Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy

- Autor:
- Cindy Alvarez
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 240
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy
How do you develop products that people will actually use and buy? This practical guide shows you how to validate product and company ideas through customer development research—before you waste months and millions on a product or service that no one needs or wants.
With a combination of open-ended interviewing and fast and flexible research techniques, you’ll learn how your prospective customers behave, the problems they need to solve, and what frustrates and delights them. These insights may shake your assumptions, but they’ll help you reach the "ah-ha!" moments that inspire truly great products.
- Validate or invalidate your hypothesis by talking to the right people
- Learn how to conduct successful customer interviews play-by-play
- Detect a customer’s behaviors, pain points, and constraints
- Turn interview insights into Minimum Viable Products to validate what customers will use and buy
- Adapt customer development strategies for large companies, conservative industries, and existing products
Wybrane bestsellery
-
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych ...
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Rodzina patchworkowa wyzwanie, któremu możesz sprostać! W Polsce rozwodzi się już co trzecie małżeństwo, a to daje ponad 60 tys. rozchodzących się par rocznie. Czy rozwód po polsku musi być dla każdego traumatycznym doświadczeniem i kończyć się wojną totalną? Czy stworzenie nowej, pozszywanej r...
Patchworki. Jak mądrze i dobrze zszyć nową rodzinę. Rozmowy Patchworki. Jak mądrze i dobrze zszyć nową rodzinę. Rozmowy
(31.12 zł najniższa cena z 30 dni)31.12 zł
39.90 zł(-22%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Chris Miller przedstawia wciągającą i solidnie udokumentowaną historię chipów, które rządzą światem. Jego książka to pasjonująca opowieść o trwającej bitwie pomiędzy Chinami i USA. Bitwie o kontrolę nad najważniejszym zasobem — technologią mikrochipów, która jest niezbędnym elementem geostr...
Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem
(54.50 zł najniższa cena z 30 dni)54.95 zł
74.90 zł(-27%) -
Rozprawa o metodzie Kartezjusza jest jednym z najważniejszych traktatów filozoficznych czasów nowożytnych. Aby ułatwić czytanie tego dzieła, Kartezjusz podzielił je na sześć części — rozważania dotyczące nauk, reguł metody, zasad moralnych, dowodów na istnienie Boga i duszy ludzkiej, porząd...(8.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.90 zł
29.90 zł(-70%) -
Ta książka stawia na głowie wszystko, co do tej pory myśleliśmy o ludzkiej inteligencji. Jak twierdzi Justin Gregg, nasze wyjątkowe umiejętności, takie jak myślenie przyczynowo skutkowe czy posługiwanie się językiem, nie sprawiają, że jesteśmy istotami lepiej przystosowanymi ewolucyjnie ani nie c...
Przekleństwo homo sapiens. Dlaczego myślenie zabija Przekleństwo homo sapiens. Dlaczego myślenie zabija
(37.36 zł najniższa cena z 30 dni)37.36 zł
47.90 zł(-22%) -
Książka jest unikalnym przewodnikiem dla początkujących, którzy chcą zacząć swoją przygodę z kryptowalutami, ale również dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i zrozumienie rynku. Cyfrowe aktywa to zbiór rzetelnych informacji, które pozwolą czytelnikom podejmować świadome decyzje w dziedzin...
Cyfrowe aktywa. Jakie możliwości dają Nam kryptowaluty? Cyfrowe aktywa. Jakie możliwości dają Nam kryptowaluty?
(37.60 zł najniższa cena z 30 dni)69.60 zł
87.00 zł(-20%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Zdrowe i stabilne poczucie własnej wartości jest w zasięgu możliwości każdego człowieka bez względu na to, jak trudną drogę ma za sobą.
Jesteś kimś więcej, niż myślisz. Przegoń chmury samokrytyki i odkryj swoją wrodzoną wartość Jesteś kimś więcej, niż myślisz. Przegoń chmury samokrytyki i odkryj swoją wrodzoną wartość
(47.42 zł najniższa cena z 30 dni)47.72 zł
59.90 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce ela...
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-2375-3, 9781492023753
- Data wydania ebooka:
-
2017-08-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.4MB
- Kategorie:
Ekonomia
Onepress Classic
Spis treści książki
- Lean Customer Development: Building Products Your Customers Will Buy
- Praise for Lean Customer Development
- Foreword
- Preface
- Who Is This Book For?
