Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
- Autor:
- Katarzyna Żbikowska
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 6
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim.
Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Jeśli chcesz złamać ten trend i realizować powierzone Ci zadania z sukcesem, to dobrze trafiłeś.
W środku znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.
- Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać?
- Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały?
- Jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań?
- Co zajmuje nawet do 90% czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż tak nieudolnie wykonujemy tę tajemniczą czynność?
- Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?
Autorka pokaże Ci, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się Twoją najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która swoje doświadczenie projektowe zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej.
Katarzyna Żbikowska - certyfikowana kierowniczka projektów i menedżerka w jednym z krajowych telekomów, pasjonatka zarządzania projektami i inspiratorka. Od wielu lat wielbicielka i propagatorka mind mappingu, dla wielu ekspertka w tej dziedzinie. Na swoim koncie ma mnóstwo własnych projektów, artykułów, odbytych szkoleń i kursów związanych z psychologią społeczną, zarządzaniem projektami, mind mappingiem. Prowadzi stworzoną przez siebie stronę http://mapymysli.com, na której porusza tematy związane z myśleniem wizualnym i komunikacją w biznesie.
Wybrane bestsellery
-
Mapy myśli wyznaczają środowisko sprzyjające twórczemu myśleniu i dają nieskończone możliwości pobudzania kreatywności. To niezwykle cenne wartości w dzisiejszym pędzącym świecie. Szybkie dostrzeganie tego, co najważniejsze, wydobywanie istotnych wskazówek z szumu informacyjnego oraz szerokie spojrzenie na problem bez tracenia z oczu szczegółów to z całą pewnością najbardziej przydatne umiejętności w dzisiejszym biznesie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
Ebooka "Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://4pm.pl Bartłomiej Gawin, 2013-12-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnie dni listopada przypomniały mieszkańcom Trójmiasta o tym, że zima jest już naprawdę blisko. Chłodne sobotnie popołudnie i wieczór postanowiłem więc spędzić w towarzystwie książki, a wybór padł na propozycję pani Katarzyny Żbikowskiej, publikację pt. "Komunikacja Biznesowa oczami kierownika projektu".
Po zapoznaniu się ze spisem treści oraz zamieszczoną na okładce informacją o autorce założyłem z góry, że mogę spodziewać się dobrej, merytorycznej i opartej na doświadczeniach kierownika projektu pozycji o komunikowaniu się w zespołach projektowych. Moje przeczucia potwierdziły się. Autorka mówiąc o komunikacji w biznesie dotknęła świadomie innych, równie istotnych obszarów takich jak etyka w biznesie, zaufanie w zespole projektowym czy poczucie odpowiedzialności kierownika za projekt i współpracowników.
Układ książki jest interesujący i przemyślany. Autorka rozpoczyna swoje rozważania od przedstawiania komunikacji jako aspektu relacji międzyludzkich, które z uwagi na dynamikę świata biznesu podlegają nieustannym ewolucjom. Nie bez znaczenia pozostaje oczywiście rozwój technologii oraz to, że nowoczesne kanały komunikacji stanowią nieodzowny element przekazywania informacji. Komunikacja to także ludzkie emocje, które dziś mogą być „przemycane” w treści maila czy SMS-a jako emotikony. Mimo dostępności najnowszych technologii i gadżetów komunikacyjnych autorka zdaje się namawiać do utrzymania tradycji spotkań zespołów projektowych „na żywo”.
W kolejnym rozdziale pani Żbikowska opisuje te najmniej przyjemne elementy z życia w grupie projektowej czy w korporacji, a mianowicie tzw. wewnętrzne wojny, niewłaściwą kulturę organizacyjną, błędnie ukierunkowane ambicje menedżerów czy zaburzenia w obiegu informacji. W dalszej części książki można poznać warsztat pracy kierownika projektu, dla którego jednym z głównych wyzwań jest zbudowanie standardów komunikacji w zespole. Oczywiście na drodze pojawiają się liczne niedogodności i utrudnienia, które kierownik projektu pokonuje poprzez swoje działania, pamiętając przy tym o słuchaniu ludzi, budowaniu zaufania w zespole i dbaniu o łamanie jakichkolwiek barier w komunikacji.
Poza opisem typowych zdarzeń i problemów, które towarzyszą codziennej pracy kierownika, w książce można znaleźć wiele praktycznych informacji opisujących warsztat pracy osób uczestniczących w projektach. Do najciekawszych porad należy zaliczyć informacje o tym, w jaki sposób skutecznie zarządzać własną skrzynką mailową, jak konstruować prezentacje multimedialne czy też jak skutecznie tworzyć notatki. Za prawdziwy hit tej części książki uważam zestaw porad dotyczących skutecznego zarządzania swoim czasem poprzez świadomą kontrolę uczestnictwa w spotkaniach, które zdaniem autorki nie zawsze wymagają udziału wszystkich osób, do których trafia zaproszenie.
W trakcie czytania książki, co jakiś czas można napotkać fragment tekstu ujęty w ramkę. W ten sposób autorka podsumowuje treść danego podrozdziału w formie "pigułki". Zawartość tych ramek to zazwyczaj ciekawe pytanie i udzielona na nie odpowiedź, czy też kilka wypunktowanych stwierdzeń, które można potraktować jako dobrą radę praktyka.
Jest pewien aspekt, który w omawianej książce został potraktowany tradycyjnie, tzn. w taki sam sposób, jak w większości publikacji o zarządzaniu projektami. Chodzi o sposób pomiaru sukcesu projektu. Mam poważne wątpliwości co do tego, w jaki sposób powszechnie mierzy się osiągnięty w projekcie sukces. Owszem, dotrzymanie terminu projektu, czy też zmieszczenie się w zaplanowanym budżecie to oczywiście pewne wymiary sukcesu, ale jeśli fetowany projekt doświadczył licznej rotacji załogi, czy też przysporzył wielu konfliktów (międzyludzkich, prawnych itp.) to mówienie o sukcesie jest świadomym ograniczeniem się wyłącznie do tych wymiarów – np. realizacja czasu i kosztów – które rzeczywiście zostały spełnione. Może warto opracować współczesną, wielowymiarową definicję pojęcia sukces, a następnie zbadać jak ten sukces jest faktycznie osiągany, a następnie „medialnie sprzedawany”. Kapitan Michael Abrashoff w książce pt. „Ty tu dowidzisz” napisał, że tak samo ważne jak osiągnięcie celu jest to, w jaki sposób ten cel został osiągnięty. A jak to jest w przypadku projektów, w których bierzemy lub braliśmy udział?
Zastanawiałem się, co napisać w podsumowaniu mojej recenzji i mam nadzieję że autorka nie będzie miała mi tego za złe, ale porównam jej książkę do lampki dobrego czerwonego wina. Treść książki to jakby walory smakowe tego trunku, natomiast dostępne i przyjazne słownictwo to pełne delektowanie się jego smakiem. Jednak największe podobieństwo objawia się w tym, że książka, podobnie jak lampka wina spożywana przy kominku, przywołuje wspomnienia projektowe z ostatnich lat, co również nie ominęło mnie jako czytelnika. Przypomniałem sobie kilka sytuacji świadomego zaburzania komunikacji, gdy np. obserwowałem kierownika projektu, który zdawał raport o pełnym powodzeniu jakiegoś fragmentu prac, a tym czasem problemy z nimi związane wlewały się do sali konferencyjnej drzwiami i oknami. Ale nie przytaczajmy negatywnych przykładów, których autorka także unika w swojej publikacji i woli je zastąpić opisem zdarzeń potwierdzających znaczenie dobrej komunikacji w zespole projektowym. Książka jest bardzo optymistyczna i mam wrażenie, że w pewnym sensie osobista, bo autorka dzieli się z czytelnikiem swoim doświadczeniem używając zwrotów „brałam udział, widziałam, pracowałam”.
Gorąco polecam lekturę książki Pani Katarzyny Żbikowskiej, a jednocześnie czekam na jej kolejne artykuły i publikacje. -
Recenzja: Personel i Zarządzanie 2013-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorka pokazuje, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stary się naszą najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która doświadczenie projektowe zdobyła przez lata pracy zawodowej. Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na różne pytania z obszaru komunikacji. Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać? Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały? Jak nie utonąć w natłoku emaili, skoro nie z ich liczby, a z efektów działań jesteśmy rozliczani? Co zajmuje nawet do 90 proc. czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż ta tajemnicza czynność jest wykonywana nieudolnie? Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI .N, 2013-05-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu" to propozycja Katarzyny Żbikowskiej. Autorka komunikację uznaje za jeden z najważniejszych elementów relacji międzyludzkich, a więc i biznesu. Zwraca jednak uwagę, że natłok informacji powoduje, że świat się zmienia, a komunikacja wraz z nim. Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić przyzwyczajenia, jeśli chcemy się dogadać z innymi.
Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wielu projektów. By tych niepowodzeń uniknąć, musimy przede wszystkim poznać bariery komunikacyjne przeszkadzające w sprawnym porozumiewaniu się, wydobyć się z natłoku e-maili i stworzyć naprawdę użyteczne plany komunikacji. -
Recenzja: inandim.wordpress.com 2013-04-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przygotowując zajęcia dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego na temat komunikacji wewnętrznej w firmie, cieszyłam się, że mam tak wiele różnych doświadczeń z życia biznesu, którymi mogę się wesprzeć, bo teorii na rynku wydawniczym w tym temacie nie ma wiele. Naprawdę! Jeśli znacie jakieś książki godne polecenia, to koniecznie dajcie mi znać – przyjmę każdą podpowiedź z otwartymi ramionami.
W pewnym momencie zaczęłam się nawet zastanawiać, czy ten brak na rynku nie wynika z mylnego przekonania, że w tym temacie wszystko jest jasne i że wszyscy przecież wiemy jak się komunikować. Tymczasem obserwując komunikację w wielu firmach, bez przesady mogę stwierdzić, że jest to obszar, w którym widać najwięcej niedociągnięć, błędów, czy zwykłej ignorancji. A przecież komunikacja wewnętrzna w firmie jest jak układ krwionośny w naszym organizmie. Kiedy coś w niej szwankuje, odbija się to na całości i to często w bardzo poważny sposób.
Komunikacja wewnętrzna to duży i ważny temat. Tylko pozornie łatwy. W praktyce trudny i bardzo rozbudowany. Aby go przybliżyć w ograniczonym czasie – można się zająć albo głównymi arteriami, albo skoncentrować się na każdym małym naczynku krwionośnym, ograniczając zasięg opisu tylko do niektórych specyficznych miejsc, organów, funkcji. Katarzyna Żbikowska, autorka książki „Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu”, dobrze z tego dylematu wybrnęła – obrazując ramowo kluczowe elementy i funkcje, a następnie koncentrując się bardziej szczegółowo na obszarze komunikacji, z którą mamy do czynienia podczas zarządzania projektem.
Książkę czyta się lekko, przykłady z życia biznesowego przekonują, wskazówki praktyczne poparte są rozsądnymi argumentami. Nie jest to książka w typie podręcznika i może niektórzy praktycy (a tym bardziej teoretycy) zarządzania mogliby oczekiwać głębszych analiz niektórych elementów związanych z zarządzaniem zespołem, ale na 200 stronach udało się zmieścić naprawdę sporo. Tym bardziej, że autorka podzieliła się także wieloma sposobami ułatwiającymi organizację pracy własnej przy zarządzaniu projektem, w kontekście komunikacji i jej narzędzi.
Zakres tematyczny został tak dobrany, że po przeczytaniu książki młody manager projektu może bez strachu brać się za bary ze swoim zadaniem, wiedząc, że ma w głowie przydatne drogowskazy. Doświadczeni managerowie mogą z tej lektury także wynieść coś dla siebie, jeśli tylko będą chcieli i jeśli nie ustawią się w perspektywie „ja wiem już wszystko”.
Tyle z punktu widzenia obiektywnego i biznesowego.
A teraz subiektywnie. To, co mnie szczególnie ujęło:
- podkreślenie ścisłego powiązania kultury firmy i jej wartości z komunikacją wewnętrzną – temat tak rzadko opisywany i tak niedoceniany, a przecież tak ważny w praktyce,
- odwoływanie się do takich elementów jak:
* komunikacja ma CEL (lub przynajmniej powinna go mieć, zwłaszcza jeśli mówimy o biznesie),
* komunikacja w biznesie jako jednostronne nadawanie i obwinianie odbiorcy, że nie reaguje tak jak chcemy, to wielka pomyłka, która rzadko prowadzi do sukcesu,
* komunikacja to nie tylko suche fakty, ale także emocje (tak, owszem, w życiu biznesowym też nie jesteśmy robotami, choć mam wrażenie, że wielu z nas chciałoby w to uwierzyć).
Last but not least – gratuluję autorce odwagi. Przykłady podane w książce, w często bezkompromisowy sposób ukazują sedno tego, co psuje komunikację wewnętrzną, czy wręcz stanowi różne patologie w biznesie. Wiele podobnych przypadków znam z własnych doświadczeń i obserwacji, więc podczas czytania bywały momenty, że gromko się śmiałam, a w innych momentach musiałam wracać do starych „traum biznesowych”, gdy trzęsło mnie z oburzenia, że takie zdarzenia mają miejsce. Niestety. Sytuacja z komunikacją wewnętrzną w polskich firmach nie jest najlepsza. Dlatego z przyjemnością powitałam tę książkę w mojej biznesowej biblioteczce i z czystym sumieniem polecam ją także innym: zwłaszcza managerom, nie tylko projektów.
Ten temat dotyczy nas wszystkich. I choć „wszyscy się na tym znamy”, to warto czasami przypomnieć sobie pewne sprawy i poczytać o błędach, które dotyczą innych…, bo przecież nie nas! ;) -
Recenzja: Personel Plus 2013-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Dzięki świadomemu podejściu do komunikacji można się stać skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się naszą najlepszą wizytówką. W publikacji autorka odpowiada na pytania dotyczące m.in. barier komunikacyjnych, które przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi, oraz wskazuje sposoby skutecznego ich pokonywania. Radzi, jak prowadzić spotkania, by w pełni skupiały uwagę rozmówców i ich angażowały. Wyjaśnia także, w jaki sposób tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5584-7, 9788324655847
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-03-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6334-7, 9788324663347
- Data wydania ebooka :
- 2013-03-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 11661
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Kompetencje osobiste
Zarządzanie projektami
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Komunikacja się zmieniła (5)
- Komunikacja wizualna (9)
- Mówimy innymi językami (19)
- Inteligencja emocjonalna (32)
- Brak komunikacji to też komunikat (35)
- Komunikacja formalna (39)
- Komunikacja nieformalna (43)
- Dotrzymywanie obietnic (49)
- Wewnętrzne wojny (51)
- Niewłaściwa kultura organizacyjna (52)
- Niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna (60)
- Niewłaściwie ukierunkowane ambicje (67)
- Trzy poziomy organizacji (70)
- Każda relacja generuje przepływ informacji (72)
- Wdrażanie od góry (75)
- Czas na zmianę przyzwyczajeń (78)
- Skrzynka narzędziowa (104)
- Inne światy w naszych głowach (117)
- Zakładanie z góry (127)
- Nieskuteczna komunikacja (129)
- Nie tylko dystrybucja informacji (141)
- Najważniejsze zadanie kierownika projektu (144)
- Improwizacja informacyjna (154)
- PR projektu (156)
- Portfolio kierownika projektu (164)
- Relacje z dostawcami (170)
- Samo się nie zrobi (173)
- Wizja projektu i jego cele (175)
- Kim są interesariusze projektu? (176)
- Plan komunikacji (185)
- Aktywna komunikacja (211)
- Nieupoważnionym wstęp wzbroniony (217)
- Blog projektu (219)
- Dziennik projektowy (222)
- Baza wiedzy projektowej (225)
- Wyciąganie wniosków (229)
Rozdział 1. Skuteczna komunikacja biznesowa (5)
Rozdział 2. Konflikty komunikacyjne w organizacji (51)
Rozdział 3. Standardy komunikacji (75)
Rozdział 4. Błędy, które popełniamy (117)
Rozdział 5. Komunikacja w realizowaniu projektów (141)
Rozdział 6. Planowanie komunikacji (173)
Rozdział 7. Dzielenie się wiedzą to także komunikacja (217)
Zakończenie (231)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie. Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad ― znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości. I któregoś dnia zatriumfować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz — codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu Katarzyna Żbikowska (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii