Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
- Autor:
- Małgorzata Zimniak-Rucińska
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
Siła obrazu
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy.
Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę.
Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.
Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Microsoft Excel to arkusz kalkulacyjny o wielkich możliwościach. Jako pionier wśród programów biurowych miał duży wpływ na rozwój dziedziny wizualizacji danych. Jeśli chcesz przedstawić dane w graficznej formie, z dużym prawdopodobieństwem skorzystasz w tym celu właśnie z Excela. Nie potrzebujesz...
Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych
(89.54 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
199.00 zł(-80%) -
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social medi&oacu...
Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z
(40.05 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
89.00 zł(-55%) -
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswa...(20.00 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
25.00 zł(-44%) -
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? ...(31.92 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
39.90 zł(-50%) -
Któż z nas nie pamięta nudnych, ciągnących się w nieskończoność wystąpień, podczas których marzył tylko o tym, żeby jak najszybciej się skończyły? Albo prezentacji, po których w pamięci pozostawało jedynie poczucie zmarnowanego czasu? Ale wiemy też, że istnieją mówcy doskonali, potrafiący w kilka...
Skuteczne prezentacje. Kurs video. Jak budować efektywne i profesjonalne prezentacje Skuteczne prezentacje. Kurs video. Jak budować efektywne i profesjonalne prezentacje
(17.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwin...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka "Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: ukontentowaniRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Poszerzamy wiedzę @gosiazimniak dziękujemy! Świetna książka
-
Recenzja: lowca.pomyslowRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jako że wcześniej nie zagłębiałem się w tematykę infografik, dowiedziałem się z tej książki o tym, jak stworzyć tzw. ever green inforgrafikę, czym jest recycling treści blogowych (oczywiście z wykorzystaniem infografik) oraz jak treści zwizualizowane mogą stać się ważnym elementem content marketingu. . Chciałem jak najszybciej przejść do rozdziałów poświęconych technicznym aspektom tworzenia infografik, ale jak się okazało, zanim zaczniesz tworzyć infografiki, musisz poważnie się zastanowić nad tym, w jakim celu ją tworzysz, dla kogo oraz jaki efekt chcesz osiągnąć. Przyznam szczerze, że tworząc swoje notatki wizualne, chyba nigdy nie zastanawiałem się nad tymi kwestiami. . Wiedza wyłożona w tej książce przyda się nie tylko osobom, które chcą tworzyć infografiki, ale także każdemu, kto interesuje się myśleniem wizualnym. To, co Autorka pisze nt. infografik, moim zdaniem jak najbardziej można wykorzystać także w notatkach wizualnych, sketchnotkach, prezentacjach multimedialnych, a nawet mapach myśli. . Jeśli dzielisz się swoją wiedzą na blogu i mediach społecznościowych, to ta książka jest lekturą obowiązkową, ponieważ infografiki są świetnym urozmaiceniem treści, przyciągają uwagę, budują wizerunek i pozycji eksperta. . Skorzystałem niejednokrotnie z wiedzy, którą podzieliła się Gosia w swojej książce i na pewno skorzystam jeszcze nie raz
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4282-8, 9788328342828
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-05-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5968-0, 9788328359680
- Data wydania ebooka:
- 2019-05-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 73776
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 18.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 25.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Prezentacje
Spis treści książki
- Wstęp (008)
- O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik (008)
- Rozdział 1. Czym jest infografika? (010)
- Definicja infografiki (010)
- Czym nie jest infografika? (011)
- Rozdział 2. Historia infografiki (012)
- Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe (013)
- Pismo obrazkowe (013)
- Obraz wspierający naukę (015)
- Obraz wspierający przemiany społeczne (016)
- Mapy jako przykład wizualizacji danych (018)
- Infografika w prasie (020)
- Współcześni twórcy infografiki (021)
- Podsumowanie (023)
- Rozdział 3. Naukowe dowody skuteczności infografik (024)
- Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu (024)
- Widzenie poprzedza słowa (024)
- Nasz mózg nie lubi nudy (024)
- Nasz mózg lubi emocje (025)
- Człowiek w centrum uwagi (025)
- Lepiej zapamiętujemy obrazy (026)
- Rozdział 4. Infografika i biznes - połączenie idealne (030)
- Dwa rodzaje infografik biznesowych (030)
- Infografiki jako narzędzie content marketingu (033)
- Powody stosowania infografik w biznesie (034)
- Rozdział 5. Rodzaje infografik, które sprawdzą się w biznesie (040)
- Oś czasu (040)
- Lista (040)
- Porównanie (043)
- Artykuł wizualizowany (043)
- Proces (044)
- Mapa (045)
- Graficzne CV (045)
- Infografika liczbowa (046)
- Anatomia (047)
- Pomysły na kreatywne infografiki (048)
- Infografiki animowane i interaktywne (049)
- Rozdział 6. Jak można wykorzystywać infografiki w biznesie (051)
- Infografiki na stronę internetową (051)
- Artykuł wizualizowany na blog (051)
- Oferta (051)
- Prezentacja (051)
- Wizualizacja wyników ankiet i statystyk (051)
- Promowanie jakiejś idei (051)
- Dokumenty do pobrania (052)
- Promocja eventu (052)
- Infografiki do książki lub e-booka (052)
- Infografiki do kursu online (052)
- Informacje prasowe (052)
- Reklama w prasie (053)
- Drukowane materiały marketingowe (053)
- Plakat (054)
- Rozdział 7. Dobra infografika, czyli jaka? (055)
- Przydatna dla odbiorcy (055)
- Skuteczna (055)
- Opowiadająca historię w sposób wizualny (055)
- Atrakcyjna wizualnie (056)
- Uwzględniająca zasadę KISS (056)
- Unikalna (057)
- Promowana (057)
- Rozdział 8. Skąd wziąć pomysł i temat na infografikę? (060)
- Kolejne dwa rodzaje infografik (060)
- Gdzie szukać pomysłów na infografikę? (060)
- Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? (064)
- Dokumentowanie pomysłów (064)
- Rozdział 9. Planowanie infografiki (066)
- Jakie są cele infografiki? (066)
- Kim są odbiorcy infografiki? (066)
- W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? (067)
- Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę (067)
- Rozdział 10. Jak przygotować treści na infografikę? (070)
- Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? (070)
- Jak przygotować treści na infografikę? (070)
- Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki (071)
- Chwytliwy, dobry tytuł (071)
- Rozdział 11. Jaki styl infografiki wybrać? (073)
- Style wizualne infografik (073)
- Technika wykonywania infografik (077)
- Rozdział 12. Co jest potrzebne, żeby zaprojektować infografikę? (080)
- Zdolności artystyczne (?) (080)
- Umiejętności projektowe (081)
- Program graficzny (081)
- Gotowe rozwiązania (083)
- Rozdział 13. Jak wygląda współpraca z projektantem? (084)
- Kto zajmuje się projektowaniem infografik? (084)
- Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? (084)
- Kulisy współpracy z grafikiem (087)
- Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem (087)
- Rozdział 14. Zacznij od szkicu (092)
- Zalety szkicowania (092)
- Jak szkicować? (092)
- Rozdział 15. Jak wizualizować treści? (094)
- Ilustruj (094)
- Osadź w kontekście (094)
- Stosuj schematy blokowe (096)
- Stwórz wizualną metaforę (096)
- Myśl wizualnie (098)
- Rozdział 16. Struktura i wymiary infografiki (100)
- Struktura infografiki (100)
- Wymiary infografiki (102)
- Rozdział 17. Podstawy projektowania graficznego (104)
- Projektowanie i psychologia (104)
- Kompozycja i layout (105)
- Pojęcia związane z projektowaniem graficznym (107)
- Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki (110)
- Rozdział 18. Elementy graficzne wykorzystywane w infografikach (112)
- Tło (112)
- Ilustracje i/lub zdjęcia (113)
- Ikony graficzne (114)
- Wykresy (118)
- Rozdział 19. Kolorystyka infografiki (124)
- Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? (124)
- Funkcje kolorów w infografice (124)
- Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę (126)
- Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? (129)
- Rozdział 20. Typografia w infografice (134)
- Problemy z nazewnictwem (134)
- Czym jest czytelność? (135)
- Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) (136)
- Funkcje typografii w infografice (139)
- Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? (140)
- Komponowanie tekstu w infografice (141)
- Formatowanie treści (141)
- "Słów cięcie-gięcie" (143)
- Relacje między tekstem a tłem (144)
- Praca z narzędziami (145)
- Typografia - czego nie robić? (146)
- Rozdział 21. Publikacja infografik (152)
- Gdzie publikować infografikę? (152)
- Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu (156)
- Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? (158)
- Rozdział 22. Promocja infografik (159)
- Dobre praktyki w promocji infografiki (159)
- Promocja w social mediach (160)
- Triki związane z promocją infografiki (164)
- Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? (166)
- Przepis na viralową infografikę (167)
- Zakończenie (170)
- Gdzie mnie znajdziesz? (170)
- Bibliografia (171)
CZĘŚĆ 1. Wstęp (007)
CZĘŚĆ 2. Infografiki w biznesie (029)
CZĘŚĆ 3. Wszystko, co musisz wiedzieć przed zaprojektowaniem infografiki (059)
CZĘŚĆ 4. Projektowanie infografiki krok po kroku (091)
CZĘŚĆ 5. Publikacja i promocja infografik (151)
Onepress - inne książki
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Infografika. Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści Małgorzata Zimniak-Rucińska (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii