Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
- Autorzy:
- Harvard Business School Press, Jamie O. Harris


- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 96
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."Steve Armstrong
- Przewiduj efekty informacji zwrotnej
- Stwórz w zespole atmosferę otwartości
- Stosuj konstruktywną krytykę
- Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia
Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.
Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:
- określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
- przełamywać opór przed zmianami,
- pokonywać przeszkody komunikacyjne,
- udzielać precyzyjnych wskazówek.
Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Bądź menadżerem, który potrafi:
- efektywnie zmieniać zachowania zespołu
- przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
- radzić sobie z napiętymi sytuacjami
- przekazywać informację zwrotną przełożonemu
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%)
Ebooka "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Michał Sindera, 08/2008
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaKilka słów prawdy Feedback towarzyszy nam na każdym kroku. Praktycznie za każdym razem, gdy dokonujemy na głos oceny czegoś, np. komentujemy jakiś projekt lub zachowanie, udzielamy drugiej stronie informacji zwrotnej. Dla naszego własnego dobra warto poznać sposoby jego stosowania i prawdopodobne konsekwencje. Feedback działa w każdą stronę i na każdej płaszczyźnie, zarówno w relacjach służbowych, jak i osobistych. Nie zawsze musi mieć formę werbalnej wypowiedzi. Już sama nasza mina, postawa, zachowanie czy gest mogą stanowić dla naszego rozmówcy wystarczająco silny komunikat. Rzetelna i merytoryczna informacja zwrotna warunkuje wzrost i rozwój zarówno organizacji, jak i jej członków. Niestety w żadnej organizacji ani komórce społecznej, z którymi jesteśmy związani, nie można wyeliminować procesu udzielania informacji zwrotnej. Nie miałoby to zresztą najmniejszego sensu... A skoro tak jest, powinniśmy wszyscy dążyć do tego, aby udzielane przez nas informacje były jak najlepiej zrozumiałe i przydatne dla naszych współpracowników, lecz także my sami powinniśmy nauczyć się słuchać i przyjmować czyjeś opinie na nasz temat. Wydaje się nam, że jest to proste. Jak się zbyt często okazuje, na wiele spraw reagujemy impulsywnie, patrzymy przez pryzmat sympatii lub antypatii, mówimy bez zastanowienia lub zrozumienia intencji drugiej strony. Niestety, informacja zwrotna obarczona tymi wadami mało kiedy jest użyteczna i nie prowadzi do zamierzonego efektu lub wręcz w zgoła przeciwnym kierunku. Dzięki niniejszej pozycji mamy okazję dowiedzieć się, jakie najczęściej błędy w komunikacji popełniamy, poznamy kilka sposobów i porad, dzięki którym udzielana przez nas informacja będzie bardziej merytoryczna. Dowiemy się także, jak przygotować samego siebie do przyjmowania informacji, na co zwrócić uwagę, aby dobrze zrozumieć rozmówcę. Niestety, książka Feedback jest jedynie sygnalizacją problemu udzielania informacji zwrotnej. Ze względu na swą objętość nie daje nam możliwości głębszego zapoznania się z różnorodnymi aspektami feedbacku, ograniczając się jedynie do omówienia kilku przykładowych zachowań. Moim zdaniem książka ta powstała po prostu jako przedruk większego artykułu z amerykańskiej prasy. Jest to bardzo istotna cecha tej książki, na którą irtuszę zwrócić uwagę Czytelników Gazety Ubezpieczeniowej". Patrząc na układ tekstu, nagłówków, tytułów rozdziałów, nie mogę oprzeć się wrażeniu sztucznego napompowania" objętości do rozmiarów książki. Tytuł każdej z części książki to jedno zdanie umieszczone w formie prostej grafiki, która zajmuje zazwyczaj dwie strony. Jeśli dalej mamy tytuł rozdziału, to zajmuje on kolejne dwie strony. Rozdziałów mamy kilka, więc z 88 stron treści kilkanaście stron już odpada. Duża czcionka oraz liczne wypunktowania i wyróżnienia także zwiększają wprawdzie objętość, ale moim zdaniem poprawiają jednocześnie przejrzystość książki i ułatwiają czytanie. W ostatniej części kilka stron poświęcono na zamieszczenie tabelek, które i tak pojawiają się wcześniej zgodnie z treścią danego fragmentu, którego dotyczą. Mało przydatny dla polskiego czytelnika, ze względu na utrudnioną dostępność materiałów, będzie także spis zalecanej literatury. Składa się on z artykułów wydanych w prasie amerykańskiej od 7 do 10 lat temu przez Harvard Business School Publishing, czyli wydawcę oryginału omawianej przeze mnie książki. Czyżby przypadkowa reklama Nie udało mi się także znaleźć jednoznacznej informacji o autorze tej książki. Na wewnętrznej części obwoluty jest wymieniony wprawdzie Jamie O. Harris, ale kilka stron wcześniej widnieje on w środku listy osób, dzięki którym ta książka powstała. Jeśli aż 11 osób z tej listy napisało wspólnie tak krótką książkę, to nie świadczy to zbyt dobrze o ich efektywności... Pora na jakieś podsumowanie. Osobiście mam bardzo mieszane odczucia na temat tej publikacji. Z jednej strony dobrze, że się ukazała, gdyż spędziłem nad nią całkiem przyjemnie kilka chwil (dosłownie kilka chwil, gdyż można ją śmiało przeczytać zanim wystygnie nam herbata w kubku). Z drugiej strony czułem się trochę naciągnięty, gdyż oczekiwałem więcej merytorycznych informacji. Biorąc dodatkowo pod uwagę wady przytoczone powyżej, zastanawiam się, czy książka ta po prostu warta jest wydania 25 zł. Myślę, że chyba lepiej dołożyć 10-15 zl i kupić poważniejszą, opracowaną w nieco bardziej naukowy sposób publikację, których przecież w zakresie komunikacji na rynku nie brakuje. Jeśli natomiast szukamy bardzo podstawowej wiedzy lub z czystej ciekawości chcemy coś ciekawego przeczytać, w internecie nie brakuje dobrych tekstów na temat feedbacku. Niestety wydawnictwo Onepress, które wydaje świetne książki i które osobiście bardzo cenię, w tym konkretnym przypadku zdecydowanie obniżyło poziom lotu.
