Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
- Autor:
- Sally Hogshead
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
Czynnik fascynacji w kreowaniu Twojej osobowości i Twojej marki
- Dlaczego jesteśmy lojalni wobec pewnych wyborów?
- Dlaczego symbole rangi i respektu przykuwają Twój wzrok?
- Dlaczego przyciągają Cię pewni ludzie, a inni nie?
- Dlaczego uwodzi Cię oczekiwanie na doznanie przyjemności?
- Dlaczego pamiętasz pewne marki, a zapominasz pozostałe?
Za każdym razem, kiedy Twój przekaz nie dotrze skutecznie do klienta, zajrzyj do historii i wskazówek opisanych przez Sally Hogshead. W jej książce znajdziesz więcej wspaniałych, oryginalnych i praktycznych rad, niż jesteś w stanie wykorzystać w swoim życiu. W porządku, w ciągu dwóch żyć.Richard Laermer, autor 2011: Trendspotting
To przełomowe dzieło, pięknie napisana książka, która na zawsze zmieni Twój sposób postrzegania świata. Bardzo mi się podobała. Pozwól, że powiem to otwarcie: musisz kupić tę książkę, pożreć ją, pochłonąć, a potem kupić kolejne egzemplarze dla swoich kolegów. Wiele egzemplarzy.Seth Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo oraz Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
Złote zasady fascynującego komunikatu
Starożytni Persowie wierzyli, że fascynacja może powodować śmiertelne schorzenia. W Konstantynopolu mieszkańcy wypisywali na ścianach domów fragmenty Koranu, aby ochronić swoje rodziny przed "złym okiem" fascynacji. Freud określił ją jako formę hipnozy. Nawet współczesny Webster’s Dictionary zawiera złowieszczą definicję, porównującą fascynację do czarów.
Jednak umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy.
Są nimi:
- POŻĄDANIE, tworzące pragnienie przyjemności zmysłowych.
- TAJEMNICZOŚĆ, kusząca pytaniami, na które nie znamy odpowiedzi.
- NIEPOKÓJ, grożący negatywnymi konsekwencjami.
- PRESTIŻ, wzbudzający szacunek symbolami osiągnięć.
- WŁADZA, rozkazująca i kontrolująca.
- ROZPUSTA, kusząca "zakazanym owocem" i powodująca, że buntujemy się przeciw normom.
- ZAUFANIE, napawające nas pewnością i stabilnością.
Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze. Dlaczego? - Ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. To metoda skuteczniejsza, bardziej intrygująca i wciągająca niż marketing, reklama lub jakikolwiek inny sposób komunikacji.
Wybrane bestsellery
-
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Czy zastanawiasz się czasem nad tym, jak to możliwe, że jesteśmy w stanie „rozmawiać” z maszynami? Że coś mówimy, a one nas rozumieją i odpowiadają na nasze pytania, realizują polecenia, wykonują zadania? I na odwrót – to one mówią (i piszą) do nas słowami, które są dla nas jasn...
NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)96.85 zł
149.00 zł(-35%) -
Algorytm przypadku odpowiada m.in. na pytania takie jak: jakie ciała ma człowiek? jaka jest struktura jaźni? czym jest praca nad sobą? jak pracować nad sobą i własną podświadomością? jak pracować z emocjami? jak pracować z myślami? kolory - wpływ na warunkowanie osobowości? dl...
-
Nauka czytania w myślach nie jest tak szalonym pomysłem, jak mogłoby się wydawać. Podczas każdej interakcji wysyłamy szereg sygnałów niewerbalnych, często silniejszych niż wypowiadane przez nas słowa.
Sztuka czytania w myślach. Jak zrozumieć innych i wpływać na nich tak, by tego nie zauważyli Sztuka czytania w myślach. Jak zrozumieć innych i wpływać na nich tak, by tego nie zauważyli
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
34.99 zł(-23%) -
Prawdopodobnie zastanawiasz się dlaczego BOGACI się bogacą, zaś biedni nadal są BIEDNI. Być może istnieją określone zasady, SEKRETY, które stosują lodzie zamożni, przedsiębiorcy, a TY po prostu o tym nie wiesz ! Postanowiłem przeprowadzić 30 wywiadów z przedsiębiorcami, milionerami ...
