Małgorzata Bartosik-Purgat - książki
Tytuły autora: Małgorzata Bartosik-Purgat dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are u- ePub + Mobi pkt
New media in the marketing communication of enterprises in the international market New media in the marketing communication of enterprises in the international market
(72,38 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł (-20%) -
Promocja
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowy- ePub + Mobi pkt
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uni- ePub + Mobi pkt
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%)