Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
- Autor:
- Katarzyna Żbikowska
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 6
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim.
Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Jeśli chcesz złamać ten trend i realizować powierzone Ci zadania z sukcesem, to dobrze trafiłeś.
W środku znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.
- Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać?
- Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały?
- Jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań?
- Co zajmuje nawet do 90% czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż tak nieudolnie wykonujemy tę tajemniczą czynność?
- Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?
Autorka pokaże Ci, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się Twoją najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która swoje doświadczenie projektowe zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej.
Katarzyna Żbikowska - certyfikowana kierowniczka projektów i menedżerka w jednym z krajowych telekomów, pasjonatka zarządzania projektami i inspiratorka. Od wielu lat wielbicielka i propagatorka mind mappingu, dla wielu ekspertka w tej dziedzinie. Na swoim koncie ma mnóstwo własnych projektów, artykułów, odbytych szkoleń i kursów związanych z psychologią społeczną, zarządzaniem projektami, mind mappingiem. Prowadzi stworzoną przez siebie stronę http://mapymysli.com, na której porusza tematy związane z myśleniem wizualnym i komunikacją w biznesie.
Wybrane bestsellery
-
Mapy myśli wyznaczają środowisko sprzyjające twórczemu myśleniu i dają nieskończone możliwości pobudzania kreatywności. To niezwykle cenne wartości w dzisiejszym pędzącym świecie. Szybkie dostrzeganie tego, co najważniejsze, wydobywanie istotnych wskazówek z szumu informacyjnego oraz szerokie spo...
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały „strategiczne”, dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncent...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
http://4pm.pl Bartłomiej Gawin, 2013-12-04
Ostatnie dni listopada przypomniały mieszkańcom Trójmiasta o tym, że zima jest już naprawdę blisko. Chłodne sobotnie popołudnie i wieczór postanowiłem więc spędzić w towarzystwie książki, a wybór padł na propozycję pani Katarzyny Żbikowskiej, publikację pt. "Komunikacja Biznesowa oczami kierownika projektu".
Po zapoznaniu się ze spisem treści oraz zamieszczoną na okładce informacją o autorce założyłem z góry, że mogę spodziewać się dobrej, merytorycznej i opartej na doświadczeniach kierownika projektu pozycji o komunikowaniu się w zespołach projektowych. Moje przeczucia potwierdziły się. Autorka mówiąc o komunikacji w biznesie dotknęła świadomie innych, równie istotnych obszarów takich jak etyka w biznesie, zaufanie w zespole projektowym czy poczucie odpowiedzialności kierownika za projekt i współpracowników.
Układ książki jest interesujący i przemyślany. Autorka rozpoczyna swoje rozważania od przedstawiania komunikacji jako aspektu relacji międzyludzkich, które z uwagi na dynamikę świata biznesu podlegają nieustannym ewolucjom. Nie bez znaczenia pozostaje oczywiście rozwój technologii oraz to, że nowoczesne kanały komunikacji stanowią nieodzowny element przekazywania informacji. Komunikacja to także ludzkie emocje, które dziś mogą być „przemycane” w treści maila czy SMS-a jako emotikony. Mimo dostępności najnowszych technologii i gadżetów komunikacyjnych autorka zdaje się namawiać do utrzymania tradycji spotkań zespołów projektowych „na żywo”.
W kolejnym rozdziale pani Żbikowska opisuje te najmniej przyjemne elementy z życia w grupie projektowej czy w korporacji, a mianowicie tzw. wewnętrzne wojny, niewłaściwą kulturę organizacyjną, błędnie ukierunkowane ambicje menedżerów czy zaburzenia w obiegu informacji. W dalszej części książki można poznać warsztat pracy kierownika projektu, dla którego jednym z głównych wyzwań jest zbudowanie standardów komunikacji w zespole. Oczywiście na drodze pojawiają się liczne niedogodności i utrudnienia, które kierownik projektu pokonuje poprzez swoje działania, pamiętając przy tym o słuchaniu ludzi, budowaniu zaufania w zespole i dbaniu o łamanie jakichkolwiek barier w komunikacji.
Poza opisem typowych zdarzeń i problemów, które towarzyszą codziennej pracy kierownika, w książce można znaleźć wiele praktycznych informacji opisujących warsztat pracy osób uczestniczących w projektach. Do najciekawszych porad należy zaliczyć informacje o tym, w jaki sposób skutecznie zarządzać własną skrzynką mailową, jak konstruować prezentacje multimedialne czy też jak skutecznie tworzyć notatki. Za prawdziwy hit tej części książki uważam zestaw porad dotyczących skutecznego zarządzania swoim czasem poprzez świadomą kontrolę uczestnictwa w spotkaniach, które zdaniem autorki nie zawsze wymagają udziału wszystkich osób, do których trafia zaproszenie.
W trakcie czytania książki, co jakiś czas można napotkać fragment tekstu ujęty w ramkę. W ten sposób autorka podsumowuje treść danego podrozdziału w formie "pigułki". Zawartość tych ramek to zazwyczaj ciekawe pytanie i udzielona na nie odpowiedź, czy też kilka wypunktowanych stwierdzeń, które można potraktować jako dobrą radę praktyka.
Jest pewien aspekt, który w omawianej książce został potraktowany tradycyjnie, tzn. w taki sam sposób, jak w większości publikacji o zarządzaniu projektami. Chodzi o sposób pomiaru sukcesu projektu. Mam poważne wątpliwości co do tego, w jaki sposób powszechnie mierzy się osiągnięty w projekcie sukces. Owszem, dotrzymanie terminu projektu, czy też zmieszczenie się w zaplanowanym budżecie to oczywiście pewne wymiary sukcesu, ale jeśli fetowany projekt doświadczył licznej rotacji załogi, czy też przysporzył wielu konfliktów (międzyludzkich, prawnych itp.) to mówienie o sukcesie jest świadomym ograniczeniem się wyłącznie do tych wymiarów – np. realizacja czasu i kosztów – które rzeczywiście zostały spełnione. Może warto opracować współczesną, wielowymiarową definicję pojęcia sukces, a następnie zbadać jak ten sukces jest faktycznie osiągany, a następnie „medialnie sprzedawany”. Kapitan Michael Abrashoff w książce pt. „Ty tu dowidzisz” napisał, że tak samo ważne jak osiągnięcie celu jest to, w jaki sposób ten cel został osiągnięty. A jak to jest w przypadku projektów, w których bierzemy lub braliśmy udział?
Zastanawiałem się, co napisać w podsumowaniu mojej recenzji i mam nadzieję że autorka nie będzie miała mi tego za złe, ale porównam jej książkę do lampki dobrego czerwonego wina. Treść książki to jakby walory smakowe tego trunku, natomiast dostępne i przyjazne słownictwo to pełne delektowanie się jego smakiem. Jednak największe podobieństwo objawia się w tym, że książka, podobnie jak lampka wina spożywana przy kominku, przywołuje wspomnienia projektowe z ostatnich lat, co również nie ominęło mnie jako czytelnika. Przypomniałem sobie kilka sytuacji świadomego zaburzania komunikacji, gdy np. obserwowałem kierownika projektu, który zdawał raport o pełnym powodzeniu jakiegoś fragmentu prac, a tym czasem problemy z nimi związane wlewały się do sali konferencyjnej drzwiami i oknami. Ale nie przytaczajmy negatywnych przykładów, których autorka także unika w swojej publikacji i woli je zastąpić opisem zdarzeń potwierdzających znaczenie dobrej komunikacji w zespole projektowym. Książka jest bardzo optymistyczna i mam wrażenie, że w pewnym sensie osobista, bo autorka dzieli się z czytelnikiem swoim doświadczeniem używając zwrotów „brałam udział, widziałam, pracowałam”.
Gorąco polecam lekturę książki Pani Katarzyny Żbikowskiej, a jednocześnie czekam na jej kolejne artykuły i publikacje. -
Personel i Zarządzanie 2013-06-01
Autorka pokazuje, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stary się naszą najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która doświadczenie projektowe zdobyła przez lata pracy zawodowej. Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na różne pytania z obszaru komunikacji. Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać? Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały? Jak nie utonąć w natłoku emaili, skoro nie z ich liczby, a z efektów działań jesteśmy rozliczani? Co zajmuje nawet do 90 proc. czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż ta tajemnicza czynność jest wykonywana nieudolnie? Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?
-
POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI .N, 2013-05-13
„Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" to propozycja Katarzyny Żbikowskiej. Autorka komunikację uznaje za jeden z najważniejszych elementów relacji międzyludzkich, a więc i biznesu. Zwraca jednak uwagę, że natłok informacji powoduje, że świat się zmienia, a komunikacja wraz z nim. Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić przyzwyczajenia, jeśli chcemy się dogadać z innymi.
Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wielu projektów. By tych niepowodzeń uniknąć, musimy przede wszystkim poznać bariery komunikacyjne przeszkadzające w sprawnym porozumiewaniu się, wydobyć się z natłoku e-maili i stworzyć naprawdę użyteczne plany komunikacji. -
inandim.wordpress.com 2013-04-24
Przygotowując zajęcia dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego na temat komunikacji wewnętrznej w firmie, cieszyłam się, że mam tak wiele różnych doświadczeń z życia biznesu, którymi mogę się wesprzeć, bo teorii na rynku wydawniczym w tym temacie nie ma wiele. Naprawdę! Jeśli znacie jakieś książki godne polecenia, to koniecznie dajcie mi znać – przyjmę każdą podpowiedź z otwartymi ramionami.
W pewnym momencie zaczęłam się nawet zastanawiać, czy ten brak na rynku nie wynika z mylnego przekonania, że w tym temacie wszystko jest jasne i że wszyscy przecież wiemy jak się komunikować. Tymczasem obserwując komunikację w wielu firmach, bez przesady mogę stwierdzić, że jest to obszar, w którym widać najwięcej niedociągnięć, błędów, czy zwykłej ignorancji. A przecież komunikacja wewnętrzna w firmie jest jak układ krwionośny w naszym organizmie. Kiedy coś w niej szwankuje, odbija się to na całości i to często w bardzo poważny sposób.
Komunikacja wewnętrzna to duży i ważny temat. Tylko pozornie łatwy. W praktyce trudny i bardzo rozbudowany. Aby go przybliżyć w ograniczonym czasie – można się zająć albo głównymi arteriami, albo skoncentrować się na każdym małym naczynku krwionośnym, ograniczając zasięg opisu tylko do niektórych specyficznych miejsc, organów, funkcji. Katarzyna Żbikowska, autorka książki „Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu”, dobrze z tego dylematu wybrnęła – obrazując ramowo kluczowe elementy i funkcje, a następnie koncentrując się bardziej szczegółowo na obszarze komunikacji, z którą mamy do czynienia podczas zarządzania projektem.
Książkę czyta się lekko, przykłady z życia biznesowego przekonują, wskazówki praktyczne poparte są rozsądnymi argumentami. Nie jest to książka w typie podręcznika i może niektórzy praktycy (a tym bardziej teoretycy) zarządzania mogliby oczekiwać głębszych analiz niektórych elementów związanych z zarządzaniem zespołem, ale na 200 stronach udało się zmieścić naprawdę sporo. Tym bardziej, że autorka podzieliła się także wieloma sposobami ułatwiającymi organizację pracy własnej przy zarządzaniu projektem, w kontekście komunikacji i jej narzędzi.
Zakres tematyczny został tak dobrany, że po przeczytaniu książki młody manager projektu może bez strachu brać się za bary ze swoim zadaniem, wiedząc, że ma w głowie przydatne drogowskazy. Doświadczeni managerowie mogą z tej lektury także wynieść coś dla siebie, jeśli tylko będą chcieli i jeśli nie ustawią się w perspektywie „ja wiem już wszystko”.
Tyle z punktu widzenia obiektywnego i biznesowego.
A teraz subiektywnie. To, co mnie szczególnie ujęło:
- podkreślenie ścisłego powiązania kultury firmy i jej wartości z komunikacją wewnętrzną – temat tak rzadko opisywany i tak niedoceniany, a przecież tak ważny w praktyce,
- odwoływanie się do takich elementów jak:
* komunikacja ma CEL (lub przynajmniej powinna go mieć, zwłaszcza jeśli mówimy o biznesie),
* komunikacja w biznesie jako jednostronne nadawanie i obwinianie odbiorcy, że nie reaguje tak jak chcemy, to wielka pomyłka, która rzadko prowadzi do sukcesu,
* komunikacja to nie tylko suche fakty, ale także emocje (tak, owszem, w życiu biznesowym też nie jesteśmy robotami, choć mam wrażenie, że wielu z nas chciałoby w to uwierzyć).
Last but not least – gratuluję autorce odwagi. Przykłady podane w książce, w często bezkompromisowy sposób ukazują sedno tego, co psuje komunikację wewnętrzną, czy wręcz stanowi różne patologie w biznesie. Wiele podobnych przypadków znam z własnych doświadczeń i obserwacji, więc podczas czytania bywały momenty, że gromko się śmiałam, a w innych momentach musiałam wracać do starych „traum biznesowych”, gdy trzęsło mnie z oburzenia, że takie zdarzenia mają miejsce. Niestety. Sytuacja z komunikacją wewnętrzną w polskich firmach nie jest najlepsza. Dlatego z przyjemnością powitałam tę książkę w mojej biznesowej biblioteczce i z czystym sumieniem polecam ją także innym: zwłaszcza managerom, nie tylko projektów.
Ten temat dotyczy nas wszystkich. I choć „wszyscy się na tym znamy”, to warto czasami przypomnieć sobie pewne sprawy i poczytać o błędach, które dotyczą innych…, bo przecież nie nas! ;) -
Personel Plus 2013-02-01
Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Dzięki świadomemu podejściu do komunikacji można się stać skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się naszą najlepszą wizytówką. W publikacji autorka odpowiada na pytania dotyczące m.in. barier komunikacyjnych, które przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi, oraz wskazuje sposoby skutecznego ich pokonywania. Radzi, jak prowadzić spotkania, by w pełni skupiały uwagę rozmówców i ich angażowały. Wyjaśnia także, w jaki sposób tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5584-7, 9788324655847
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-03-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6334-7, 9788324663347
- Data wydania ebooka:
-
2013-03-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 11661
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Kompetencje osobiste
Zarządzanie projektami
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Komunikacja się zmieniła (5)
- Komunikacja wizualna (9)
- Mówimy innymi językami (19)
- Inteligencja emocjonalna (32)
- Brak komunikacji to też komunikat (35)
- Komunikacja formalna (39)
- Komunikacja nieformalna (43)
- Dotrzymywanie obietnic (49)
- Wewnętrzne wojny (51)
- Niewłaściwa kultura organizacyjna (52)
- Niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna (60)
- Niewłaściwie ukierunkowane ambicje (67)
- Trzy poziomy organizacji (70)
- Każda relacja generuje przepływ informacji (72)
- Wdrażanie od góry (75)
- Czas na zmianę przyzwyczajeń (78)
- Skrzynka narzędziowa (104)
- Inne światy w naszych głowach (117)
- Zakładanie z góry (127)
- Nieskuteczna komunikacja (129)
- Nie tylko dystrybucja informacji (141)
- Najważniejsze zadanie kierownika projektu (144)
- Improwizacja informacyjna (154)
- PR projektu (156)
- Portfolio kierownika projektu (164)
- Relacje z dostawcami (170)
- Samo się nie zrobi (173)
- Wizja projektu i jego cele (175)
- Kim są interesariusze projektu? (176)
- Plan komunikacji (185)
- Aktywna komunikacja (211)
- Nieupoważnionym wstęp wzbroniony (217)
- Blog projektu (219)
- Dziennik projektowy (222)
- Baza wiedzy projektowej (225)
- Wyciąganie wniosków (229)
Rozdział 1. Skuteczna komunikacja biznesowa (5)
Rozdział 2. Konflikty komunikacyjne w organizacji (51)
Rozdział 3. Standardy komunikacji (75)
Rozdział 4. Błędy, które popełniamy (117)
Rozdział 5. Komunikacja w realizowaniu projektów (141)
Rozdział 6. Planowanie komunikacji (173)
Rozdział 7. Dzielenie się wiedzą to także komunikacja (217)
Zakończenie (231)
Oceny i opinie klientów: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu Katarzyna Żbikowska (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
Elżbieta ,
Data dodania: 2013-04-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech K., freelancer
Data dodania: 2013-04-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
ewa,
Data dodania: 2013-04-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Iwona Kucharewicz , trener, bloger, manager, właściciel firmy
Data dodania: 2013-04-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł, Konsultant
Data dodania: 2014-01-22 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii