ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Okładka książki Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Okładka książki Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Okładka książki Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.0/6  Opinie: 1
Stron:
96
Druk:
oprawa miękka

Książka

29,00 zł

Dodaj do koszyka

Dostawa 0,00 zł

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Druk na żądanie
"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."
Steve Armstrong
  • Przewiduj efekty informacji zwrotnej
  • Stwórz w zespole atmosferę otwartości
  • Stosuj konstruktywną krytykę
  • Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia

Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.

Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:

  • określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
  • przełamywać opór przed zmianami,
  • pokonywać przeszkody komunikacyjne,
  • udzielać precyzyjnych wskazówek.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Bądź menadżerem, który potrafi:

  • efektywnie zmieniać zachowania zespołu
  • przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
  • radzić sobie z napiętymi sytuacjami
  • przekazywać informację zwrotną przełożonemu
Harvard Business School Press, Jamie O. Harris

Zamknij

Wybierz metodę płatności