- Ocena:
- 3.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 180
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Public Relations w Internecie
- Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
- Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
- Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory
Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.
"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.
- Strategie PR w internecie
- Witryny WWW i internetowe biura prasowe
- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
- Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
- Grupy dyskusyjne
- Netykieta -- internetowy savoir-vivre.
Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.
Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(17.99 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Public Relations w Internecie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Public Relations w Internecie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Public Relations w Internecie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Public Relations w Internecie (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: proto.pl Kinga KubiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed przystąpieniem do konstruowania witryny internetowej czy komunikatu prasowego dla dziennikarzy warto zapoznać się z interenetowym savoir-vivrem i specyficznym językiem internautów, by nie popełnić gafy… nie tylko stylistycznej. W słowach wprowadzenia Jerzy Szyfter przytacza tezę MacLuhana o środkach przekazu, które - jeśli nowe - pociągają za sobą nowego typu kontakty społeczne. Szyfterowi nie chodzi tylko o witryny internetowe-swoiste wizytówki firm, internet jako źródło cennych dla PR-owca informacji, ale i o możliwość porozumiewania się z innymi mediami. Internet w jego ujęciu to międzynarodowa rozmowa, która toczy się przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Nie dziwi więc konkluzja, że medium to staje się podstawowym narzędziem pracy współczesnego PR-owca. Szyfter uczy w swojej książce, jak skonstruować atrakcyjną stronę internetową, jak ulepszyć już istniejącą, na jakie elementy zwrócić uwagę i jakim językiem mówić do swoich potencjalnych odbiorców. Bo to właśnie język może sprawiać początkującym internautom najwięcej trudności. Dlatego autor książki radzi, aby przed przystąpieniem do samodzielnego działania, przyjrzeć się językowym zasadom internetu na forach czy blogach i znaleźć złoty środek ekspresji, docierający zarówno do przeciętnych czytelników, dziennikarzy, jak i specjalistów danej dziedziny. Zwłaszcza, jeśli samemu chce się założyć grupę dyskusyjną związaną z branżą, w której funkcjonuje firma. Autor pomaga również zrozumieć sens zakładania internetowego biura prasowego i wskazuje, jak wykorzystać szybkość i skuteczność internetowego przekazu w sytuacji kryzysowej. Wskazuje, jakimi cechami powinien odznaczać się wzorcowy komunikat prasowy czy zachęcający do prenumeraty newsletter, przy okazji zwraca także uwagę na nowy sposób porozumiewania się z dziennikarzami za pomocą e-mailingu. W rozumieniu terminów informatycznych, szczególnie dla niespecjalistów, ma pomóc „Słownik pojęć public relations w Internecie”, w odnalezieniu terminu w treści książki - skorowidz pojęć, w pogłębieniu wiedzy - literatura przedmiotu. Zwracają uwagę przydatne załączniki, m.in. Karta Deklaracji Sztokholmskiej ICCO czy Kodeksem Etyki Polskiego Stowarzyszenia PR. Wiadomości zawarte w książce, którą można potraktować jak podręcznik do e-PR-u, są usystematyzowane i konkretne. Każdy rozdział stanowi osobną całostkę tematyczną, jeśli nawiązuje do innych - to raczej w formie odsyłacza niż na zasadzie założenia, że czytelnik śledzi zawartość książki linearnie. Ma to swoje plusy i minusy. Książkę można czytać wybiórczo. Jeśli jednak czyta się ją od deski do deski, można natknąć się na nieustannie powtarzanie raz wygłoszonych, a oczywistych opinii o internecie (podkreślanie jego interaktywności, równoczesności docierania informacji do wszystkich, dostępności, etc). Szkoda także, że oprócz teorii, tak mało w książce rzeczywistych przykładów: godnych polecenia sformułowań pojawiających się w komunikatach prasowych, ciekawie zredagowanych newsletterów czy dobrze funkcjonujących grup dyskusyjnych. Przy lekturze można czasem odnieść wrażenie, że książka była pisana/wydawana pospiesznie: przeszkadzają literówki i błędy językowe, a także sam styl, któremu brak lekkości. Język - choć prosty i przejrzysty - nuży, czasami przypomina roboczą wersję tłumaczenia z angielskiego. Jeśli jednak szukamy informacji na pewno je tu znajdziemy. Nawet gdy jesteśmy internetowymi laikami - zrozumiemy je. Ci, którzy szukają zabawnie i lekko napisanego praktycznego poradnika - mogą się jednak zawieść.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. AS; 01/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać możliwości internetu, szybko uzyskują przewagę nad tymi, którzy ich nie dostrzegają. Jak wykorzystać internet w PR Szczegółowo wyjaśnia to Jerzy P. Szyfter w książce "Public relations w Internecie". Autor pokazuje m.in., jak zaprojektować odpowiednią witrynę, założyć internetowe biuro prasowe, wykorzystać grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory. Książka wyjaśnia też takie zagadnienia, jak monitorowanie sieci i wyszukiwanie potrzebnych informacji. Wiele spraw zostało przedstawianych na rzeczywistych przykładach, co jest dużym atutem tej publikacji.
-
Recenzja: Eurostudent gj; 2007-12-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli twoja firma czy też strona www jest niewidoczna w Internecie, to jakby nie było jej wcale! Ta prosta zasada pokazuje, jak ważne jest poznanie tajników Internetu, abyśmy mogli je wykorzystać do działań promocyjnych.
Dzięki tej książce poznamy zasady PR, otrzymamy wskazówki, jak zaprojektować odpowiednią witrynę www i internetowe biuro prasowe oraz jak monitorować nasze działania. "Public Relations w Internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po sieci to coś naturalnego i chcą wykorzystać to do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy.
Jak zatem przygotować informację, jak zaistnieć na grupach dyskusyjnych i w jaki sposób stworzyć internetowe biuro prasowe? Podpowiedzi możemy znaleźć w "Public Relations w Internecie".
-
Recenzja: Piar.pl Kinga Podraża; 11/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Ponieważ każde działanie podjęte przez firmę w internecie ma swój wymiar piarowski wszystkie formy obecności przedsiębiorstwa online muszą być otoczone szczególną troską". Jestem zdania, że słowa te w szerszym kontekście powinny stać się mottem każdego piarowca co więcej każdego pracownika każdej firmy za co szczególny ukłon w stronę autora. Nie zmienia to faktu że czytając "Public Relations w Internecie" można odnieść wrażenie, skierowanej do osób, które mają z nim do czynienia po raz pierwszy. Dorzucając do tego ciekawy opis m.in. wirtualnych biur prasowych problemu monitorowania mediów online i prac z grupami dyskusyjnymi, które są zagadnieniami skierowanymi stricte do piarowców można się zastanowić kto ma być czytelnikiem publikacji.
Zagadki nie pomaga rozwiązać "Słownik pojęć public relations w internecie" traktujący wielość zagadnień również szeroko jak cała publikacja - można tu znaleźć wytłumaczenia zwrotów nie tylko z zakresu PR ale również internetu marketingu i reklamy o czym autor sam informuje uczciwie. Osoba nie zaznajomiona z PR po lekturze książki będzie mogła odnieść wrażenie, że skrót ten pochodzi od słowa "internet" Z kolei piarowcy będą musieli uważnie wczytać się w treść żeby wyłuskać kilka smaczków jak: "dobrze jest jeśli mamy stosunek rygorystyczny do tego co sami piszemy natomiast podejście bardziej liberalne do tego co piszą inni". Takich przypomnień nigdy za mało więc zachęcam do lektury choćby szybkiej!
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 26/07/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to książka dla początkujących adeptów internetowej promocji czyli dla całkiem sporej liczby osób. Autor porusza w niej sporo tematów związanych z elektronicznym piarem (budowa serwisu prasowego, savoir-vivre, antystrony, monitoring mediów online). Na pewno to Cię zainteresują. Ja jednak skupię się na sposobach przyciągania czytelników, które pomogą Ci pokonać barierę 1000 wejść do serwisu. Z "Public relations w Internecie" dowiesz się, jak przygotować komunikat prasowy, jak bywać na forach i grupach dyskusyjnych oraz jak przygotować i wysłać mailing (newsletter).
