Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
- Autor:
- Reldan S. Nadler
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.Sharon Jordan-Evans,
współautorka Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie!
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
- Jak rozwijać swoje mocne strony?
- Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
- Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
- Jak najefektywniej pracować w zespole?
- Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
- Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
- Jak słuchać i budować porozumienie?
Wybrane bestsellery
-
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi ...
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważ...
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Pierwsze wydanie książki stało się ważnym przewodnikiem dla coachów oraz osób uczących się coachingu. Autorki w swej codziennej pracy spotykały się z wieloma pytaniami i prośbami o uzupełnienie informacji zawartych w tamtej książce. Publikacja, którą trzymasz w ręku, powstała właśnie po to, by po...
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste. Wydanie II rozszerzone
Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Katarzyna Sztajerwald
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście przynoszą nam różne sprawy: awans, podwyżka, pomyślne ukończenie trudnego projektu. Szczęście jednak trwa krótko. Przynosi radość i satysfakcję, ale intensywność tych uczuć mija wraz z upływem czasu. Sp...
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: blog.mediafun.pl Barbara Jakubek, 2011-11-03Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę od końca: czy warto mieć tę książkę Według mnie tak – ale pośród innych książek. ‶Inteligencja emocjonalne” przypomina bardziej książkę kucharską niż opracowanie przygotowane przez doktora psychologii (a autor doktorem psychologii jest). Znajdziemy w niej szereg przepisów jak stać się doskonałym liderem, jak budować sprawnie współpracujące zespoły, jak rozwiązywać konflikty – ale właśnie pod postacią zbioru instrukcji, kolejnych kroków. Nie znajdziemy natomiast logicznej analizy na czym opisane tu problemy polegają, z czego wynikają, jakie są zasady ich działania. Podręcznik ten zawiera w sobie obietnicę, że po miesiącu pracy z nim, odpowiadania na zawarte w nim pytania, osiągniemy znaczny postęp we współpracy z ludźmi. Rzeczywiście znajdujemy tu narzędzie do zdiagnozowania w jakich obszarach współpracy możemy mieć trudności oraz poszczególne rozdziały poświęcone określonym problemom. To co jest rzeczywiście wartościowe, to zbiór pytań przy każdym z postawionych problemów, jakie mamy zadać sobie i swoim pracownikom. Zatem po rzetelnym przepracowaniu tego podręcznika przynajmniej nauczymy się zadawać pytania i zbierać feedback. Może to stać się początkiem wartościowego dialogu w zespole – o ile jego uczestnicy wykażą już na wejściu pewną inteligencję emocjonalną. Można odnieść wrażenie, że język tej książki jest skierowany do dzieci – czytamy w niej jak stać się ‶Najlepszym z Najlepszych” jak ‶uwierzyć w siebie i zacząć działać”, ‶W Twoich rękach są klucze – używaj ich mądrze”. Człowiek z rzeczywistymi predyspozycjami by zostać liderem na taki język zareaguje najwyżej pobłażliwym uśmiechem (ale przecież jest to podręcznik skierowany nie do liderów, ale do tych, którzy CHCĄ być liderami – a nie potrafią). Ta książka może być wartościowa dla kogoś, kto zaciekawi się tematem rozwoju swojej inteligencji emocjonalnej i zacznie szukać metod jej rozwoju poprzez podejmowanie się różnorakich wyzwań i poszukiwanie informacji w różnego rodzaju literaturze. Nie ma wątpliwości, że prawdziwi liderzy nie biorą się z trzymania się reguł zamieszczonych w tego rodzaju podręcznikach. Parafrazując – tak jak nie zostaniesz lekarzem od słuchania tego co ma do powiedzenia sprzedawca odżywek dla sportowców, tak nie zostaniesz prawdziwym liderem czytając podręczniki o tym jak zostać liderem.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Publikacje na temat inteligencji emocjonalnej zwykle zawierają mnóstwo teorii i mało praktyki - zwłaszcza tej dotyczącej menedżerów. Książka Reldana S. Nadlera to poradnik doskonale uzupełniający lukę między teorią a praktyką, jednocześnie łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Czytelnik znajdzie tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Dzięki tej publikacji można podnieść poziom inteligencji emocjonalnej - zarówno własny, jak bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE swojej organizacji. To wartościowa lektura dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Leading with Emotional Intelligence: Hands-On Strategies for Building Confident and Collaborative Star Performers
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3219-0, 9788324632190
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-09-09
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 6633
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
- Braki w umiejętnościach kadry kierowniczej (42)
- Jak umiejętności przywódcze mogą pomóc dzisiejszym organizacjom? (44)
- EQ, IQ czy wiedza fachowa? (46)
- Cztery obszary inteligencji emocjonalnej (50)
- Sylwetki Najlepszych z Najlepszych (51)
- Jak błyszczą Najlepsi z Najlepszych? (53)
- Warren Buffett (53)
- Carly Fiorina (58)
- Jeffrey Immelt (62)
- Sergey Brin (67)
- Pete Carroll (71)
- Meg Whitman (75)
- Bill Clinton (78)
- Earvin "Magic" Johnson (81)
- Brak samokontroli i nieumiejętność odraczania gratyfikacji (86)
- Eksperyment z pianką (87)
- Rozwijanie mocnych stron: jak z dobrego stać się wybitnym przywódcą (88)
- Mikroinicjatywy: SR wybitnych liderów (91)
- Kącik trenera: ocena kompetencji (95)
- Przeprowadzanie oceny kompetencji emocjonalnych (96)
- Czy Ty bądź Twój szef działacie na swoich podwładnych paraliżująco? (99)
- Kim jest paraliżujący szef? (100)
- Brak zaangażowania pracowników i jego koszt (100)
- Czego oczekują pracownicy? (101)
- Potęga przywództwa (101)
- Rozwiązanie problemu paraliżującego szefa lub bycia nim (102)
- Korzystanie z detektora kul u nogi (103)
- Strategiczne wykorzystanie mocnych stron (106)
- Plan działania (108)
- Czym jest samokontrola emocjonalna? (112)
- Przykłady badań (112)
- Stres, EQ i IQ (113)
- Gdzie się podziało moje IQ? (114)
- Neurobiologia: co powoduje porwanie emocjonalne? (115)
- Słynne przypadki porwania emocjonalnego (117)
- Cios głową Zinedine'a Zidane'a (117)
- Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa (118)
- Wybuch Joe Wilsona (118)
- Wybuch Sereny Williams (119)
- Inne słynne porwania emocjonalne (120)
- Kącik trenera: 8 strategii poprawiających samokontrolę emocjonalną (121)
- 1. Samoświadomość: czy jesteś przewidywalny? (121)
- 2. Etykietowanie emocji (123)
- 3. Audyt emocjonalny (124)
- 4. Wciskanie hamulca (128)
- 5. Uważność (130)
- 6. Przenoszenie uwagi między wewnętrznymi a zewnętrznymi doznaniami (132)
- 7. Rozpoznawanie "wyzwalaczy" (133)
- 8. Reinterpretacja (134)
- Plan działania (134)
- Czym jest wiara w siebie? (137)
- Przykłady badań (138)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Henrik Fisker, prezes firmy Fisker Coachbuild (139)
- 10 tajników i praktyk Henrika Fiskera - Najlepszego z Najlepszych (141)
- 1. Znajdź czas na pracę w odosobnieniu (141)
- 2. Zasięgaj opinii innych (141)
- 3. Oceniaj możliwości podwładnych (141)
- 4. Podejmuj szybkie decyzje (142)
- 5. Podążaj za swoimi wewnętrznymi przeczuciami (142)
- 6. Podejmuj inicjatywę (143)
- 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony (143)
- 8. Bierz odpowiedzialność za swoje błędy (143)
- 9. Umacniaj ludzi (144)
- 10. Bądź gotowy na podejmowanie decyzji stanowiących wyjątek od reguły (144)
- Kącik trenera: 10 strategii poprawy wiary w siebie (145)
- 1. Krytycyzm a bycie po swojej stronie (145)
- 2. Analiza sposobu myślenia (150)
- 3. Przełamywanie perfekcjonizmu: tworzenie realistycznych oczekiwań (152)
- 4. Reguły sukcesu: kto Tobą kieruje? (157)
- 5. Wykaz sukcesów (159)
- 6. Wykaz obecnych sukcesów (160)
- 7. Pięć kluczowych osób w Twoim życiu (161)
- 8. Wizualizacja (162)
- 9. Podejmowanie decyzji (162)
- 10. Potęga przeczucia (164)
- Plan działania (165)
- Czym są współdziałanie i praca zespołowa? (167)
- Przykłady badań nad inteligencją emocjonalną (168)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Paulette Jones, dyrektor ds. technicznego i strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa w NMB Technologies Corporation (169)
- 10 tajników i praktyk Paulette Jones - Najlepszego z Najlepszych (170)
- 1. Rozpoczynaj dzień z nastawieniem pełnym wdzięczności (170)
- 2. Pamiętaj o witaniu się z innymi (171)
- 3. Zapewnij właściwą komunikację (171)
- 4. Organizuj spotkania alarmowe (171)
- 5. ...i spotkania na temat stanu bieżących przychodów (172)
- 6. Miej do dyspozycji zespoły analityków (172)
- 7. Organizuj spotkania zespołowe (172)
- 8. Nieustannie dokonuj oceny procesów (173)
- 9. Doceniaj pracowników (173)
- 10. Śmiej się (173)
- Kącik trenera: 23 strategie współdziałania i pracy zespołowej (174)
- 1. Wspólna wizja przyszłości (175)
- 2. Zaufanie w zespole (176)
- 3. Oczekiwania i wytyczne (176)
- 4. Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywanie konfliktów (177)
- 5. Myślenie systemowe (178)
- 6. Osobiste umiejętności przywódcze (178)
- 7. Docenianie różnic (179)
- 8. Odpowiedzialność i konsekwencje (180)
- 9. Stałe uczenie się i pochwały (181)
- 10. Bycie mentorem dla innych (181)
- 11. Mistrz spotkań i postrach spotkań (182)
- 12. Sterowanie procesem kształtowania się wizerunku: "reguła jednej ręki" (184)
- 13. Test na bycie postrachem spotkań (186)
- 14. Spotkania zespołowe (188)
- 15. Wskazówki dotyczące poprowadzenia efektywnego spotkania (189)
- 16. Ustalenie podziału ról w zespole (190)
- 17. Krótkie spotkania "na stojąco" (191)
- 18. Lista kontrolna spotkania (192)
- 19. Ćwiczenie teambuildingowe: "Gwoździe" (198)
- 20. Ćwiczenie teambuildingowe: "Wyniki i odpowiedzialność" (203)
- 21. Ćwiczenie: "Oczekiwania" (206)
- 22. Ocena zespołu (207)
- 23. Ankieta dotycząca cech efektywnej pracy zespołowej (209)
- Plan działania najlepszego pracownika (211)
- Czym jest doskonalenie innych? (213)
- Przykłady badań (214)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: Mark French, emerytowany główny trener kobiecej drużyny koszykówki, Uniwersytet Kalifornijski w Santa Barbara (UCSB) (216)
- 13 tajników i praktyk Marka Frencha - Najlepszego z Najlepszych (219)
- 1. Punkt widzenia lidera: koszykówka jako metafora życia (219)
- 2. Praktyka (220)
- 3. Budowanie więzi i spotkania całego zespołu (221)
- 4. Rekrutacja gwiazd (222)
- 5. Budowanie efektywnych relacji (223)
- 6. Samoocena i wyznaczanie celów (224)
- 7. Spotkania indywidualne (225)
- 8. Samodoskonalenie (225)
- 9. Informacja zwrotna na czas (226)
- 10. Koncentracja na mocnych stronach (227)
- 11. Przyjęcie osobistej odpowiedzialności (228)
- 12. Ocena wyników (229)
- 13. Odprawy przed i po meczu (230)
- Kącik trenera: 11 strategii doskonalenia innych (232)
- 1. Zatrudnianie gwiazd: liderzy inteligentni emocjonalnie mają większe szanse na zatrudnienie i stanie się wybitnymi menedżerami (233)
- 2. Lista pytań behawioralnych (234)
- 3. Spotkania w cztery oczy (247)
- 4. Doskonalenie mocnych stron (252)
- 5. Wkład + 1 (254)
- 6. Krąg wpływu (255)
- 7. Wyniki = Potencjał - Zakłócenia (lub: W = P - Z) (258)
- 8. Delegowanie zadań (259)
- 9. Coaching wspomagający efektywność (261)
- 10. Pytania skalujące (264)
- 11. Po pierwsze doskonalenie (266)
- Plan działania (268)
- Czym jest kompetencja w dziedzinie komunikacji (porozumienia z innymi)? (272)
- Przykłady badań inteligencji emocjonalnej (272)
- Sylwetka Najlepszego z Najlepszych: John Davies,
założyciel i dyrektor generalny Davies Public Relations (273)
- 11 tajników i praktyk Johna Daviesa - Najlepszego z Najlepszych (275)
- 1. Przemów do serca (275)
- 2. Zrozum, na czym zależy innym (275)
- 3. Odnajdź pasję (276)
- 4. Odkryj własną wyjątkowość (277)
- 5. Zgłębiaj wiedzę o innych (277)
- 6. Potwierdzaj i nie obrażaj (279)
- 7. Streszczaj i integruj (279)
- 8. Bądź przygotowany (279)
- 9. Trenuj i rozwijaj innych (280)
- 10. Zapewniaj wysoką jakość we wszystkich obszarach (281)
- 11. Szukaj igły w stogu siana (281)
- Kącik trenera: 12 strategii doskonalenia komunikacji i empatii (283)
- 1. Empatia (285)
- 2. Umiejętności słuchania i budowania porozumienia (290)
- 3. Problemy z pustymi miejscami (294)
- 4. Rozdźwięk pomiędzy intencją a interpretacją (297)
- 5. Potęga języka: metafory, opowieści i słowa (301)
- 6. Klarowność: droga ku lepszej przyszłości (306)
- 7. Udzielanie informacji zwrotnej: SSBIR (308)
- 8. Drabina założeń: budowanie i przekazywanie komunikatu (313)
- 9. Równoważenie dociekania i twierdzenia (319)
- 10. Lewa kolumna (321)
- 11. Dialog kontra dyskusja (322)
- 12. Role w dialogu (324)
- Plan działania (325)
- Praktyki (330)
- Notowanie wyników: karta wyników Twoich umiejętności przywódczych (336)
Przedmowa (19)
Podziękowania (21)
Wprowadzenie: Dlaczego właśnie "inteligencja emocjonalna"? (23)
Rozdział 1. Czy jesteś Najlepszym z Najlepszych czy tylko średniakiem? (41)
Rozdział 2. Narzędzia i strategie poprawy samokontroli emocjonalnej (111)
Rozdział 3. Narzędzia i strategie poprawy wiary w siebie (137)
Rozdział 4. Narzędzia i strategie współdziałania i pracy zespołowej (167)
Rozdział 5. Narzędzia i strategie doskonalenia innych (213)
Rozdział 6. Narzędzia i strategie komunikacji oraz empatii (271)
Rozdział 7. Plan działania (327)
Bibliografia (339)
Materiały dodatkowe (347)
Skorowidz (351)
O autorze (359)
Oceny i opinie klientów: Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi Reldan S. Nadler (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.