Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów
- Wydawnictwo:
- Wymownia
- Ocena:
- Stron:
- 21
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów
Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!
„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług.
Spełnia on szereg funkcji:
KURS WYJAŚNIA:
- Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę.
- Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć.
- Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować.
- W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm.
DZIĘKI KURSOWI:
- Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie.
- Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie elementy prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy.
- Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach.
- Zdobędziesz praktyczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały oczekiwania reklamodawców.
- Nauczysz się kreować swój wizerunek w sieci.
- Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też nowe szanse zarobkowania.
- Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy.
- Stworzysz własną ofertę dla firm lub skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru.
- Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając nowe marki.
Kurs pomoże Ci przeanalizować oczekiwania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców.
Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją markę. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację firmy, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”, ale skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową surowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności nie jest łatwe – jest jednak wykonalne.
Pamiętaj jednak, że prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności jest wykonalne.
I osiągniesz ten sukces.
O CZYM JEST KURS?
Z uwagi na to, o czym przeczytałeś powyżej, weźmiesz udział w kursie, który pomoże Ci zarabiać na prowadzeniu bloga. O czym jest kurs?
Mówiąc najogólniej, kurs jest o tym, jak poprawić lub od początku ukształtować swój wizerunek, by zrobić dobre wrażenie nie na czytelniku, ale na potencjalnym reklamodawcy. Dzięki temu otrzymasz szansę zarabiania na blogu. Ten aspekt jest przez blogerów bardzo często pomijany. Nasza autoprezentacja musi być przystępna i ciekawa dla czytelników, ale nie może odstraszać firm. Kurs pozwoli Ci wyłonić elementy najistotniejsze dla kreowania własnego wizerunku poprzez blog. By osiągnąć sukces, będziesz musiał zrobić kilka kroków. Przejście przez wszystkie etapy kursu sprawi, że poczujesz się pewnie w kontakcie z potencjalnymi reklamodawcami.
UWAGA PREZENT!
Kurs zawiera prezent. Znajduje się w nim link prowadzący na stronę wydawnictwa Wymownia. Ze strony tej pobrać można dodatkowe bezpłatne ebooki.
Wybrane bestsellery
Barbara Celińska - pozostałe książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów Barbara Celińska (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.