Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
- Autor:
- Przemysław Kutnyj
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
- Czas nagrania:
- 4 godz. 53 min.
- Czyta:
- Przemysław Kutnyj
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje!
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów.
Niektórzy rodzą się z naturalnym talentem do konwersowania. Częściej jednak nauka efektywnej komunikacji zajmuje ludziom nieco więcej czasu - i to do nich skierowana jest ta książka. Sztukę efektywnej rozmowy bowiem można opanować, można się jej nauczyć. Przy czym nie wolno zapominać o uniwersalnym kluczu do każdej wymiany myśli z drugim człowiekiem, czyli o byciu zabawnym. Nie śmiesznym, bo śmieszność jest przypadkowa, niezamierzona, nie daje się kontrolować, a co za tym idzie - nie możemy jej wykorzystać jako narzędzia wywierania wpływu. Umiejętność świadomego wywoływania uśmiechu na twarzach innych, i to dokładnie w momentach, w których będzie nam on sprzyjał - o, to wielka sztuka.
Naucz się jej i wplataj humor do rozmowy wtedy, kiedy będzie Ci to potrzebne! Poznaj przy okazji kluczowe zasady decydujące o udanej rozmowie - dzięki ich znajomości będzie Ci zdecydowanie łatwiej wplatać w nią żart.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ludzie nie wykorzystują własnego potencjału do rozwiązywania problemów. Zwykle chcą się ich tylko pozbyć. Zamiast działać, poprzestają na szukaniu źródeł swoich kłopotów w przeszłości, ale tego rodzaju wyjaśnienia nie przynoszą pomyślnego rezultatu. Mało kto traktuje problemy i niedoskonałości ja...
Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda. ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek. Nowoczesne techniki wsparte doświadczeniem Dale Carnegie Training. Chcesz być najlepszą wersją siebie, odnosić sukcesy w biznesie i życiu osobistym, ale nie wiesz jak? Jedno j...
Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz
(31.43 zł najniższa cena z 30 dni)33.67 zł
44.90 zł(-25%) -
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz...
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy n...
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej ...
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorgan...
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto niezbędnik każdego lidera, który chce zainspirować swoich podwładnych do osiągania maksymalnej efektywności. W książce wykorzystano wyniki badań z wielu dekad ― stanowi więc ona wyczerpujące, z zarazem zwięzłe kompendium praktycznej wiedzy. Dowiesz się, jak tworzyć środowisko pracy opar...
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(27.46 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%)
O autorze książki
Przemysław KutnyjPrzemysław Kutnyj - certyfikowany trener biznesu i facylitator (APMG), przez kilkanaście lat konsultant public relations, absolwent m.in. polonistyki UW oraz Podyplomowego Studium Kształcenia Głosu i Mowy Uniwersytetu SWPS. Od 2007 roku pracował dla różnych marek, firm i instytucji, takich jak Orlen, Interia, BNP Paribas, Panek CarSharing, Luxiona, Elitmind, Mobica, Lotos, PKP Energetyka, Tramwaje Warszawskie, Benefit Systems, Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowa Informacja Skarbowa, Money Expert, Royal Bank of Scotland, Ergo Hestia, MSWiA. Mistrz Polski w przemówieniach humorystycznych. Mistrz w przemowach na poziomie europejskim. Autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych na żywo i online (PWN, 2020). Specjalizuje się w wystąpieniach publicznych, prezentacjach, treningach medialnych, a także szkoleniach ze współpracy w zespole, storytellingu, poprawnej i klarownej polszczyzny (www.przemyslawkutnyj.pl). Prowadzi własną działalność szkoleniową (www.dobramowa.com).
Ebooka "Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu (6) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sztukater.pl MYCOFFEEBOOKSRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chociaż byśmy się bardzo przed tym bronili, to i tak nie uciekniemy przed rozmową z ludźmi. Co więcej, osoby które potrafią zajmująco opowiadać, wplatając jednocześnie śmieszne i zabawne anegdoty, są o wiele bardziej lubiani. W konsekwencji osobom tym lepiej się w życiu powodzi. Jednak w tym wszystkim jest jeden mały haczyk - trzeba wyrażać się zabawnie, a nie ośmieszać siebie i innych. O tej właśnie cienkiej granicy opowiada książka “Jak być Zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy w domu w życiu” - Przemysława Kutnyj. Obiektywnie rzecz ujmując, to dobra literatura dla wszystkich tych, którzy jeszcze nie mieli styczności z teoriami dotyczącymi komunikacji międzyludzkiej. Dane zawarte w tej książce możemy również usłyszeć podczas szkoleń w umiejętności miękkich i komunikacji międzyludzkiej. Na zagranicznym rynku branżowym, takie książki są już standardem, w Polsce Przemysław Kutnyj zdaje się być prekursorem w tej dziedzinie. W “Jak być Zabawnym a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy w domu w życiu” autor zawiera klarowny przegląd najważniejszych zasad, jakie obowiązują w komunikacji międzyludzkiej. I nie ma znaczenia, czy jest to wystąpienie publiczne na prezentacji w korporacji, czy też small talk z panią z osiedlowego warzywniaka. Pewne rzeczy są po prostu stałe i o tym przede wszystkim dowiadujemy się z tej książki. Nie da się ukryć, że przeczytanie tej książki nie gwarantuje stania się z dnia na dzień erudytą umiejętne wplatającym zabawne wypowiedzi w codzienne rozmowy. Jak każdy poradnik, wymaga od czytelnika pracy związanej nie tylko ze zmianą swojego zachowania, ale i myślenia. Autor zaczyna od części merytorycznej, która dla części odbiorców może być nieco nużąca. Jednak tylko poznanie tych kwestii pozwoli, chociaż pobieżnie zrozumieć, na czym polega system komunikacji międzyludzkiej. Choć temat jest nakreślony ramowo, daje ogólny pogląd na człowieka jako istoty społecznej. Nie jest tajemnicą, że różnimy się od siebie i tak naprawdę do każdego trzeba byłoby podejść indywidualnie. Naukowcy wydzielili jednak cztery typy osobowości, nazwane obrazowo od kolorów. Podział ten stanowi punkt wyjścia do dalszych rozważań. Prowadzenia konwersacji da się nauczyć. O ile na codziennym szczeblu pogaduszek, umiejętność ta nie jest może tak bardzo potrzebna, o ile w momencie gdy chcemy coś uzyskać, nabiera szczególnego znaczenia. Temat szeroko pojętych negocjacji czy umiejętności wpływania na opinię innych może grać kluczową rolę chociażby podczas rozmowy o podwyżkę. I nie chodzi tu tylko o właściwy dobór słów, ale i odpowiednią mowę ciała czy intonację głosu. Przemysław Kutnyj idzie o krok dalej i daje gotowe odpowiedzi na to, jak zachować się w każdej sytuacji związanej z rozmową w codziennym życiu. Co zrobić w sytuacjach konfliktowych, a co gdy rozmowa schodzi na bardziej towarzyskie sfery. Tytuł książki może być mylący - w tym poradniku znajdziesz nie tylko gotowe rozwiązania na to jak stać się duszą towarzystwa, ale i co zrobić, by nie dać się sprowokować przez naszego rozmówcę. Co ważne, poradnik “Jak być Zabawnym a nie śmiesznym. Na szczęście “Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy w domu w życiu” nie jest typowym podręcznikiem manipulacji, który w perfidny sposób podchodzi do tematu wywierania wpływu na innych.
-
Recenzja: Dwa_xh Dolińska HannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie wiesz jaki poradnik przeczytać? Chcesz coś ciekawego, żeby nie zasnąć na pierwszej stronie? Lubisz nowości, ciekawostki, a może chcesz trochę zmienić swoje życie i nastawienie? Tą książka jest dla Ciebie!! Jeżeli nie potrafisz być kreatywny w swojej rozmowie, masz problemy z prowadzeniem dialogu z drugą osobą, szukasz pewnych urozmaiceń. Serdecznie polecam tą publikację! Łatwo się ją czyta, a wyciąga dużo pozytywnych wskazówek. Serdecznie polecam, Hania. ❤️
-
Recenzja: MakabreskaJBF Baranowska JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
#recenzja Prowadzenie rozmów i komunikacja to moje najświeższe zajawki. Po książkę @przemyslawkutnyj sięgnęłam nie z powodu tytułu, ale podtytułu i opisu na okładce. Nie spodziewałam się wiele. Tymczasem to najlepszy poradnik jaki czytałam - konkretny, uporządkowany wizualnie, treściwy, ale nierozwleczony. Lwia część książki to bardzo konkretne rozdziały o small talku, big talku, asertywności, formach komunikacji dostosowanych do koloru osobowości, rozmowie w pracy i poza pracą. Pośród 184 stron znalazłam również informacje o pracy głosem, wpływie pauzy na przekaz, zgodności słów i ciała. Wszystkie aspekty są uporządkowane, skonkretyzowane, podzielone w odpowiedni sposób. Książka ta jest bardziej konspektem, punktem wyjścia do zgłębienia tajników rozmów. Wstęp do rozdziału to informacje, czego można się z niego dowiedzieć, zakończenie to podsumowanie. W treści liczne odniesienia do tytułów, dzięki którym można zgłębić poszczególne zagadnienia. Najfajniejsze w tej książce jest skupienie autora nie na korzyściach, jakie możemy uzyskać dobrze prowadząc rozmowę, ale to, że rozmowa jest formą dbania i budowania relacji. To słuchanie i poznanie drugiej osoby w rozmowie jest najważniejsze. Szansa na to, by wypowiedziała się i miała przestrzeń do mówienia o sobie, swoich doświadczeniach. Podoba mi się to, że Przemysław Kutnyj potraktował rozmowę jako narzędzie do budowy wartościowych relacji, nie jako narzędzie do zysku i korzyści. I tak też prowadzi tę książkę - od poznania człowieka do próby budowania z nim relacji przy użyciu rozmowy. Myślę, że książka ta jest idealna dla osób, które podobnie jak ja postanowiły zacząć słuchać drugiej osoby, a nie tylko mówić oraz zadawać pytania zamiast opowiadać równolegle o sobie.
-
Recenzja: marketing_na_dloni Janiak WeronikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Humorystyczna postawa wobec życia może być skuteczną formą samoobrony zarówno przed atakiem z zewnątrz, jak i przed sobą samym." Czy wiecie na czym polega różnica między byciem zabawnym, a byciem śmiesznym? Odpowiedź znajdziecie w tej książce, która idealnie opisuje relacje między ludźmi, w życiu codziennym i biznesowym. Od wielu lat mam kontakt w pracy z wieloma ludźmi i wszystkie rady zawarte w tej książce to prawda. Są to cenne wskazówki, o których wiedziałam już wcześniej lub używałam nieświadomie. Dowiecie się jak rozpocząć tzw. small talk biznesowy i jak przejść z niego do dłuższej i poważniejszej rozmowy. Dowiecie się jak ze smakiem rozluźnić napiętą atmosferę i jak zażartować bez obrażania drugiej osoby. Pojawią się również 4 osobowości (czerwona, żółta, zielona i niebieska) o których pisałam więcej przy recenzji "Otoczeni przez idiotów. Dzięki tej książce, na pewno rozwiniecie swój biznes, w końcu czym jest biznes bez kontaktu z innymi osobami. Nie prowadzisz biznesu? Nie szkodzi! Te wskazówki na pewno pomogą Ci w codziennym życiu, może poznasz nowego przyjaciela, a może będziesz potrzebował rady jak wyjść z "niewydogodnej" dla Ciebie rozmowy. Moim zdaniem to świetna książka dla początkujących. Jest napisana prostym językiem, podzielona na krótkie rozdziały. Każdy rozdział jest zatytułowany, pod tytułem znajdziecie cytat pasujący do omawianego działu (swoją drogą, uwielbiam to!) I najważniejsze: zapowiedź co znajdziecie na następnych stronach i podsumowanie tematu.
-
Recenzja: paulaczyta Ciulak PaulaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rozmowa toczy się wszędzie. Rozmawiamy w pracy, że znajomymi, z rodziną, z nieznajomymi... Ale jak rozmawiać dobrze? Prowadzenie konwersacji jest sztuką i tutaj dowiemy się sporo o tej sztuce. Niektórzy mają do tego dar, inni musza się nauczyć- bo da się tego nauczyć. Dzięki wskazówkom z tej książki możemy prowadzić ciekawe i zabawne rozmowy. Dowiemy się tutaj jak wprowadzać humor do rozmowy, jakie są kluczowe zasady formowy, oraz jak wywołać uśmiech ja twarzy innych. Książka w sam raz dla każdego kto ma dużo kontakt z ludźmi, często przemawia i chce być duszą towarzystwa.
-
Recenzja: Nakanapie.pl @Iwona_NoconRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mam możliwość zrecenzowania dla was bardzo fajniej książki, która jest dedykowana absolutnie wszystkim. I z pewnością każdy po zapoznaniu się z treścią, wyniesie z niej coś dla siebie. Dlaczego sięgnęłam po książkę pana Przemysława? Po pierwsze dlatego, że jest ona przewodnikiem, a nie poradnikiem. Niby nic takiego, ale jednak robi sporą różnicę. Drugim powodem jest w moim odczuciu, problem z rozmową. I nie tylko w kwestii humoru. Po prostu mam poczucie, że nie potrafię rozmawiać. Po przeczytaniu książki, zapewne nie od razu będę potrafiła naturalnie konwersować z drugim człowiekiem. Ale dzięki przewodnikowi wiem już na co mam zwrócić uwagę. Książka podzielona jest na kilka rozdziałów, bardzo dużo tematów zostaje w niej poruszonych. Ponadto każdy rozdział kończy się ćwiczeniami. To powoduje, że cały czas można doskonalić się w kwestii konwersacji. Podsumowując, z tej książki dowiesz się: * na co zwracać uwagę, by chciano z Tobą rozmowę, * jak prowadzić rozmowę, by się z kim porozumieć, * kiedy przerwać rozmowę i jak zrobić, gdy z jakiegokolwiek powodu uważasz, że już wystarczy. Ode mnie 8/10.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9223-6, 9788328392236
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-11-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2390-2, 9788383223902
- Data wydania ebooka:
- 2022-11-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2365-0, 9788383223650
- Data wydania audiobooka:
- 2022-12-08 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 175463
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 231.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Początek
- Środek
- Koniec
- Cztery wierzchowce konwersacji
- Na co zwracać uwagę, a czego unikać?
- Jak wejść na głębszy poziom konwersacji?
- Mowa wewnętrzna
- Długość
- Okoliczności
- Jak mówić?
- Jak nie nudzić?
- Jak zacząć small talk?
- Jak zakończyć small talk?
- Życie zawodowe/biznesowe
- Plan
- Życie towarzyskie i uczuciowe
- Trudne sytuacje życiowe
- Ważne zasady
- Liczba osób uczestniczących w rozmowie
- Jak kończyć rozmowę?
- Prowadzenie rozmów trudnych
- Fakty
- Logika
- Dedukcja i indukcja
- Sposoby tworzenia argumentów
- Emocje
- Emocje
- Przekazywanie stosunku do innych ludzi
- Autoprezentacja
- Głośność
- Barwa i wysokość
- Tempo
- Intonacja
- Akcent wyrazowy i nie tylko
- Akcent logiczny
- Emocje w głosie
- Ton wypowiedzi
- Teoria 1: niespójność
- Teoria 2: wyższość
- Teoria 3: uwalnianie napięcia
- 1. Wyolbrzymienie
- 2. Przesada
- 3. Karykatura
- 4. Parodia
- 5. Groteskowość oparta na wyolbrzymianiu
- 6. Pomniejszanie
- 7. Niespodzianka
- 8. Wydobywanie kontrastów
- 9. Operowanie anachronizmami dotyczącymi zwyczajów, poglądów, języka
- 10. Eufemizm
- 11. Przeformułowanie definicji
- 12. Gra słowna
- 13. Uproszczenie
- 14. Porównanie
- 15. Niezgodność
- 16. Ironia
- Pisanie e-maili
- Telefonowanie
- Online
- Tempo
- Stylistyka
- Co robić?
- Przechodzenie z tematu na temat
- Opowiadanie z odbiorcą na horyzoncie
- Takt
- Jak ćwiczyć?
Wstęp, czyli jak być zabawnym i po co
Rozdział 1. Etapy i istota rozmowy
Rozdział 2. W co gramy, rozmawiając, czyli dwa słowa o psychologii rozmowy
Rozdział 3. Zanim zaczniesz
Rozdział 4. Autoprezentacja
Rozdział 5. Small talk: zasady
Rozdział 6. Big talk, czyli miej cel i plan
Rozdział 7. Jak argumentować
Rozdział 8. Jak słuchać
Rozdział 9. Mowa ciała na co dzień
Rozdział 10. Głos
Rozdział 11. O asertywności
Rozdział 12. Twój typ zachowania a naturalne obawy przed podjęciem rozmowy
Rozdział 13. Humor w rozmowie
Rozdział 14. Narzędzia doskonalące humor i błyskotliwość
Rozdział 15. O dowcipie
Rozdział 16. Jak żyć: o pisaniu, telefonowaniu i onlinie
Rozdział 17. Sztuka opowieści, czyli mów zajmująco
Rozdział 18. O elokwencji i przebijaniu bańki
Rozdział 19. O języku (jasność, styl, retoryka)
Rozdział 20. Savoir vivre - kiedy lepiej siedzieć cicho
Rozdział 21. O wdzięku
Zakończenie
Podziękowania
Onepress - inne książki
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.16 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(35.14 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(28.74 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Przemysław Kutnyj (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.