Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
- Autor:
- Weronika Modzelewska
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
- Gdzie się ogłaszać w sieci?
- Jak wypromować e-sklep?
- Na których platformach internetowych warto działać?
- W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
O autorze książki
Weronika ModzelewskaWeronika Modzelewska ― ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.
Ebooka "Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej (6) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
“Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej” W. Modzelewskiej to pozycja dobra dla początkujących przedsiębiorców oraz osób prowadzących mały biznes. To kompleksowy przewodnik, który pomoże zrozumieć podstawy marketingu internetowego, przekształcić zdobytą wiedzę w praktykę, a tym samym skuteczniej promować produkty i usługi online. Książka zawiera wiele ilustracji, przykładów, wskazówek, szablonów i ćwiczeń do uzupełnienia (można uzupełniać w środku, są na to przewidziane specjalne miejsca), a także kodów QR (umożliwiają rozszerzenie wiedzy w danym temacie). Szczególnie polecam ją osobom, które pragną zrozumieć potencjał internetu, by wykorzystać go do promocji swojej firmy oraz zwiększenia zysków, jednocześnie pracując efektywniej.
-
Recenzja: Minimalistic__ Iwańczak JustynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cześć! 🌸☀️ Tak jak zapowiadałam na Instastory przychodzę z recenzją książki, którą ostatnio czytałam w trakcie moje challengu 30 dni z minimalizmem. "Internet możliwości: O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" to książka od Weroniki Modzelewskiej prowadzącej swoje Social Media jako @przystanekinternet . Ostatnio bardzo polubiłam się z taką tematyką poradników, co zresztą mogliście już zauważyć na moim profilu. Nie mogłam się więc oprzeć tej pozycji, która jak zapewne się ze mną zgodzicie, przyciąga od razu wzrok piękną okładką!🎀 A co znajdziemy w środku? 🤔 W środku znajdziemy przewodnik po świecie marketingu internetowego. W prosty i praktyczny sposób prezentuje możliwości które możemy znaleźć w Internecie. Jest ona zarówno dla osób stawiające swoje pierwsze kroki w SM, ale także dla „starych wyjadaczy” znajdzie się coś ciekawego. Na pewno pozwoli usystematyzować wiedzę oraz sprawdzić czy korzystamy ze wszystkich możliwośvi jakie daje nam świat wirtualny. W książce znajdziemy konkretne wskazówki jak wypromować swoją markę w Internecie i jak sam tytuł wskazuje: zarabiać więcej, pracując mniej😊 Książka nie jest wielkich rozmiarów, ale kryje w sobie same konkrety. Jeśli chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na wybrane tematy autorka zastosowała bardzo ciekawe rozwiązanie. Znajdziemy w książce kody QR które przekierowują nas do kolejnej wiedzy. Super pomysł!😍 Jakie są Wasze sposoby aby zarabiać więcej, pracując mniej? Prowadzicie swoje Internetowe biznesy?🌸
-
Recenzja: Niedoskonała Mama Kozłowska SandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Internet możliwości: O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" autorstwa Weroniki Modzelewskiej to pozycja, która przybliża czytelnikom świat marketingu internetowego. Książka w sposób przystępny i zrozumiały prezentuje strategie, które pozwalają skutecznie promować firmę w sieci i osiągać większe zyski, jednocześnie ograniczając poświęcony temu czas. Zrozumienie, że internet jest ogromnym źródłem możliwości, jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu we współczesnym biznesie, a ta publikacja z pewnością wniesie światło na tę kwestię. "Internet możliwości" to inspirująca książka, która przynosi wyraźne wskazówki i cenne strategie dla przedsiębiorców, którzy pragną wykorzystać potencjał internetu w promocji swoich firm i osiągnięciu większych zysków, jednocześnie ograniczając czas poświęcony pracy. Autor przedstawia te techniki w przystępny sposób, dzięki czemu nawet osoby bez wcześniejszego doświadczenia w marketingu internetowym będą mogły zrozumieć i zastosować zawarte w książce wskazówki. Jednym z kluczowych atutów tej książki jest jej praktyczne podejście. Autorka nie tylko opowiada o ogólnych zaletach marketingu internetowego, ale także krok po kroku wyjaśnia, jak działać w praktyce. Czytelnicy zdobędą wiedzę na temat różnorodnych narzędzi i platform, takich jak media społecznościowe, reklama płatna czy content marketing, które mogą być wykorzystane do skutecznej promocji firmy. Książka skupia się nie tylko na promocji, ale także na zwiększaniu efektywności pracy. Autorka przekonuje, że kluczem do większych zysków nie zawsze jest ciężka praca, ale raczej mądrzejsze zarządzanie czasem i zasobami. Wprowadza czytelników w świat automatyzacji i outsourcingu, co pozwala na lepsze wykorzystanie czasu i skupienie się na najważniejszych aspektach rozwoju biznesu. "Internet możliwości: O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej" to wartościowa pozycja dla przedsiębiorców poszukujących praktycznych i skutecznych strategii w promocji swojej firmy w świecie internetu. Autor dostarcza wartościowej wiedzy, dzięki której czytelnicy zyskają pewność, że mogą odnieść sukces, zachowując równowagę między pracą a życiem prywatnym. Jedynym minusem jest to, że książka dotyczy podstawowych zasad działania w Internecie. Jeśli jesteś osobą, która zaczyna promowanie firmy w Internecie, będziesz zachwycony/a. Jeśli jednak, jak ja, masz podstawowe pojęcie o social mediach, to niewiele nowego się dowiesz. Ja potraktowałam książkę, jako takie uporządkowanie wszystkiego, ale niestety nic nowego nie wniosła.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Internet możliwości" to wiedza o marketingu dla małych biznesów w pigułce. Idealna na start. W książce jest sporo treści, ale znajdziemy też dodatkowe kody QR przekierowujące do kolejnych informacji uzupełniających poruszany temat - fajna sprawa. Autorka porusza tu tematy dotyczące własnej strony, mailingu, Instagrama, Facebooka i TikToka, a następnie w jaki sposób być bardziej widocznym w sieci i docierać do odpowiednich klientów. Nie zabrakło też informacji o tym jak korzystać z reklam na platformach społecznościowych - wszystko opisane krok po kroku. Książka jest napisana łatwym, przyjemnym językiem więc bardzo dobrze się ją czyta. Teoria poparta jest przykładami, znajdziemy też schematy do uzupełnienia. Według mnie książka warta przeczytania, zwłaszcza gdy ktoś rozpoczyna przygodę z biznesem online (choć rady da się też zastosować w przypadku blogów).
-
Recenzja: k.tomzynska Tomżyńska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Internet możliwości” to pozycja obowiązkowa dla każdego kto posiada własny biznes (bądź planuje go założyć). Weronika Modzelewska pokazuje nam jak w dość łatwy i przede wszystkim skuteczny sposób dotrzeć do grona potencjalnych klientów w sieci. Na stornach tej niepozornej i dość cienkiej objętościowo książki znajdziemy masę cennych informacji, które mają dość uniwersalną postać. Wszystkie wskazówki może wykorzystać zarówno osoba prowadząca szkolenia, jak i kosmetyczka czy osoba zajmująca się rękodziełem. Porada pasują do każdej branży, gdzie chcemy sprzedać swój towar i „siebie”. Bardzo mi się spodobało, że autorka pomimo ogromu wiedzy i doświadczenia jakie posiada to napisała swoją książkę w sposób lekki, przyjemny i co najważniejsze przestępny. Tutaj każdy laik zrozumie co i jak należy zrobić tym bardziej, że książka opatrzona jest w grafiki i pomagające zrozumieć poszczególne zagadnienia. A jeżeli wiedza z książki to za mało autorka przygotowała dla nas kody QR przekierowujące do większej dawki informacji. „Internet możliwości” to naprawdę świetna książka, która przeprowadzi nas przez świat internetowych możliwości i pomoże dotrzeć do większego grona odbiorców. Jeżeli ktoś interesuje się tym tematem i chce osiągnąć więcej pracując mniej to koniecznie musi sięgnąć po tę książkę. Cyferkowo: 7/10
-
Recenzja: jestem_molem Dejka DariaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Idealna pozycja dla każdego kto posiada mały lub większy biznes i chciałby dotrzeć do większego grona odbiorców w sieci. Weronika Modzelewska - ekspertka w dziedzinie social mediów, w tym tytule dzieli się swoimi wskazówkami i doświadczeniem nabytym w pracy z różnymi przedsiębiorcami. Autorka bezsprzecznie wie o czym pisze i zna się na temacie e-commerce i marketingu. Książka napisana jest w przystępny sposób i prosta w zrozumieniu. Znajdziemy w niej także miejsca na własne zapiski, schematy do uzupełnienia, pytania pomocnicze, kody QR przekierowujące do większej dawki informacji. Mimo, iż jest to objętościowo cieniutka pozycja to niesie ze sobą wiele cennej wiedzy. Napisana jest w sposób uniwersalny - porady mogą przydać się zarówno osobom sprzedającym w sieci rękodzieło ale też osobom prowadzącym szkolenia online. Każdy tak naprawdę znajdzie tu coś dla siebie i to jest w tej książce genialne. Poza tym pozycja jest pięknie wydana i bogata w interesujące grafiki i ilustracje pomagające zrozumieć poszczególne zagadnienia.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2141-0, 9788383221410
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-05-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2997-3, 9788383229973
- Data wydania ebooka:
- 2023-05-30 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 184759
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Social Media
Spis treści książki
-
WSTĘP
- Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija
- Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe
- Grupa docelowa
- Co to jest persona i po co ją tworzymy?
- Jak stworzyć personę?
- Błędy w tworzeniu persony
- Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy
- Jak wygląda mapa empatii?
- Jak wypełnić mapę empatii?
- Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej?
- Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting?
- Jak wybrać domenę?
- Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
- Co polecam?
- Co powinna zawierać strona internetowa?
- Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta?
- Jak stworzyć taką mapę?
- Czy warto stworzyć Customer Journey Map?
- Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera?
- Jak legalnie wysyłać newsletter?
- Maile automatyczne
- Lead magnet
- Instagram - dla kogo?
- Jakie formaty treści są na Instagramie?
- Kiedy publikować?
- Cele publikowanych treści na Instagramie
- Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać?
- TikTok - nowy gracz na rynku
- A jak to wszystko się zaczęło?
- Jak zacząć działać na TikToku?
- Jak tworzyć fily na TikToka?
- Facebook
- Jak budować pozycję eksperta na Facebooku?
- Pinterest
- Jak prowadzić konto na Pinterest?
- Jak działa Pinterest?
- Plan i konsekwencja drogą do sukcesu
- O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści?
- Redystrybucja treści
- Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup?
- Jak mierzyć marketing?
- Jak ustalić budżet reklamowy?
- Z jakiego systemu reklamowego korzystać?
- Robić samemu czy zlecać?
- Facebook Ads (Meta)
- Konfiguacja menadżera reklam
- Konfiguacja pixela
- Cele reklamowe
- Standardowe grupy odbiorców
- Niestandardowe grupy odbiorców
- Budżet reklamowy
- Analiza wyników
- TikTok Ads
- Konto osobiste
- Konto Pro
- Struktura tworzenia reklam
- Dla kogo jest system reklamowy na TikToku?
- Czy TikTok Ads jest dla Ciebie?
- Cele w TikTok Ads
- TikTok Insight Audience
- Budżet reklamowy
- Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów?
- Czym jeszcze warto się zainteresować?
- Technologia AR
- Google Moja Firma
- Wykorzystanie afiliacji
1. JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? OD CZEGO ZACZĄĆ? JAK SIĘ PROMOWAĆ?
2. STRONA INTERNETOWA
3. NEWSLETTER
4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
5. LEJEK MARKETINGOWY
6. REKLAMY PŁATNE
7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE?
PODSUMOWANIE
SŁOWNICZEK MARKETINGOWY
Oceny i opinie klientów: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Weronika Modzelewska (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii