Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu
- Autorzy:
- Agnieszka Zych, Robert Zych
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 13
- Stron:
- 280
- Czas nagrania:
- 6 godz. 52 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu
Dynamicznie do celu
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
( źródło infografik: http://gosiazimniak.pl/ )
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikl...(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
O autorach książki
Agnieszka Zych, Robert ZychAgnieszka Zych — od ponad 10 lat pracuje z klientami w klubach fitness. Pomaga im w przygotowaniu fizycznym, edukuje na temat diety i prawidłowego odżywiania. Jest aktywnym trenerem, uczestniczy w zawodach Adventure Race, a także maratonach MTB. Startowała w Mistrzostwach Świata w Nowej Zelandii i Szkocji oraz w Meksyku, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Brazylii, Francji. Uprawianie sportu ekstremalnego pozwoliło jej doświadczyć, jak ważna jest wiedza i praktyka treningu oraz odżywiania. Dziś pomaga tym, którzy chcą zadbać o zdrowie, dobrą formę i samopoczucie oraz osiągać lepsze wyniki. Więcej o autorce na http://agnieszkazych.pl/.
Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Agnieszka Zych, Robert Zych - pozostałe książki
-
W 1973 roku ukazała się praca pt. Przywództwo i podejmowanie decyzji. Jej współautorem był profesor Victor H. Vroom. W publikacji tej zademonstrowano matematycznie umocowany model przywództwa odnoszący się do kwestii stopnia partycypacji podwładnych w procesie rozwiązywania problemów. Na tej pods...
Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też...
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
49.90 zł(-45%) -
Z niniejszej książki dowiesz się tego, co Ty, polski szef, powinieneś wiedzieć o wspomaganiu rozwoju swoich pracowników. Trzymasz w ręku przewodnik coacha on the job. Studiuj go uważnie i stosuj zawarte w nim rady, techniki i metody, a zagwarantujesz rozwój. Swoim pracownikom i sobie samemu. Bo k...
Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypr...
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
(34.95 zł najniższa cena z 30 dni)38.45 zł
69.90 zł(-45%) -
Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi.
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Ebooka "Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: PROJEKTOR - wolontariat studencki Aleksandra Skorżyńska; 2019-01-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pierwszą czynnością, którą wykonuje przy recenzowaniu książek jest zgłębienie wiedzy o ich autorach. Pozwala mi to na mentalne przygotowanie odnośnie języka autorów, ich stylu czy poziomu publikacji. Tak, wiem, że wielu z Was uważa to za płytkie, zgodnie ze swoistą zasadą: „nie oceniaj książki po okładce”. Wyjątki się jednak zdarzają, ale to właśnie one potwierdzają tę regułę. „Szef w relacji z zespołem” książka napisana przez coach’a i sportswoman, trenerkę fitness. Modne i zarazem kontrowersyjne w ostatnich latach zawody – możesz w tym momencie przestać czytać tę recenzję. Tak jak ja zamknąłem książkę, spodziewając się kolejnych wyuczonych maksym, pytań retorycznych i wszechobecnego szczęścia, ale zaczekaj chwilę! Gdy po kilku dniach wróciłem do lektury, okazało się, że coach i sportswoman mogą dać czytelnikowi rozpięty wachlarz narzędzi, który każdy lider grupy może wykorzystać w prowadzeniu procesu grupowego, stanowiącego esencję tej pozycji książkowej. Mogę Cię zapewnić, że Ty także uczestniczyłeś w procesie grupowym nie mając nawet tej świadomości. Zapytasz, czym ten proces grupowy jest? Każdy proces składa się z faz: Faza 1. Zależność; Faza 2. Różnicowanie; Faza 3. Kryzys odpowiedzialności; Faza 4. Atak na lidera; Faza 5 Nadzwyczajna moc grupy; Faza 6. Faza realnych możliwości. Przez te sześć faz przechodzi każda grupa (o ile nie rozpadnie się po drodze), posiadająca jasno określony cel, składająca się z członków przyjmujących odmienne role na czele której stoi lider.
-
Recenzja: gosiazimniak.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
INFOGRAFIKI DO KSIĄŻKI „SZEF W RELACJI Z ZESPOŁEM” Infografiki przygotowane do książki „Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu” autorstwa Agnieszki Zych i Roberta Zycha, wyd. OnePress Infografiki przedstawiają poszczególne fazy rozwoju zespołu. Na każdym projekcie znajduje się charakterystyka danej fazy oraz wskazówki dla lidera, dzięki czemu poszczególne infografiki same w sobie stanowią wartość dla odbiorcy. Książka „Szef w relacji z zespołem” bazuje na doświadczeniach nie tylko biznesowych. Agnieszka Zych jest sportowcem, bierze udział w drużynowych zawodach „Adventure Race”, dlatego w książce zawarta jest wiedza na temat mechanizmów procesu grupowego, przez które przechodzi każdy zespół również w sporcie. W związku z tym infografiki przygotowane do książki wzbogaciłam o motywy sportowe.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna RAFAŁ WOŚ; 2017-05-12Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Organizacje nie tworzą się raz na zawsze w momencie ich ustanowienia. Przeciwnie, zmieniają się przez cały czas trwania. Nie wystarczy, że ktoś raz zostanie szefem To w większości przypadków zaledwie początek drogi Pozycję przywódcy trzeba sobie wymyślić, odpierając po drodze bunty oraz mierząc się z rywalami Dopiero po upływie pewnego czasu można więc mówić o tym że team się stworzył To jest właśnie proces opisywany przez Agnieszkę i Roberta Zychów. Szczególnie ciekawe i zaskakujące będą dla czytelnika bez wątpienia przykłady z dziedziny sportu. Jest to zasługa współautorki tej książki, która jest trenerem fitness.
-
Recenzja: papierniczyswiat.pl SŁAWOMIR ŻYWCZAK; 2017-03-31Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Szef w relacji z zespołem to lektura obowiązkowa nie tylko dla szefów, ale właściwie dla wszystkich, którzy choć trochę czuję się liderami w jakimś zespole czy grupie. Autorzy wykorzystali swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami, by opracować kompleksowy przewodnik po całym procesie grupowym. Doradzają autorzy: Robert Zych z ponad dwudziestoletnim stażem jako trener sprzedaży i Agnieszka Zych, która od dekady motywuje ludzi do zmiany na lepsze. W swojej książce udzielają wskazówek o tym, jak rozpoznać, na jakim etapie procesu znajduje się zespół i jakich stylów zarządzania użyć, aby osiągnąć efekt synergii. Jak pokonać niepewność i nieśmiałość członków zespołu? Jak zapobiec konfliktom i rozpadom? Jak reagować, gdy zespół zaczyna kwestionować pozycję lidera? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz właśnie w tej książce.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2277-6, 9788328322776
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-12-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3450-2, 9788328334502
- Data wydania ebooka:
- 2016-12-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-3592-9, 9788328335929
- Data wydania audiobooka:
- 2017-05-08 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 46426
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 29.3MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 317.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Motywacja
Coaching
Spis treści książki
- Jak rozumieć i świadomie prowadzić zespół, wykorzystując proces grupowy? (25)
- Jak się rozwija zespół w procesie grupowym? (28)
- Proces grupowy w ekstremalnym sporcie adventure race (34)
- Wstęp do fazy zależności. Kiedy zespół jest bierny wobec lidera (43)
- Charakterystyka fazy zależności (47)
- Czego unikać w fazie zależności? (51)
- Jakie działania warto, abyś podjął jako szef w fazie zależności? (52)
- Jak angażować bierną grupę podwładnych? (54)
- Jak motywować zespół w fazie zależności? (59)
- Podsumowanie fazy zależności w zespołach biznesowych. Jak poprowadzić zespół od milczenia i bierności do większego zaangażowania? (61)
- Jak prowadzić zespół sportowy w fazie zależności? (65)
- Podsumowanie fazy zależności (78)
- Wstęp do fazy różnicowania. Jak sobie radzić z nadmierną rywalizacją w zespole (79)
- Charakterystyka fazy różnicowania (83)
- Czego unikać w fazie różnicowania? (87)
- Jak motywować zespół w fazie różnicowania? (88)
- Jak możesz okiełznać przeszkadzającą grupę? (90)
- Jak możesz pozyskać uwagę zespołu w fazie różnicowania? (93)
- Utrzymanie koncentracji grupy w fazie różnicowania (94)
- Podsumowanie fazy różnicowania. Radzenie sobie z destrukcyjnymi zachowaniami zespołu w silnym różnicowaniu (97)
- Jak prowadzić zespół sportowy w fazie różnicowania? (97)
- Podsumowanie fazy różnicowania (110)
- Wstęp do fazy kryzysu odpowiedzialności. Jak sobie radzić z utratą motywacji w zespole (111)
- Charakterystyka fazy kryzysu odpowiedzialności (111)
- Czego unikać w fazie kryzysu odpowiedzialności? (116)
- Jak prowadzić zespół w fazie kryzysu odpowiedzialności? (119)
- Podsumowanie rozdziału. Najbardziej efektywne sposoby zachowania wobec narzekającego zespołu (122)
- Jak prowadzić zespół sportowy w fazie kryzysu odpowiedzialności? (125)
- Podsumowanie fazy kryzysu odpowiedzialności (140)
- Wstęp do fazy ataku na lidera. Jak przetrwać i zarządzać, kiedy zespół konfrontuje się z szefem (141)
- Charakterystyka fazy ataku na lidera (142)
- Czego unikać w fazie ataku na lidera? (148)
- Jak prowadzić zespół w fazie ataku na lidera? (149)
- Jak poradzić sobie w fazie ataku na lidera? (151)
- Podsumowanie fazy ataku na lidera (152)
- Jak prowadzić zespół sportowy w fazie ataku na lidera? (152)
- Podsumowanie fazy ataku na lidera (167)
- Wstęp do fazy nadzwyczajnej mocy grupy. Kiedy zespół osiąga najbardziej ambitne cele (169)
- Charakterystyka fazy nadzwyczajnej mocy grupy (181)
- Czego unikać w fazie nadzwyczajnej mocy grupy? (183)
- Jak prowadzić zespół w fazie nadzwyczajnej mocy grupy (184)
- Faza nadzwyczajnej mocy grupy. Jak utrzymać motywację w sporcie? (185)
- Podsumowanie fazy nadzwyczajnej mocy grupy (200)
- Wstęp do fazy realnych możliwości grupy. Kiedy zespół potrafi mądrze, a nie tylko ciężko pracować (201)
- Charakterystyka fazy realnych możliwości grupy (201)
- Czego unikać w fazie realnych możliwości grupy? (207)
- Jak prowadzić zespół w fazie realnych możliwości? (209)
- Faza realnych możliwości grupy w zespołach adventure race (211)
- Podsumowanie fazy realnych możliwości grupy (223)
- 1. Zależność (225)
- 2. Różnicowanie (226)
- 3. Kryzys odpowiedzialności (227)
- 4. Atak na lidera (228)
- 5. Nadzwyczajna moc grupy (229)
- 6. Realne możliwości grupy (230)
- Fazy rozwoju zespołu (231)
- Faza zależności (233)
- Faza różnicowania (235)
- Faza kryzysu odpowiedzialności (238)
- Faza ataku na lidera (242)
- Faza nadzwyczajnej mocy grupy (244)
- Faza realnych możliwości grupy (245)
Podziękowania (9)
Przedmowa Roberta Zycha (11)
Przedmowa Agnieszki Zych (15)
Wstęp. Dlaczego taki tytuł książki (21)
Rozdział 1. Etapy rozwoju zespołu (25)
Rozdział 2. Zależność (43)
Rozdział 3. Różnicowanie (79)
Rozdział 4. Kryzys odpowiedzialności (111)
Rozdział 5. Atak na lidera (141)
Rozdział 6. Nadzwyczajna moc grupy (169)
Rozdział 7. Realne możliwości grupy (201)
Zakończenie (225)
Dodatek A. Szef w relacji z zespołem. Dynamiczny zespół (231)
Dodatek B . Słownik lidera zespołu (247)
Bibliografia (257)
Onepress - inne książki
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu Agnieszka Zych, Robert Zych (13) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(11)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii