Natalia - ebooki
Tytuły autora: Natalia dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tek(15,12 zł najniższa cena z 30 dni)
15.02 zł
23.10 zł (-35%) -
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze z
Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy
Julia Dynkowska, Natalia Lemann, Michał Wróblewski, Anna Zatora
-
Promocja
Słowem redaktorów Monografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i rekomendacji dla rozwiązywania aktualnych wyzwań wZarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Dominik Kabus, Łukasz Czarnecki, Bernard Długosz, Andrzej Łączak, Anna Bazan-Krzywoszańska, Maria Mrówczyńska, Marta Skiba, Anna Matel, Łukasz Menart, Aneta Sobiegraj, Natalia Jędrzejas, Krystyna Zimnoch, Michał Matuszak, Marzena Sylwia Kruk, Waldemar Jagodziński, Marzena Sielenzak, Małgorzata Martynoga, Anna Zych, Jadwiga Korzeniowska, Sylwia Król, Ewa Dębińska-Rudy, Angelika Gumieniak
(18,43 zł najniższa cena z 30 dni)
18.30 zł
28.16 zł (-35%) -
Promocja
Monografia „Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i porad dla rozwiązywania nowych wyzwań w zarządzaniu wspóWybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją
Martyna Siwak, Łucja Waligóra, Bożena Freud, Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk, Artur Sawicki, Natalia Grzebisz, Artur Maik, Krzysztof Miciuła
(16,67 zł najniższa cena z 30 dni)
16.38 zł
25.20 zł (-35%) -
W audiobooku „10 kroków do sukcesu” zostały poruszone najważniejsze kwestię dotyczące początków działania z MLM oraz przedstawione bardzo istotne kroki, bez których sukces w tym interesie nie jest możliwy. Dowiesz się od czego warto zacząć swoją drogę w tym fascynującym biznesie, co koniecznie trzeba
- Audiobook MP3 pkt
"10 kroków do sukcesu." Poradnik początkującego networkera "10 kroków do sukcesu." Poradnik początkującego networkera
-
Audiobook „Jak rozpocząć budowę sieci w MLM?” jest kolejnym szkoleniem z cyklu „Biznes-Rower, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM”. Dowiesz się z niego jakie są podobieństwa metod pracy w Realu i w Internecie oraz jakimi zasadami trzeba się kierować by uzyskać pożądany rezultat w
- Audiobook MP3 pkt
-
Audiobook „Jak z jednego klienta mieć dziesięciu?” jest kolejnym szkoleniem autorskiego kursu Pawła Samarca „Biznes-Rower”, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM". Jest poświęcony głównie dwóm tematom: obsłudze klienta oraz poleceniom. Opisane w nim zostały konkr
- Audiobook MP3 pkt
-
Ten audiobook: „Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?” jest drugim tematem z autorskiego kursu Pawła Samarca „Biznes-Rower”, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM”. Z tego audiobooku dowiesz się według jakich kryteriów, zaczynając współpracę z firmą M
- Audiobook MP3 pkt
-
Audiobook „Biznes Rower, czyli jak stworzyć działający i praktycznie niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM” - to pierwsze nagranie z autorskiego cyklu szkoleń, który opracował znany lider branży network marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, Paweł Samarec. W tym audiobooku przedstawiona zosta
- Audiobook MP3 pkt
Biznes-Rower czyli jak stworzyć działający i praktycznie niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM Biznes-Rower czyli jak stworzyć działający i praktycznie niezniszczalny mechanizm własnego biznesu w MLM
-
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niest
- Druk pkt
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Niedostępna
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Czasowo niedostępna
-
Książka jest poświęcona gatunkowi radiowemu feature zbliżonemu do reportażu artystycznego. Autorka prezentuje stan badań, precyzuje terminologię, wyznacza granice omawianego gatunku i jego odmian. Kreśli historię feature’a i pokrewnych form wypowiedzi, odwołując się zarówno do przykładów polskich, jak i obcych, głównie za
Forma i treść. Polski i zagraniczny feature radiowy oraz jego odmiany gatunkowe Forma i treść. Polski i zagraniczny feature radiowy oraz jego odmiany gatunkowe
Niedostępna
-
Ten audiobook nosi tytuł „Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?” i jest drugim szkoleniem autorskiego kursu Pawła Samarca„Biznes-Rower”, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm własnego biznesu. Dowiesz się z niego według jakich kryteriów trzeba wybierać produkt, z którym warto pracować w MLM
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Audiobook „10 kroków do sukcesu” zawiera praktyczne rady biznes trenera i praktykującego networkera z 20-letnim doświadczeniem w branży MLM - Natalii Samarec. Zostały w nim poruszone najważniejsze kwestię dotyczące początków działania z MLM oraz przedstawione bardzo istotne kroki, bez których sukces w
- Audiobook MP3 pkt
10 kroków do sukcesu. Poradnik początującego networkera 10 kroków do sukcesu. Poradnik początującego networkera
Niedostępna