Laura Ries - książki
Tytuły autora: Laura Ries dostępne w księgarni Onepress
-
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowie
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Niedostępna
-
- Druk pkt
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.