Opracowanie zbiorowe - ebooki
Tytuły autora: Opracowanie zbiorowe dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Bankowa kreacja kredytów subprime stała się główną przyczyną sprawczą kryzysu na rynkach finansowych, który w krótkim czasie przerodził się w globalny kryzys ekonomiczny. Banki okazały się także beneficjentami antykryzysowego interwencjonizmu...(13,93 zł najniższa cena z 30 dni)
14.44 zł
16.99 zł (-15%) -
Promocja
Przedstawiony w tym tomie zbiór opracowań naukowych dotyczy zarówno kwestii posiadających bezpośredni związek z kryzysem, jak i dylematów bieżącego funkcjonowania świata finansów.(13,93 zł najniższa cena z 30 dni)
13.93 zł
16.99 zł (-18%) -
Promocja
Bezpośrednim następstwem zmian zachodzących w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa, w tym w szczególności procesów globalizacyjnych jest w szczególności: zmiana struktury potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa...Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości
(13,93 zł najniższa cena z 30 dni)
13.93 zł
16.99 zł (-18%) -
Promocja
Autorzy przedstawili "podstawy finansów" ("wstęp do finansów") w skondensowanej, zrozumiałej, usystematyzowanej formie. Studiującym finanse potrzebna jest na wstępie znajomość ich "struktury teoretycznej", swoistego "kodu pojęciowego".(13,93 zł najniższa cena z 30 dni)
13.93 zł
16.99 zł (-18%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...(20,93 zł najniższa cena z 30 dni)
21.70 zł
25.53 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków...Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Miesięcznik „Kontrole w firmie”, który dostarcza niezbędną wiedzę z zakresu prawa pracy, a także prawa podatkowego w tym cła i akcyzy oraz związanych z nimi obowiązków i procedur. Stworzony tak, by jak najlepiej służyć w codziennej pracy.Publikacja odpowiada na wszelkie pytani klientów: Jakie kontrole są najcz
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W miesięczniku „Nowe Standardy Sprawozdawczości” znajdziesz gotowe rozwiązania rzeczywistych problemów związanych z przejściem z uor na MSR, z jakimi spotykają się księgowe i dyrektorzy finansowi w polskich spółkach, unikalne, najbardziej aktualne informacje o zmianach z zakresu uor i MSR. To wyjątkowa na polskim rynku wyd
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowe Standardy Sprawozdawczości , wydanie listopad 2014 r. część I Nowe Standardy Sprawozdawczości , wydanie listopad 2014 r. część I
Niedostępna
-
W miesięczniku „Nowe Standardy Sprawozdawczości” znajdziesz gotowe rozwiązania rzeczywistych problemów związanych z przejściem z uor na MSR, z jakimi spotykają się księgowe i dyrektorzy finansowi w polskich spółkach, unikalne, najbardziej aktualne informacje o zmianach z zakresu uor i MSR. To wyjątkowa na polskim rynku wyd
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowe Standardy Sprawozdawczości , wydanie listopad 2014 r. część II Nowe Standardy Sprawozdawczości , wydanie listopad 2014 r. część II
Niedostępna
-
Miesięcznik „Kontrole w firmie”, który dostarcza niezbędną wiedzę z zakresu prawa pracy, a także prawa podatkowego w tym cła i akcyzy oraz związanych z nimi obowiązków i procedur. Stworzony tak, by jak najlepiej służyć w codziennej pracy.Publikacja odpowiada na wszelkie pytani klientów: Jakie kontrole są najcz
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna