Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
- Autor:
- Klaudyna Maciąg
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 280
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać.
Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać?
Ta książka pomoże ci to zmienić.
Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.
Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
tworzyć treści, które realizują twoje cele,
lepiej pisać (i robić to regularnie!),
docierać do właściwych odbiorców,
posługiwać się językiem korzyści,
szukać tematów na teksty,
tworzyć treści „dobre pod SEO”,
odkrywać i doskonalić styl pisania,
skutecznie działać w social mediach,
ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom,
zaplanować strategię treści.
Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych!
Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu… pisz, publikuj i działaj!
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-02-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-823-1307-9, 9788382313079
- Data wydania ebooka:
- 2023-02-17 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 196200
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Słowem wstępu 9
ROZDZIAŁ 1. Wstęp do nauki pisania 13
1.1. Czy musisz zawodowo zajmować się pisaniem, aby zacząć pisać 17
1.2. Dlaczego pisanie wciąż ma sens 17
1.3. A może lepiej darować sobie naukę i… oddać pisanie w inne ręce 19
ROZDZIAŁ 2. Rozkręć się z pisaniem 23
2.1. Zaproś pisanie do swojego życia 26
2.2. Dobrze się przygotuj 31
2.3. Wyłącz wewnętrznego korektora 32
ROZDZIAŁ 3. Jak wyrobić nawyk regularnego pisania 35
ROZDZIAŁ 4. Twoja obecność w internecie 51
4.1. A tak w ogóle to… kim jesteś 52
4.2. Twoje możliwości w sieci 55
4.3. Ty i twoja obecność w internecie 57
ROZDZIAŁ 5. Kim jest twój odbiorca 61
5.1. Po co tworzyć portret odbiorcy 62
5.2. PTO – Portret Twojego Odbiorcy 63
5.3. 3×P – Potrzeby, Problemy, Pragnienia 69
5.4. Chcesz? Mam to! 726
ROZDZIAŁ 6. Czas na bloga 75
6.1. Czy w każdej branży da się prowadzić bloga 75
6.2. Po co ci blog 77
6.3. Gdzie prowadzić bloga 88
6.4. Kto powinien prowadzić twojego bloga 90
6.5. Blog, blog, ciągle blog. Dlaczego social media nie wystarczą 93
ROZDZIAŁ 7. Czas na social media 99
7.1. Twoja marka w social mediach 99
7.2. Psychotest: czy to miejsce jest na pewno dla ciebie 101
7.3. Gdzie warto działać 105
ROZDZIAŁ 8. O czym pisać i gdzie szukać tematów 111
8.1. „Ale o czym ja mam pisać?” 111
8.2. Skąd brać tematy na treści 115
8.3. Autotester. Jak sprawdzić, czy tekst jest gotowy, i kiedy publikować 137
8.4. Jak często publikować 143
ROZDZIAŁ 9. Praktyczna strona pisania – triki i porady 149
9.1. Nie bądź zbyt mądry 150
9.2. Czynne jest lepsze niż bierne 152
9.3. Unikaj słownych bagien i tnij 156
9.4. Dodaj życia czasownikiem 159
9.5. Umiejętnie obchodź się z przymiotnikami 161
9.6. Stosuj zwroty do odbiorcy 162
9.7. Opowiadaj historie 163
9.8. Uprzedzaj i likwiduj obiekcje 167
9.9. Dobrze zaczynaj 169
9.10. Dobrze kończ 173
9.11. Baw się słowem 174Spis treści 7
ROZDZIAŁ 10. Język korzyści 177
10.1. Jak wygląda język korzyści 178
10.2. Poznaj potrzeby 181
10.3. Cechy – Zalety – Korzyści 183
10.4. Poznaj język odbiorcy 186
10.5. Przedstawiaj dowody 189
ROZDZIAŁ 11. SEO-pisanie i wygląd tekstu na stronie 193
11.1. Jak powinien wyglądać tekst na stronie 194
11.2. Co sprawia, że blog pojawia się w wyszukiwarkach 195
11.3. Na czym polega „pisanie pod SEO” 197
11.4. Tekst blogowy – co należy sprawdzić przed publikacją 199
ROZDZIAŁ 12. Praca nad stylem 209
12.1. Jaki jest twój styl pisania 209
12.2. Dlaczego własny styl jest ważny 211
12.3. Czy warto doskonalić styl 212
12.4. Jak rozwijać styl pisania 212
12.5. Czy każdy musi mieć swój styl 216
ROZDZIAŁ 13. Zaplanuj strategię treści 217
13.1. Co dalej z twoją obecnością w sieci 218
13.2. Od celu do planu 220
13.3. Analiza konkurencji 222
13.4. Kalendarz publikacji 224
13.5. Jak tworzyć treści zgodnie z harmonogramem 226
ROZDZIAŁ 14. Podstawowy narzędziownik twórcy 227
ROZDZIAŁ 15. 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy 233
ROZDZIAŁ 16. Zadania praktyczne 263
Podziękowania 271
MT Biznes - inne książki
-
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększ...
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata
(57.53 zł najniższa cena z 30 dni)63.92 zł
79.90 zł(-20%) -
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne ana...
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży...
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powsta...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
(52.43 zł najniższa cena z 30 dni)52.33 zł
69.90 zł(-25%) -
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dopasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukce...
Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)52.37 zł
69.90 zł(-25%) -
Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych ...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Pisz. Publikuj. Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie Klaudyna Maciąg (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.