Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
- Autorzy:
- Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 144
- Czas nagrania:
- 4 godz. 4 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
- przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
- poskramia mity sprzedażowe
- pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
- podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
- pomaga zmienić swoje nastawienie
- edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
- uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
- radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
- prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
- zawiera scenki sprzedażowe
Wybrane bestsellery
-
Ludzie nie wykorzystują własnego potencjału do rozwiązywania problemów. Zwykle chcą się ich tylko pozbyć. Zamiast działać, poprzestają na szukaniu źródeł swoich kłopotów w przeszłości, ale tego rodzaju wyjaśnienia nie przynoszą pomyślnego rezultatu. Mało kto traktuje problemy i niedoskonałości ja...
Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda. ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek. Nowoczesne techniki wsparte doświadczeniem Dale Carnegie Training. Chcesz być najlepszą wersją siebie, odnosić sukcesy w biznesie i życiu osobistym, ale nie wiesz jak? Jedno j...
Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz
(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)33.67 zł
44.90 zł(-25%) -
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz...
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy n...
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorgan...
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.16 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy opar...
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mam tę książkę już dłuższy czas, ale jakoś zwlekałam z recenzją, bo nie wiedziałam jak ją ugryźć. Sięgnęłam po tę pozycję licząc, że da się ją przełożyć na działalność w internecie, ale jest to książka bardziej nastawiona na działalność przedstawicieli handlowych niż osób sprzedających własne produkty. Nie powiem, że nic dla siebie nie znalazłam, bo wiedza odnośnie sprzedaży jest uniwersalna. Ale przedstawiciel handlowy zdecydowanie wyciągnie z tej książki 100%. Gdyby każdy przedstawiciel przeczytał tę książkę to może ta branża nie miałaby tak złej opinii. Książka nastawiona jest na osiągnięcie sytuacji win-win. Jak doprowadzić do sprzedaży, żeby zarówno klient, jak i sprzedawca był usatysfakcjonowany? Jak przekonać klienta do oferty, jednocześnie nie wciskając produktu? Jak poradzić sobie z obiektami klienta? Książka wciągająca i zawierająca mnóstwo wiedzy, omawiająca proces sprzedażowy krok po kroku. Jeśli działacie w tej branży to zdecydowanie polecam.
-
Recenzja: Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak skutecznie sprzedawać produkty? Wielu handlowców uważa, że sprzedaż w obecnych czasach jest bardzo trudna, znacznie trudniejsza niż byli to kilka lat temu. Dlaczego? Być może dlatego, że obecnie ludzie są bardziej świadomi produktów, na rynku jest coraz wieksza konkurencja. Natomiast od sprzedawców wymaga się jakości nie tylko produktów, które oferują ale również samej jakości usługi sprzedaży. Dobry sprzedawca musi być rewelacyjnym doradcą stawiającym klienta na pierwszym miejscu a dopiero później możliwości zarobkowe. Klient musi czuć się komfortowo, bez nacisku i jakiegokolwiek wymuszenia. Książka świetnie opisuje i przede wszystkim uczy jak stać się dobrym doradcą. Co należy zmienić, aby mieć stałych klientów, którzy będą wracać do nas z uśmiechem na twarzy. Napewno sięgnę po kolejną taką pozycje, ponieważ jest ona mocno związana z pracą, którą wykonuję. Polecam. Często sięgacie po takie książki?
-
Recenzja: - Paryjczak MartaRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Bądź dobrym sprzedawcą - doradzaj, zamiast „sprzedawać na siłę”! „W sprzedaży najważniejszy jest efekt i aby go osiągnąć, trzeba niekiedy się nagimnastykować, ale daje to jednocześnie wielką frajdę!” Czym jest sprzedaż bezpośrednia? Sprzedaż bezpośrednia kojarzy się z akwizycją, czyli ze „wciskaniem”, które polega na zatrzymywaniu przypadkowych ludzi i zajmowaniu ich czasu, bo być może kupią. Jednak sprzedaż bezpośrednią są również tradycyjne zakupy w markecie, czy delikatesach. Sprzedażą bezpośrednią może być również kupowanie czegoś poprzez agenta, np. domu lub mieszkania za pośrednictwem pracownika biura nieruchomości. Sprzedaż, którą można określić jako bezpośrednią, dotyczy tak naprawdę kontaktu osobistego między sprzedawcą a kupującym. Zatem sprzedażą bezpośrednią nie jest wiadomość typu e-mail, SMS, czy formularz kontaktowy. Jest nią natomiast spotkanie w biurze, w dziale obsługi klienta, na recepcji, czy, jak już było wspomniane, w sklepie stacjonarnym. Może przybierać różne formy, więc nie zawsze taka forma oferowania produktów bądź usług musi sprowadzać się tylko i wyłącznie do rozmowy. Niekiedy rozmowa jest połączona z prezentowaniem katalogu firmowego, prezentacji multimedialnej, czy pokazywania wizualizacji w trójwymiarze. Chodzi więc o to, by klient dokładnie wiedział, na co może liczyć, jeśli wybierze tę firmę i tę ofertę. Kupując nawet w sklepie, można powiedzieć, że dyskont wychodzi do sprzedawcy z garniturem produktów, które są estetycznie wyeksponowane na regałach w części sprzedażowej. Do tego proponuje zwykle swoją ofertę w wersji papierowej i elektronicznej, gdzie można dowiedzieć się, chociażby, które produkty są teraz dostępne w bardziej przystępnej cenie. Jak sprzedawać, żeby klient kupił? Mówi się, że „nasz klient, nasz pan” i faktycznie ostatecznie to właśnie odbiorca musi podjąć decyzję, czy chce skorzystać z oferty, czy nie. Niemniej o wiele bardziej będzie nastawiony na zakup produktu bądź usługi, jeśli spotka się z odpowiednim poziomem sprzedaży. Klient kupi, jeśli nie będzie mieć zastrzeżeń do oferty, jeśli uzna, że faktycznie rozwiązuje jego problem, czy pomaga mu rozwinąć się w danej dziedzinie. Ponadto o wiele łatwiej będzie mu podjąć decyzję, gdy uzyska wszystkie potrzebne informacje w sposób, który nie budzi jego zastrzeżeń. Sprzedawca wzbudzający zaufanie sprawia, że odbiorca chętniej będzie chciał się dowiedzieć czegoś więcej o ofercie, nawet jeśli w tej chwili nie jest zainteresowany zakupem. Często najpierw konsument „kupuje” sprzedającego, a dopiero później jego propozycję produktu lub usługi. Jak ważne jest pierwsze wrażenie i pierwsza rozmowa? Rozmawiając z potencjalnym klientem, trzeba pamiętać, że prawdopodobnie nie słyszał o firmie i nie zna jej oferty. Zatem pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, gdyż może zadecydować o tym, czy dojdzie do kolejnej rozmowy. Jak wiadomo, odbiorca rzadko kupuje podczas dialogu ze sprzedawcą lub tuż po. Zwłaszcza jeśli to przedstawiciel firmy kontaktuje się pierwszy z potencjalnym klientem, a nie na odwrót. Jeśli pierwsze wrażenie nie będzie najlepsze, nie można za bardzo liczyć na to, że potencjalny klient zdecyduje się kupić produkt, o którym wciąż niewiele wie. Sprzedawca, który rozmawia z potencjalnym klientem „w cztery oczy”, powinien ponadto umieć się odpowiednio zaprezentować. Dotyczy to tak sposobu, w jaki przedstawia ofertę, a także swojego wyglądu. Ubiór jest niezwykle ważny, ponieważ odbiorca z pewnością zwróci na niego uwagę. Jeśli sprzedający oferuje produkty finansowe, powinien mieć na sobie garnitur, a przynajmniej spodnie od garnituru i koszulę do garnituru, które wyglądają na dobrze skrojone i schludne. Oczywiście trzeba też brać pod uwagę m.in. warunki atmosferyczne - latem taka osoba mogłaby założyć elegancki strój, w którym nie spoci się jak przysłowiowa mysz kościelna i nie nabawi się otarć. Jeśli sprzedawca nie będzie czuć się komfortowo w swoim stroju, to potencjalny klient z pewnością zauważy, że coś jest nie tak. Trudno wzbudzić zaufanie u kupującego, jeśli sprawia się wrażenie, jakby to był pierwszy dzień pracy w dziale sprzedaży. Oprócz odpowiedniego ubioru i wiedzy związanej z ofertą firmy, ważne są również przydatne narzędzia pracy. Trudno dzisiaj wyobrazić sobie, by proponować produkty lub usługi, nie prezentując ich klientowi od strony wizualnej. Jeśli klient jest akurat w sklepie, gdzie oferta jest dostępna na miejscu, to wystarczy podejść do określonego towaru i pokazać, jakie są jego możliwości. Co innego, gdy sprzedawca spotyka się z klientem na mieście - wtedy przydaje się co najmniej telefon komórkowy z dostępem do strony internetowej, gdzie można zapoznać się z pełną ofertą. Przede wszystkim jednak sprzedawca powinien być odpowiednio przygotowany do rozmowy, żeby potencjalny klient nie odniósł wrażenia, że sprzedającego równie dobrze mogłaby zastąpić sztuczna