Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
- Autor:
- Guy Kawasaki
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł
- Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
- Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
- Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
- głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
- zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
- pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
- funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Guy Kawasaki - pozostałe książki
-
Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu. Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zr...(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
44.90 zł(-67%) -
Guy i Peg, prezentując ponad sto praktycznych wskazówek, sztuczek i spostrzeżeń, nakreślają oddolną strategię tworzenia skoncentrowanej, rzetelnej i porywającej tożsamości na najpopularniejszych platformach społecznościowych. Przeprowadzają czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów toż...
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%)
Ebooka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dziesięć lat dla biznesowego poradnika to wiek podeszły! "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" Guya Kawasakiego po raz pierwszy opublikowane zostały w 1998 roku w więc za chwilę "stuknie" im właśnie dziesięć lat. Zapewniam, że mimo upływu czasu książka nadal czyta się dobrze!
Sam zabrałem się do niej stosując formułę "odwróconego dekalogu":
Zakończenie - pokazuje jak mało warte bywają różne "uczone" prognozy.
Rozdział 9 - jest uwspółcześnionym zapisem nakazu: "nie czyń drugiemu co tobie nie miłe".
... 8 - przypomina, że technologia jest dla CZŁOWIEKA, a nie człowiek dla TECHNOLOGII. Zdaniem autora uczciwość i przyjaźń są filarami sukcesu.
... 7 - rozwija tezę: "Jedz jak koliber - SRAJ jak słoń!" (bez komentarza/Andrzej Budzyk).
... 6 - ilustruje powiedzenie: "łatwa droga jest zaminowana".
... 5 - ma wydźwięk HISTORYCZNY: ilustruje przekonanie Kawasakiego, że warto być "apostołem marketingu".
... 4 - dowodzi, że nie można robić NOWYCH RZECZY w stary sposób.
... 3 - przypomina, że nie warto "spocząć na laurach" lub "zamknąć oczy i siedzieć na skrzyżowaniu dróg".
... 2 - opisuje GZPEE (Głębokie, Zachwycające, Pełne, Eleganckie i Emocjonalne PRODUKTY!). ... 1 - jest zaleceniem MYŚL INACZEJ (Cogita differemter).Książka jest zdecydowanie lepsza od powyższej MAPY DROGOWEJ! Są w niej zabawne ćwiczenia, które radzę wykonywać w chwilach napadów "edukacyjnej gorączki". Można je również zalecić dzieciom. Staję się wtedy idealnym testem poziomu asertywności naszych latorośli.
-
Recenzja: Marketing w Praktyce 06/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Motto książki to "Twórz jak Bóg, Rządz jak Król, Pracuj jak Wół", i tym trzem zasadom podporządkowana jest jej treść. Kawasaki z pasją, humorem i niezachwianą pewnością daje wskazówki, jak być prawdziwym wizjonerem, jak poszukiwać nowych pomysłów i jak zmieniać sposób myślenia -- swój i innych.
Książka napisana jest prostym językiem, zawiera ogromną ilość przykładów, które autor zbierał angażując swoich przyjaciół, współpracowników i tworząc specjalną listę mailingową, na którą każdy mógł się zapisać i dzielić własnymi doświadczeniami czy podawać ciekawe przykłady. Kawasaki uświadamia, że po to, aby odnieść sukces, aby produkt został przyjęty na rynku, wystarczy kierować się kilkoma prostymi zasadami, o których zapominamy w natłoku technologii, nowoczesnych narzędzi i skomplikowanych strategii marketingowych.
Dodatkową zaletą są w książce ćwiczenia, które często w sposób humorystyczny pokazują stereotypowe myślenie i pozwalają na odcięcie się od niego i odświeżenie spojrzenia na własne działanie i funkcjonowanie firmy. To ksiązka dla wizjonerów, tych którzy nimi chcą być i dla tych… którzy się ich boją. Jeżeli nie czujesz się wizjonerem, to zrozumiesz, jak myślą i czym się kierują oraz dowiesz się, jak z nimi współpracować.
Guy Kawasaki jest ekspertem w dziedzinie tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem, pracuje jako dyrektor generalny w firmie garaże.com, która pomaga młodym spółkom zgromadzić kapitał założycielski. Jest felietonistą, autorem wielu książek i publikacji, a także człowiekiem, dzięki któremu sukces rynkowy odniosła firma Apple Computers Inc.
-
Recenzja: marketing-news.pl Jakub Mueller; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niewiele osób na świecie tak dobrze zna zasady wprowadzania innowacji na rynek, jak Guy Kawasaki. Absolwent Uniwersytetu Stanforda, zyskał sławę jako współtwórca sukcesów Apple Computer Inc. Był jednym z tzw. Apple Fellows, czyli zasłużonych: pracowników z długim stażem, którzy w toku pracy w firmie stali się ekspertami na jednym lub kilku polach. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym Garage Technology Ventures -- spółki inwestującej w nowe przedsięwzięcia biznesowe, najczęściej z zakresu nowych technologii, w zamian za udziały w firmie.
W "Rewolucyjnych pomysłach..." autor krok po kroku przedstawia wszystko, co wiąże się z wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów. Punktem wyjścia jest zerwanie z krępującymi stereotypami, tradycyjnymi zasadami uważanymi za niezmienne reguły biznesowe. Nabywane w ciągu życia, z czasem uznawane są za własne (w socjologii określa się to mianem internalizacji). Zasady te nie są złe z założenia (w końcu w przeszłości przyczyniły się do wielu sukcesów), jednak obecny superkonkurencyjny rynek zmienia się tak szybko, że utarte schematy, działające przez ostatnich kilkadziesiąt lat, błyskawicznie tracą aktualność. Na dowód Kawasaki przytacza własne słowa (dystans do samego siebie godny szacunku), kiedy w połowie lat dziewięćdziesiątych -- w latach startu jednego z największych serwisów internetowych, Yahoo.com -- zapytany, czy chciałby ubiegać się o stanowisko dyrektora zarządzającego, odpowiedział: To za daleko, żebym dojeżdżał, a w ogóle to jak można zarobić na wyszukiwarce internetowej?
Innowacyjna wizja to dopiero początek drogi. Kolejne, mniej spektakularne fazy decydują o sukcesie produktu (por. A.Kisiel, Wielki Brat wciąż patrzy, "MpK-T", nr 157, 1-02-2007). Kawasaki opisuje kwestie kompletowania zespołu pracowników, ustalania trybu pracy nad nowymi koncepcjami, a nawet podejście do wszelkiej maści ekspertów i malkontentów (badacze rynku, eksperci z zewnątrz, pracownicy własnej firmy, konkurencja) osłabiających morale zespołu. Porusza również temat najczęstszych błędów, tzw. czarnych dziur, popełnianych przez marketerów w fazie wprowadzania produktu -- mogą one błyskawicznie pochłonąć cały projekt.
Rady zawarte w omawianej książce, choć trafne i efektowne, rażą wtórnością. Przykładem może być rozdział "Rządź jak król" i koncepcja apostolstwa. Apostolstwo to przekonywanie ludzi, aby nie tylko kupili produkt, ale także w niego uwierzyli. Kawasaki przedstawia drogę apostolstwa za pomocą matematyki. Zgodnie z jej regułami sukces można przedstawić za pomocą ułamka: licznik to fakty plus emocje, mianownikiem jest cena.
Brzmi frapująco, tymczasem to nic innego, jak podstawowe założenie brandingu: marka ma zawierać w sobie emocje i zaspokajać tzw. potrzeby tożsamościowe odbiorców. Im wyższa cena, czyli mianownik, tym silniejszy musi być wizerunek brandu w umysłach konsumentów.
W innym miejscu pojawia się rada, aby unikać "dyktatury budżetu": Kiedy firmą rządzili dobrzy przywódcy, budżet się zmieniał w zależności od sytuacji i możliwości. Kiedy ich zabrakło, za sterami firmy stanął właśnie budżet. Mówiło się o nim, jakby był człowiekiem: budżet zdecydował, że tego nie zrobimy [s.136]. Tego typu opinie znaleźć można u wielu klasyków współczesnego marketingu (por. m. in. Jack Trout, "Wielkie marki, wielki kłopot", Kraków 2002, zob. J.Szlak, Czego uczą nas wielkie porażki, "MpK-T", nr 128, 26-05-2006). Z drugiej strony oczywiste zasady biznesowe są nagminnie lekceważone, stąd wiele firm ponosi spektakularne porażki.
Jeśli chodzi o język, stykamy się w tej pracy z typowo amerykańskimi skrajnościami. Zgodnie z zasadą funkcjonującą za oceanem - jeśli coś jest mądre, to musi być napisane w sposób jak najbardziej bezpośredni i przystępny. Skomplikowany i sformalizowany język jest dowodem niekompetencji autora. Kawasaki, wpisując się w ten nurt, momentami wpada w tony, jakich nie powstydziłby się kaznodzieja radykalnych grup chrześcijańskich z południa USA, np.: Będziesz prawdziwym szczęściarzem jeśli trafią Ci się tacy apostołowie, jakich my mieliśmy. Dzięki nim będziesz mógł zmienić świat [s. 118].
"Rewolucyjne pomysły..." imponują ogromną liczbą przykładów, studiów przypadków, odniesień do stron internetowych -- przygotowanie ich wymagało na pewno gigantycznego nakładu pracy i czasu. Z drugiej strony ta obfitość utrudnia odbiór pracy -- po przeczytaniu trzydziestego przykładu czytelnik może nie tylko stracić rozeznanie wśród wszystkich poprzednich, ale i wręcz zapomnieć, do jakiego zjawiska się one odnosiły.
Książkę Kawasakiego warto poznać, choć jednocześnie trzeba pamiętać, że za sukcesem rzadko kiedy stoi rewolucyjna wizja. Piszący poradniki guru biznesu najczęściej koloryzują przeszłość, wspominając pomysły i plany na życie i karierę uformowane rzekomo już w 12. roku życia. Tymczasem na powodzenie przedsięwzięcia wpływa zbiór wielu czynników, w tym tak banalnych jak ciężka praca i łut szczęścia.
-
Recenzja: e-biznes.pl Renata Ludwińska; 02/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług" powinna być znakomitym tytułem dla kreatywnych marketingowców w firmach, których zadaniem jest dostarczanie interesujących pomysłów. Niestety, klimat wielu firm nie pomaga, a wręcz nie pozwala na opracowywanie rewolucyjnych pomysłów. Lepiej, czyli bezpieczniej dla stołka, jest siedzieć cicho, sprzedawać to co zawsze, ewentualnie zmienić reklamę lub opakowanie i modlić się o cud. O cud - czyli o nowy, świetny pomysł. Absurd? Niekoniecznie. W dzisiejszych czasach zamiast wymyślać coś oryginalnego można to skopiować od konkurencji albo wykupić od małej firmy. Jeśli ma się dużo forsy, to taka taktyka pozwala całkiem nieźle trzymać się na rynku, a jednocześnie dbać o nerwy. Niestety, taka taktyka nie pomoże w przypadku, gdy mała firma postanowi sama wejść na rynek i zmienić panujące na nim zasady. Duża kasa może wtedy nie wystarczyć.
Dlatego ta książka to świetna lektura raczej dla tych wszystkich, którzy snują marzenia o założeniu firmy i podbiciu rynku. Dla przedsiębiorców szykujących się do swojego wielkiego skoku. Stworzenie przełomowego produktu, który znajduje uznanie w oczach szerokiego rynku i przynosi swoim właścicielom fortuny, nie jest aż tak trudne. Spora w tym zasługa bardzo przyjaznej formy książki: dużo przykładów, sympatyczny język, no i praktyczne wskazówki "co robić". (…)
Czytaj tę książkę często, dyskutuj o niej z kolegami z pracy, a zapomnisz co to znaczy niezadowolenie klientów i niska sprzedaż. No i będziesz się wspaniale czuć, gdy wejdziesz do sklepu i zobaczysz jak jakiś klient z wypiekami i radością na twarzy kupuje Twój produkt. Rośnie od tego serce, naprawdę.
-
Recenzja: Brief 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najnowszą książkę Guya Kawasakiego, współtwórcy sukcesu Apple Komputer, napisaną lekkim językiem i obfitującą w liczne przykłady czyta się niemal jednym tchem. "Rewolucyjne pomysty" podzielone są na trzy części. W pierwszej autor pisze jak tworzyć przełomowe produkty i usługi, w drugiej jak podejmować decyzje prowadzące do sukcesu rynkowego tych produktów, a w trzeciej jak pracować aby sukces stał się niemal pewny. Kawasaki zwraca uwagę jak ważne jest aby nie popaść w pułapkę punktu odniesienia, czyli nie próbować rozwiązać problemu analogicznie do tego jak został on przedstawiony. Radzi też, jak pozbyć się starego sposobu myślenia i podejść do wyzwań w sposób zmuszający do rozważenia nowych rozwiązań i nowych kierunków działania.
Jego zdaniem świetne produkty powinny być GZPEE, czyli głębokie, zachwycające, pełne, eleganckie i emocjonalne, a ich tworzeniem powinny się zajmować małe, silne i autonomiczne zespoły zarządzane ręką silnego przywódcy. Ważne jest także, aby nie bać się szukać wad w stworzonych przez nas produktach i usługach, nie zrażać się porażką i przede wszystkim z własnych produktów korzystać. Wszystkie zagadnienia poruszane przez Kawasakiego zilustrowane są ciekawymi przykładami, którymi sypie jak z rękawa. Z książki można dowiedzieć się co stoi za sukcesem m.in. takich marek jak Porsche, Gillette czy MTY.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Rules For Revolutionaries: The Capitalist Manifesto for Creating and Marketing New Products and Services
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Marcinkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0341-7, 8324603417
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-08-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3242
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- 1. Cogita differenter (myśl inaczej) (21)
- 2. Niech żyje chłam! (45)
- 3. Lepsze jest wrogiem dobrego (75)
- 4. Przełamuj bariery (99)
- 5. Potrzebujesz apostołów, nie handlowców (117)
- 6. Unikaj czarnych dziur (131)
- 7. Jedz jak ptaszek, wydalaj jak słoń (155)
- 8. Myśl cyfrowo, działaj analogowo (179)
- 9. Nie proś innych o coś, czego sam byś nie zrobił (197)
- 10. Nie daj się zniszczyć durnocie (213)
Podziękowania (11)
Przedmowa (15)
Twórz jak Bóg (19)
Rządź jak król (97)
Pracuj jak wół (153)
Zakończenie (211)
Bibliografia (233)
Skorowidz (243)
Oceny i opinie klientów: Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług Guy Kawasaki (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)