Komunikat prasowy przygotowujesz, by powiedzieć o sobie coś ciekawego czytelnikom informacyjnych serwisów elektronicznych (takim jak np. Wirtualne Media lub e-biznes.pl). Komunikat musi interesujący, bardzo interesujący. Jeśli taki będzie, wtedy czytelnicy danego medium przeczytają go, stwierdzą, że warto wpaść do Twojego serwisu i to zrobią. Jak napisać dobry komunikat, komu go wysłać i w jaki sposób zmierzyć jego efektywność - tego dowiesz się z recenzowanej książki.
Obecność na forach i grupach dyskusyjnych pozwoli Ci na bezpośrednie rekrutowanie czytelników. Przy okazji dasz się poznać jako ekspert i pomocna dłoń, co dodatkowo wzbudzi sympatię do Ciebie i skłoni do odwiedzenia serwisu. Ja cały czas zakładam, że w swoim serwisie masz zabójczy kontent. Jeśli jest on tylko "niezły", to omawiane sztuczki nie przyciągną wielu STAŁYCH czytelników. Przygodnych - a i owszem. Ale nie stałych. Jak zachowywać się na forach i jakie są granice promowania się w ten sposób - znajdziesz to w recenzowanej książce.
Wreszcie mailing (inaczej, choć nieprecyzyjnie, newsletter). Obecnie w zasadzie każda strona internetowa powinna wysyłać do swoich czytelników newsletter. Z jednej strony ułatwia to czytelnikom śledzenie informacji (każda aktualizacja to jeden mailing), z drugiej daje Ci to stałą obecność w świadomości swoich klientów, powtarzalne wejścia do serwisu oraz regularne proponowanie czytelnikom zapisania do newsletteru swoich znajomych. Jak zbudować dobry newsletter, jak często go wysyłać i nie jednocześnie nie być zbyt nachalnym - tego dowiesz się w recenzowanej książce.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki ost; 09/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet jest przełomowym zjawiskiem komunikacyjnym, technologicznym oraz cywilizacyjnym. Dzięki niemu mamy powszechny dostęp do zasobów wiedzy i informacji, które możemy błyskawicznie przekazywać i aktualizować. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu Internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. Jak podkreśla autor książki we wstępie -- takich możliwości nie zaoferowało dotąd żadne inne medium. Internet wymusza nowe przedsięwzięcia w biznesie, które są podstawą sukcesu. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. A w świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę. Książka ta jest skierowana do wszystkich osób, które chcą wykorzystać Internet do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Autor przedstawia na przykładach zasady publikowania (na stronach www, na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych) informacji o firmie i jej działaniach. W kolejnych rozdziałach analizuje, czym jest witryna jako narzędzie e-PR, jaką rolę odgrywa internetowe biuro prasowe; wyjaśnia, jak ustrzec się przed kryzysem w firmie, monitorować media, jak pracować z grupami dyskusyjnymi. Rozważa także, dlaczego e-maile mogą być nadzieją marketingu. Publikacja zawiera także bardzo interesujące załączniki i słownik pojęć oraz skorowidz.
Książka podchodzi do problemu niezwykle kompetentnie, zwięzłe komentarze, rzetelny przekaz informacji… a przy tym wszystkim jest wyczerpująca i napisana świetnym językiem. Godna polecenia amatorom PR i branżowcom.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna GK;Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet jest dzisiaj przełomowym zjawiskiem w komunikacji i fascynującym faktem technologicznym oraz cywilizacyjnym. Dzięki niemu mamy powszechny dostęp do zasobów wiedzy, możemy błyskawicznie przekazywać informacje i łatwo je aktualizować. Robi się to wszystko bez ograniczeń czasowych i bez interaktywnego kontaktu. Internet wymusza nowe przedsięwzięcia w biznesie, które staną się przesłanką sukcesu.
Jak podkreśla autor książki we wstępie -- takiego pakietu możliwości nie zaoferowało dotąd żadne inne medium. Jest to publikacja dla wszystkich osób, które już zauważyły, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalne i chcą wykorzystać to narzędzie do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Autor przedstawia na przykładach zasady publikowania (na stronach www, na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych) informacji o firmie i jej działaniach.
W kolejnych rozdziałach analizuje, czym jest witryna jako narzędzie e-PR, jaką rolę odgrywa internetowe biuro prasowe; wyjaśnia, jak ustrzec się przed kryzysem w firmie, monitorować media, jak pracować z grupami dyskusyjnymi. Rozważa także, dlaczego e-maile mogą być nadzieją marketingu. Publikacja zawiera także bardzo interesujące załączniki i słownik pojęć oraz skorowidz. Jerzy P. Szyfter jest obecnie redaktorem naczelnym GazetyPrawnej.pl.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1673-X, 837361673X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-01-20
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2571
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Public Relations
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- e-PR zaczyna się od kliknięcia (9)
- PR alternatywą dla reklamy? (17)
- Strategie PR w internecie (21)
- Budowanie więzi poprzez dialog i wymianę (29)
- Twoja witryna świadczy o tobie (32)
- Jak planować i budować skuteczne strony internetowe (36)
- Systemy redakcyjne CMS (46)
- Poznajemy naszego klienta (50)
- Pressroom już nie tylko dla dziennikarzy (55)
- Dziesięć zasad tworzenia internetowego biura prasowego (58)
- Drogo nie znaczy dobrze (62)
- Komunikat nie odchodzi do lamusa (67)
- Jak pisać komunikat - parę wskazówek (72)
- Czas, dostęp do informacji, wykwalifikowany personel (77)
- Wielkie marki w tarapatach (78)
- Plotka - trudne wyzwanie dla PR (84)
- Antystrony - to jeszcze większy kłopot (87)
- Jak bronić się przed kryzysem? (90)
- Uwaga, mówią o nas! (93)
- Jak monitorować (96)
- Wyszukiwarka - okno na świat (99)
- Jak sprawić, aby nas zobaczono? (101)
- Grupa dyskusyjna narzędziem sieciowego PR (109)
- Grupy - jak się tam dostać? (111)
- Usenet rządzi się swoimi prawami (113)
- Praca z grupami dyskusyjnymi (115)
- Instrumenty komunikacji pocztą elektroniczną (121)
- E-mailing - nadzieja marketingu (124)
- Newslettery: krótko, ciekawie i na temat (128)
- Komunikatory to nie tylko pogawędki (130)
- Ogólne zasady netykiety (133)
- Korespondencja osobista (134)
- Publikowanie wiadomości na grupach (136)
- Kilka rad na różne okazje (139)
- Literatura w języku polskim (141)
- Literatura w języku angielskim (143)
- Artykuły i opracowania (145)
- Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (147)
- Oświadczenie prasowe Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (153)
Wprowadzenie (5)
Rozdział 1. e-PR, czyli public relations w internecie (9)
Rozdział 2. Witryna jako narzędzie e-PR (29)
Rozdział 3. Internetowe biuro prasowe (55)
Rozdział 4. Komunikat prasowy w czasach internetu (67)
Rozdział 5. Gdy firma przeżywa kryzys (77)
Rozdział 6. Monitorowanie mediów online (93)
Rozdział 7. Pozycjonowanie witryny (99)
Rozdział 8. Praca z grupami dyskusyjnymi (109)
Rozdział 9. Internetowe narzędzia komunikacji (121)
Rozdział 10. Internetowy savoir-vivre (133)
Dodatek A Literatura przedmiotu (141)
Dodatek B Załączniki (147)
Dodatek C Słownik pojęć public relations w internecie (PR, internet, marketing, reklama) (157)
Skorowidz (175)
Oceny i opinie klientów: Public Relations w Internecie Jerzy P. Szyfter (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(1)
(2)
(0)
więcej opinii