- Who Can Practice Customer Development?
- How Does This Book Fit into OReillys Lean Series?
- Why I Wrote This Book
- What Youll Learn
- A Word of Thanks
- 1. Why You Need Customer Development
- The First Challenge Is Inside the Building
- What Is Customer Development?
- What Is Lean Customer Development?
- What Customer Development Is Not
- Customer Development Is Not Just for Startups
- Customer Development Is Not Product Development
- Customer Development Does Not Replace Product Management
- Customer Development Is Not User Research
- Why You Need Customer Development
- How Do We Improve Our Odds?
- Answering Common Objections
- Lets Make This Work
- Next Step: Get Started
- 2. Where Should I Start?
- Exercise 1: Identify Your Assumptions
- Ready? Set? Go!
- Exercise 1: Identify Your Assumptions
- Exercise 2: Write Your Problem Hypothesis
- Exercise 3: Map Your Target Customer Profile
- Next Step: Find Your Target Customers
- 3. Who Should I Be Talking To?
- How Can I Find Customers Before Ive Even Built a Product?
- Come OnWhy Would They Talk to Me?
- How Can I Find Customers Before Ive Even Built a Product?
- The Importance of Earlyvangelists
- Three Things That Motivate People
- Helping Others Makes Us Happy
- We Like to Sound Smart
- Fixing Things Gives Us a Sense of Purpose
- Come with me on a trip to the DMV
- How Can I Find My Customers?
- Ask Your Connections for Introductions
- Would you introduce me to your friends who ...?
- Ask Your Connections for Introductions
- Casting a Wider Net
- Finding people on LinkedIn
- Finding people on Quora
- Finding people on forums and private online communities
- Finding people in the offline world
- Using blog posts
- Using Twitter
- Not using Craigslist
- Using a landing page
- How Should I Conduct My Interviews?
- Visiting the Customers Home or Office
- In-Person Conversations in a Neutral Location
- Phone Conversations
- Video Chat or Call with Screen Sharing
- Instant Messaging
- Following Up
- Scheduling Phone Interviews
- Scheduling Face-to-Face Interviews
- Spacing Your Interviews
- Interview Troubleshooting
- What If No One Responds?
- Interview No-Shows
- Next Step: Get Ready for Customer Development Interviews
- 4. What Should I Be Learning?
- Get Started with These Customer Development Questions
- Customers Dont Know What They Want!
- What You Should Be Listening For
- Whats the Customer Already Doing?
- Abstract up one level
- Focus on procedure, not outcomes
- Focus on the present, not the future
- Whats the Customer Already Doing?
- What Constraints Are Holding Customers Back?
- Problem is not perceived as a problem
- Lack of awareness of whats technologically possible
- Limited resources
- Cultural or social expectations that limit behaviors
- What Frustrates (or Motivates) Your Customer?
- How Your Customers Make Decisions, Spend Money, and Determine Value
- Next Step: Get Ready to Do Your Customer Development Interviews
- 5. Get Out of the Building
- The Practice Interview
- To Record or Not to Record?
- Taking Great Notes
- Invite a Note-taker
- Immediately Before the Interview
- The First Minute
- The Next Minute
- Keeping the Conversation Flowing
- Avoiding Leading Questions
- Digging a Little Deeper
- Tangents Happen
- Avoiding the Wish List
- Away from FeaturesBack to the Problem
- The Magic Wand Question
- Avoiding Product Specifics
- Going Long
- The Last Few Minutes
- After the Interview
- Get Out (Now!)
- 6. What Does a Validated Hypothesis Look Like?
- Maintaining a Healthy Skepticism
- Are They Telling You What You Want to Hear?
- Is the Customer Saying Something Real or Aspirational?
- Maintaining a Healthy Skepticism
- Keeping Organized Notes
- Keeping Your Notes in One File
- Creating a Summary
- Rallying the Team Around New Information
- How Many Interviews Do You Need?
- After Two Interviews: Are You Learning What You Need to Learn?
- Components of a validated hypothesis
- What each interview should tell you
- After Two Interviews: Are You Learning What You Need to Learn?
- Within Five Interviews: The First Really Excited Person
- Within 10 Interviews: Patterns Emerge
- Challenging the patterns
- No patterns yet?
- How Many Interviews Are Enough?
- Experience with customer development and industry
- Complexity of business model and number of dependencies
- Investment required to create your MVP
- After Enough Interviews You Stop Hearing Things That Surprise You
- What Does a Validated Hypothesis Look Like?
- Now What?
- 7. What Kind of Minimum Viable Product Should I Build?
- What Should My MVP Do for Me?
- MVP Types
- Pre-Order MVP
- Case Study: Finale Fireworks
- Use Cases
- Audience Building MVP
- Use Cases
- Concierge MVP
- Case Study: StyleSeat
- The initial hypothesis
- Starting on the MVP
- Expanding the hypothesis
- Ongoing customer development
- Case Study: StyleSeat
- Use Cases
- Wizard of Oz MVP
- Case Study: Porch.com
- Hypothesis invalidated
- Minimum exceptional product
- Case Study: Porch.com
- Use Cases
- Single Use Case MVP
- Case Study: Hotwire
- Map-based search results on a shadow site
- Iterating on the MVP
- Revising the MVP to solve pain points
- The new site gains traction
- Case Study: Hotwire
- Use Cases
- Other Peoples Product MVP
- Case Study: Bing Offers
- Roadblocks lead to pivot
- An opportunity to make deals easy for customers
- Keep learning from customers
- Case Study: Bing Offers
- Use Cases
- Weve Built an MVP, Now What?
- 8. How Does Customer Development Work When You Already Have Customers?
- Adapting the MVP Concept
- Nothing Broken
- Attractive but Fake
- Use a sketch
- Use a different domain
- More Viable than Minimum
- Its different for startups
- You know someone cares
- A little beyond minimum: user complaints, but not frustration
- Watch out for those who cant stop at minimum
- Adapting the MVP Concept
- Finding the Right Customers
- How I Learned to Find the Right Customers by Finding the Wrong Ones
- Find the People Who Cant Live Without Your Product
- Customers Say the Magic Words
- How Customers Lower Your Market Risk
- Once Youve Found Your Customers, Explain, Explain, Explain
- Youre Asking QuestionsNot Building Something
- Say It Again: This Is Exploratory
- The Storytelling Demo
- Incognito Customer Development
- Taking on a New Identity
- Talking to People Who Arent Customers
- Show Me How Youre Using Our Product
- Heres How to Use Our Product
- It Can Work For You, Too
- 9. Ongoing Customer Development
- Whos Already Out of the Building?
- Who Can It Be, Knocking at Your Door?
- Feature Requests
- Functionality or Design Issues
- Bugs and Errors
- Question of the Week
- Recognizing Bias
- Closing the Loop
- Collecting Information
- Sharing the Impact of Customer Development
- Now Youre Ready
- A. Questions That Work
- Questions for Any Customer Development Interview
- Tell me about the last time you ___
- If you could wave a magic wand and change anything about how you [perform this task], what would it be?
- What tools do you use for _____?
- When you started using [tool], what benefit were you expecting?
- The whole problem may not be solved
- How often do you do _______? Lets say, how many times in the past month?
- When this occurs, how much additional time or money does it cost you or your company?
- Helping them quantify
- Questions for Any Customer Development Interview
- Who else experiences this problem?
- When you do (or use) ______, is there anything you do immediately before to prepare?
- Online bill pay is surprisingly manual
- Would you be willing to help us by participating in user research or beta testing?
- How asking this question helps with future product development
- Questions for an Existing Product
- When you use [our product], whats the first thing you do with it?
- Whats the most useful thing that you regularly do with our product?
- If you had [requested feature] today, how would that make your life better?
- Other customers have told me that they experience [problem]...
- If It Works, Keep Asking It
- Index
- About the Author
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(185.38 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Many people think leadership is a higher calling that resides exclusively with a select few who practice and preach big, complex leadership philosophies. But as this practical book reveals, what’s most important for leadership is principled consistency. Time and again, small things done wel...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
If you’re striving to make products and services that your customers will love, then you’ll need a customer-driven organization. As companies transform their businesses to meet the demands of the digital age, they find themselves grappling with uniquely human challenges. Organizationa...
The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story. Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story. Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization
(123.38 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Companies from startups to corporate giants face massive amounts of disruption today. Now more than ever, organizations need nimble and responsive leaders who know how to exploit the opportunities that change brings. In this insightful book, Jean Dahl, a senior executive and expert in the Lean mi...
Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Lean Customer Development. Building Products Your Customers Will Buy Cindy Alvarez (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.