ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Maciej Mitręga
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Maciej Mitręga - okładka książki

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Maciej Mitręga - okładka książki

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Maciej Mitręga - okładka audiobooka MP3

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji. Koncepcja i wybrane obszary zastosowań Maciej Mitręga - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
259
     PDF

Ebook (25,60 zł najniższa cena z 30 dni)

32,00 zł (-20%)
25,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(25,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w atlasie dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

Wybrane bestsellery

Maciej Mitręga

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności