Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
- Autor:
- Ben Horowitz
- Bestseller#6
- Promocja Przejdź
- Bestseller#6
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
Z tej książki dowiesz się:
- jak walczyć o przetrwanie firmy;
- jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
- jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
- jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
- jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
- co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
- jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
- kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorgan...
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
O autorze książki
Ben HorowitzBen Horowitz — jest współzałożycielem i partnerem generalnym Andreessen Horowitz, firmy venture capital z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Był jednym z założycieli oraz dyrektorem wykonawczym Opsware (dawniej Loudcloud), która w 2007 roku została kupiona przez firmę Hewlett-Packard za 1,6 mld dolarów. Zdobył bardzo szerokie doświadczenie zawodowe: pracował jako inżynier oprogramowania, zakładał i prowadził firmy, był też CEO i inwestorem. Prowadzi niezwykle popularnego bloga, a jego historia wielokrotnie pojawiała się w takich pismach, jak Wall Street Journal, New York Times, New Yorker, Fortune, Economist, Bloomberg Businessweek.
Ebooka "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Human; 2016-12-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W każdej księgarni na dziale samorozwoju i psychologii zarządzania, półki uginają się pod ciężarem poradników – jak być bogatym, szczęśliwym, jak odnieść sukces i osiągnąć niezależność finansową.
Autorzy tych przepisów na murowany sukces za cenę swej książki chcą nam zdradzić tajemnicę dzięki której staniemy się idealnym menadżerem czy wzorowym właścicielem wielomilionowej firmy. Wśród tych świetlanych pozycji książka Bena Horowitza wygląda mało obiecująco. Autor otwarcie mówi, że nie ma dla nas żadnego przepisu na łatwy sukces, nie ma złotych rad, ani absolutnych rozwiązań.
W „Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi„, bo o tej książce mowa, Horowitz przedstawia cienie prowadzenia własnej działalności lub bycia CEO. Cały brud jaki inne poradniki przed nami skrywają znajdziemy tutaj. Często w formie tak bezpośredniej, że aż wulgarnej. Ilość trudnych decyzji i związanego z nimi stresu jakie wiążą się z zarządzaniem ludźmi nie są zbyt fotogeniczne, jednak Horowitz potrafi ubrać je w styl który wabi i pozwala wyciągać lekcje z jego własnych doświadczeń.
Autor zabiera nas w podróż po jego własnych doświadczeniach, poprzez najtrudniejsze z trudnych momentów w jego drodze na szczyt branży IT. A ma o czym opowiadać, gdyż już od młodości zaangażowany był w IT, zarządzając setkami ludzi i olbrzymim kapitałem. W wieku 40 lat sprzedał swoje przedsiębiorstwo Opsware firmie Hewlett-Packard za półtora miliarda dolarów. Takie sukcesy dobrze wyglądają na nagłówkach gazet i w notatkach na Wikipedii, jednak ilość problemów z tym związanych, nerwów i kosztów zdrowotnych pozostaje zazwyczaj tajemnicą, którą na szczęście Horowitz się z nami podzielił.
Jeśli przypadnie nam do gustu jego poczucie humoru, bezpośredni, szczery styl przeplatany cytatami jego ulubionych raperów; z historii życia, którą opowiada nam autor możemy wyciągnąć sporo lekcji.
Dowiemy się jakie są najtrudniejsze do opanowania umiejętności CEO. Jak zachować się w sytuacjach skrajnie niekomfortowych, które jednak bywają codziennością dużego biznesu: jak we właściwy sposób zwalniać ludzi (co zawsze jest mniej przyjemne niż informowanie ich o awansie), jak zwalniać ludzi wysokiego szczebla i jak informować o degradacji człowieka, który poprzez swą lojalną pracę w firmie stał się naszym przyjacielem. Jak wyrabiać w sobie trudne nawyki jako CEO, mówić otwarcie o rzeczach niewygodnych, zmniejszyć ilość zakulisowych gierek w firmie i programować kulturę sprzyjającą właściwemu interpretowaniu słów szefa.
Wszystkie te rady przekazywane są nam na żywych przykładach sytuacji z doświadczeń autora, co często w trakcie czytania stanowi ciekawą łamigłówkę – jak ja zachowałbym się w tych okolicznościach? Co zrobiłbym z pracownikiem, który przyczynił się do opóźnienia finalizacji projektu o osiem miesięcy, jednak dzięki temu udało się wytropić kardynalne błędy w architekturze tworzonego oprogramowania? Czy jeśli go ukarzę przyczynię się do tego, że kultura firmy stanie się mniej otwarta i następnym razem żaden z pracowników nie będzie ryzykował opóźnieniem pracy? Czy to sprawi, że firmowe burze mózgów będą mniej porywcze? Premiować u swoich pracowników kreatywność czy odpowiedzialność?
W książce Horowitza znajdziemy wiele przykładów trudnych do rozwiązania sytuacji w biznesie. Autor przy ich rozjaśnianiu zwróci naszą uwagę na drobne czynniki mające ogromny wpływ na kształtowanie atmosfery w firmie, detale decydujące o kształcie całości przedsiębiorstwa. Pozycja ta, wbrew dość trudnej, momentami nieprzyjemnej tematyce, jest bardzo lekka. W trakcie czytania cała lektura zmienia się w rozmowę z dobrym, doświadczonym kumplem (jeśli polubimy Horowitza!). Polecił bym ją stałym bywalcom empikowego stoiska „samorozwój i psychologia biznesu”, a także ambitnym pnącym się po szczeblach kariery z marzeniami o zostaniu pewnego dnia CEO. Jak pisze Horowitz:
„Ogólnie rzecz biorąc, mało kto chce zostać CEO, chyba że ma wysokie poczucie celu i nieprzeciętnie intensywnie przejmuje się swoją praca”
Dla tych nielicznych pozycja ta może okazać się niezwykle pomocna, po to by nie mogli nigdy powiedzieć, że nikt ich nie ostrzegał jak trudną rolę na siebie przyjmują.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To książka dla menadżerów / prezesów lub osób do ich miana aspirujących. Lojalnie ostrzegam, że normalny pracownik niczego tu dla siebie nie znajdzie. Książka pełna jest SZCZEGÓŁOWYCH technik zatrudniania, zarządzania kadrą, procesami w firmie i pokazuje jak twoje wybory - wydawałoby się przecież, że słuszne - potrafią negatywnie wpłynąć na firmę. Autor dzieli się licznymi sytuacjami z własnego doświadczenia. Przykładem może być chwila, gdy pracownik prosi cię o podwyżkę. Ben mówi wprost, że stoisz wtedy przed trudnym wyborem. Jeśli mu ją dasz, to spowodujesz lawinę. Jeśli mu jej nie dasz, to istnieje ryzyko, że zdecyduje się opuścić firmę. Książka jest pełna takich przykładów i uczy zgrabnie z nich wychodzić.
-
Recenzja: Magazyn Think TankRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie jest kolejna książka prezentująca zarządzanie firmą przez prymat modelu optymalnego. Jak deklaruje autor, jest ona skierowana do liderów „czasu wojny”. Nie skupia się więc na tym, jak uniknąć błędów w biznesie, ale co zrobić, gdy się je popełniło i wszystko w firmie zaczyna się rozpadać. Według Horowitza, to jak poradzimy sobie w takim momencie, decyduje o naszym długofalowym sukcesie. Oprócz szczerego opisu osobistych doświadczeń autora w książce znajdziemy wiele praktycznych i niebanalnych rad dotyczących zatrudniania, zwalniania czy też zarządzania ludźmi.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Antoni Kowalikl; 2016-06-21Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czym różni się praca w dobrej i złej firmie? W dobrej ludzie mogą się skupić na swoich zadaniach i mają pewność, że jeśli dobrze je wykonają, to zarówno firmę, jak i ich osobiście czeka coś dobrego.
W złej - ludzie spędzają wiele czasu, walcząc z ograniczeniami, lawirując w skomplikowanych procesach, nie wiedząc do końca, czego się od nich oczekuje i czy to wykonali. Jeśli dotyczy cię pierwszy przypadek - budzisz się rano i wiesz, że twój wysiłek nie idzie na marne; w drugim - nie masz pojęcia jak i czy zostanie doceniony i co to oznacza dla twojej kariery. Zbudowanie dobrej firmy jest celem samym w sobie.
- To dlatego przychodzę do pracy. Jest dla mnie ważne, aby ludzie, którzy spędzają w niej większość swego czasu w ciągu dnia, mogli mieć dobre życie -wyznaje w swojej książce Ben Horowitz, m.in. współzałożyciel i dyrektor wykonawczy firmy Opsware, która została kupiona przez Hewlett-Pac-kard za 1,6 mld dolarów. Był inżynierem oprogramowania, inwestorem, zakładał i prowadził firmy m.in. w Dolinie Krzemowej. Doświadczenia, jakie zdobył w swojej karierze, zapisał w książce "Najtrudniejsze w tym co trudne".
To historia autora, którą czyta się jak świetny poradnik, zarówno przez początkujących, jak i doświadczonych menedżerów. Horowitz opisał szczerze problemy i wyzwania, z jakimi musi sobie radzić każdy przedsiębiorca. Książka zawiera przemyślenia, reakcje, dobre rady i błędy, jakie popełniał on i biznesmeni, których znał. Opowiada o emocjach. - Zdejmij maskę. Zmierz się ze swoim strachem i mów ludziom prawdę - radzi.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5958-1, 9788328359581
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5959-8, 9788328359598
- Data wydania ebooka:
- 2019-08-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 90420
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Zarządzanie
Start-up
Spis treści książki
- Opinie o książce Najtrudniejsze w tym, co trudne
- Wprowadzenie
- Rozdział 1.
- Od komunisty do inwestora kapitału podwyższonego ryzyka
- Oddaj bluzę!
- Randka w ciemno
- Dolina Krzemowa
- Netscape
- Pierwsza własna firma
- Rozdział 2.
- Przetrwać!
- Euforia i przerażenie
- Jeśli musisz wypić to piwo, to zrób to jednym haustem
- Rozdział 3.
- Tym razem z uczuciem!
- Sześćdziesiąt dni życia
- Przetrwa tylko najsilniejszy
- Decyzja finalizacyjna
- Rozdział 4.
- Gdy wszystko się rozpada
- Walka
- O walce
- Coś, co może, ale wcale nie musi Ci pomóc
- Koniec
- Walka
- CEO powinien mówić, jak jest
- Pozytywna iluzja
- Dlaczego trzeba mówić, jak jest?
- Ostatnia myśl
- Właściwy sposób zwalniania ludzi
- Krok 1: Odpowiednie nastawienie
- Krok 2: Niczego nie opóźniaj
- Krok 3: Nie możesz mieć żadnych wątpliwości, dlaczego zwalniasz ludzi
- Krok 4: Doszkalaj swoich menedżerów
- Krok 5: Zwróć się do całej firmy
- Krok 6: Bądź dostępny, bądź obecny
- Przygotowanie do zwolnienia menedżera
- Krok 1: Analiza prawdziwych przyczyn
- Krok 2: Poinformowanie rady nadzorczej
- Krok 3: Przygotowanie do rozmowy
- Krok 4: Przygotowanie przekazu o zmianie na stanowisku
- Ostatnia myśl
- Degradacja lojalnego przyjaciela
- Czy w ogóle powinienem to robić?
- Jak przekazać tę smutną wiadomość?
- Kłamstwa powtarzane przez przegranych
- Często powtarzane kłamstwa
- Ołowiane kule
- Nikogo to nie obchodzi
- Rozdział 5.
- Dbaj o swoich ludzi, produkt i zyski w tej kolejności
- Dobre miejsce do pracy
- Czy to naprawdę było konieczne?
- Różnica między życiem a śmiercią
- Sprawy zawsze idą nie tak, jak trzeba
- Bycie dobrą firmą jest niezależnym celem
- Dobre miejsce do pracy
- Dlaczego startupy powinny szkolić swoich ludzi?
- Dlaczego warto szkolić swoich ludzi?
- O co zadbać w pierwszej kolejności?
- Wdrożenie programu szkolenia
- Dobry/zły menedżer produktu
- Czy jest coś złego w zatrudnianiu ludzi z firmy przyjaciela?
- Ale on i tak szukał nowego pracodawcy!
- To co robić?
- Ostatnia myśl
- Dlaczego tak trudno jest sprawnie wprowadzić wielkie postaci w małej firmie?
- Sześć miesięcy później
- No to co się dzieje?
- Jak się bronić?
- Analiza kandydata pod kątem rozbieżności przyzwyczajeń
- Intensywna integracja nowego pracownika
- Ostatnia myśl
- Zatrudnianie menedżerów wysokiego szczebla: Jeśli nigdy nie wykonywałeś tej pracy, to jak masz znaleźć kogoś odpowiedniego na to stanowisko?
- Krok 1: Zastanów się, czego chcesz
- Krok 2. Rozpocznij proces, który pozwoli Ci przeprowadzić właściwą analizę
- Krok 3: Podejmij autorytarną decyzję
- Kiedy pracownicy niewłaściwie interpretują słowa menedżerów
- Prostowanie kija hokejowego: niewłaściwy cel
- Zbytnia koncentracja na wskaźnikach i liczbach
- Zarządzanie przez suche dane liczbowe jest niczym malowanie cyframi
- Ostatnia myśl
- Dług zarządzania
- Dwóch szefów w jednym dziale
- Przepłacenie kluczowego pracownika, który otrzymał inną ofertę pracy
- Brak systemu zarządzania wydajnością lub brak sprzężenia zwrotnego w komunikacji z pracownikiem
- Ostatnia myśl
- Zapewnienie zarządzania jakością
- Czas życia pracownika
- Wymagania wobec świetnego szefa działu zasobów ludzkich
- Rozdział 6.
- Sprawy bieżące
- Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie?
- Jak to się zaczyna?
- Jak ograniczyć zagrywki polityczne?
- Technika
- Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie?
- Właściwy rodzaj ambicji
- W poszukiwaniu ambicji właściwego rodzaju
- Ostatnia myśl
- Nazwy stanowisk pracy i awans
- Dlaczego nazwy stanowisk pracy się liczą?
- Zagrożenia: zasada Petera i prawo najgorszego
- Proces awansowania
- Andreessen vs. Zuckerberg: o szafowaniu tytułami
- Ostatnia myśl
- Gdy inteligentni ludzie stają się złymi pracownikami
- Przykład 1: heretyk
- Przykład 2: płatek śniegu
- Przykład 3: kutas
- Kiedy warto przytrzymać autobus?
- Starzy wyjadacze?
- A gdy już się pojawią
- Och, człowieku! Sprzedałeś swoją duszę!
- Jeden na jeden
- Programowanie kultury
- Tworzenie kultury firmy
- Dlaczego psy w pracy i joga nie wystarczą do stanowienia kultury firmy?
- Sens tego przekazu?
- Demistyfikacja tajemnicy skalowania
- Podstawy: Nie oddawaj łatwo pola
- Jak to zrobić?
- Specjalizacja
- Projektowanie organizacyjne
- Procedura
- Ostatnia myśl
- Błąd oczekiwań skali wzrostu
- Rozdział 7.
- Jak kierować firmą nawet wtedy, gdy nie wiesz, dokąd zmierzasz?
- Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO
- Jeśli robię dobrą robotę, to dlaczego czuję się tak źle?
- Nie ma kogo winić za błędy
- Tak wiele niepowodzeń!
- To zadanie dla samotnika
- Techniki, dzięki którym uspokoisz skołatane nerwy
- Nie bądź cykor
- Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO
- Cienka granica między lękiem a odwagą
- Gdy podjęcie właściwej decyzji wymaga inteligencji i odwagi
- Odwagę, podobnie jak charakter, można kształtować
- Ostatnia myśl
- Jedynki i Dwójki
- Co lubią Jedynki, a czego nie lubią?
- Co lubią Dwójki, a czego nie lubią?
- Żeby być dobrym CEO, musisz mieć cechy Jedynki i Dwójki
- CEO funkcjonalny
- Typowa konstrukcja organizacji
- Co się dzieje po zmianie CEO?
- Trudna konkluzja
- Idź za liderem
- Kreowanie przekonującej wizji: atrybut Stevea Jobsa
- Ambicja właściwego typu: atrybut Billa Campbella
- Umiejętność realizacji wizji: atrybut Andyego Grovea
- Czy wielkim liderem trzeba się urodzić?
- CEO pokojowy vs. CEO na wojennej ścieżce
- Definicje i przykłady
- CEO czasu pokoju a CEO czasu wojny
- Czy CEO może być i jednym, i drugim?
- Powrót do podstaw
- Kreowanie się na CEO
- Kanapka krytyki
- Klucze
- Feedback to dialog, a nie monolog
- Feedback wysokiej częstotliwości
- Praca nad konstrukcją CEO
- Jak ocenia się dyrektorów wykonawczych?
- 1. Czy CEO wie, co robić?
- Strategia i historia
- Podejmowanie decyzji
- 1. Czy CEO wie, co robić?
- 2. Czy CEO potrafi sprawić, że firma robi to, czego od niej oczekuje?
- Czy CEO tworzy zespół światowej klasy?
- Czy pracownicy mogą się łatwo przyczynić do realizacji wizji?
- 3. Czy CEO udaje się osiągnąć pożądane rezultaty w perspektywie zestawu celów?
- Ostatnia myśl
- Rozdział 8.
- Pierwsza zasada przedsiębiorczości brzmi: Nie ma żadnych zasad
- Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność
- Odpowiedzialność za wysiłek
- Odpowiedzialność za obietnice
- Odpowiedzialność za wyniki
- Wracamy do pytania wyjściowego
- Ostatnia myśl
- Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność
- Technika zarządzania: zakręcony piątek
- Przemijająca wielkość?
- Standard
- O oczekiwaniach i lojalności
- Czy powinieneś sprzedać firmę?
- Rodzaje przejęć firmy
- Analiza logiczna
- Argumenty emocjonalne
- Ostatnia myśl
- Rozdział 9.
- Koniec początku
- Wymagamy nieco doświadczenia
- Ostatnia lekcja
- Dodatek A
- Pytania dotyczące szefa korporacyjnego działu sprzedaży
- Dodatek B
- Pytania dotyczące umiejętności operacyjnych
- Podziękowania
- Prawa autorskie i reprodukcji
- O autorze
Onepress - inne książki
-
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi Ben Horowitz (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii