Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
- Wydawnictwo:
- O'Reilly Media
- Ocena:
- Stron:
- 304
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Every day, thousands of passionate developers come up with new startup ideas but lack the branding know-how to make them thrive. If you count yourself among them, Lean Branding is here to help.
This practical toolkit helps you build your own robust, dynamic brands that generate conversion. You’ll find over 100 DIY branding tactics and inspiring case studies, and step-by-step instructions for building and measuring 25 essential brand strategy ingredients, from logo design to demo-day pitches, using The Lean Startup methodology’s Build-Measure-Learn loop.
- Learn exactly what a brand is—and what it isn’t
- Build a minimal set of brand ingredients that are viable in the marketplace: brand story, brand symbols, and brand strategy
- Measure your brand ingredients by using meaningful metrics to see if they meet your conversion goals
- Pivot your brand ingredients in new directions based on what you’ve learned—by optimizing rather than trashing
- Focus specifically on brand story, symbols, or strategy by following the Build-Measure-Learn chapters that apply
Wybrane bestsellery
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion Laura Busche (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.