Ocena:
   5.5/6  Opinie  (30)
Stron: 304
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 15,96 zł
23,94 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
31,92 zł
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
23,94 zł
39,90 zł
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka.
Saul Kaplan,
pomysłodawca i założyciel Business Innovation Factory

Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu?

Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne. Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.

Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią szczególnie przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele małych firm, osoby, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji oraz artyści, którzy nie chcą już więcej głodować. Nie trać czasu, to najlepszy moment na start!


Jason Fried i David Heinemeier Hansson są założycielami pionierskiej firmy 37signals, która działa w branży komputerowej i której produktów używają miliony osób na całym świecie. Informacje o niej ukazały się w takich czasopismach, jak „Time”, „Newsweek” czy „Wired”. Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami firmy prowadzą również niezwykle popularny blog Signal vs. Noise. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.37signals.com.

Wstęp (9)

1. Na początek (15)

  • Nowa rzeczywistość (17)
2. Części pierwsze (19)

  • Zignoruj rzeczywistość (21)
  • Nauka na błędach jest przeceniana (24)
  • Planowanie polega na snuciu domysłów (27)
  • Po co rozbudowywać firmę? (30)
  • Pracoholizm (33)
  • Koniec z przedsiębiorcami (36)
3. Start (37)

  • Zostaw po sobie jakiś ślad (39)
  • Weź sprawy w swoje ręce (42)
  • Zacznij coś robić (47)
  • Nie tłumacz się brakiem czasu (49)
  • Wyznacz własne granice (52)
  • Misja firmy nie do zrealizowania (56)
  • Pieniądze z zewnątrz to plan Z (59)
  • Potrzebujesz mniej, niż Ci się wydaje (63)
  • Załóż firmę, nie startup (66)
  • Budowanie na sprzedaż kończy się porażką (69)
  • Mniejsze zasoby (72)
4. Rozwój (75)

  • Wykorzystaj własne ograniczenia (77)
  • Lepiej zrealizować połowę pomysłów, byle dobrze, zamiast wcielać w życie wszystkie, ale z marnym skutkiem (81)
  • Zacznij od epicentrum (84)
  • Na początku ignoruj szczegóły (86)
  • Każda podjęta decyzja to krok naprzód (89)
  • Zostań kuratorem (92)
  • Rozwiązuj problemy metodą eliminacji (96)
  • Skup się na tym, co niezmienne (99)
  • Charakter Twojej firmy zależy tylko od Ciebie (102)
  • Sprzedawaj produkty uboczne swojej pracy (105)
  • Czas wypuścić produkt na rynek (108)
5. Efektywność (111)

  • Iluzja porozumienia (113)
  • Powody do rezygnacji (116)
  • Zakłócenia pracy to wróg efektywności (121)
  • Spotkania są toksyczne (125)
  • Dosyć dobry wystarczy (129)
  • Szybkie zwycięstwa (132)
  • Nie próbuj zgrywać bohatera (135)
  • Idź spać (138)
  • Twoje przewidywania są do bani (141)
  • Długie listy zadań są nie do zrealizowania (145)
  • Podejmuj drobne decyzje (148)
6. Konkurencja (151)

  • Nie naśladuj (153)
  • Stwórz produkt jedyny w swoim rodzaju (156)
  • Wywołaj kłótnię (159)
  • Rób mniej niż konkurencja (162)
  • Kogo obchodzi, co oni robią? (166)
7. Ewolucja (169)

  • Powiedz "nie" dla zasady (171)
  • Pozwól "wyrosnąć" klientom z Twojego produktu (175)
  • Nie myl entuzjazmu z priorytetami (178)
  • Stwórz produkt dobry w użytkowaniu (180)
  • Nie spisuj uwag klientów (183)
8. Promocja (185)

  • Ciesz się anonimowością (187)
  • Zgromadź wokół siebie odbiorców (190)
  • Pobij konkurencję w dzieleniu się wiedzą (193)
  • Naśladuj szefów kuchni (196)
  • Zabierz ich za kulisy (199)
  • Nikt nie lubi sztucznych kwiatów (202)
  • Komunikaty prasowe to spam (205)
  • Zapomnij o dużych tytułach (208)
  • Dilerzy wiedzą, co robią (211)
  • Marketing to nie dział firmy (213)
  • Mit błyskawicznego sukcesu (216)
9. Zatrudnianie (219)

  • Najpierw zrób to sam (221)
  • Zatrudniaj, gdy to konieczne (224)
  • Pozwól odejść świetnym pracownikom 226
  • Nieznajomi na przyjęciu (228)
  • Życiorysy są niepoważne (231)
  • Lata doświadczenia nie mają znaczenia (234)
  • Zapomnij o formalnej edukacji (236)
  • Każdy pracuje (239)
  • Zatrudniaj "samoobsługowych" menedżerów (241)
  • Zatrudnij ludzi z umiejętnością pisania tekstów (243)
  • Najlepsi pracownicy są wszędzie (245)
  • Zatrudniaj na próbę (248)
10. Przejmij kontrolę nad szkodami (251)

  • Przyznaj się do własnych błędów (253)
  • Szybka reakcja wszystko zmienia (257)
  • Jak przepraszać? (260)
  • Rzuć wszystkich na pierwszą linię (264)
  • Weź głęboki wdech (267)
11. Kultura (269)

  • Kultury nie można stworzyć (271)
  • Decyzje są tymczasowe (273)
  • Nie zawracaj sobie głowy "gwiazdami" (276)
  • Nie mają trzynastu lat (279)
  • Posyłaj ludzi do domu o piątej (282)
  • Nie zostawiaj blizn po pierwszym skaleczeniu (284)
  • Bądź sobą (286)
  • "Niecenzuralne" słowa (290)
  • "Jak najszybciej" jest jak trucizna (293)
12. Podsumowanie (295)

  • Ulotne natchnienie (297)
  • Dziękujemy za przeczytanie tej książki (298)
13. Źródła (299)

  • O firmie 37signals (301)
  • Produkty firmy 37signals (302)
Podziękowania (304)

Kup w zestawie:

Rework plus Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża plus Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał
Cena zestawu: 74,00 zł 119.70 zł
Oszczędzasz: 45.70 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Rework plus Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża plus Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał
Cena zestawu: 44,00 zł 119.70 zł
Oszczędzasz: 75.70 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Najczęściej kupowane razem ebooki:

6
(15)
5
(11)
4
(4)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 30

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Byłem sceptyczny do tej książki, wiele razy się z nią zgadzałem, ale nie można zaprzeczyć, że wywołuje emocje - i to takie pozytywne. Nareszcie ktoś udowadnia, że można być sobą i dzięki temu osiągnąć sukces. Zdecydowanie polecam
  Ocena : 6 

Świetna książka, polecam szczególnie początkującym programistom-przedsiębiorcom.
  Ocena : 6 

Rewelacja! Gdy ktoś potrzebuje kopniaka, by przejść na inną ścieżkę kariery, by rozpocząć życie na własny rachunek, by rozkręcić swoja przedsiębiorczość. Każda strona to taki kopniak, który popycha do przodu i sprawia, że każda linijka tekstu inspiruje do przemyśleń. Super!
  Ocena : 6 

Mnóstwo praktycznych rad. Książka odbiega od standardowych metod prowadzenia firmy. Czyta się bardzo lekko i przyjemnie.
  Ocena : 6 

Rewelacyjna! Polecam każdej osobie, która stawia pierwsze kroki ze swoim biznesowym pomysłem.
  Ocena : 6 

Nowatorska ksiazka, która całkowicie zmienia sposób postrzegania i patrzenia na biznes.
  Ocena : 6 

Świetna książka! Zupełnie odświeżone spojrzenie na organizację pracy :)
  Ocena : 6 

Rewelacja. Wszystkie pozytywne opinie o tej książce, które znalazłem mogę śmiało potwierdzić. Bardzo skondensowana, bez niepotrzebnych ozdobników. Konkretnie wyłożone fakty, z kilkunastoletniego doświadczenie w prowadzeniu biznesu przez autorów. Książka ReWork zmieniła moje podejście co do kierunku rozwoju firmy, którą prowadzę. Gorąco polecam!
  Ocena : 6 

Książka świetna, zwięzła i na temat. Pozwala uświadomić sobie możliwości, których nie dostrzegamy na co dzień.
  Ocena : 6 

Garść dobrych rad podanych w bardzo przyjazny sposób. Polecam!
  Ocena : 6 

Wspaniała książka, opisująca najprostsze rozwiązania, pomocne przy prowadzeniu biznesu. Uświadamia czytelnikowi, jak często komplikuje on sobie życie, poprzez stosowanie zawiłych schematów.
  Ocena : 6 

Bardzo dobra książka mówiąca głównie o prowadzeniu działalności gospodarczej. Okazuje się, że strach ma wielkie oczy, przynajmniej w USA :-) Poza tym książka jest dobrym motywatorem do wszelkich działań.
  Ocena : 6 

Świetna pozycja dla rozpoczynających swój biznes albo dopiero myślących o założeniu firmy. Wiele celnych spostrzeżeń, mnóstwo zdrowego rozsądku, a całość świetnie napisana - z pewnym luzem, bez zadęcia. Nie wszystkie przedstawiane tu myśli i idee sprawdzą się w każdym biznesie (sami autorzy prowadzą e-biznes, sprzedając dostęp do oprogramowania online dla firm - w systemie SaaS i to widać w wielu poradach), ale na pewno wzbogacą przyszłego przedsiębiorcę, dając impuls do własnych rozwiązań.
  Ocena : 6 

Książka, która zmienia postrzeganie świata i biznesu. Lektura obowiązkowa nie tylko dla menedżerów.
  Ocena : 6 

Pomimo pewnych niedociągnięć daję 6, ze względu na nowatorskie podejście, otworzenie oczu, ocena oczywiście jak najbardziej subiektywna.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra książka, którą świetnie się czyta. Polecam
  Ocena : 5 

  Ocena : 5 

Dobra ciekawa i wciagajaca ksiazka.
  Ocena : 5 

Rework jest książką niesamowitą. Jeśli kiedykolwiek myślałeś o zakładaniu własnej działalności to powinieneś ją przeczytać. Książka to swoisty zbiór rad i porad dotyczących różnych elementów działalności gospodarczej. Część z nich jest oczywista, część pewnie nie do wprowadzenia, ale wszystkie warto przeczytać i się nad nimi zastanowić.
  Ocena : 5 

To co najbardziej mi się spodobało to forma - krótko i treściwie. Druga rzecz to wykastrowanie książek z nadętych porad, które częściej zniechęcają niż zachęcają do jakiejkolwiek aktywności.
  Ocena : 5 

Bardzo przyjemna książka, - napisana prostym przyjemnym językiem, dzięki czemu szybko się czyta, kolejnym plusem są bardzo krótkie rozdziały, z reguły dwie-trzy strony. Co do wartości merytorycznej, nihil novi praktycznie wszystko już gdzieś było, ale dzięki przyjaznemu językowi oraz przykładom danych zachowań (w bibliografii są odnośniki do artykułów omawiających dokładniej wspomniane przypadki) ta przyswojenie tych informacji szło mi łatwiej. Ale mimo wszystko dalej jest to głównie książka motywacyjna. Nie na uczy cię jak założyć firmę i jakie kroki powinieneś podjąć. Da parę rady i motywacji - tylko tyle i aż tyle. Podsumowując: - Myślisz o założeniu własnej działalności? - Ta książka da ci do tego motywacje. - Zakładasz własną działalność, ale potrzebujesz porad jak sobie uporać z różnymi kwestiami? - Ta książka może ci się przydać, ale raczej nie jest to książka pierwszej potrzeby.
  Ocena : 5 

Ciekawe spojrzenie autorów widać, że nie gra roli tutaj tylko teoria, ale praktyka co prawda w niektórych aspektach się nie zgadzam, ale książka warta polecenia.
  Ocena : 5 

Książka niezwykła!!! Naprawdę potrafi wykręcić spojrzenie na to jak można prowadzić firmę, a tym samym dać impuls do działania. Porady pochodzą z życia a autorzy swoją firmą udowadniają, że wiedzą o czym piszą. Polecam
  Ocena : 5 

Długo zwlekałem z jej przeczytaniem. Jest tak dobra jak piszą. Naprawdę. Czyta się od deski do deski jednym tchem. Wiele ciekawych spostrzeżeń.
  Ocena : 5 

świetny podręcznik dla zarządzających małą firmą. cenne rady twórców basecampa!
  Ocena : 5 

Książka warta przeczytania. Otwiera oczy na to iż do biznesu czy funkcjonowania firmy można podejść zupełnie inaczej niż przyjęte sztywne normy. Jeśli myślisz o swoim biznesie powinieneś przeczytać tę książkę.
  Ocena : 4 

Książka świetnie napisana. Prostym językiem i dająca prosty jednoznaczny przekaz. Jeżeli chodzi o formę i przekaz bomba. Mam jednak mieszane uczucia co do treści. Oceniam z perspektywy pracownika. Może z połową porad się zgadzam, większości przytaknę, ale mimo wszystko nie chciałbym pracować w firmie jaką kreuje książka.
  Ocena : 4 

Książka, która pokazuje inne podejście do biznesu. Czy słuszne każdy musi sam ocenić. Polecam.
  Ocena : 4 

Warto
  Ocena : 4 

Coś w stylu "jeśli myślisz, pomyśl inaczej". Rework przedstawia ciekawą koncepcję w podejściu do pracy i efektywności. Pokazuje, że decyzje, które podejmujemy w odniesieniu do naszego biznesu, powinny wynikać z "głębi" przedsiębiorcy.




płatności onepress.pl