Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
- Autor:
- Catherine Seda
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
- Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
- Poznaj tajniki e-commerce
- Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci
Firmuj swój sukces online
Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie. Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.
Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku. Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.
Wygeneruj rozwój swojej firmy w sieci:
- poznaj sekrety marketingu wyszukiwarek,
- stań się ekspertem w branży i korzystaj ze złotych okazji,
- spraw, by reklama online przełożyła się na zyski firmy,
- dowiedz się, co mogą dla Ciebie zrobić media społeczne,
- sprawdź, jaką wartość mają blogi i czym jest przynęta.
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.95 zł
59.90 zł(-45%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK, 07/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wielu przedsiębiorców prowadzących lub też zakładających firmy kieruje swoją uwagę w stronę internetu. Zdają sobie sprawę, że światowa sieć zapewnia im możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Bardzo często umyka im jednak fakt, że stworzenie serwisu internetowego nie jest wystarczającym czynnikiem gwarantującym pozyskiwanie nowych odbiorców produktów i usług. Obecność w sieci to zdecydowanie za mało. Trzeba zadbać także o to, aby stać się dobrze widocznym dla innych internautów. W realizacji tego wyzwania pomocne są wskazówki doświadczonej specjalistki w zakresie marketingu internetowego, które zostały zgromadzone w przygotowanej przez nią książce. Autorka koncentruje swą uwagę na trzech rodzajach podmiotów mających istotne znaczenie dla rozwoju sieciowego biznesu. Wyjaśnia jak wykorzystywać tajniki internetowego marketingu w celu przyciągnięcia uwagi nowych klientów, prasy oraz robotów sieciowych. Podejmowane działania dzieli na dwie grupy. Pierwsza jest związana z public relations. Obejmuje dostosowywanie serwisów internetowych i zgromadzonych w nich treści do potrzeb wyszukiwarek, przygotowywanie artykułów na potrzeby sieci, a także wykorzystywanie potencjału blogów, mediów społecznych i kontaktów z prasą. Druga grupa działań ma na celu zwiększenie opłacalności reklam w internecie. Czytelnicy dowiadują się, jak kontaktować się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i poznają zalety programów partnerskich. Uczą się maksymalizowania korzyści z reklam typu płać za kliknięcie" oraz wykrywania związanych z nimi oszustw. Przyswajają również informacje na temat reklam kontekstowych oraz przekonują się na ile istotne jest reagowanie na komentarze klientów i działania podejmowane przez konkurencję. Materiał zgromadzony w poszczególnych rozdziałach jest urozmaicony i wzbogacony wypowiedziami specjalistów, a także przedstawicieli serwisów stanowiących przykłady zakończonego sukcesem wdrażania danej techniki marketingowej. Catherine Seda dzieli się z czytelnikami swym bogatym doświadczeniem w stosowaniu technik marketingowych w internecie. Podkreśla znaczenie wyszukiwarek, wskazuje istotną rolę prasy, a także nowoczesnych technik komunikowania się z klientami. Wyjaśnia w jaki sposób optymalizować nakłady na kampanie reklamowe w sieci i udziela porad związanych ze zwiększeniem skuteczności tej formy promocji. Unika technicznych dywagacji, zastępując je inspirującymi wywiadami z przedstawicielami firm, które odniosły sukces. Zwraca też uwagę na konieczność dbania o spójność podejmowanych działań marketingowych oraz przestrzega przed popełnianiem typowych błędów. Dla osób prowadzących działalność gospodarczą w internecie takie wskazówki mogą być impulsem do zwiększania przychodów i potencjału ich firm.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa e-mentor, 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacja ukazała się w ramach serii Autorytety informatyki i adresowana jest do przedsiębiorców, którzy chcą polepszyć swoje wyniki z wykorzystaniem marketingu internetowego. Dzieli się na dwie części: Wykorzystanie public relations dla długo terminowego sukcesu oraz Jak sprawić, aby reklama w internecie była opłacalna dla Twojej firmy? W części pierwszej autorka radzi, jak zoptymalizować wyniki wyszukiwarek, wykorzystać w marketingu artykuły i media społeczne, w jaki sposób prowadzić blog biznesowy. W drugiej części omówione zostały kontakty przez e-mail, reklama kontekstowa, strategia „płać za kliknięcie” oraz zalety partnerstwa. W książce wyróżniono również wskazówki do zapamiętania, przykłady sukcesu i Spostrzeżenia osób dobrze poinformowanych, a więc porady ekspertów.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 05/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zainteresowani e-biznesem mogą wzbogacić wiedzę, sięgając po jeszcze gorący poradnik Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie". Catherine Seda, doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu sieciowego, w poradniku pełnym interesujących wskazówek i praktycznych przykładów, dzieli się wiedzą, co zrobić, by firma była widoczna w internecie, by zawsze rzucała się" w oczy. Dowiadujemy się, czym jest marketing wyszukiwarek, jak budować hiperłącza, na czym polega efektywne pozycjonowanie stron. Poznajemy także nowe formy docierania do klientów m.in. poprzez blogi dla biznesu, wykorzystywanie prasy, reklamę w internecie czy reklamę kontekstową. To wszystko doskonałe wędki i sieci - rybę będziesz musiał złowić sobie sam. A nie będą to wtedy byle płotki...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How to Win Sales and Influence Spiders: Boosting Your Business and Buzz on the Web
- Tłumaczenie:
- Tomasz Boszko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1129-4, 9788324611294
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-04-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 4110
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Czym jest marketing wyszukiwarek? (24)
- Temat: myślenie (25)
- Tworzenie odniesienia (26)
- Optymalizacja strony (27)
- Zawartość to podstawa (29)
- Zagęszczenie słów (29)
- Stwórz zawartość (30)
- Popularność ma znaczenie (32)
- Kroki w budowaniu hiperłączy (32)
- Pięć najgorszych środowisk oferujących linki (33)
- Unikanie policji spamowej (35)
- Siedem grzechów spamowania (36)
- Profesjonaliści od pozycjonowania stron: święci i podstępne żmije (38)
- Pytania (z odpowiedziami), jakie należy zadać profesjonalistom z branży pozycjonowania stron (39)
- A zasłużeni przychodzą, maszerując (41)
- Przykład sukcesu Ekskluzywny klub "Rajska farma" dla psów (42)
- Wskazówki do zapamiętania (45)
- Złote okazje (48)
- Przyciąganie klientów... szybko (49)
- Korzyści z pisania pod imprezy (50)
- Ty, to znaczy ekspert (51)
- Bądź specjalistą (52)
- Kuszenie ludzi i pająków (53)
- Szybkie dostosowywanie (55)
- Potęga wzmianki (58)
- Dochód z reklamowania się (60)
- Wskazówki do zapamiętania (61)
- Przykład sukcesu Wszechobecny marketing (62)
- Każdy może to zrobić (66)
- Przestań perswadować, zacznij angażować (67)
- Kim jest idealny bloger? (67)
- Czym się dzielić? (68)
- To jest dialog (70)
- Jak wyróżnić się w rozgardiaszu? (72)
- Tytuł wpisu (72)
- Treść wpisu (72)
- Linki (73)
- Uwolnij swój blog (74)
- Przyciągaj dobrą prasę, walcz ze złą prasą (77)
- Odpowiadać czy nie odpowiadać? (78)
- Przynęta na linki (78)
- Mówiąc językiem prawników... (79)
- Spamerzy (80)
- Ochrona blogów (80)
- Narodziny fałszywych blogów (81)
- Przykład sukcesu Kurort górski Park City (82)
- Wskazówki do zapamiętania (85)
- Twój profil jest narzędziem marketingowym (88)
- Personalizacja profilu (89)
- Drogowskaz w postaci linku (90)
- Aspekt przyjaciela (91)
- Stań się współpracownikiem (92)
- Podłącz się (93)
- Etykietki jako społeczna zakładka (94)
- Widoczność w mediach społecznych (94)
- Widoczność w wyszukiwarkach (95)
- Wideoinwazja (97)
- Wygrywa program informacyjny (98)
- Optymalizacja klipów wideo (99)
- Marketing poprzez mashupy (100)
- Procesy wytaczane za bycie dowcipnym (101)
- Graj bezpiecznie (102)
- Wskazówki do zapamiętania (103)
- Przykład sukcesu Nixon (104)
- Historia warta zachodu (108)
- Dwa krytyczne pytania (109)
- Dzielenie się wskazówkami (109)
- Studium przypadku przyciąga zainteresowanie (110)
- Przekazywanie wskazówek (111)
- Artykuły prasowe z przekazem (112)
- Wybór dystrybutora (113)
- Podążając szlakiem PR (114)
- Wartość kanałów informacyjnych (114)
- Zdobywanie sławy w radiu internetowym i podcastach (115)
- Dlaczego webinaria się sprawdzają? (118)
- Zaproszenia dla prasy (119)
- Sesje pytań i odpowiedzi (120)
- Karmienie prasy (122)
- Sieciowe centrum prasowe (122)
- Stracone okazje (123)
- Przykład sukcesu WebTrends Inc. (124)
- Wskazówki do zapamiętania (126)
- Tworzenie społeczności odbiorców (131)
- Segmentacja Twojej listy z e-mailami (131)
- Zaangażuj swoich czytelników (132)
- Bądź bezpośredni (134)
- Zgranie w czasie jest najważniejsze (136)
- Polityka prywatności (137)
- Regularny harmonogram (138)
- Oferta nie do odrzucenia (139)
- Maksymalna widoczność (141)
- Porzuć stronę wejściową (141)
- Wykorzystaj stronę wejściową efektywnie (142)
- Jako przynętę wykorzystaj "temat numeru" (142)
- Pokaż wszystko (142)
- Przykład sukcesu World Wildlife Fund (144)
- Wskazówki do zapamiętania (146)
- Partnerzy: przyjaciele czy wrogowie? (148)
- Konflikt dotarcia (149)
- Konflikt marketingu wyszukiwania (149)
- Zagadnienia marketingu marki (150)
- Sieci błyskawiczne (153)
- Zalety (153)
- Rozpuszczeni partnerzy (154)
- Śledzenie linków (155)
- Własne zespoły (156)
- Zalety osobistego wybierania partnerów (157)
- Oprogramowanie do zarządzania partnerami (157)
- Kluczem jest komunikacja (159)
- Faza pierwsza: wprowadzenie (160)
- Faza druga: edukacja (160)
- Faza trzecia: motywacja (161)
- Co to znaczy dobra wypłata? (162)
- Oferty łączone (163)
- Z kim się związać? (164)
- Jak to zrobić? (164)
- Siła partnerstwa (164)
- Wskazówki do zapamiętania (165)
- Przykład sukcesu Custom Direct LLC (166)
- "Płać za kliknięcie" jako narzędzie public relations (171)
- Przekonanie ludzi do zapisania się (172)
- Strony formularzy (173)
- Kuszenie mediów (173)
- Optymalizacja stron wejściowych (175)
- Wyłączenie pająków (176)
- Oszustwa na kliknięciach (179)
- Konkurenci (179)
- Prezenterzy reklam (179)
- Odkrycie oszustwa (180)
- Unikanie obsesji na punkcie oszustw na kliknięciach (181)
- Poznanie sąsiedztwa poprzez lokalne wyszukiwarki (182)
- Opcja różnicowania grupy docelowej pod kątem geograficznym (184)
- Konwersja klientów w "Płać za telefon" (185)
- Przykład sukcesu Fire Mountain Gems and Beads (188)
- Wskazówki do zapamiętania (190)
- Potrzeba przejrzystości (193)
- Reklamodawcy - strzeżcie się! (193)
- Kontrola nad miejscami pojawiania się reklam (194)
- Określanie grupy docelowej pod względem demograficznym i schematów zachowań (195)
- Dlaczego teraz? (196)
- Określanie grupy docelowej pod względem schematów zachowań (196)
- Dostosowanie treści reklamy (197)
- Sposób myślenia klienta (198)
- Pozyskiwanie zapytań (199)
- Linki bezpośrednie a linki śledzące (201)
- Od małych do dużych problemów (203)
- Wystrzegaj się adware (204)
- Trzymaj się z dala od spyware (204)
- Zyski wydawcy (205)
- Podstawy konfiguracji (206)
- Spekulacja "Płać za kliknięcie" (207)
- Przykład sukcesu Entrepreneur Media, Inc. (208)
- Wskazówki do zapamiętania (211)
- Sprzedaż w społeczności (215)
- Koszty ogólne (215)
- Zalety sklepów (216)
- Przemyślana strategia wyszukiwania (218)
- Zwiększanie profitów "Płać za kliknięcie" (219)
- Maksymalizacja potencjału pozycjonowania stron (220)
- Wskazówki optymalizacyjne (221)
- Natychmiastowa sława (222)
- Gdy pojawia się okazja (223)
- Marketing przypadkowy (223)
- Wypowiedzi Twoich klientów (225)
- Wycieki na temat konkurencji (227)
- Wybrane opinie użytkowników (228)
- Media też obserwują (229)
- Przykład sukcesu Beachcombers Bazaar (230)
- Wskazówki do zapamiętania (233)
- Konkluzja (233)
Wprowadzenie (17)
Część I Wykorzystanie public relations
dla długoterminowego sukcesu (21)
Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację wyników wyszukiwania? (23)
Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci (47)
Rozdział 3. Blogi dla biznesu (65)
Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne (87)
Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości (107)
Część II Jak sprawić, aby reklama w internecie
była opłacalna dla Twojej firmy? (127)
Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail (129)
Rozdział 7. Siła partnerstwa (147)
Rozdział 8. Maksymalizacja strategii "Płać za kliknięcie" (169)
Rozdział 9. Dotarcie poprzez reklamę kontekstową (191)
Rozdział 10. Cel: kupujący w sieci (213)
Skorowidz (235)
Oceny i opinie klientów: Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie Catherine Seda (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)