Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
- Autor:
- Ewelina Koch
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 180
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile."
Wybrane bestsellery
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-756-1695-8, 9788375616958
- Data wydania ebooka:
- 2017-04-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 61082
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 38.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Mała firma
Spis treści książki
"Wstęp
Rozdział 1. Podstawy: rynek e-mail marketingu i prawo
E-mail marketing w liczbach
Aspekty prawne
Czym jest dana osobowa?
Czym jest przetwarzanie danych osobowych?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych
Przetwarzanie danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie
Typy pozyskania zgody marketingowej – single i double opt-in
Spam vs e-mail marketing
Rozdział 2. Od czego zacząć?
Dopełnienie formalności w GIODO
Rejestracja zbioru danych
Powołanie ABI
Budowa bazy subskrybentów
Gdy masz własną bazę odbiorców z aktualnymi zgodami handlowymi
Gdy masz bazę danych nieaktualizowaną od kilku lat
Gdy posiadasz bazę bez aktywnych zgód handlowych
Gdy nie posiadasz bazy subskrybentów, ale masz bazę klientów
Gdy nie posiadasz żadnej bazy potencjalnych odbiorców
Lista Robinsonów
Wybór profesjonalnego narzędzia
Kryterium pierwsze: intuicyjność obsługi i przyjazny interfejs
Kryterium drugie: raporty i statystyki
Kryterium trzecie: dostarczalność, whitelisting, blacklisting i inboxowanie
Kryterium czwarte: mechanizmy weryfikacyjne i antyspamowe
Kryterium piąte: darmowe zasoby i zaawansowane funkcjonalności
Rozdział 3. Pierwsze kroki w systemie
Rozplanowanie wysyłek w czasie
Określenie nadawcy
Przygotowanie autoresponderów
Prośba o potwierdzenie subskrypcji
Podziękowanie za zapis na newsletter
Potwierdzenie rezygnacji z subskrypcji
Struktura i import bazy odbiorców
Rozdział 4. Jak przygotować kampanię?
KROK 1: Wybór kreatora wiadomości
KROK 2: Określenie tematu i nadawcy wiadomości
KROK 3: Wybór szablonu
KROK 4: Tworzenie wiadomości
Stopka podglądu wiadomości
Stopka informacyjna
Stopka wypisu
Wersja tekstowa
Elementy HTML m.in. grafiki, wideo, GIF-y…
KROK 5: Personalizacja i indywidualizacja wiadomości
Personalizacja tekstu
Zróżnicowanie elementów graficznych
KROK 6: Testowanie wiadomości przed wysyłką
Spam test
Test podglądu wyświetlania wiadomości (ang. preview test)
Testowa wysyłka wiadomości
Podgląd wersji mobilnej
Podgląd poprawności personalizacji
Test A/B (ang. split test)
KROK 7: Wybór odbiorców
KROK 8: Wysyłka wiadomości
Rozdział 5. Jak mierzyć efekty
Podstawowe miary efektywności
Wskaźnik wysłanych wiadomości
Wskaźnik dostarczonych wiadomości
Wskaźnik odbić
Wskaźnik otwarć (OR)
Wskaźnik kliknięć (CTR)
Wskaźnik CTOR
Wskaźnik wypisów z bazy (UR)
Wskaźnik UTOR
Wskaźnik zgłoszeń spamu
Dodatkowe statystyki
Geolokalizacja
Domeny
Aplikacje webowe, mobilne i desktopowe
Ocena skuteczności kampanii w praktyce
Rozdział 6. Co dalej, czyli inspiracje działań prostych i zaawansowanych
Studium przypadku GetResponse dla Diverse: Jak kody rabatowe zwiększyły 10-krotnie liczbę subskrypcji do newslettera
Studium przypadku GetResponse dla Hairstore.pl: Optymalizacja mailingów − wzrost zamówień o 31,96% w sklepie internetowym
Studium przypadku FreshMail dla Diamonds Factory: Komunikacja 1:1 w e-mail marketingu
Studium przypadku FreshMail dla TUI: Promocja oferty letniej przy pomocy kontentu dynamicznego
Studium przypadku FreshMail dla PerhapsMe: Segmentacja bazy na podstawie analizy RFM
Studium przypadku SARE dla Endo: 44,5% przyrost bazy dzięki konkursowi Urodzinowe rabaty
Studium przypadku SARE dla L’Occitane: Kampania urodzinowa E-mail + SMS
Studium przypadku SARE dla Nespresso: Badanie opinii klientów za pomocą ankiety online
Słowniczek "
Poltext - inne książki
-
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na pojedynczych segmentach rynku, często na obszarach nieeksplorowanych przez banki. Ostatnio jednak wiele fint...(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)
34.90 zł
64.90 zł(-46%) -
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z...(96.00 zł najniższa cena z 30 dni)
68.40 zł
120.00 zł(-43%) -
Język niemiecki Poziom B1 - C1 HOrverstehen. Podręcznik do nauki języka niemieckiego ze słuchu jest przeznaczony dla osób uczących się języka niemieckiego na poziomie od B1+ do C1 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Powstał on z myślą o maturzystach chcących pisać maturę...
Hörverstehen. Podręcznik do nauki j. niemieckiego ze słuchu (neu) Hörverstehen. Podręcznik do nauki j. niemieckiego ze słuchu (neu)
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)24.90 zł
44.90 zł(-45%) -
Język angielski Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ CZYTAJ – dzięki oryginalnem...
Alice in Wonderland. Alicja w Krainie Czarów do nauki angielskiego Alice in Wonderland. Alicja w Krainie Czarów do nauki angielskiego
Lewis Carroll, Marta Fihel, Dariusz Jemielniak, Grzegorz Komerski
(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
34.90 zł(-43%) -
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowan...
Bankowość w gospodarce cyfrowej Bankowość w gospodarce cyfrowej
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Anna Szelągowska, Zofia Zawadzka
(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
64.90 zł(-46%) -
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów sta-cjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz in-nych przedmiotów specjalnościowych, uczestników stu...(71.91 zł najniższa cena z 30 dni)
51.24 zł
89.90 zł(-43%) -
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, ...(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)
33.90 zł
59.90 zł(-43%) -
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do danych? jak pogodzić ochronę danych z potrzebą ułatwienia udostępniania danych w interes...
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja
(63.93 zł najniższa cena z 30 dni)45.55 zł
79.91 zł(-43%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Ewelina Koch (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.