-
Recenzja: Gazeta MSP
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaNie sposób funkcjonować na rynku z powodzeniem, a tym bardziej odnosić sukcesy, jeśli nie rozwijamy naszej firmy, ani nie dokonujemy zmian. To właśnie informacja zwrotna stanowi sposobność do uczenia się i rozwoju. Autor podpowiada, jak trenować swoje zdolności przywódcze i nauczyć się określać właściwy czas wkraczania do akcji, przełamywania oporów przed zmianami, pokonywania przeszkód komunikacyjnych oraz udzielania precyzyjnych wskazówek. Książka należy do serii publikacji Osobisty mentor.
-
Recenzja: KadryPłace.pl Beata Żubertowska
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaTo nie tylko kolejna książka do kolekcji dla fanów Harvard Business School Press, to także świetny doradca podbudowujący przerażonych i zestresowanych pracowników wszystkich działów gdzie informacja zwrotna występować musi. Uświadamia odbiorcy i nadawcy tego rytuału o negatywnych skutkach jakie może wywołać jej nieprzemyślane, złe przesłanie. Uczy jak i kiedy przekazywać informację zwrotną, by została zrozumiana i zaakceptowana. Książka zawiera szereg przydatnych gotowych wzorów ( formularzy ), profesjonalnych wskazówek, rad, by jak najlepiej przygotować się do przekazania informacji zwrotnej a także do jej odbioru. „ Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej” - jestem za!!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Giving Feedback: Expert Solutions to Everyday Challenges
- Tłumaczenie:
- Anna Kwaśniewska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1386-1, 9788324613861
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-03-26
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 4161
- druk na żądanie!
- dnż
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Zasoby ludzkie (HR)
Przywództwo
- Serie wydawnicze: Exclusive Harvard Osobisty mentor - Harvard Business Press
Spis treści książki
- Tym informacja zwrotna nie jest! (13)
- Czym jest informacja zwrotna (13)
- Dlaczego informacja zwrotna jest ważna? (15)
- Wiedz, kiedy wkroczyć do akcji (20)
- Kiedy informacja zwrotna przynosi efekty, a kiedy jest nieskuteczna (21)
- Zadbaj w pracy o atmosferę otwartości (26)
- Odrób pracę domową, zanim rozpoczniesz spotkanie, na którym udzielisz informacji zwrotnej (27)
- Pięć kroków, których podjęcie pomoże przygotować się do spotkania, na którym udzielisz korygującej informacji zwrotnej (32)
- Skąd nasza niechęć? (40)
- Otwórz się na zmiany (41)
- Dobrze się zastanów, zanim zdecydujesz się udzielić korygującej informacji zwrotnej przełożonemu (52)
- Kiedy informacja zwrotna nie przynosi efektów (55)
- Bądź cierpliwy, rozmawiając z osobą "niekontaktową" (57)
- Umiejętnie radź sobie z napiętymi sytuacjami (58)
- Unikaj udzielania informacji zwrotnej opartej na błędnych założeniach (58)
Przesłanie mentora - informacja zwrotna jako sposobność do uczenia się, rozwoju i dokonywania zmian (5)
Przekazywanie informacji zwrotnej - podstawy (9)
Czym jest informacja zwrotna? (11)
Kiedy udzielać informacji zwrotnej (19)
Jak skutecznie przekazywać informację zwrotną (25)
Jak być otwartym na przyjmowanie informacji zwrotnej (39)
Jak sobie radzić z problemami związanymi z udzielaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej (49)
Wskazówki i narzędzia (65)
Narzędzia pomocne w przygotowaniu się do udzielenia informacji zwrotnej (67)
Sprawdź się (73)
Zalecana literatura (79)
Źródła (87)
Onepress - inne książki
-
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.32 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(54.07 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba ― i każdy może się tego nauczyć.
Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek
(50.79 zł najniższa cena z 30 dni)50.79 zł
79.00 zł(-36%) -
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów — dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zapro...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w czasach turbokapitalizmu, który wmawia nam, że „więcej” oznacza „lepiej”. Od dziecka wychowywani w kulturze kolekcjonowania, wyobrażamy sobie, że kiedy zdobędziemy to czy tamto, wreszcie będziemy szczęśliwi. Staramy się więc ze wszystkich sił, sięgamy tej upragnio...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press Harvard Business School Press, Jamie O. Harris (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Opinia: Andrzej Budzyk,
Opinia dodana: 2008-04-28 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem