Wojciech Grzegorczyk - ebooki
Tytuły autora: Wojciech Grzegorczyk dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich zControlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
(17,31 zł najniższa cena z 30 dni)
17.22 zł
24.95 zł (-31%) -
Promocja
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiejKreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
(12,04 zł najniższa cena z 30 dni)
12.04 zł
17.45 zł (-31%) -
Prezentowana publikacja pt. Wybrane problemy zarządzania i finansów - studia przypadków zawiera 14 studiów przypadku (case study) z zarządzania i finansów. Studium przypadku jest to opis badanego obiektu (zjawiska, procesów) w określonych warunkach, miejscu i czasie. Współcześnie jedną z głównych me
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
-
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowy
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
Niedostępna
-
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacj
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Niedostępna