-
BESTSELLER wśród audiobooków!!! Seria audiobooków "Mindfulness - trening uważności" dr Renaty Zarzyckiej, stała się niepodważalnym bestsellerem w ciągu zaledwie jednego roku po opublikowaniu. W serii tej na szczególną uwagę zasługuje cyfrowa ks...
Choroby psychosomatyczne. Jak zmienić emocje negatywne na pozytywne i uzdrowić ciało? Choroby psychosomatyczne. Jak zmienić emocje negatywne na pozytywne i uzdrowić ciało?
-
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
To czwarte, uzupełnione i rozszerzone wydanie bestsellerowej książki poświęconej praktycznemu stosowaniu NLP w pracy zawodowej. Nie ma tu niezrozumiałego żargonu, za to jest klarowne wyjaśnienie koncepcji NLP w sposób gotowy do zastosowania w kontekście wpływania na ludzi, komunikacji, negocjacji...
NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania. Wydanie IV NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania. Wydanie IV
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista — gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, D...
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
49.00 zł(-76%) -
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%)
Ebooka "Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2011-05-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W obecnych czasach, w których konsumenci bombardowani są różnego rodzaju komunikatami, jedynie ułamek dostępnych produktów jest w stanie ich zainteresować. Ba, nie wystarczy ich jedynie zainteresować. Trzeba ich oczarować a nawet… zafascynować! Książka składa się z 3 części. Na jej 263 stronach autorka prezentuje nam kolejne sposoby i kroki, które musimy wykonać by zafascynować klientów a nawet ludzi, z którymi łącza nas różnego rodzaju relacje. W pierwszej części Hogshead wyjaśnia dlaczego klientów trzeba fascynować oraz jak ową fascynację interpretować. Dowiadujemy się tutaj między innymi, że ludzie są w stanie zapłacić równowartość tygodniowych dochodów, aby być najbardziej fascynująca osobą w każdej sytuacji. Co ważniejsze - ludzie pragną fascynować się produktem lub doświadczeniem i zapłacą więcej za markę, która ich fascynuje. To niesamowite - kluczem do portfeli klientów jest fascynacja. Tylko jak fascynować? Na przykładzie zachowania podczas oglądania reklam możemy zapoznać się z dziesięciostopniową skalą fascynacji: unikanie>brak zainteresowania>neutralność>słaby pociąg>zainteresowanie>zaangażowanie>pogrążenie>zaabsorbowanie>obsesja>przymus. Czym jest fascynacja? To nic innego jak efekt rywalizacji. Jak pisze autorka książki, jeśli dżungla amazońska jest największym na świecie źródłem rywalizacji, to drugim takim miejscem jest amazon.com. W dżungli rośliny rywalizuje między sobą, w księgarni rywalizują książki. Kluczem do zaabsorbowania konsumentów jest właśnie fascynacja. Książki muszą zafascynować potencjalnych czytelników. Tym, co fascynuje dzieci w zabawkach jest ich uczłowieczenie (antropomorfizacja). Stąd większość zabawek ma oczy i buźki ukazujące emocje. I idąc dalej podobnym kluczem, tym co fascynuje miłośników kawy w kawiarniach sieci Starbucks jest jej popularność na świecie (w USA określenie „kawa” to nic innego jak synonim napoju serwowanego właśnie w Starbucksie) a także aromat roznoszący się w kawiarniach. Np. jeśli ziaren kawy zakupionej w S. użyjecie do wykonania dekoracji w domu (np. wsypiecie ich garści do szklanych świeczników na tealighty), po zamknięciu oczu możecie się poczuć jak w jednej z kawiarni należących do sieci (spróbujcieJ jeszcze milej się czyta w salonie otulonym takim aromatem). W tej części poznajemy również zasady fascynującego komunikatu, takie jak: - wyzwalanie silnych i natychmiastowych reakcji w sferze emocji - zdobywanie zwolenników - stawanie się kulturowym skrótem dla określonej grupy działań i wartości - zachęcanie do rozmowy - zmuszanie konkurencji do zmiany kierunku postępowania - wywoływanie rewolucji społecznej Druga część Zafascynuj ich! opisuje nam siedem wyzwalaczy fascynacji. Pożądanie - wyzwalacz, który może koncentrować się na obiekcie, osobie lub doświadczeniu. Może trwać krótką chwilę lub całe życie. Zawsze opiera się na zaspokojeniu potrzeby zmysłów. Tutaj istotną rolę odgrywają emocje - produkt powinien budzić ich jak najwięcej. Tajemniczość - kluczem do sukcesu jest ciekawość budzona konsumentach. Klienci Dark Restaurant są ciekawi doznań wywoływanych przez jedzenie w kompletnej ciemności. Chętniej wykonamy krok (dołączenie do grupy, zapisanie się do newslettera itp.) jeśli dzięki niemu otrzymamy dostęp do większej ilości informacji na temat produktu czy usługi. Niepokój - wyzwalacz często wykorzystywany w kampaniach społecznych. Książkowy przykład mówi o kampanii przeciwko prowadzeniu samochodu przez nastolatków pod wpływem alkoholu. Copywriter doszedł do wniosku, że nastolatki nie boją się śmierci w taki sam sposób jak dorośli. Niepokój budziła w nich wizja… utraty prawa jazdy i do tego odwołał się w kampanii, którą stworzył. Prestiż - fascynujemy się nim i będziemy fascynować tak długo, jak będziemy skłonni do porównywania się z innymi ludźmi. Przykładem tego wyzwalacza są np. kampanie AVON skierowane do potencjalnych konsultantek - mają np. szansę otrzymania lub zakupu po niższej cenie ekskluzywnej torebki renomowanej firmy. Do niego odwołują się min producenci czekoladek Ferrero Roche. Władza - niezaprzeczalny wyzwalacz fascynacji. Odwołania od niego potrafią zachwiać naszą pewność siebie przez co sprzedają więcej produktów - Przetestuj! Zrób to! Zrób tamto! Sprawdź! - to zwroty zawierające w sobie klucz do sukcesu. Występność - każdy z nas popełnia mniejsze lub większe wykroczenia. Łamanie zasad kusi. Ten wyzwalacz w połączeniu z innymi może wiele zdziałać. Tutaj łamiemy tabu, budzimy kontrowersje. Na ten wyzwalacz najbardziej reagują nastolatki. Autorka pokazuje jak nakłonić konsumenta do złamania zasad. Zaufanie - Wyzwalacz bardziej skomplikowany niż pozostałe. Wymaga większego zaufania i czasu. Zaufanie najlepiej budować za pośrednictwem 5 filarów: poczucia bliskości, powtarzania i ponownego opowiadania, autentyczności, przyśpieszenie budowanie zaufania i uczynienia niefascynującym każdego niezdrowego przekazu. Do tego wyzwalacza może odwoływać się kampania Amplico Life ukazująca jak firma troszczy się o klientów i jak otwiera na ich potrzeby. W trzeciej części książki znajdziecie informacje jak wprowadzać fascynację i jak przy jej użyciu przyciągać konsumentów. Całość podana jest w bardzo przystępny sposób. Autorka wszystkie wyzwalacze i ich zastosowanie omawia na przykładach. Co prawda logika jej rozumowania na pierwszy rzut oka nie do końca jest zrozumiała, jednak w po dotarciu do pewnej części książki wszystko, co do tej pory wydawało się niewiadome staje się jasne. Zatem jeśli chcecie jeszcze bardziej zafascynować klientów swoją marką/produktem lub przyciągnąć jeszcze większą liczbę klientów - bierzcie książki w dłoń i do dzieła. Fascynujcie ich! Jest to hasło jak najbardziej zgodne z wymaganiami jakie należy spełnić komunikując się z konsumentami za pośrednictwem social media.