inteligencja. Jednocześnie warto reagować na potrzeby odbiorcy w czasie rzeczywistym - jeśli ten zdecyduje się kupić tylko jeden produkt w sklepie, nie ma sensu przeciągać rozmowy w nieskończoność. Podobnie jak wtedy, gdy wyraźnie daje sygnał, że musi się zastanowić, zanim coś kupi. Czy sprzedaż bezpośrednia wciąż jest potrzebna? W dobie postępującej technologizacji, a co za tym idzie automatyzacji procesów sprzedażowych, pytanie to może zadawać sobie coraz większa liczba tak kupujących, jak i sprzedających. Trzeba też pamiętać, że w sprzedaży co jakiś czas pojawiają się jakieś trendy, zupełnie jak w świecie mody, czy aranżacji wnętrz. Obecnie panuje moda na sztuczną inteligencję, jednak już teraz widać, że wirtualny doradca nie poradziłby sobie z obsługą klienta na takim poziomie, jak czyni to człowiek. Coraz częściej dochodzi się do wniosku, że sztuczna inteligencja powinna bardziej wspierać pracę ludzkich rąk, niż ją zastępować. Można więc zakładać, że nie grozi nam przyszłość rodem z kultowego filmu pt. „Terminator”. Jak przedstawić ofertę klientowi, by była dla niego interesująca? Zainteresowanie potencjalnego klienta ofertą, kiedy ten jest codziennie bombardowany dziesiątkami różnych propozycji złożenia zamówienia, bywa prawdziwym wyzwaniem. Są też nikłe szanse, że odbiorca zdecyduje się kupić parę łyżew, jeśli nie umie jeździć lub kolejną parę skarpet, gdy ma ponad sto par. Szanse wzrastają, gdyby klient chciał przełamać swój strach przed wejściem na lód albo gdyby był kolekcjonerem śmiesznych skarpetek. Sprzedawca powinien być więc przygotowany na różne ewentualności, zarówno na sytuację, kiedy odbiorca w ogóle nie chce kupić produktu, jak i wtedy, gdy mógłby, gdyby zrozumiał, że jest mu on w jakiś sposób potrzebny. Czym jest przygotowanie w tym przypadku? Trzeba mieć kilka scenariuszy rozmów lub kilka takich przećwiczyć, żeby wiedzieć, jak postępować w konkretnej sytuacji. Nie obejdzie się bez zadawania pytań, gdyż tylko każde kolejne zbliża sprzedawcę do tego, by dowiedzieć się, czego potencjalny kupujący się boi, co chciałby osiągnąć lub jakie problemy ma do rozwiązania. Najlepiej zacząć od ogólnych pytań, szczególnie na przykładzie uniwersalnej, abstrakcyjnej historii. Warto od razu w niej wypróbować produkt lub usługę, którą firma proponuje, jeśli ma w ofercie tylko jeden asortyment. Można w ten sposób wciągnąć klienta do rozmowy, zamiast „częstować” oklepanymi formułkami, które nie dość, że są sztuczne, to jeszcze budują niepotrzebny dystans. Jakimi cechami powinien wyróżniać się dobry sprzedawca? „Najlepsi handlowcy to ci, którzy umieją lepiej słuchać, niż mówić. Dowiadują się oni dużo więcej od swoich klientów, lepiej znają ich potrzeby, a klienci chętnie z nimi rozmawiają — pewnie dlatego, że chętniej rozmawiamy z osobami, które nas prawdziwie słuchają, niż zalewają potokiem słów. Słuchanie jak każda inna umiejętność wymaga treningu, aby dojść w niej do perfekcji. Dlatego jeśli ktoś do Ciebie mówi — przestań się bronić, zdejmij czapkę naprawiacza i po prostu słuchaj!” Sprzedający powinien być zarazem cierpliwy, otwarty i chętny, by pomóc potencjalnemu klientowi znaleźć to, czego szuka, komunikując się językiem perswazji, dalekim od „budki z piwem”. Do pełni szczęścia przydadzą się „klamerki” domykające sprzedaż, czyli pytania kierowane do klienta, by upewnić się, czy na danym etapie wszystko jest jasne i zrozumiałe dla obydwu stron i czy można przejść do kolejnego. By móc zadać dobre pytania, sprzedający musi uważnie słuchać, co odbiorca do niego mówi. Sprzedający musi również doskonale znać ofertę, którą proponuje, by móc zawsze wrócić do wcześniejszych etapów, jeśli klient chciałby coś jeszcze wyjaśnić. Ponadto klient może zadawać nieoczekiwane pytania, które wybijają z toku myślenia. Dobry sprzedawca odpowie na nie, by po chwili wrócić do wątku, który był poruszony wcześniej, jeśli z rozmowy nie wyniknie inaczej. Bardziej doradztwo niż faktyczna sprzedaż Konsumenci są wręcz uczuleni na wszelkiego rodzaju sprzedawców, których odbierają jako „wciskaczy”, naciągaczy, a nawet oszustów. Lepiej więc, żeby sprzedawca nie budził takich skojarzeń. Jak tego dokonać? Zmienić podejście i zamiast sprzedawać, doradzać. Najlepiej, gdy prowadzi się zwykłą rozmowę, a przynajmniej jeśli tak ona wygląda, jakby spotkało się dwóch znajomych, z których jeden chciałby coś kupić, a drugi mu przedstawić kilka propozycji, co warto wziąć pod uwagę. Należałoby zadbać o to, by rozmowa z odbiorcą nie sprowadzała się tylko do zadawania co chwilę pytania typu „Czy już zapakować?” Z drugiej strony takie pytanie powinno paść na zakończenie rozmowy. Zwłaszcza jeśli sprzedawca „dobrnął” z potencjalnym klientem do ostatniego etapu, a wszystkie poprzednie „progi” udało się z sukcesem „domknąć”. Co zrobić, gdy klient rozmyśli się w „ostatniej chwili”? Nawet najlepszym sprzedawcom przytrafiają się sytuacje, kiedy odbiorca ostatecznie nie zostaje klientem. W każdym razie nie wtedy, gdy wydaje się to najbardziej logiczne i wynikowe. „Ostatnia chwila” to najczęściej moment, kiedy potencjalny klient otrzymuje umowę do podpisania bądź gdy sprzedawca mówi „zapraszam do kasy”. Jeśli wtedy odbiorca się rozmyśli, sprzedawca nie powinien dać po sobie poznać, że jest zaskoczony albo, jeszcze gorzej, rozczarowany. Klient ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z zakupu. Niezależnie od tego, jak bardzo nie udałoby się „przepracować” scenariusza sprzedaży, który wykreował sprzedający. Nie oznacza to jednak, że sprzedawca ma powiedzieć „dobrze” i pozwolić odbiorcy tak po prostu odejść, zostawiając go z przysłowiowym „kwitkiem”. Zawsze można delikatnie spytać, jaki jest powód, czy potencjalny zainteresowany potrzebuje więcej czasu. Kupujący czasami nie chce dzielić się odpowiedzią w takim zakresie. Gdy tak się stanie, można wręczyć gadżet marketingowy, na którym są dane firmy, w tym adres strony z pełną ofertą. Z pewnością taki gest pozostawi mimo wszystko miłe wspomnienia z przeprowadzonej rozmowy. Jeżeli ma się telefon do takiego odbiorcy, można odezwać się od czasu do czasu, by przypomnieć o sobie a przy okazji przedstawić ofertę, w tym produkty lub usługi, którymi potencjalny klient był zainteresowany. Dlaczego warto przeczytać tę publikację? Publikacja pt. „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”, której autorem są Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta, pomaga przezwyciężać opory w nawiązywaniu naturalnej rozmowy z potencjalnymi zainteresowanymi. Autorzy na co dzień zajmują się szkoleniem młodych adeptów sztuki sprzedaży, dlatego też ich wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem. Wiedzą, co się sprawdza, a co nie, co nie oznacza, że na wszystko mają gotową odpowiedź. Sztuka polega na tym, by odpowiedź wyłuskać podczas rozmowy lub rozmów z odbiorcą, nie zmuszając go do zakupu, a zarazem mając dla niego określony czas. Dzięki niej można zobaczyć „cały obraz” procesu sprzedaży, jak i każdy jego „wycinek”. Jest w niej wiele przydatnych informacji, które mogą przydać się również osobom zajmującym się sprzedażą lub tym, które chciałyby spróbować sprawdzić się w tej dziedzinie. Publikację pt. „Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu” napisano przystępnym językiem, dlatego nawet zupełny laik nie będzie mieć problemu z poruszanych w niej zagadnień.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8368-5, 9788328383685
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-09-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8785-0, 9788328387850
- Data wydania ebooka:
- 2021-09-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-8725-6, 9788328387256
- Data wydania audiobooka:
- 2021-09-28 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 150394
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 210.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
- Skąd takie postrzeganie? 16
- 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
- Pogromcy mitów sprzedaży 29
- Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
- Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
- Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
- Kształtuj cechy dobrego doradcy 49
- Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
- Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
- Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
- Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69
- Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
- Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
- Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83
- Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
- Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
- Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94
- Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
- Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
- Jak przygotować się do startu? 109
- 3... 2... 1... Go! 112
- Nie zapomnij o ostatnim płotku 116
- Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
- Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
- Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
- Zamknij wszystkie furtki 122
- Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
- Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
- Zapraszam do kasy 133
- Doszło do sprzedaży i co dalej? 138
WPROWADZENIE 7
Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9
Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39
Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57
Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75
Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91
Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103
Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117
Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129
O AUTORACH 141
Onepress - inne książki
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.46 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii