Marketing (w) czynię społecznym [quiz] |
|
Drogi Czytelniku!
Przodowniku poszukiwań znaczka "x" w reklamach graficznych na portalach horyzontalnych!
Czynowniku ignorowania reklam tekstowych w wyszukiwarce!
Nadszedł nowy, wspaniały świt światowej rewolucji marketingowej. Zapytasz gdzie się objawił?
Nie pytaj, tylko działaj! Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!
Zanim jednak zaczniesz działać, przetestuj swoją wiedzę o marketingu społecznościowym w specjalnym quizie, przygotowanym przez Arkadiusza Podlaskiego, autora książki: Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. W nagrodę czeka - sława, chwała i bezcenna wiedza w postaci elektronicznej!
Do quizu przystąp!
Życząc 200% czytelniczej normy!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
W koszyczku z nowalijkami tym razem mamy:
|
|
|
Potencjał tkwi w Twoim sercu
Każdy menedżer może być pracownikiem produktywnym i entuzjastycznie nastawionym do zatrudniającej go organizacji. Wystarczy, że zostanie odpowiednio zmotywowany finansowo, intelektualnie i materialnie. Jeśli jednak kiedykolwiek spotkałeś człowieka emocjonalnie zaangażowanego w pracę tak, jakby płacono mu miliony, mimo że naprawdę zarabia niewiele, wiesz, że między dobrym pracownikiem a pasjonatem istnieje diametralna różnica. Ten drugi pragnie sukcesu mierzonego w jego własnej skali i zgodnie z własnymi osobistymi standardami oraz kategoriami. Zatrzymaj się na chwilę w gorączkowej gonitwie po kolejnych szczeblach kariery i zastanów się, czy wierzysz w to, co robisz?
|
|
Złote zasady fascynującego komunikatu
Starożytni Persowie wierzyli, że fascynacja może powodować śmiertelne schorzenia. W Konstantynopolu mieszkańcy wypisywali na ścianach domów fragmenty Koranu, aby ochronić swoje rodziny przed "złym okiem" fascynacji. Freud określił ją jako formę hipnozy. Nawet współczesny Webster’s Dictionary zawiera złowieszczą definicję, porównującą fascynację do czarów.
Jednak umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy.
|
|
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!
Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
|
|
Menedżer skuteczny i bogaty (nie tylko w doświadczenie)
Kompetencje menedżerskie w pięciu krokach:
1. Znajdź odpowiedniego pracodawcę.
2. Naucz się delegować zadania i obowiązki.
3. Znajdź właściwego menedżera na dane stanowisko.
4. Motywuj swoich pracowników.
5. Poznaj pułapki, wyzwania i nauczki dla menedżerów.
|
|
Zmieniaj świat wokół siebie
Ponad jedną trzecią doby spędzasz w pracy lub myśląc o pracy. Prawdopodobnie nie oferuje Ci ona satysfakcji, na jaką liczyłeś. Czy odczuwasz potrzebę, aby to, co robisz, miało istotne znaczenie? Czy masz ochotę zrealizować coś, co faktycznie Cię wciągnie i rozwinie Twoje możliwości? Czy chcesz, aby wykonywana praca dawała Ci szczęście i poczucie istotnego wpływu na otoczenie? By nie była czymś, co wykonuje się odruchowo albo z przymusu? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, już wiesz, że jesteś stworzony do wielkich rzeczy!
W tej publikacji znajdziesz piętnaście ćwiczeń zwanych mapami koncepcyjnymi. Pomogą Ci one określić, co jest dla Ciebie naprawdę istotne, co popycha Cię do działania i dokonywania wyborów. Dowiesz się również, jak możesz sprawić, by Twoja praca dawała więcej inspiracji, przyjemności i motywacji nie tylko Tobie, ale także ludziom, dla których pracujesz.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|