Tworzenie modeli biznesowych. Po...

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Autorzy: ,

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (20)
Stron: 288
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) PdfPDF
Wydawca: Onepress
Cena:
69,00 zł
Cena:
54,99 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
69,00 zł
eBook
Pdf
54,99 zł
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

  • Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
  • Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
  • Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań

"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.



470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!

Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!

Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!

A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!

A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!




Patron merytoryczny:

Szablon
  • Definicja: Model biznesowy (18)
  • Dziewięć elementów fundamentalnych (20)
  • Szablon modelu biznesowego (48)
Schematy
  • Rozdzielanie (60)
  • Długi ogon (70)
  • Platformy wielostronne (80)
  • FREE jako model biznesowy (92)
  • Otwarte modele biznesowe (112)
Projekt
  • Z inspiracji klienta (130)
  • Kreowanie pomysłów (138)
  • Myślenie wizualne (150)
  • Tworzenie prototypów (164)
  • Opowiadanie historii (174)
  • Scenariusze (184)
Strategia
  • Otoczenie modelu biznesowego (204)
  • Ocena modelu biznesowego (216)
  • Perspektywy modelu biznesowego (230)
  • Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)
Proces
  • Proces projektowania modelu biznesowego (248)
Perspektywa
  • Perspektywa (266)
Posłowie
  • Skąd się wzięła ta książka? (278)
  • Bibliografia (280)
6
(9)
5
(8)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 20

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Tak powinny być budowane książki biznesowe w dzisiejszym świecie. Jestem osobą działającą w zarządach czterech firm i ta książka pokazała mi jak patrzeć na biznes w dzisiejszych czasach. Konstrukcja książki pozwala zapoznać się z jej treścią jakby uczestniczyło się w warsztacie szkoleniowym. Polecam i jeszcze raz polecam. Dziś każda firma powinna "narysować" swój model biznesu i być może dzięki temu go przemodelować aby poprawić wyniki.
  Ocena : 6 

Świetna!
  Ocena : 6 

Rewelacyjna książka! Dla tych którzy dopiero myślą o własnym biznesie, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Pierwsi, w przystępny sposób dowiedzą się jak planować nowe przedsięwzięcie. Drudzy, usystematyzują wiedzę i inaczej spojrzą na swój biznes. Wszyscy skorzystają z wartościowego narzędzia wspomagającego opracowywanie innowacyjnych modeli biznesowych. Najważniejsze - pozycja wyjątkowo inspirująca! Nie skończycie czytać, a już będziecie mieć nowe pomysły. [KSIĄŻKA ROKU 2012 - nominacja]
  Ocena : 6 

Bardzo ciekawe i nowatorskie podejście. Książka ze względu na swoją formę jest łatwiej zrozumiała i pozwala na łatwiejsze przyswajanie wiedzy.
  Ocena : 6 

Książka znakomita! Innowacyjna jeśli chodzi o treść, jak i formę.
  Ocena : 6 

Genialna książka, dzięki której przedefiniujesz działania swojej firmy. Stwórz nowy genialny innowacyjny model biznesowy. Na prostym szablonie papierowym definiujesz jak Twoja firma tworzy wartość. Na kolejnym etapie uwolnisz się od schematów i otworzysz się na nowe sposoby zaspokajania i tworzenia potrzeb konsumenckich. Zaczniesz projektować od wewnątrz - ujrzysz prawdziwe potrzeby klientów. Znajdziesz swoją strategię jak być najlepszą firmą w swej branży. A to wszystko na jednej kartce papieru ;-) [KSIĄŻKA ROKU 2012 - nominacja]
  Ocena : 6 

Książka dla każdego menedżera. Chce się ją miec i chce się z niej korzystac.
  Ocena : 6 

Książka wybitna, swego rodzaju przełom w podejściu do pisania poradników biznesowych, jak i do czytelnika. Porywa formą i treścią. Autorzy wykorzystują rysunek, kolor, obraz, przestrzeń, emocje do łatwiejszego zapamiętania treści. Mógłbym tak długo pisać, ale fakt jest faktem: nawet debil (w sensie człowiek lekko upośledzony) zrozumie i zapamięta do końca życia jak tworzyć modele biznesowe. P O L E C A M !
  Ocena : 6 

Klasyk. Wartość merytoryczna książki nie do przecenienia. Czytelnik jest niemal "prowadzony za rękę" w poznawaniu modeli biznesowych. Na uwagę zasługuje także sama forma wydania książki. Z tego względu polecam nie tylko ebook-a ale także wersję drukowaną.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka, dużo przykładów. Gorąco polecam
  Ocena : 5 

Ciekawa, jasno napisana, rozwijająca
  Ocena : 5 

Każda kartka to inspiracja, pomijając (trudną do pominięcia...) treść, projektanci dali z siebie wszystko. Książka warta choćby przejrzenia. Brakuje mi tylko linka do polskiej wersji schematu w pdf, dlatego daję "5". Oryginał 6.
  Ocena : 5 

Nie można zasnąć czytając/oglądając ;)
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka w ciekawy sposób obrazująca tworzenie modeli biznesowych.
  Ocena : 5 

Rewelacyjna pozycja dla laików biznesowych (jak ja). Książka uprościła mi wiele rzeczy, które uważałem za bardzo skomplikowane i rozbudziła kreatywność w stopniu, którego się nie spodziewałem. Serdecznie polecam!
  Ocena : 5 

Myślę, że to pozycja obowiązkowa dla osób zawodowo lub prywatnie interesujących się tworzeniem modeli biznesowych. Zawiera bardzo dużo wiedzy praktycznej i pełna jest przydatnych wizualizacji. Szkoda tylko, że doskonałej jakości jest tylko 3/4 tej książki. Ostatnie rozdziały wyraźnie odstają jakością przygotowania od całej reszty książki. Mimo to naprawdę ją polecam.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka dla tych, którzy poszukują syntetycznej informacji jak krok po kroku zbudować skuteczny model biznesowy. Ciekawa, nietypowa na rynku forma przekazu informacji. W mojej ocenie czytelniejsza niż tradycyjny opis. Z pełnym przekonaniem polecam!
  Ocena : 4 

Książka dobra, ale przereklamowana, głównie zwracająca uwagę swoją dosyć niestandardową formą (ikonografiki, format książki itp.). "Wizjoner" czy "innowacja" to hasła trochę na wyrost w jej przypadku, gdyż w zasadzie można ją uznać za systematyzację od dawna znanych pojęć w taktyce marketingowej (4P) i innych, powiązanych spraw. Wyglądają zresztą dość staroświecko, nie widać tu zmian w technologii i internecie (doradzam więc sceptycyzm przy lekturze). Niektóre aspekty biznesu zresztą mogą wydawać się nieco na siłę dorzucone do modelu biznesowego - bo okazuje się (przynajmniej tak sugeruje treść książki), że w zasadzie wszystko, co dotyczy biznesu, jest częścią jej modelu biznesowego. Osobiście, gdybym miał pisać tego typu książkę, czy też zasugerować coś jej autorom, powiedziałbym, że raczej oczekiwałbym skupienia się na KLUCZOWYCH aspektach samego modelu biznesowego, a nie wrzucanie wszystkiego do jednego worka. Mimo wszystko warto przeczytać, choćby na ciekawe ujęcie (aczkolwiek powszechnie znanego) tematu. Dla osób, które naprawdę chcą jednak wprowadzić innowację do swoich strategii biznesowych, polecam za to inną pozycję - która zdaje się przeszła bez większego echa, a zasługuje (moim subiektywnym zdaniem) na większe zainteresowanie, niż "Tworzenie modeli biznesowych" - "Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów", również Onepress.
  Ocena : 4 

Można przeczytać
  Ocena : 4 

Książka ciekawa treściowo. Natomiast samo wydaniue (druk książki) jest bardzo kiepski w porównaniu z angielskim oryginałem - na pewno nie jest to klasa biznes: - gorszy papier (kartki mniej śliskie przez co się łatwiej pobrudzą), - ceńszy papier, - z lakieru uv zrezygnowano, - kolor czarny jest w książce grafitowy (co wygląda - szczególnie fatalnie na stronie, która jest cała czarna) - a przede wszystkim przez papier kartek w środku przebija to co jest na kolejnych stronach(!) szkoda, że kolejny raz mam do wyboru albo po polsku, albo ładne i eleganckie... Polska cena na książce to 69zł, cena w amazonie to 16GBP = 75zł - różnica w cenie niewielka, a w jakości wydania ogromna.
płatności onepress.pl