśród znajomych/przyjaciół, czy w rodzinie. Jaki kolor dominuje – czy jest to czerwony – opresyjny, motywowany strachem, podszyty przemocą, a może turkusowy – empatyczny, motywujący, oparty na NVC? To dwie skrajności, bowiem pomiędzy czerwonym a turkusowym jest jeszcze mnóstwo kolorów. Pytanie, w którym kierunku dążymy, jak motywujemy pracowników lub członków rodziny; czy jesteśmy mistrzami komunikacji, czy wręcz przeciwnie – w sytuacji napięcia lub strachu stajemy się furiatami i terroryzujemy rozmówców. To poradnik w pigułce, z przykładami i pytaniami pomocniczymi do szybkiej analizy. Instrukcja, w jaki sposób krok po kroku dążyć do skutecznego wzajemnego zrozumienia i porozumienia, bez wytaczania armat i z zachowaniem zimnej krwi. Ewa Mażul zdaje sobie sprawę, co w książce podkreśla wielokrotnie, że świat turkusu jest trudno dostępny, wymaga pracy i wiąże się z całkowitą zmianą sposobu komunikowania. To właśnie mistrzostwo komunikacji: poziom świadomości turkusu to całkowita wolność od przemocy. Jak to osiągnąć? Odpowiedź znajdziecie w książce.
-
Recenzja: BUSINESSWOMAN&life Elżbieta JeznachRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
OD CZERWIENI DO TURKUSU. JAK LEPIEJ POROZUMIEWAĆ SIĘ W PRACY Firma czerwona, bursztynowa, a może turkusowa? W tych określeniach nie chodzi wcale o kolor logo czy wystrój biura, ale o panujący w danej organizacji styl zarządzania i, co z tym związane, komunikacji. Typologia bazująca na kolorach została wprowadzona do świata biznesu niedawno, ale już niemal wszyscy o niej mówią. Czy jednak potrafią właściwie zdiagnozować kolor swojej firmy i wyciągnąć z tej wiedzy odpowiednie wnioski? Warto czasem zastanowić się, w jaki sposób styl komunikacji w firmie wpływa na naszą efektywność i chęć do pracy. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, osobą zarządzająca zespołem, czy też samodzielnym pracownikiem, na pewno odczuwasz skutki dominującej w pracy komunikacji. Czy jest ona koloru czerwonego – mocno opresyjna, wręcz agresywna, czy może barwy turkusowej – oparta na empatii? Czy dany styl komunikacji nam odpowiada? I przede wszystkim – czy wspiera osiąganie założonych przez nas i firmę celów? Ewa Mażul w swojej książce „Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy” nie tylko pomaga zdiagnozować dominującą barwę danej organizacji, ale też podpowiada, jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. Autorka od wielu lat współpracuje z polskimi przedsiębiorcami, pomagając im w prawidłowy i skuteczny sposób zarządzać komunikacją. Na co dzień zajmuje się wdrażaniem programów opartych na zasadach zrównoważonej komunikacji, komunikacji bez przemocy oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Książka „Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy” nie jest zwykłym podręcznikiem. Pozycja ta ma charakter praktycznego poradnika. Kolejne poziomy świadomości i powiązane z nimi style komunikacji zostały oznaczone kolorami od czerwieni, poprzez bursztyn, pomarańcz i zieleń, do turkusu. Ewa Mażul charakteryzując typowe dla każdego poziomu mechanizmy komunikacji opisuje pułapki, jakie czyhają na osoby używające blokad komunikacyjnych związanych z pasmami czerwieni i bursztynu, przedstawia możliwości porozumienia się na poziomie asertywnego pomarańczu oraz pokazuje perspektywy, jakie otwiera przed rozmówcami prowadzenie dialogu w empatycznym (zielonym i turkusowym) stylu. Ta wiedza z jednej strony pozwala czytelnikom świadomie wybrać i konsekwentnie stosować taki styl komunikacji, którego sami chcą używać. Z drugiej strony – pomaga uodpornić się na próby wciągania w niechciane rozmowy – takie jak kłótnie, jałowe dyskusje czy rozmowy suto okraszone emocjami i łzami. Pokazuje też jak można, stając się liderem zrównoważonej komunikacji, inspirować do tego innych i wspierać ich w dążeniu do zmian. Ta książka nie narzuca czytelnikowi jak ma rozmawiać z innymi: w sposób dyrektywny, asertywny czy empatyczny. Pokazuje jedynie, jak bardzo styl wypowiedzi stosowany w danym momencie jest powiązany z poziomem świadomości, z jakiego w danej chwili „operuje” mówiący. Czy jest to poziom mściwego mafioso, pouczającego satrapy, asertywnego kooperanta czy może empatycznego członka wspólnoty, jaką może być zarówno rodzina, firma, jak też …. świat. To pozycja dla każdego, kto chce skutecznie porozumiewać się z innymi. W pracy i poza nią.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5621-4, 9788328356214
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-11-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6389-2, 9788328363892
- Data wydania ebooka:
- 2019-11-26 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 86742
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Mowa świadoma i nieświadoma 9
- Wszyscy kłamią albo wszyscy mówią prawdę 10
- Mili mają trudniej? 11
- Kiedy mówisz świadomie 13
- Otwarta wojna i konflikt zawoalowany 16
- Władza i komunikacja 18
- Świadomość i organizacja 20
- Kolory komunikacji 25
- Lider nadaje ton 26
- Opłakane skutki miłych rozmów 34
- Twój osobisty styl komunikacji 36
- Style komunikacji powiązane z poziomem rozwoju świadomości 43
- Czy warto "nad poziomy wylatywać"? 52
- Wyzwania związane z kolejnymi etapami rozwoju umiejętności komunikacyjnych 68
- Schemat reagowania bodziec - reakcja 72
- Schemat reagowania bodziec - refleksja - reakcja 73
- Słowne mechanizmy poniżania (umniejszania) 74
- Skąd się biorą "poniżacze"? 76
- Rola przytomnego świadka 77
- Moja czy nie moja sprawa? 78
- Ale o co chodzi? 78
- Co robić, żeby nie dać się wkręcić? 79
- Jak rozmawiać z własną złością? 81
- Uczyć się refleksji 82
- Między złością a bezradnością 82
- Trigger, czyli wyzwalacz 83
- Każdy ma swoją piętę achillesową 84
- Nie warto palić pieniędzmi w piecu 85
- Trójkąt emocjonalnych zależności 91
- Wyjazd, który miał być integracyjny 92
- Kto zaczarował prezesa? 93
- Komórki do wynajęcia 94
- Którędy do wyjścia? 95
- Inna świadomość - inne działanie 96
- Trójkąt dramatyczny a mikrozarządzanie 98
- Skąd się bierze skłonność do mikrozarządzania? 99
- Jak szybko i skutecznie zabić motywację pracowników 101
- Wyuczona bezradność 103
- Jak opuścić trójkąt i skończyć z mikrozarządzaniem? 104
- Niezależnie i z szacunkiem 115
- Zadbać o siebie 117
- To się opłaca 117
- Co możesz wnieść do relacji? 118
- Bez lęku i złości 119
- Komunikat asertywny - prośba o zmianę zachowania 119
- Niezależność i wzajemność 130
- Poza nawiasem 140
- Komu trudno mówić "nie" 141
- Co łączy furiatów, obrażalskich i manipulantów? 141
- Trudna równowaga 142
- Mądrze inwestować w budowanie relacji 143
- Coś na tak 145
- Gdy jakaś część mnie chce, a inna nie 145
- Turkus: wymagane mistrzostwo komunikacji 150
- Empatia to nie jest stawianie na swoim 155
- Nie czepiamy się słów, ani... uczuć 156
- Diabelski młyn 157
- Dbając o siebie i innych jednocześnie 158
- Autentyczność w relacjach 158
- Dlaczego to się opłaca 159
- Kogo przyciągasz, kogo odpychasz 160
- Kiedy zastępstwo nie działa 160
- Władza i odpowiedzialność 162
Rozdział I. Dlaczego mówimy tak, jak mówimy? 7
Rozdział II. Co blokuje porozumienie? 29
Rozdział III. Firma i kolor jej komunikacji 41
Rozdział IV. I kto tu rządzi? Od agresora do lidera 55
Rozdział V. W świecie czerwieni - prymitywne emocje rządzą 71
Rozdział VI. W świecie bursztynu - nastawienie na trwałość i taniec w trójkącie 89
Rozdział VII. W świecie oranżu - asertywność w służbie rozsądku 109
Rozdział VIII. W świecie zieleni - sympatia i empatia 129
Rozdział IX. W świecie turkusu - jak zostać tłumaczem symultanicznym 149
Onepress - inne książki
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy Ewa Mażul (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)