Tytuły autora: dostępne w księgarni Onepress
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dopasowanie się do powszechnie obowiązującej narracji, której fundamentem jest zjawisko określane już dzisiaj oficjalnie kulturą zapierdolu. Mamy wierzyć, że wartość leży w wysiłku włożonym w pracę, a nie w jej efektach. W to, że niezależnie od okoliczności powinniśmy być zawsze pogodni, uśmiechnięci, pełni pozytywnych myśli i oczywiście hiperaktywni. W to, że przez całe życie trzeba gonić szczęście, które odnajdziemy w posiadaniu kolejnych przedmiotów czy pokonywaniu szczebli społecznego lub zawodowego awansu, a także powstrzymywaniu za pieniądze naturalnego procesu starzenia się. W to, że jedyną wartością jest wyjątkowość, którą musimy udowadniać, starając się bardziej od innych – w przeciwnym razie stajemy się przeciętni, co w kulturze zapierdolu jest gorsze od niewybaczalnego grzechu. Jest rozczarowaniem. Jeśli w to uwierzymy, nasze życie prędzej czy później stanie się puste, a wszelkie poszukiwania jego sensu będziemy próbowali zastąpić pseudomedytacją spod znaku „wyobraź sobie, że nie masz problemów”. Problem w tym, że dopiero po jakimś czasie się zorientujemy, jak wielka to ściema.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Wyobraź sobie, że jesteś żeglarzem. Gdy wypływasz w morze, prognoza pogody jest dobra, tafla wody spokojna, a wiatr powiewa w sam raz. Lecz nagle, gdy jesteś daleko od brzegu, przychodzi zmiana. Rozpętuje się straszliwy, potencjalnie zabójczy sztorm. Warunki są bardzo trudne, ale chcesz przetrwać. W tym momencie nie masz żadnego wpływu na żywioł, nie masz wpływu na jakość łódki, na to, kto jest w załodze, na to, ile masz zapasów. O to był czas zadbać wcześniej. Teraz musisz zdać się na swoje kompetencje, umiejętności i realną wiedzę na temat rzeczywistości. Musisz szybko oszacować, co masz, i zdecydować, jak najlepiej z tego skorzystać...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami.- ePub + Mobi pkt
(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.99 zł
39.99 zł (-25%) -
Promocja
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR - system wyznaczania celów - pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju. Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów;- ePub + Mobi pkt
(32,33 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%)