-
Recenzja: MANAGERS LIFE 2011-05-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięci, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze, ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. Sally Hogshead pomaga światowej klasy firmom tworzyć przekazy, których zadaniem jest wywierać wpływ na klientów, partnerów oraz pracowników. Rozpoczęła karierę jako najczęściej nagradzana w kraju twórczyni haseł reklamowych. Obecnie jest uznaną na świecie konsultantką ds. marki oraz prelegentką. Pracuje dla takich firm jak Starbucks i Microsoft, oraz prowadzi warsztaty z zakresu innowacji. Jako dyrektor kreatywna tworzy fascynujące pomysły zarówno dla firm z rankingu "Fortune 500", jak również dla tych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Fascinate: Your 7 Triggers to Persuasion and Captivation
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2920-6, 9788324629206
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-03-28
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 5869
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- W jaki sposób zafascynowałam się fascynacją (15)
- Młodzieniec i wiszący kandelabr (16)
- Tango pieszczot (26)
- Fascynacja. Flirtowanie. Wszeteczeństwo (27)
- Fascynacja jest siłą przyciągania (27)
- Zaburzenie psychiczne zwane zadurzeniem (29)
- Na początku pojawia się miłość, później dochodzi do małżeństwa,
potem w dziecięcym wózku następuje przetrwanie gatunku (30)
- Orgazm: ostateczna fascynacja (31)
- Kiedy fascynacja staje się obsesją (32)
- Skala fascynacji (32)
- Fetysze: prześcieradła gumowe, ktokolwiek chętny? (35)
- Na pierwszej randce? Oceń jego łokcie (37)
- Czy piękni ludzie są wciąż bardziej atrakcyjni
nawet przy zgaszonym świetle? (38)
- Zapomnij o tym, jak wyglądasz: tak naprawdę
ważny jest Twój główny układ zgodności tkankowej (38)
- Seksualne laboratorium zwane klubem striptizu (40)
- Z dżungli amazońskiej na stronę Amazon.com (43)
- Mechanizm fascynacji (45)
- Pierwsza sztuczka dziecka podczas przyjęcia (45)
- Ale... co się dzieje, jeśli dziecko nie potrafi identyfikować twarzy? (48)
- Mona Lisa i 83 procent szczęśliwego uśmiechu (50)
- Dlaczego tak naprawdę ludzie się uśmiechają? (50)
- Dlaczego dziewczęta lubią zabawnych chłopców (53)
- Zabawne twarze i zabawne kości (53)
- Uśmiech był pierwotnym środkiem przekazu społecznego (54)
- Labirynt i cierpiący na amnezję (57)
- Konsumenci chorujący na amnezję (58)
- Ogłoszenia na papirusie (59)
- Trendy powodem rozproszenia uwagi (60)
- Fascynujący ludzie i fascynujące firmy wygrywają (64)
- Dlaczego niektóre pomysły sprawdzają się, a inne kończą porażką (68)
- Złote Zasady Fascynującego Komunikatu (70)
- Ale chwileczkę - czy na liście czegoś nie zabrakło? (72)
- Zanim zapytasz przyjaciół o opinię na temat
imienia przyszłego dziecka, najpierw zapytaj Google (75)
- Optymalizacja Google - już około 1587 roku (76)
- Udawaj przez chwilę, że nazywasz się David Scott (76)
- Kto jest najbardziej fascynującą osobą na sali? (79)
- Wynik F: Test na fascynującą osobowość (80)
- Osobowości z wysokim wynikiem (81)
- Czy bardziej fascynujące oznacza lepsze? (82)
- Sławne osoby z wysokim wynikiem (82)
- Osobowości z nadzwyczaj wysokim wynikiem (84)
- Osobowości z niskim wynikiem (85)
- Wciąż nie jesteś fascynujący? Nie panikuj, jesteś na najlepszej drodze (90)
- Nie chodzi o coś, chodzi o wyzwalacz (94)
- Buty jako fetysz i splecione ze sobą litery C (94)
- Siła marki tkwi w umiejętności uczynienia
fascynującym tego, co niefascynujące (96)
- Stosowanie wyzwalaczy (97)
- Instrukcja podejmowania decyzji (98)
- Czym jest "pożądanie"? (102)
- Pożądać czegoś znaczy pragnąć tego (103)
- "Ale ja tego chcę!" (103)
- Pożądanie tradycyjnych przekazów (104)
- Ta sama użyteczność, zwiększone pragnienie (105)
- Przestań myśleć, zacznij czuć (106)
- Spraw, aby to co zwykłe budziło więcej emocji (110)
- Korzystaj ze wszystkich pięciu zmysłów (111)
- Kuś i flirtuj (113)
- Czym jest tajemniczość? (121)
- Obudź ciekawość (122)
- Ukrywaj informacje (124)
- Twórz mitologię (128)
- Ogranicz dostęp (132)
- Czym jest niepokój? (136)
- Zjedz obiad lub bądź obiadem (137)
- Kolejka górska oraz gra w ruletkę (138)
- Określ konsekwencje (139)
- Wyznacz ostateczne terminy (140)
- Zwiększ poziom dostrzegalnego zagrożenia (144)
- Skup się nie na prawdopodobnych konsekwencjach,
ale na tych, które budzą największy strach (147)
- Wykorzystaj niepokój do podjęcia pozytywnych działań (150)
- Czym jest prestiż? (156)
- Stwórz własne emblematy (157)
- Wyznacz nowe standardy (159)
- Ogranicz dostępność (165)
- Zasłuż na prestiż (167)
- Czym jest "władza"? (170)
- Spektrum władzy (171)
- Dominacja (173)
- Sprawuj kontrolę nad otoczeniem (177)
- Nagroda i kara (184)
- Czym jest "występność"? (188)
- Twórz tabu (190)
- Prowadź innych na manowce (192)
- Określ absoluty (194)
- Porozumiewawcze mrugnięcie (200)
- Czym jest zaufanie? (208)
- Stwórz poczucie bliskości (209)
- Powtarzaj i ponownie opowiadaj (213)
- Bądź autentyczny (216)
- Przyspiesz budowę zaufania (220)
- Uczyń "niefascynującym" każdy niezdrowy przekaz (222)
- Pomysły trzymane pod kluczem (229)
- Trzy Etapy Twojego Planu Ataku (232)
- Złote Zasady Fascynującego Komunikatu (236)
- Określenie Twojego głównego wyzwalacza (240)
- Chemiczny skład Twojej marki (241)
- Symbole fascynacji (247)
- Symbole i krzywe dzwonowe (250)
- Kraniec (251)
- Wprowadzenie nowego wyzwalacza (254)
- Co gdyby...? (257)
- Budowanie wewnętrznego wsparcia dla Twojego planu fascynacji (264)
- Oceń, zbadaj, ponownie oceń (265)
- Śledź swój postęp (267)
- Usuwanie barier stojących na drodze fascynacji (268)
- Najważniejsze odkrycia (273)
- Rola fascynacji w osobistych i marketingowych przekazach (273)
- Badanie Keltona w miejscu pracy (275)
- Rola fascynacji w podejmowaniu osobistych decyzji (277)
- Wnioski (279)
Wstęp (11)
Czarownice, zielony groszek i Zygmunt Freud
Wprowadzenie (15)
Czym dokładnie jest "fascynacja"?
I. Fascynuj albo giń (23)
Fascynujesz albo giniesz
1. Wielkie O (25)
Mówiąc o fascynacji, zacznijmy od seksu, OK?
2. Twoja fascynująca twarz (43)
Dlaczego urodziłeś się, wiedząc dokładnie, w jaki sposób stosować perswazję
3. Fascynacja i media (57)
Trendy prowadzą do potrzeby znalezienia nowej formy perswazji
4 . Złote zasady fascynującego komunikatu (67)
W jaki sposób oceniasz, czy coś jest fascynujące?
5. Czy jesteś fascynujący? (79)
Stosowanie fascynacji do kreowania Twojej osobowości i Twojej marki
II. Siedem wyzwalaczy fascynacji (93)
Poznaj swój nowy arsenał: pożądanie, tajemniczość,
niepokój, prestiż, władzę, występność i zaufanie
6 . Pożądanie (101)
Dlaczego uwodzi nas oczekiwanie na doznanie przyjemności
7 . Tajemniczość (119)
Dlaczego intrygują nas pytania bez odpowiedzi
8 . Niepokój (135)
Dlaczego podejmujemy działania pod wpływem zagrożenia
negatywnymi konsekwencjami
9 . Prestiż (153)
Dlaczego symbole rangi i respektu przykuwają nasz wzrok?
10 . Władza (169)
Dlaczego skupiamy się na ludziach i rzeczach sprawujących nad nami kontrolę
11. Występność (187)
Dlaczego kusi nas "zakazany owoc"?
12 . Zaufanie (207)
Dlaczego jesteśmy lojalni wobec pewnych wyborów
III. Plan Ataku Fascynacji (229)
W jaki sposób uczynić Twoje komunikaty bardziej fascynującymi
Etap 1. Ocena (235)
Jak bardzo fascynujące są Twoja firma i Twój przekaz?
Etap 2. Rozwój (247)
Generuj i zwiększ fascynację
Etap 3. Wykonanie (263)
Wprowadzanie w życie Twojej fascynacji
Dodatek (271)
Badanie fascynacji Keltona
Uwagi autora (283)
Fascynacja w skrócie (285)
Źródła (291)
Podziękowania (296)
Oceny i opinie klientów: Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu Sally Hogshead (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.