Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
- Autor:
- David Meerman Scott
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 504
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?
Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:
• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.
Wybrane bestsellery
-
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.59 zł najniższa cena z 30 dni)35.14 zł
54.90 zł(-36%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(49.77 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)49.28 zł
77.00 zł(-36%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-823-1183-9, 9788382311839
- Data wydania ebooka:
- 2022-04-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 175048
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
Wprowadzenie
Nowe zasady
Życie z nowymi zasadami
Co nowego
Książka jak blog
Historie sukcesu
I. Jak internet zmienił zasady
marketingu i PR
1. Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne online
Reklama – bezdenna studnia zmarnowanych środków
Jednokierunkowy marketing rozpraszający to relikt przeszłości
Stare zasady marketingu
W public relations liczyły się tylko media
Public relations i dziennikarze
Tak, media wciąż są ważne
Komunikaty prasowe i dziennikarska czarna dziura
Stare zasady PR
Naucz się ignorować stare zasady
2. Nowe zasady marketingu i PR
Najważniejsza rewolucja komunikacyjna w historii ludzkości
OPEN, czyli jak być otwartym w biznesie
Długi ogon marketingu
Proszę, powiedz mi coś, czego nie wiem
Sukces na mur-beton
Długi ogon PR
Nowe zasady marketingu i PR
Marketing i PR zbiegają się w sieci
3. Jak bezpośrednio dotrzeć do kupujących
Właściwy marketing w „okablowanym” świecie
Pokaż światu, w czym się specjalizujesz
Dostosuj treści do potrzeb odbiorcy
Firma hydrauliczna rośnie w siłę na konkurencyjnym rynku
Persony zakupowe – podstawowe informacje
Myśl jak wydawca
Stały kontakt z członkami wspólnoty
Znaj swoje cele i pozwól, by treść prowadziła do działania
Biznes w czasie rzeczywistym, czyli jak American Airlines dociera bezpośrednio do klientów
II. Komunikacja internetowa, czyli jak
bezpośrednio dotrzeć do kupujących 7
4. Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność
Czym w zasadzie są media społecznościowe?
Media społecznościowe niczym koktajl party „Upgrade to Canada”, czyli jak program społecznościowy
przechwytuje turystów
Zwinność w komunikacji społecznościowej
Marketing społecznościowy nie jest dla wszystkich, czyli o rynku marihuany w Stanach Zjednoczonych .
Nowe zasady poszukiwania pracy
Jak znaleźć nową pracę dzięki mediom społecznościowym
Sukces Adagio Teas, czyli jak wypromować herbatę w mediach społecznościowych
5. Blogi – jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii
Rola blogów w dobie sieci społecznościowych
Blogi, blogowanie i blogerzy
Blog (czy nie blog)
Blogujący prawnik z Kalifornii buduje autorytet i pozyskuje nowych klientów
Zrozumieć ideę bloga
Cztery zastosowania blogów w marketingu i PR
Monitoruj blogi – od tego zależy reputacja twojej organizacji
Zaprezentuj swój punkt widzenia, komentując wpisy na blogach
Blogerzy uwielbiają ciekawe doświadczenia
Jak dotrzeć do blogerów z różnych krańców świata
Pozwalasz pracownikom wysyłać e-maile? Pozwól im też blogować!
Tylko nie kolejny śmieciowy blog
Zacznij już dziś
6. Audio i wideo skłaniają do działania
Improwizacja z CIO
Jaką uczelnię wybrać?
Jak zbudować biznes na YouTubie
Kręć wideo i dobrze się baw
Podcasty – sposób na dostarczanie treści audio
Hack the Entrepreneur, czyli jak firma konsultingowa zdobywaklientów dzięki podcastowi
Podcast Grammar Girl
7. Bogata witryna internetowa
Lobbing polityczny w sieci
Treść – podstawa skutecznej witryny internetowej
Docieranie do globalnego rynku
Stwórz witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym
Spajająca rola treści
Tworzenie dobrych witryn to bardziej sztuka niż nauka
8. Marketing i public relations w czasie rzeczywistym
Marketing i PR w trybie natychmiastowym
John Green „bije” Toma Cruise’a
Otwórz się na działanie w czasie rzeczywistym
Post napisany w czasie rzeczywistym przynosi zyski rzędu miliona dolarów
Tu i teraz
Snapchat dla biznesu
Crowdsourcing jako źródło wsparcia w kryzysie
9. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
w marketingu i PR
Marketing i PR wspomagane sztuczną inteligencją
Sztuczna inteligencja już wspomaga twój marketing
Niech AI działa na korzyść twoich klientów
Tworzenie projektu AI
Włączanie AI do działań marketingowych
Pozostać człowiekiem w świecie sztucznej inteligencji
III. Si ła nowych zasad w praktyce.
Plan działania
10. Jesteś tym, co publikujesz. Twój własny plan
marketingowy i PR-owy
Jakie cele ma twoja organizacja?
Persony zakupowe w twojej organizacji
Profil persony zakupowej
Sukces Beko, czyli jak tworzyć produkty pożądane przez konsumentów na całym świecie
Jak dotrzeć do wyższej kadry kierowniczej
Znaczenie person zakupowych w marketingu internetowym
Mów językiem nabywcy
W co mają uwierzyć twoi kupujący?
Tworzenie treści, które docierają do nabywców
Szablon planowania strategii marketingowej
Nowe zasady pomiaru sukcesu
Zaproś kupującego na randkę
Jeśli nie wycinki, to co?
Co warto mierzyć
Tworzenie treści to nie kolejny wydatek marketingowy
Trzymaj się planu
11. Rozwijanie biznesu – marketing i PR jako narzędzia
zwiększające sprzedaż
Czas na rewolucję w sprzedaży
Jak treści internetowe wpływają na proces zakupowy
Jak stworzyć witrynę zorientowaną na klienta
Krok 1: Sprzedaż zaczyna się od treści informacyjnych
Krok 2: Przyjazne szturchnięcie
Krok 3: Zamykanie transakcji
Trenerka triatlonu tworzy treści dla wszystkich poziomów zaawansowania
Sprzedawcy jako ambasadorzy treści .
Twój naczelny sprzedawca
Nowy proces sprzedaży wymaga edukacji sprzedawców
Z rejestracją czy bez? Dane z oferty e-booka
Zamknij sprzedaż. Kontynuuj rozmowę
Mierz i udoskonalaj
50-procentowy wzrost biznesu w skali roku dzięki strategii treści
12. Strategie tworzenia rewelacyjnych treści
Drogi rozpowszechniania informacji
Jak tworzyć nieszablonowe treści
Dlaczego Raytheon zatrudnia dziennikarzy do tworzenia treści
Tworzenie treści w branżach silnie regulowanych
Zaproś ekspertów spoza organizacji
Kto napisał tę świetną białą księgę?
Ile zarabia twój klient?
13. Jak pisać dla swoich nabywców
Analiza bełkotu
Jak to się stało, że tak kiepsko piszemy?
Skuteczne pisanie w marketingu i public relations
Podnoś jakość bloga dzięki informacji zwrotnej
Humor w opisach produktów
Boeing i brand journalism
14. Rola serwisów społecznościowych w marketingu
Eugene Mirman z telewizji jest bardzo miły i lubi owoce morza
Promowanie produktów i usług na Facebooku
Zwiększanie zaangażowania dzięki grupom na Facebooku
Odwiedź mój profil na LinkedIn
Ćwierkaj na Twitterze, co ci w duszy gra
Serwisy społecznościowe i budowanie marki osobistej
CIA dołącza do Twittera
Mniej sprzedawania, więcej udostępniania
Kontakt z fanami
Jak Amanda Palmer zebrała milion dolarów dzięki portalom społecznościowym
Która sieć społecznościowa jest dla mnie odpowiednia?
Nextdoor – sieć społecznościowa dla lokalnych firm
Nie możesz być na każdej imprezie w mieście
Optymalizacja stron w serwisach społecznościowych
Integracja mediów społecznościowych z wydarzeniami offline
Zbierz grono oddanych fanów
Sieci społecznościowe i komunikacja kryzysowa
Aktywność w mediach społecznościowych przypomina aktywność fizyczną
15. Blogowanie – bezpośrednia droga do nabywcy
O czym mam blogować?
Etyka blogowa i wytyczne dla blogujących pracowników
Podstawy blogowania – co trzeba wiedzieć, żeby zacząć
Odpicuj sobie blog
Budowanie grona odbiorców nowego bloga
Taguj i daj się namierzyć
Blogujące miasta
Blogowanie poza Ameryką Północną
Na co czekasz?
16. Obraz jest wart tysiąca słów
Zdjęcia jako przekonujący marketing treści
Fotografie prawdziwych osób są skuteczniejsze niż przypadkowe zdjęcia stockowe
Jak sprzedać drogi produkt za pomocą autentycznych zdjęć
Za co kocham Instagram
Marketing na Instagramie
Udostępnianie treści na Pintereście
Promowanie pomysłów z wykorzystaniem SlideShare
Infografiki
17. Wideo i podcasty bez tajemnic
Wideo a twoi nabywcy
Nieformalne wideo biznesowe
Zgoda na wykorzystanie wizerunku to nie powód do obsesji
Potrzebujesz jedynie smartfona
Facebook Live – sposób na świetny content marketing w czasie rzeczywistym
Wideo jako próbka specjalistycznych umiejętności
Pierwsze kroki w świecie wideo
Wideo tworzone z myślą o kupujących generuje leady sprzedażowe
Podcasty dla początkujących
18. Jak dotrzeć bezpośrednio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym
Komunikaty informacyjne w świecie WWW
Nowe zasady komunikatów
Daj się znaleźć w sieci
Wprowadzanie nabywców do procesu sprzedaży
Tworzenie strategii komunikatów informacyjnych
Publikowanie komunikatów informacyjnych za pośrednictwem serwisów dystrybucji
Powiększ grono odbiorców dzięki kanałom RSS
Publikuj swoje komunikaty informacyjne w firmowej witrynie
Znaczenie linków w komunikatach informacyjnych
Skup się na słowach i frazach kluczowych, których używają twoi kupujący
Jeśli coś jest warte opowiedzenia mediom, opowiedz to również
swoim obecnym i potencjalnym klientom!
19. Twoje centrum prasowe – przestrzeń nie tylko dla mediów
Twój pokój prasowy jako (darmowe) narzędzie
Docieranie do dziennikarzy i opowiadanie swojej historii
Najlepsze praktyki w prowadzeniu newsroomu
Politechnika w Ontario promuje swoich naukowców
Jak dotrzeć do dziennikarzy, klientów i blogerów za pośrednictwem newsroomu
20. Nowe zasady docierania do mediów
„Re:”, niespersonalizowany pitch i inne szemrane taktyki
Nowe zasady relacji z mediami
Blogi i relacje z mediami
Wzmianki na blogu ściągają uwagę mainstreamowych mediów
Jak siły powietrzne Stanów Zjednoczonych strzelają pomysłami
Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów
21. Newsjacking – porwij media swoją historią
Dziennikarze chcą wiedzieć to, co wiesz ty
Ustosunkuj się do bieżących wydarzeń
Jak znaleźć newsy warte „kradzieży”
Twitter jako podstawowe narzędzie newsjackingu
Uważaj! Newsjacking może zrujnować twoją markę
Newsjacking dla zabawy i zysku
22. Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Jak trafić na pierwszą stronę w Google
Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek
Dlaczego warto mieć własne zasoby marketingowe
Długi ogon wyszukiwania .
Bardzo długi ogon wyszukiwania głosowego
Stwórz własną niszę w wyszukiwarce
Skuteczne strony docelowe
Optymalizacja przeszłości
Marketing w wyszukiwarkach na rozdrobionym rynku
23. Do dzieła!
Twoje nowe nastawienie mentalne
Ewolucja dyrektora marketingu
Okiełznaj swój lęk
Łączenie życia zawodowego z osobistym w sieciach społecznościowych
Uzyskaj cenną pomoc (i podziękuj za wątpliwe wsparcie)
Brand journalism w okręgu szkolnym
Korzyści dla wszystkich typów organizacji
Teraz twoja kolej
Podziękowania
O autorze
Chcesz, aby David Meerman Scott wystąpił podczas twojego wydarzenia?
MT Biznes - inne książki
-
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom. McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa globalna firma konsultingowa, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększ...
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata
(63.92 zł najniższa cena z 30 dni)63.92 zł
79.90 zł(-20%) -
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne ana...
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znaj...
Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
(44.93 zł najniższa cena z 30 dni)44.43 zł
59.90 zł(-26%) -
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży...
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
(89.25 zł najniższa cena z 30 dni)88.75 zł
119.00 zł(-25%) -
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powsta...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE
(52.43 zł najniższa cena z 30 dni)52.33 zł
69.90 zł(-25%) -
Znajdź skuteczną strategię inwestycyjną dopasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukce...
Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Jak zacząć inwestować?. Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)52.37 zł
69.90 zł(-25%) -
Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych ...
Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, kt...
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland
(59.92 zł najniższa cena z 30 dni)59.92 zł
74.90 zł(-20%) -
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej... Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy...
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowani...
Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes
(55.92 zł najniższa cena z 30 dni)55.92 zł
69.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących David Meerman Scott (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.