Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Obsługa trudnego klienta

Wydawnictwo:
Ridero
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
144
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 18,88 zł najniższa cena z 30 dni

22,21 zł (-15%)
18,88 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(18,88 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.

Wybrane bestsellery

Jacek Jędrzejczak - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności