ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Obsługa trudnego klienta

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jacek Jędrzejczak
Wydawnictwo:
Ridero
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
144
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (18,88 zł najniższa cena z 30 dni)

22,21 zł (-15%)
18,88 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(18,88 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

To druga, uzupełniona edycja poradnika. Zawiera on więcej treści dotyczących telefonicznej pracy z klientem. Oprócz tego zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej. Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć w pracy.

Wybrane bestsellery

Jacek Jędrzejczak

Jacek Jędrzejczak - pozostałe książki

Ridero - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności