Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
- Autor:
- Laura Busche
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 304
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
Every day, thousands of passionate developers come up with new startup ideas but lack the branding know-how to make them thrive. If you count yourself among them, Lean Branding is here to help.
This practical toolkit helps you build your own robust, dynamic brands that generate conversion. You’ll find over 100 DIY branding tactics and inspiring case studies, and step-by-step instructions for building and measuring 25 essential brand strategy ingredients, from logo design to demo-day pitches, using The Lean Startup methodology’s Build-Measure-Learn loop.
- Learn exactly what a brand is—and what it isn’t
- Build a minimal set of brand ingredients that are viable in the marketplace: brand story, brand symbols, and brand strategy
- Measure your brand ingredients by using meaningful metrics to see if they meet your conversion goals
- Pivot your brand ingredients in new directions based on what you’ve learned—by optimizing rather than trashing
- Focus specifically on brand story, symbols, or strategy by following the Build-Measure-Learn chapters that apply
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad dział...
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
Ebooka "Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-7351-1, 9781449373511
- Data wydania ebooka:
- 2014-09-30 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- Lean Branding: Creating Dynamic Brands to Generate Conversion
- Praise for Lean Branding
- Foreword
- Preface
- Why I Wrote This Book
- Branding Today
- Who This Book Is For
- Whats Inside This Book
- How to Navigate This Book
- Why You Should Read This Book from Cover to Cover However You Want
- Wed Like to Hear from You
- Safari Books Online
- Acknowledgments
- I. Introduction
- 1. What Is a Brand?
- Defining Brand
- A Closer Look at Lean Branding
- A Little Lean Branding Theory, or Why Chameleons > Dinosaurs
- Lean Brands Offer Shortcuts to Self-Realization
- Recap
- 1. What Is a Brand?
- 2. What a Brand Isnt
- Why These Lies Are Dangerous
- Misconceptions About Brands
- Brands Are Logos
- Brands Are Superficial
- Marketing People Manage My Brand
- I Control My Brand
- If the Product Is Good, It Will Naturally Attract Customers
- Branding Only Builds Awareness
- 1. Strong brands open heartsand wallets.
- 2. Trying something new? A strong brand makes it credible.
- 3. If your datacenter crashes and burns, your brand will still be here.
- 4. Its your edge.
- 5. Its your price premium.
- 6. In a fast-paced world, strong brands are often shortcuts.
- Id Rather Invest in Product Quality
- I Cant Measure It, I Cant Manage It
- Recap
- II. Build
- 3. Brand Story
- Forget Everything Youve Heard About Brand Stories
- First Things First: Whats Your Name Again?
- Gather Your Brand Ingredients
- Positioning: How Are You Useful to Me?
- The positioning statement
- Positioning: How Are You Useful to Me?
- Promise: What Do You Promise to Do for Me?
- Personas: What Do I Need or Want from You?
- Secondary research
- In-depth interviews
- Fly on the wall
- Shadowing
- The importance of carrying a field guide
- Personality: Who Are You?
- Product: What Will You Offer over Time?
- Using Journey Maps to design your product experience
- 3. Brand Story
- Pricing: How Much Is Your Solution Worth?
- Bringing It All Together: Your Brand Storyboard
- Recap
- 4. Brand Symbols
- First Things First: Set Up Your Brand Wall
- Back to Our Recipe: Lean Brand Ingredients
- Logo
- Logo design workshop
- Logo
- Colors
- Typography
- Why nobody designs something that you actually like
- Imagery and Mockups
- Stationery: The Business Card
- Collateral: One-Sheets and Slide Decks
- One-sheets
- Slide decks
- Recap
- 5. Brand Strategy
- Social Media Marketing
- Why Should We Post?
- Who Should Post?
- What Should We Post?
- Where Should We Post?
- How Should We Post?
- When Should We Post?
- Social Media Marketing
- Landing Pages
- Tips
- Search Engine Optimization
- Content Marketing: Blogging
- Paid Advertising
- Display Ads
- Search Ads
- Social Network Ads
- A word on mobile advertising
- Email List
- Video
- Review Systems
- Media Relations
- Tips
- Point-of-Purchase Optimization
- Partnerships
- Recap
- III. Measure
- 6. Brand Traction
- Designing Tests
- Split Testing: Tell Me Why
- Experiment Phobia
- Landing Page: How to Test
- Creating Goals with Google Analytics
- Creating A/B Experiments with Google Analytics
- Sample experiment design
- Landing Page: What to Test
- Why and How to Test Everything Else
- Social Media Marketing: How to Test
- Internal: Measuring Your Social Media Posts Reach, Engagements, and Follower Count
- Reading Facebook insights
- Reading Twitter analytics
- Reading visual analytics (Pinterest, Instagram, Tumblr)
- Internal: Measuring Your Social Media Posts Reach, Engagements, and Follower Count
- External: Measuring the Effectiveness of Social Media Referrals and Lead Count
- 6. Brand Traction
- Social Media Marketing: What to Test
- Search Engine Optimization: How to Measure
- Measuring How Well SEO Is Working on Your Landing Page
- Measuring How Your Landing Page Ranks Versus Your Competitors
- Measuring Which Keywords Consumers Are Using to Find Your Brand
- Search Engine Optimization: What to Test
- Paid Advertising: How to Measure
- Conversion Tracking in Google AdWords
- Conversion Tracking in Facebook Ads
- Paid Advertising: What to Test
- Blogging: How to Measure
- Measuring How Many Users Read Your Content and How Much Time Theyre Spending on It
- Measuring Whether Users Share Your Content with Others
- Measuring Whether Your Brand Content Is Resulting in Conversions
- Blogging: What to Test
- Email Marketing: How to Measure
- Measuring Email Marketings Influence in Conversion
- Email Marketing: What to Test
- Marketing Video: How to Measure
- Measure How Many Users Click on Specific Calls to Action
- Annotating Your Brand Video to Trigger Conversion
- Measure How Many Users Convert When Theyve Been Referred to Your Site via Video
- Marketing Video: What to Test
- Press Release: How to Measure
- Press Release: What to Test
- Point-of-Purchase Optimization: How to Measure
- Point-of-Purchase Optimization: What to Test
- Review Systems: How to Measure
- Brand Partnerships: How to Measure
- Recap
- 7. Brand Resonance
- Defining Resonance
- Resonance: Achieving Brand-Market Fit
- Measuring Your Brands Name
- Brand Name Association Map
- Brand Name A/B Testing
- Measuring Brand Positioning
- Is Our Brand Positioning Appropriate for Our Buyers Needs?
- Is Our Brand Positioning Coming Through Correctly?
- Measuring Brand Promise
- Measuring Personas
- Measuring Our Buyer Personas Demographic Profile
- Measuring Our Buyer Personas Psychographic Profile
- Measuring Our Brand Journey
- Measuring the Relevance of Product Features: Buyer Expectations
- Measuring Whether Our Existing Brand Journey Is Resonating Well: Buyer Perception
- Measuring Brand Personality
- Measuring Pricing
- Recap
- 8. Brand Identity
- A Little Consumer Psychology for a Change
- Back to Action: Measuring Your Brands Visual Identity
- Measuring Your Brands Logo: Asking the Right Questions
- Typography
- Color
- Collateral
- Stationery: Business Card
- Slide Decks
- Recap
- IV. Learn
- 9. Brand Rechannel
- Rechanneling and Conversion
- OhMyDisney: Same Magic, Different Content
- Make it happen
- OhMyDisney: Same Magic, Different Content
- J.Crew: Its Most Pinteresting Catalog Yet
- Make it happen
- Rechanneling and Conversion
- Groove: Landing Page Fiasco
- Make it happen
- 9. Brand Rechannel
- Are You Ready to Enter a New Channel?
- Youve Decided to Move into a New Channel; Now What?
- Recap
- 10. Brand Reposition
- Repositioning and the Power of Research
- Amazon: From Books to Z
- Make it happen
- Amazon: From Books to Z
- A Word on Brand Extensions
- Introducing New Product Features: Means-End Analysis
- From Mogulus to Livestream: The Power of a Brands Name
- Make it happen
- Repositioning and the Power of Research
- Repositioning the Smart Way: Strengthening Consumer Learning
- Youve Decided to Reshape Your Brand Story; Now What?
- Recap
- 11. Brand Redesign
- Consistency: The Opportunity Cost
- Common Costs of Pivoting Visual Brand Identity
- Common Benefits of Pivoting Visual Brand Identity
- When Pivoting Visual Brand Identity Is a No-Brainer
- Mall of America: The Role of Color
- Make it happen
- Mall of America: The Role of Color
- AOL Inc. and Dynamic Brand Identities
- Make it happen
- The Innovation Warehouse and the Value of Iterating Gradually
- Make it happen
- Youve Decided to Redesign Your Brand Symbols; Now What?
- Recap
- 12. Conclusion
- A. Glossary
- B. Credits and References
- Image Credits
- All Chapters
- Chapter 3
- Chapter 4
- Chapter 7
- Chapter 8
- Chapter 11
- Image Credits
- Font Credits
- Index
- About the Author
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Decentralized finance (DeFi) is a rapidly growing field in fintech, having grown from $700 million to $100 billion over the past three years alone. But the lack of reliable information makes this area both risky and murky. In this practical book, experienced securities attorney Alexandra Damsker ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Analytics projects are frequently long, drawn-out affairs, requiring multiple teams and skills to clean, join, and eventually turn data into analysis for timely decision-making. Alteryx Designer changes all of that. With this low-code, self-service, drag-and-drop workflow platform, new and experi...(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł(-15%) -
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(169.14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(211.65 zł najniższa cena z 30 dni)220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Lean Branding. Creating Dynamic Brands to Generate Conversion Laura Busche (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.