Employer branding. Praktyczny podręcznik
- Autorzy:
- Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Employer branding. Praktyczny podręcznik
Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.
Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz...
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy n...
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorgan...
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorach książki
Edyta Sander, Mateusz JabłonowskiEdyta Sander - zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, a także tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Obecnie w ramach grupy MBE odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Chętnie dzieli się wiedzą, jej artykuły można czytać na blogu grupambe.pl. Od 2017 roku współtworzy EBMASTERS, ogólnopolską społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu, i wykłada na poświęconych temu zagadnieniu studiach podyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Mateusz Jabłonowski - konsultant, trener i przede wszystkim praktyk employer brandingu, recruitment marketingu oraz komunikacji. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu employer brandingu i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Chętnie dzieli się wiedzą - współtworzy warszawski zespół EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też gościnnie zajęcia na studiach podyplomowych. Z wykształcenia jest psychologiem biznesu, który od początku wiedział, że HR to praca dla niego!
Ebooka "Employer branding. Praktyczny podręcznik" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Employer branding. Praktyczny podręcznik" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Employer branding. Praktyczny podręcznik" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Employer branding. Praktyczny podręcznik (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: zle_charaktery Brzozowska-Czyżak AgnieszkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pamiętam, jak na jednej z rozmów o pracę osoba prowadząca poprosiła, żebym wymieniła konkretne kroki w przygotowywaniu strategii EB. Pomyślałam wtedy, że przecież to oczywiste, a mimo to nie byłam w stanie ich nazwać. Często największy problem sprawiają najprostsze rzeczy. Mogę opierać swoją pracę na wielu technikach, używać ich w codziennej pracy, ale zupełnie nie umieć ich zdefiniować. Podręcznik stworzony przez Edytę Sander i Mateusza Jabłonowskiego w tamtym momencie byłby dla mnie niemałym wybawieniem, a rozmowa mogłaby potoczyć się inaczej. Pracy nie dostałam, ale ta sytuacja była dla mnie 💡 do dalszej nauki i rozwoju. Ten podręcznik to kompendium praktycznych porad i wskazówek jak działać, aby było lepiej i prościej. To przede wszystkim wiele gotowych pomysłów do natychmiastowego wdrożenia. Autorzy wskazują co zrobić, jednocześnie nie zapominając o tym, co może pójść nie tak. To historie specjalistów z branży oparte na konkretnych działaniach, a ręczę, że najlepiej uczyć się z doświadczenia innych. No i najważniejsze to zbiór propozycji KPI, które śmiało, można przedstawiać na rozmowach z zarządem. Ta książka zostanie ze mną na długo. Będę w niej szukać rad w chwilach zwątpienia i polecać ją wszystkim tym, którzy są związani z branżą EB i HR.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9090-4, 9788328390904
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-01-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2612-5, 9788383226125
- Data wydania ebooka:
- 2023-01-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 163013
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Zasoby ludzkie (HR)
Spis treści książki
- Strategia employer brandingowa
- Talent journey
- 1. Awareness (świadomość)
- 2. Consideration (rozważanie)
- 3. Desire (chęć, inicjatywa)
- 4. Participation (uczestnictwo)
- 5. Parting (odejście)
- Profile w social mediach
- Kampanie internetowe
- Konkursy
- Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy
- Ogłoszenie o pracę
- Ambient i outdoor
- Radio
- Podcasty
- Artykuły w prasie
- Blog
- Culture book i materiały employer brandingowe
- Wideo
- Zdjęcia
- Newslettery budujące community
- Influencer marketing
- Czym są działania UR?
- Grupa docelowa działań UR
- Strategia UR
- Program ambasadorski
- Warsztaty dla studentów
- Warsztaty czy akademia?
- Współpraca z organizacjami studenckimi
- Programy stażowe
- Mentoring
- Targi pracy
- Hackathon
- Konferencje i meetupy
- Dni otwarte
- Candidate experience
- Onboarding
- Employee advocacy
- Programy diversity & inclusion
- Programy poleceń
- Offboarding
- Alumni
Wstęp
Rozdział 1. Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB
Rozdział 2. Marketing rekrutacyjny
Rozdział 3. Content marketing
Rozdział 4. University/campus relations
Rozdział 5. Wydarzenia
Rozdział 6. Talent relations (zarządzanie talentami)
Wdrożyliśmy projekt EB i co teraz? Zakończenie
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.16 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy opar...
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.46 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Employer branding. Praktyczny podręcznik Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii